|
|
Autor |
Wiadomość |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 15:28, 04 Cze 2008 |
|
W tym temacie chodzi mi głównie o ostatnie zmiany w resiscie.Uważam iż to był bardzo dobry pomysł ponieważ ten skill w końcu stał się użyteczny ale... Uważam też iż zmiany zostały trochę przedobrzone... Przy mojej ilości tego skilla(mam go naprawdę niewiele) udaje mi się zresistowac 3 czary na 5.I tu pojawia się problem... Zresistowany flam wchodzi za 20hp.W pełni popieram iż ktoś w końcu się wziął za resista ale teraz zostało to przegięte w drugą strone.Bezsensem jest to iż mag uderza raz na parę sekund i to w dodatku jak mu czar nie wejdzie to zada znikome DMG.Po prostu proponuje zwiększyć dmg które będzie wchodziło po zresistowaniu czaru.Dla porównania:corp zresistowany-16hp,flam zresistowany-20hp wof zresistowany-9hp Wydaje mi się iż to trochę za małe dmg dla maga który musi je chwilkę castować.Przypominam o tym że ja nie mam za wiele resista tak więc obawiał bym się jak to wygląda u osoby która ma skilla rozwiniętego w pełni;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
robus
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Śro 16:25, 04 Cze 2008 |
|
Ja mam 100 resista ,nie mam 100 expa i badz co badz naprawde nie odczulem ze byly jakies zmiany...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 16:28, 04 Cze 2008 |
|
w pvm nie zauważyłem zbytniej różnicy.W tym topicu raczej bardziej chodziło mi o pvp;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 16:34, 04 Cze 2008 |
|
wszelkie topiki jakie pisalem o resie byly glownie o pvm (licz krwawy walnal mnie dzis za 83, a bylem dobrze w sumie ubrany ) oraz o bugu z paralizem na pvp..
jesli chodzi o pvp to jest ok, a co do pvm to tak samo nie zauwazylem zadnych zmian
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 19:52, 04 Cze 2008 |
|
w pvp nie do końca jest ok. tzn nieco za mały jest ten dmg. po ressie
Propozycja jest taka, by zrobić system podobny jak na 095 czyli:
za każde 7,5% obniżamy dmg z czaru o 1%, czyli przy 100% ressista, mamy -15% dmg. do każdego czaru.
Co uzyskujemy? Przydatność większą ressista w połączeniu z całką niezłą średnią dmg. maga (każdy czar daje jakiś wymierny efekt, a nie że efekt ten uzyskuje się przy niezressowaniu)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |