Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Rasizm Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
sevel



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:48, 12 Sie 2010 Powrót do góry

Temat celowo ma przykuć uwagę.

Żeby się nie rozpisywać od razu przejdę do rzeczy. Chodzi mi o zróżnicowanie np. cenowe. Krasnoludzki sprzedawca sprzedający rudę krasnoludowi weźmie mniej (a za rudę zapłaci lepiej) niż gdyby handlował ze "śmierdzącym wiewiórkami elfem" ... Elf więcej kasy weźmie od krasnoluda a drowa może w ogóle nie obsłużyć.

Patrząc dalej można dodać trochę klimatu typu mordobicia w knajpie. Jakoś nie przemawia do mnie elf, który może wejść do knajpy pełnej krasnoludów i nie dostanie od pijanego krasnoluda w mordę. Zasada jedna - nie dostaniesz crima jeżeli:
- nie użyłeś broni + jesteś pijany + zaatakowany przeżył (czyli typowe karczmarskie mordobicie)

Przykłady krasnoluda i elfa podałem jako najbardziej oczywiste.

Proszę o krytykę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Czw 22:25, 12 Sie 2010 Powrót do góry

Co do pierwszego pomyslu: od dawna mamy kamien miasta z takimi funkcjami jak podatki, wykluczenie ras etc.

Drugi: 0 skryptowych ograniczen i dopalow. Jezeli do miasta krasnali wejdzie szyszkojad to i bedzie tolerowany w karczmie. Jesli nie to tylko i wylacznie na odpowiedzialnosc krasnala ktory sprzeciwia sie burmistrzowi miasta./on ustala takiee rzeczy jak nieproszone rasy etc/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sevel



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:29, 12 Sie 2010 Powrót do góry

Dzięki za wyjaśnienia i przepraszam za zamieszanie. Pomysły podaję bez sprawdzenia w grze (nie grałem tu jeszcze a ze względu na down nie mogłem sprawdzić).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Antoni



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja

PostWysłany: Pią 18:58, 13 Sie 2010 Powrót do góry

Niestety elfy latały po krasnoludzkim miasteczku bez nikakich i nikt (czytaj żaden krasnal) ich nie ruszył, coby reda nie załapać i nie dostać wpitolu od (krasnalich nomen omen) strażników. Pomysł wręcz boski jest, bo jeżeli wprowadzam szyszkojada do warsztatu, drąc się oczywista od samiutkiej bramy, że on ze mną lezie i tylko na chwilę, wtedy nikt gagatka nie rusza, ale jak z nim do karczmy wlezę, coby se piwka (o spirytusiku naszym krasnalim nie wspominam, bo przecie elfiątka po tym jak muchy padają) to już się mój gość z obiciem facjaty liczyć musi. Rzecz oczywista to samo by obowiązywało i w drugą stronę, ale jaki szanujący się krasnal by żyć po krzaczyskach ciągnął.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sevel



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:08, 13 Sie 2010 Powrót do góry

O to dokładnie mi chodzilo. Ograniczyć nawet obrażenia do max 1 - 3 i możliwość bicia TYLKO POD WPŁYWEM więc szansa trafienia mała, obrażenia też - czysty klimat Smile

Dodał bym jeszcze emotkę *uderza głową w sufit* każdemu ponad 1.5 metra wzrostu (jeżeli karczma krasnoludzka) i kilka myszy łażących po podłodze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 6:50, 15 Sie 2010 Powrót do góry

Emotki to akurat jest rzecz do dość łatwego zrobienia. Mamy tu przemiłą instytucję narratora, który porafi emotować i mówić różne rzeczy w zależności do tego kto się do niego zbliży i z której strony Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Drov Norwood



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:06, 15 Sie 2010 Powrót do góry

czysty klimat skryptowy znaczy sie ;] dopoki gracze nie beda potrafili sie bawic ze soba i wszystko bedzie polegac na tym kto jest lepszy, to nie bedzie erpegowych bijatyk w karczmach ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Pon 19:51, 30 Sie 2010 Powrót do góry

Więcej wyobraźni i mniej skryptów. Wcale nie musisz fizycznie uderzać krasnoluda/elfa (wybierz co wolisz w zależności kim grasz). Możesz tylko emotki posyłać. Wybór ogranicza głównie twoja wyobraźnia, myślę że to czyni RPG najciekawszymi grami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)