Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Resist a ostatnie zmiany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Śro 15:28, 04 Cze 2008 Powrót do góry

W tym temacie chodzi mi głównie o ostatnie zmiany w resiscie.Uważam iż to był bardzo dobry pomysł ponieważ ten skill w końcu stał się użyteczny ale... Uważam też iż zmiany zostały trochę przedobrzone... Przy mojej ilości tego skilla(mam go naprawdę niewiele) udaje mi się zresistowac 3 czary na 5.I tu pojawia się problem... Zresistowany flam wchodzi za 20hp.W pełni popieram iż ktoś w końcu się wziął za resista ale teraz zostało to przegięte w drugą strone.Bezsensem jest to iż mag uderza raz na parę sekund i to w dodatku jak mu czar nie wejdzie to zada znikome DMG.Po prostu proponuje zwiększyć dmg które będzie wchodziło po zresistowaniu czaru.Dla porównania:corp zresistowany-16hp,flam zresistowany-20hp wof zresistowany-9hp Wydaje mi się iż to trochę za małe dmg dla maga który musi je chwilkę castować.Przypominam o tym że ja nie mam za wiele resista tak więc obawiał bym się jak to wygląda u osoby która ma skilla rozwiniętego w pełni;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robus



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 16:25, 04 Cze 2008 Powrót do góry

Ja mam 100 resista ,nie mam 100 expa i badz co badz naprawde nie odczulem ze byly jakies zmiany...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Śro 16:28, 04 Cze 2008 Powrót do góry

w pvm nie zauważyłem zbytniej różnicy.W tym topicu raczej bardziej chodziło mi o pvp;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 16:34, 04 Cze 2008 Powrót do góry

wszelkie topiki jakie pisalem o resie byly glownie o pvm (licz krwawy walnal mnie dzis za 83, a bylem dobrze w sumie ubrany ) oraz o bugu z paralizem na pvp..
jesli chodzi o pvp to jest ok, a co do pvm to tak samo nie zauwazylem zadnych zmian


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 19:52, 04 Cze 2008 Powrót do góry

w pvp nie do końca jest ok. tzn nieco za mały jest ten dmg. po ressie

Propozycja jest taka, by zrobić system podobny jak na 095 czyli:
za każde 7,5% obniżamy dmg z czaru o 1%, czyli przy 100% ressista, mamy -15% dmg. do każdego czaru.

Co uzyskujemy? Przydatność większą ressista w połączeniu z całką niezłą średnią dmg. maga (każdy czar daje jakiś wymierny efekt, a nie że efekt ten uzyskuje się przy niezressowaniu)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)