Autor |
Wiadomość |
2Osiem
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow
|
Wysłany:
Śro 18:48, 07 Sty 2009 |
|
amen.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 19:59, 07 Sty 2009 |
|
Tak, ponieważ obecny system nie jest dobry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
2Osiem
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow
|
Wysłany:
Śro 20:50, 07 Sty 2009 |
|
A co konkretnie Ci sie w nim nie podoba? poza tym, ze nie masz dobrych itemow...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 21:10, 07 Sty 2009 |
|
gromek chyba cos pokreciles z obecnym resem ale nie wnikam przekoloryzowales
czemu kasa ma zastepowac skile? nie chce mi sie wierzyc w to ze roznica miedzy: zbroja + skil oraz sama zbroja jest duza obecnie.
pewnie jest tak niewielka ze lepiej wywalic rezist.
jestem na tak: a co tam jest kupa skili ktore trzeba miec jeden tego nie zmieni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ari
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:00, 07 Sty 2009 |
|
dla Ciebie może i nie zmieni ale dla mnie na przykład ta zmiana będzie oznaczała że muszę zrezygnować z grania wojem i robić druida. Tamerki nie wywalę a ze skili woja i tak mi sie jeden nie mieścił, a posiadanie woja bez anatomii a teraz też bez taktyki jest bez sensu. Dla innych oznacza to zrezygnowanie ze skila rzemieślniczego nad zrobieniem którego też spędzili dużo czasu, zapewne maja też jakieś przepisy i będzie im szkoda to tak po prostu wywalić. Jest to też dla nich pozbawienie pewnego źródła zarobku. Sam pomysł mi się podoba ale nie tu i nie teraz... zdecydowanie NIE.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Śro 22:05, 07 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 22:34, 07 Sty 2009 |
|
ja resa trzymam od 2 lat na poziomie 105. ostatnio chcialem sie pokusic o zmiane na SS jak mozna bylo zrobic to za darmo, ale stwierdzilem ze zal mi tych nocek zarwanych walac z Vilgiem Banshee ;]
ogolnie resa trzymam z przyzwyczajenia, nawet nie wiem czy cos mi daje czy nie. obecnie graczom sie w dupach przewraca - zamiast resa wrzucany skill rzemieslniczy, wczesniej propozycje 100 dodatkowych punktow w statcapie na skill rzemieslniczy ... moze w ogole rzemieslnicy nie powinni byc potrzebni...
Ogolnie uwazam ze postacie powinny byc jasno wyprofilowane, tzn nie widzi mi sie kowala - pogromce smokow albo nekromante - rolnika. postacie do craftow niech zajmuja sie craftem, chyba jest dosc rozbudowany zeby miec zabawe z tego, a postacie walczace niech beda przeznaczone do walki, a nie do szycia kapeluszy po ciezkim pvp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ghola
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 22:36, 07 Sty 2009 |
|
Po dosyć długich przemyśleniach, walkach wewnętrznych wypisze co o tym sadze.
Proponowana zmiana spowodowałaby że do PvM nie tylko skill Ressistance byłby przysłowiowo "Must Have" ale także żeby było zabawniej wypasiony exp armor także trafiłby w to śliczne określenie. Bo jednego bez drugiego nie będzie się w ogóle opłacać a nie wszyscy z tu grających maja czas na koksanie kaski na wypaśną zbrojkę. Od czasu do czasu lubią sobie coś tam PvMnac w gronie przyjaciół.
Aktualny stan nie jest idealny nie przeczę ale na pewno jest lepszy od tego co tu proponujecie. Jak znam życie skończy się to jeszcze większym lamentem niż na aktualny stan rzeczy. To byłoby w sumie tyle. Jestem na NIE.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Śro 23:03, 07 Sty 2009 |
|
Proste i logiczne- NIE!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 1:56, 08 Sty 2009 |
|
Powodzenia w szyciu kapeluszy dla takiego online
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GromeQ dnia Czw 1:56, 08 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 9:10, 08 Sty 2009 |
|
Obrywasz czarem i
resy zbroi = szansa % na zresowanie
if zresowales dmg = 40-60% - X (od skilla resist)
if nie zresowales dmg = 80-100% - X
Tak to mialoby wygladac?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:34, 08 Sty 2009 |
|
Malarug - tak
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 9:55, 08 Sty 2009 |
|
2Osiem napisał: |
A co konkretnie Ci sie w nim nie podoba? poza tym, ze nie masz dobrych itemow... |
Ja nie potrzebuje dobrych itemów mam maga. W moim przypadku pakowanie w sprzet mija się z celem bo i tak nie ma nic co zwiększyłoby moją przeżywalność, proste? Głupotą jest pakowanie sobie run np w zbroje żeby i tak paść na 2 strzały z berdysza.
mch88
takie wyprofilowane postacie to można robić przy online 300 gdy masz możliwość kupienia wszystkich potrzebnych rzeczy od ręki. A nie przy 30 gdzie trudno znaleźć kowala/krawca/skryby/każdego rzemieślnika
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
trip
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city
|
Wysłany:
Czw 10:39, 08 Sty 2009 |
|
Wymuszanie skilli, z uwagi na zakaz mulowania, jest bez sensu. Jezeli da sie zastapic jakis skill duza iloscia zlota, to dlaczego tego nie robic? Crafterka jest utrudniona i fajnie, ze przez zainwestowanie w lepsze ciuchy da sie np. pomiescic jeszcze jakis dodatkowy skill, ktory nie tylko naszej postaci przynosi profity. Wrzucajac resa musialbym wywalic np. inskre... z ktorej nie tylko ja korzystam ale kazdy nowy gracz... Cuda dziwy, cuda dziwy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 10:56, 08 Sty 2009 |
|
nie ma co sie bronic to jest dobra zmiana
majac dobra zbroje nadal bedziecie resowac tylko ten co poswiecil 100 skila bedzie mial przewage. to uczciwe.
rownie dobrze moglibyscie chciec tak zrobionych zbroji za kupe kasy by nie potrzebna byla taktyka
obalajac wasze argumenty czemu jak wchodzily zmiany w taktyce nikt nic nie pisal? moze wszyscy mieli i nie przeszkadzalo?
bylo wile podobnych zmian na serwerku ktore wywracaly jakiejs czesci graczy " koncepcje", chyba lepiej zeby sie zmienialo niz ma stac w miejscu.
ja jako posiadacz skila chce by zmienil sie na moja korzysc. podobnie jak ty gromek chcesz by zmienic cos w magery czy ktos inny w czyms innym
to ze ktos wydal kupe kasy na zroje.. i prosze nie mowcie o miljonach, pewnie was to wszystko kosztowalo tylko znalezienie materialow.... nie jestescie nobami bez znajomosci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 11:04, 08 Sty 2009 |
|
liczac zedo kazdego runa 1 sztabka zlota (30k) to plyta ma 6 elementow do kazdego elementu 5 run co nam daje 30 wbic. 30x30k to nic jak 900 k
dodac do tego mozna koszt zbroi i mam milnion jak nic;)
nie wliczylem skladnikow bo wyszedlem z zalozenia ze sobie sami zdobywamy. no i pracy kowala/skryby tez nie wliczalem:)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CrowD dnia Czw 11:05, 08 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|