Autor |
Wiadomość |
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Nie 19:10, 02 Mar 2008 |
|
Ogolnie ten skill jest teraz do ()().
Mozna:
Dodac go poza skill cap
Zmienic w takie cos zeby byl must have
Coltain co masz przeciwko nagim PW z bronia dwureczna?
Nekro z kijem i juz ma taki pw problem...
Po co mam brac plyte i sprzed za 60 000 jak moge wziasc pike za 2k to niedosc ze duzo szybciej uderzam to mam 30x mniejsze straty....
Teraz jest tak ze ta zbroja to tylko przeszkadza.
Proponuje dodanie:
za kazde 10% skilla
5% szansy za zresowanie kazdego czaru
za kazde 20 expa 5% na zresowanie kazdego czaru.
Maksymalnie przy 110 resista i 100 expa mialo by sie szanse na zresowanie 80% szzansy. Wtedy ten skill to by byl dopal a nie to co teraz jest....
|
|
|
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:31, 02 Mar 2008 |
|
Oryginalnie Resist odpowiadał tylko za resistowanie nie-DMGowych czarów, a więc klątw, poisona, paraliży itp. Jedyne co jest obecnie nie tak to to, że taki np. Paraliż resistuje się bodajże odpornością na energię, truty odpornością na trutę etc. Gdyby ta funkcjonalność przeszła z powrotem na Resista, skill ten znowu stałby się w miarę przydatny. A już na pewno w PvP...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:23, 03 Mar 2008 |
|
Lol, dopał pw, wiecej, mocniej, po co nam magowie, po co nam balans... ubijcie CL, bo ktoś wykoxał skill płacz...
Jakie to jest smutne, że każdy płacz tych którzy ogarniają, że coś jest do poprawy kończy się ignorem, a każdy płacz nieogarniającego o cokolwiek kończy się uwaleniem ogarniających.
Czemu w ogóle ogarniający gre są magowie, którzy podobno są na jeden/dwa strzały od pw, a ci ostatni są tak żałośni, że płaczą i płaczą, że to i tak za mało? Mag ma padać on-sight gdy wychodze z gołym tyłkiem i piką w dłoni.
Na prawde jest mi żal CL i graczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Pon 13:57, 03 Mar 2008 |
|
Voult czy ja napisalem ze mag ma padac jak wychodze goly?
Chodzi mi o to ze po co mam nosic stuff za 100k jak moge wiecej zdziallac stuffem za 1k....
Po co zapychac sobie skille jakims resistem ktory jest nie przydatny...
To tak samo jakby tobie oslabili evala ktory by nie dawal dopalu dla maga.
I co trzymalbys ten skill ktory ci nic nie daje?
|
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 14:11, 03 Mar 2008 |
|
boze sed p........ jak potluczony, nastepnym razem polecam najpierw uzyc opcji szukaj na forum albo popytac innych graczy jak dzialaja skille zamiast tworzyc hurtowa ilosc bezsensownych topicow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mafia
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:15, 03 Mar 2008 |
|
heh sed z tego co napisales tylko tyle wywnioskowalem ze niedosc ze nie oplaca ci sie chodzic w zbroji bo i tak masz maga na 1-2 strzaly to jeszcze 80% szansy na zresowanie jego spela chcesz?? Imho to by byla przesada lekka.
z Firkiem sie zgadzam... ze gdyby res wplywal na resist paraliza, truty itp. to to byloby juz cos.
np 0 RSa - paraliz 5sek(przerywany oczywiscie wczesniej gdy zadamy dmg) itd. itp to z <--- to byl przyklad oczywiscie ale chodzi mi o cos na tej zasadzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mafia dnia Pon 14:16, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 14:48, 03 Mar 2008 |
|
Takie chaotyczne te posty. Z tego co rozumiem to chodzi o to żeby poprawić resista, bo sie teraz nie opłaca brać tego skila, tak? Jeśli tak to proszę go nie brać będzie wiecej miejsca na iny skil. Jeżeli nie opłaca sie wydać 60k na zbrojke, tylko 2k na bron, to proszę biegać w szacie pośmiertnej z piką Wszytko jest proste i jasne, nikt nie każe brać skila na siłę, nikt nie każe chodzić w zbrojach na siłę, więc o co jeszcze chodzi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Pon 14:52, 03 Mar 2008 |
|
+ chodzi o to ze nie mam sztabek zlota na zmiany pierwszorzednych skili bo mam resista ustawionego. PO drugie zrobilem tego resista? A to troche ganiania z imiennym na plecach bylo...
Zrobilem i co? dupa
|
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 15:02, 03 Mar 2008 |
|
Nie martw się, nie tylko Ty zrobiłeś Jest wiele osób które ma ten skil, a zbrojki w których chodzą dają powyżej 70% odporności, i co? i mają skila nadal. Wiem, doceniam ze znalazła się osoba która postanowiła coś z tym zrobić, ale jest wiele innych spraw do naprawy, a problem braku paru sztabek złota jest niczym w porównaniu do problemów i skryptów które musi pisać Coltain. Z pewnością nie porzuci pracy i pisania innych skryptów, tylko dlatego ze jedna osoba nie ma paru sztabek złota. Pamiętaj sam nie jesteś, inne osoby też czekają na poprawki w resiscie i w innych skilach, lecz na to potrzeba czasu...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sed750i
Gość
|
Wysłany:
Pon 15:05, 03 Mar 2008 |
|
+ zauwazylem ostatnio ze colt bawi sie bzdetami to widze ze ma troche czasu;)
|
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Pon 16:12, 03 Mar 2008 |
|
wystarczy czytac wszystkie posty a nie tylko swoje aby wiedziec ze 3 dni temu zostala wyslana propozycja zmian ktora +/- Coltain przyjal i teraz czekamy na zmiany w tym skillu
eot.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 16:15, 03 Mar 2008 |
|
@sed750i
Z takich bzdetów to chyba mag dostał znowu po dupie (zmniejszona siła czarów) albo przypakowane moby (no, to jeszcze bym zniósł) przynajmniej takie odnoszę wrażenie.
Ze rezist do niczego? No nie wiem, ale kal vas flam wojakowi zdejmuje poniżej 50% hp (około zauważając) więc nie powiedziałbym że tak nic nie daje. Może dla odmiany zapłacz że gość z sztyletem (fakt ze z wbitymi runami) zadaje magowi dmg w tempie strzałów z ak47, uniki z wresta w pvp jakieś takie niewyraźne. Masz miksy distruba, szybkie leczenie czego ty jeszcze chcesz żeby mag gdy zobaczy woja robił .rozbierz i rzucał na siebie flama
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 16:15, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
[6]
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:30, 03 Mar 2008 |
|
sed750i napisał: |
Mozna:
Zmienic w takie cos zeby byl must have
|
lol ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:37, 03 Mar 2008 |
|
paraliz bierze pod uwage tylko resa
mam pracowity tydzien, moja kobieta tez, zajmuje wieczorami kompa wiec nie mam nawet gdzie cos zerknac
przyjdzie czas to sie pogrzebie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 17:51, 03 Mar 2008 |
|
a ja tam sed'a popieram, obecnie resist dziala tak, ze majac dobra zbroje jest bezuzyteczny, a majac skoxany resist + exp skillowy gdy sie idzie na maga, to zbroja jest bezuzyteczna...(bo zyskac mozna 10 odpornosci, a stracic sporo kasy) wiec fakt faktem, cos z resem jest nie tak. Proponuje powrot do resista z 095.
Z drugiej strony magowie w pvp sa deliaktnie mowiac slabi. Szybki heal woja, resisty ze zbroi, greater heale, slabe uniki u maga, i zgon po drugim trafieniu sprawiaja ze magiem w pvp mozna zdjac albo noob woja, albo sie mialo sporo szczescia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|