Autor |
Wiadomość |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 15:37, 16 Maj 2008 |
|
Chcialem poruszyc temat tego skilla po raz kolejny, chodzi o to ze moim zdaniem ta umiejetnosc jest obecnie malo przydatna, tzn rzeczywiscie zdarza mi sie resowac paralize An Ex Por zupelnie (twoje cialo zignorowalo zaklecie) jednak kiedy juz zostane zlapany stoje tak samo dlugo jak postac bez resa..
dodatkowo chcialem napisac o scianie paralizu i bugach z nia zwiazanych, mianowicie sciana jest praktycznie nie do zresowania i laczy sie ze zwyklym paralizem (tzn. dostaje paraliz, potem sciane i stoje ciagle sparalizowany), poza tym gdy przeciwnik rzuci na krzyz sciane paralizu, sciane kamienna to moze czarowac we mnie nawet kilka czarow zadajacych dmg, a ja nie bede mogl z niej wyjsc (tym sposobem mozna oberwac np meteor + kvf) poniewaz wyjscie ze sciany paralizu blokuje mi sciana kamienna, przejscie na sasiednia kratke sciany paralizu po otrzymaniu dmg automatycznie lapie mnie znow w paraliz.
uwazam ze umiejetnosc resisting spells powinna dawac mozliwosc resowania rowniez scian paralizu i skracania czasu zwyklego paralizu, bo jak narazie moje 105 skilla i 100 expa daje mi jedynie mozliwosc okazyjnego zignorowania zwyklego paralizu czyli dzialanie jakie mozna uzyskac chowajac sie za drzewo albo budynek...
pomijam juz to ze ten niegdys "elitarny" skill dawal rowniez spora ochrone przed dmg z czarow, chodzi mi teraz tylko o to zeby chronil dobrze chociaz przed paralizami, bo naprawde zal mi dupe sciska przez te zmarnowane nocki i wieczory na bieganie po spawnach banshee tylko po to zeby teraz miec z tego jedno wielkie nic.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Pią 15:43, 16 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 15:50, 16 Maj 2008 |
|
dish przeciez to z toba tez koxalem wiec wiesz o czym mowie
ale ja nawet nie mowie w tym topicu o resowaniu dmg z czarow, bo od tego sa zbroje i bizuteria ...i to jest fajne.
ale res mial byc od resowania paralizy a obecnie tak jak mowie, na dobra sprawe nic nie daje bo gdy przeciwnik juz mnie zlapie w AEP to moze swobodnie potem trzymac mnie w scianie paralizu i wsadzic conajmniej 2 czary zadajace dmg (jak przylaguje i nie wyjde po 2 czarze to obrywam 3 po ktorym moj ludek umiera)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:52, 16 Maj 2008 |
|
hmm paralizy.... zerkne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 20:04, 16 Maj 2008 |
|
mch88 napisał: |
(...)
ale res mial byc od resowania paralizy a obecnie tak jak mowie, na dobra sprawe nic nie daje bo gdy przeciwnik juz mnie zlapie w AEP to moze swobodnie potem trzymac mnie w scianie paralizu i wsadzic conajmniej 2 czary zadajace dmg (jak przylaguje i nie wyjde po 2 czarze to obrywam 3 po ktorym moj ludek umiera) |
Dawno nie grałem, ale jakoś nie zauważyłem aby nie dało się uciec z ściany paraliżu + zwykłej, po zadanym dmg o ile pamiętam puszczała a jak dalej wchodziłeś w ścianę to na własne życzenie. Jakoś mi się nie udało nigdy rzucić w postać stojącą w ścianie 2 czarów ofensywnych...ale. Obecnie nie dość, że meteora czaruje się dłużej niż trwa paraliż, to zadaje po 36-70 hp flam podobnie. Paraliż ma wyraźnie krótszy zasięg i łucznik może sobie spokojnie strzelać i odbiegać, teraz jeszcze kilku sek imute podczas których spokojnie można zwiać lub okładać maga specjalami po 70 hp...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
efsuser
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 7:14, 19 Maj 2008 |
|
Faktycznie duza ilosc skilla resista nie daje nic ciekawego.
Wiekszosc ma resista drugorzedny i nic z tego nie maja.
poza pixelami w skills.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 8:08, 19 Maj 2008 |
|
dodano:
wplyw na czas (randomowo) w zaleznosci od skila resist
potestujcie i zaopiniujcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 8:48, 19 Maj 2008 |
|
sciana paralizu trzyma bardzo krotko, az za. Wplyw na czas powinien byc taki jak na poczatku 096. czyli: (eval - resist)/10 + 6 sek. - przy zwyklym paralizu, a przy scianie m/w *2 - czemu? No bo skoro i tak puszcza od pierwszego dmg. to te czary maja tylko zdobyc troche czasu dla maga... nie sluza do zabicia super kombem, a do zadania powazniejszego dmg itp.
dokladajac do tego ten immune na paralize 3 sek. + baaaaardzo duza resowalnosc, to taki czas tych paralizy bylby akurat w sam raz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 0:47, 31 Maj 2008 |
|
Resisting spells nadal gowno za przeproszeniem daje.
nie wiem skad sie biora te historie o wojach ktorzy resuja wszystkie paralize albo jak juz sie zlapia to stoja 3sekundy.
jakos nie czuje sie gorszy od normalnego woja (mam 105 resa) i 100 inta co tez nie powinno byc bez znaczenia gdyz podobno RES jest zintegrowany z intem, A MIMO TO lapia mnie prawie (90%) wszystkie paralize na pvp, na pvm podobnie z ta roznica ze tu lapia mnie wszystkie paralize i do tego trzymaja dlugo.
RES OBECNIE NIE DAJE ABSOLUTNIE NIC.
szansa na zignorowanie paralizu jest taka jak szansa na ukrycie sie za drzewem.
redukcja obrazen od czarow przez resa jest obecnie ZNIKOMA, wszystko rozbija sie o pancerz.
kolega wywalil ostatnio resa i nie zauwazyl zadnej roznicy w graniu. duzo osob nie ma resa w ogole i nie musza jakos go zastepowac super drogimi zbrojami runicznymi. spokojnie mozna bez niego grac co jest moim zdaniem zalosne. przydatnosc resa oscyluje miedzy forensic id a taste id mimo ze kiedys byl to skill prawieELITARNY.
efsuser napisał: |
Faktycznie duza ilosc skilla resista nie daje nic ciekawego.
Wiekszosc ma resista drugorzedny i nic z tego nie maja.
poza pixelami w skills. |
<- jesli to korki to chyba pierwszy raz cos madrego napisal.
rzeczywiscie duzo osob ma ten skill jako 2rzd a on do niczego jest niepotrzebny.
to nie jest problem jak z hidem ktory zostal uwalony u postaci nie majacych go w skillach rzednych. RES nawet jako skill rzedny jest do bani.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Sob 1:18, 31 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 8:57, 31 Maj 2008 |
|
Ja napiszę tak, wali mnie czy to wpływ rezista ze skila czy zbroi efekt jest taki, że jak w wojownika rzucam paraliż jesli wejdzie 1 na 3 to jest dobrze.
Jakoś wojownicy nie płaczą że z czarami paladyna albo uzywając specjali mogą jednym sparaliżować maga a drugim jednym strzałem zabić, to jest ok?
Paraliż maga ma mały zasięg i trzyma krótko, często nie zdąży się skończyć czarować a już postać ucieka. Przy obecnym reziscie zadaje śmieszne obrażenia a ty jeszcze chcesz dopakowywać ten skill?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Sob 9:01, 31 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Sob 9:20, 31 Maj 2008 |
|
Wychodzi na to że masz po prostu pecha;p Paraliże i tak są już za bardzo uwalone przy ostatniej walce na 10 rzuconych paraliży wszedł mi tylko jeden;/A to już wogóle przegięcie.Ja bym raczej głosował za tym aby zmienić ostatnie zmiany z paraliżami;] A kolejne dopakowanie tego skila to już przegięcie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 9:33, 31 Maj 2008 |
|
Raw napisał: |
A kolejne dopakowanie tego skila to już przegięcie. |
lol jakie kolejne dopakowanie ?
ostatnio res byl tylko oslabiany, procz tej zmiany z paralizami.
jak dla mnie paralize moga byc wzmocnione, glownie w tej zmianie chodzilo mi o to zeby zlikwidowac buga ze sciana paralizu na krzyz z kamienna.
ja i tak nie zauwazylem zeby paralize graczy gorzej mnie lapaly, w pvm przydatnosc resa jest ZEROWA. moby lapia mnie w paraliz jak chca, kiedy chca i na ile chca (najczesciej paraliz trzyma az mob podejdzie i trafi z lapy albo inny wywwali we mnie czarem) do tego resowanie Earthquake jest zalezne od AR (!!!) a nie od resa czyli tez zalezy od zbroi; oczywiscie bylo wiadomo juz przed CLFE ze res bedzie mial mniejsze znaczenie ale nikt nie mowil ze bedzie kompletnie niepotrzebny i do zastapienia przez zbroje!!! nawet dla magow jest niepotrzebny, bo zaden "czysty" mag nie biega nago i jakas zbroje zawsze na sobie ma, ktora daje wiecej niz res
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Sob 9:36, 31 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Sob 9:54, 31 Maj 2008 |
|
Właśnie pojechanie paraliży było dopakowaniem resa.A bug ze ścianą kamienną i scianą paraliżu na krzyż to nie żaden bug.To jest po prostu taktyka;]Dla ułatwienia powiem ci iż ściana paraliżu puszcza po dosłownie chwili,Jak byś zamiast próbować uciec ze ściany rzucił sobie pod nogi mixa nie było by problemu;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 10:44, 31 Maj 2008 |
|
ja dodam tylko od siebie ze bedac w stafie za jakies 1M dostalem od dwoch magow w sprzecie za 2k sciane + jakies offy i tyle mnie widzano...
ale to bylo jak jeszcze mialem czas grac:>
pozdro ! :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 10:57, 31 Maj 2008 |
|
OoO... Dziwne , że ja wychodziłem w zwykłej terce z takiego komba i jeszcze mogłem zabić magów.Sorry za offtop.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 14:05, 31 Maj 2008 |
|
spox, ale nie mam pomysłu jak grań dwoma postaciami na raz... może jakieś makro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|