Autor |
Wiadomość |
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:25, 02 Wrz 2008 |
 |
... powinien kosztować tylko ładunek księgi, a nie dodatkowo wymagać ziół.
Aktualnie magowie są zmuszeni korzystać z zabawki dla wojów, czyli mechanicznej iskry co uważam w pewnym stopniu za uwłaczające.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:39, 02 Wrz 2008 |
 |
Jak zmuszeni? Znam w cholere magow, ktorzy jakos nie uzywaja iskry tylko czarow.
Za cene ziol masz przynajmniej wygode, szybkosc i bezpieczenstwo jaka daje zwykle klikniecie w ksiedze run.
Przeciw
btw,
Fakt, ze uzywa sie do stawiania bram ziol byl cena jaka sie placilo za brak uzycia ziol do ladowania ksiegi.
http://www.clairslair.fora.pl/propozycje,5/ksiegi-run,37.html
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Wto 13:44, 02 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:59, 02 Wrz 2008 |
 |
Ciekawe jak użyjesz czarów, gdy padniesz np w głuszy, a pod bokiem masz jedynie uzdrowiciela.
Zresztą mówię o korzystaniu tylko z reccala! Przy stawianiu bram zioła powinny być dalej potrzebne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 15:04, 02 Wrz 2008 |
 |
W sumie nawet ciekawe, choć ja sobie noszę iskrę, używam strasznie sporadycznie i nie specjalnie mi to przeszkadza. A jeśli recall z księgi ma nie zużywać ziół, powinien zabierać więcej ładunków.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:27, 02 Wrz 2008 |
 |
f0x napisał: |
Ciekawe jak użyjesz czarów, gdy padniesz np w głuszy, a pod bokiem masz jedynie uzdrowiciela.
Zresztą mówię o korzystaniu tylko z reccala! Przy stawianiu bram zioła powinny być dalej potrzebne. |
No jakies konsekwencje padania musza byc, dla mnie przegieciem jest, ze mozna sobie skakac iskra tuz po smierci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:24, 02 Wrz 2008 |
 |
hm... z jednej strony racja, ze iskra po smierci to sporo, z 2 jednak... chyba to nieco lepsze niz bieg 10minutowy w monochromie do banku(bo po co sie wskrzesic jak i tak zaraz cos pknie, albo doleci sie juz bez szaty z gołym tyłkiem do mistas;])... no ale jesli jest iskra to i mag moze miec mozliwosc powrotu szybkiego z ksiegi run, oczywiscie powinno to zabierac ładunki zamiast ziol ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:27, 02 Wrz 2008 |
 |
Saloth napisał: |
No jakies konsekwencje padania musza byc, dla mnie przegieciem jest, ze mozna sobie skakac iskra tuz po smierci. |
Przy takim podejściu to pewnikiem według Ciebie przegięciem w ogóle jest możliwość wskrzeszenia postaci. Wszak jakieś konsekwencje muszą być.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 18:44, 02 Wrz 2008 |
 |
f0x napisał: |
Saloth napisał: |
No jakies konsekwencje padania musza byc, dla mnie przegieciem jest, ze mozna sobie skakac iskra tuz po smierci. |
Przy takim podejściu to pewnikiem według Ciebie przegięciem w ogóle jest możliwość wskrzeszenia postaci. Wszak jakieś konsekwencje muszą być. |
Nie pewnikiem. Po prostu co rusz sa jakies ulatwienia, ktore niebawem sprawia, ze w ogole smierc na pvm nie bedzie niczym tragicznym. Co sie nie da graczom, to po pewnym czasie beda chcieli jeszcze wiecej.
Dano to, ze nie placi sie ziolami za ladunki - chce sie zeby recall w ogole ziol nie zabieral
Dano wojownikowi mozliwosc recalla - chce sie, zeby mial do tego jeszcze guzik w ksiedze run.
"Przy takim podejsciu to pewnikiem wedlug Ciebie powinno sie w po smierci w ogole nie tracic sprzetu, bo jak inaczej mozna do banku wrocic?"
- parafrazujac Twoje slowa.
Jak pisalem - moim zdaniem jest dobrze. Sam specjalnie co jakis czas np. zostawiam kilka ziol/kulek wosku po drodze na pvm, wlasnie po to aby po padnieciu moc sie recallnac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:56, 02 Wrz 2008 |
 |
Saloth napisał: |
Nie pewnikiem. Po prostu co rusz sa jakies ulatwienia, ktore niebawem sprawia, ze w ogole smierc na pvm nie bedzie niczym tragicznym. |
Jeżeli stan śmierć będzie bardzo bolesny to w końcu sam zostaniesz na serwie. Trzeba zawsze starać się złapać "złoty środek".
Saloth napisał: |
Co sie nie da graczom, to po pewnym czasie beda chcieli jeszcze wiecej. |
To nie dotyczy tylko graczy, a w ogóle ludzi. Tak jest, było i będzie. NIC NA TO NIE PORADZISZ!
Saloth napisał: |
Dano to, ze nie placi sie ziolami za ladunki - chce sie zeby recall w ogole ziol nie zabieral
Dano wojownikowi mozliwosc recalla - chce sie, zeby mial do tego jeszcze guzik w ksiedze run. |
Skoro iskra nie zabiera ziół to logiczne, że reccal maga (wykorzystywany z księgi) też nie powinien. Właśnie dla tego jest możliwość ładowania ksiąg! Twórcy gry to przewidzieli.
Saloth napisał: |
Jak pisalem - moim zdaniem jest dobrze. Sam specjalnie co jakis czas np. zostawiam kilka ziol/kulek wosku po drodze na pvm, wlasnie po to aby po padnieciu moc sie recallnac. |
Możesz robić jak uważasz, ale nie narzucaj swojego stylu gry innym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 19:18, 02 Wrz 2008 |
 |
Jezu, jestes nowy, wiec Ci powiem, ze od kiedy ksiegi run istnialy zabieraly ziola. Dopiero na 96 sie to zmienilo. Zloty srodek? Niby jaki to jest zloty srodek? Obecnie z ksiegami jest i tak latwiej niz bylo wczesniej.
Moge starac sie temu zaradzic, wlasnie poprzez przeciwstawianie sie takim propozycjom. Duze litery nic tu nie poradza.
Nie widze powiazania logicznego miedzy iskra, a ksiega run. Jesli Ty widzisz tu logike, to chyba jakas chinska. To sa 2 rozne przedmioty. Iskra != recall. Jacy tworcy gry? Przeciez to, ze zabiera te ziola tylko do czaru, wlasnie bylo kompromisem jaki ustalil Coltain n czasu temu.
Ta propozycja sama w sobie narzuca styl gry... Jesli przeszlaby ta propozycja, to przeciez chowanie ziol nie mialoby sensu, nie?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Wto 19:21, 02 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:35, 02 Wrz 2008 |
 |
hm... niewiem, moze sie myle, ale na jednym z shardow, ksiegi ładowało sie zwojami, ktore potrzebowaly ziol;) czy tu by niedalo sie podczepic mozliwosci wcisniecia choc 1 zwoju/na recal niewiem... niegram magiem wiec, na dobra sparwe mi to obojetne... choc to by pewne rozwiazanie było
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:33, 05 Wrz 2008 |
 |
Amras napisał: |
hm... niewiem, moze sie myle, ale na jednym z shardow, ksiegi ładowało sie zwojami, ktore potrzebowaly ziol;) czy tu by niedalo sie podczepic mozliwosci wcisniecia choc 1 zwoju/na recal niewiem... niegram magiem wiec, na dobra sparwe mi to obojetne... choc to by pewne rozwiazanie było |
To jest dobry pomysł.
Zatem zmieniam swoją propozycję na:
-ładowanie księgi run tylko zwojami recall (koszt jednego zwoju: 20gp (zioła) + 10gp (zwój) + 20gp (robocizna) = 50gp; na naładowanie księgi 100 ładunków 100 x 50gp = 5000gp = 5k gp)
-ładunki księgi zostają zużywane tylko przez recall
-brama zużywa zioła z plecaka, ale bez ładunków księgi
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez f0x dnia Pią 15:23, 05 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:44, 05 Wrz 2008 |
 |
a recall nekro i druida i paladyna?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:21, 05 Wrz 2008 |
 |
Coltain napisał: |
a recall nekro i druida i paladyna? |
W końcu muszą być jakieś różnice między klasami. Prawda? Księgi run są tworzone w oparciu o czystą magię. A nie magię nekro, druidyczną czy palladyńską.
Możliwość korzystania z ładunków księgi run powinna należeć wyłącznie do magów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 15:26, 05 Wrz 2008 |
 |
Absolutny przeciw, w tym momencie jest najoptymalniej to zrobione.
Po wprowadzeniu takiej zmiany, wątpię, by ktokolwiek ze skrybów chciał Wam ładować księgi.
Weźcie pod uwagę cenny czas, jaki w tym momencie trzeba by stracić na zrobienie "paliwa" do księgi. 200 ładunków x kilka ksiąg = ładowanie gdzie ceny zaczynały by się od kilkudziesięciu tysięcy za księge.
Co tak ostatnio się wszyscy do ksiąg uczepili ;]
Oznacza to chyba, że w reszcie skryptów jest wszystko dobrze ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|