 |
|
Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:32, 30 Gru 2007 |
 |
Oficjalna wypowiedz:
wszystko zostaje jak jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 10:35, 30 Gru 2007 |
 |
Sarin, naprawde sprawdz jak teraz ressist dziala, bo mam wrazenie ze moje propy przeszly i ze srogo obniza max dmg. (kvf za 7x mag 110/100 magery/eval i 100 int-a) Problem jest tego typu ze hm... pare miechow temu znowu rozbabrano magie. Nie zeby byla idealna wczesniej ale brakowalo jej juz niewiele... uwalono mozliwosci laczenia w komba roznych czarow (zmniejszenie dellay vof-a) i w koncu zmieniono system ressow, co spowodowalo ze mag stal sie kompletnie niegrywalny (dmg z vof-a za 5-6)
Poprawiono to wtedy troche do stanu gdzie mag jednak ten znosny dmg zadawal ale nalezalo wprowadzic pewne bonusy do ressista i nie mam pojecia czy Colt je wprowadzil czy nie.
Teraz, powiem ci szczerze, ressist dziala podobnie jak na 095. w efekcie, tyle ze ja mam wieksza szanse na to ze wejdzie znosny dmg (wtedy mialem min. 20%, teraz mam min. 30% tak m/w). Przypomne moze: ressist zmniejszal czas paralizu i pozwalal na zressowanie czarow (odparcie i zmniejszenie ich efektu) oraz obnizal max dmg czarow niezressowanych... Czyli w zasadzie to co robi teraz, z ta roznica ze szansa na zressowanie czaru zalezy od odpornosci zywiolowych, ktore mozesz uzyskac w inny sposob.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |