Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Raporty + Podboje miast Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
RazoR



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 80 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 17:15, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Propozycja dokonczyc podboje miast i dodac raporty co i jak tak ala ogame;). Np. Wyslales 10 wojakow rozwalili cale miasto przejeli je jest teraz twoje dzienie dostajesz tyle i tyle, podczas bitwy 5 poleglo a 5 wrocilo z tarcza.


Takze dodac raporty takie jak:
Do dyspozycji masz teraz xxx ludzi w koszarach
Trening ukonczylo xxx.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 17:38, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Ta wlaczcie podboje miast przy online 40 :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:49, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Korgan podboje działaja(miały działać) dokładnie tak jak walki ogame : )

wysyłasz wojsko i ono sie tam tłucze skryptem i potem np podbijesz griast i ono daje miastu tam + do gp surowców

online nie jest do tego potrzebny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 17:58, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Eeee no to co innego slyszalem ..... ale owszem online do tego jest potrzebny.. By miasto normalnie zarabialo/funkcjonowalo.
A nie trybem - ktory burmistrz z znajomymi najwiecej wplaci do kamienia bedzie mogl najwiecej wyprodokowac/podbic :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RazoR



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 80 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 18:12, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Te online tez moglo by sie przydac np. Ja burmistrz aure biore Straznikow + jakas armie graczy i idziemy np. atakowac ominar jesli sie nieobronia zostaje albo zabrane czy cos albo poprostu skarbiec oczyszczony do 0Very HappyD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 18:50, 03 Paź 2007 Powrót do góry

Z ominarem niemiałbyś szans:F Sory za oftop ale raporty mogą być


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 21:00, 04 Paź 2007 Powrót do góry

Hehe wsumie ciekawy pomysl z uo ogame;D
a co do ominar no niewiem to ze maja x100 strazy to nieznaczy ze jeden woj niemoze tego wysiec;DD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 11:08, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Hmm no wiesz jeszcze są paladyni i myśle ze gm mi zrobili by questa że paladyni pomagają ominarowi :f


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:32, 05 Paź 2007 Powrót do góry

z tym że większość Paladynów mieszka w Aure ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 11:45, 05 Paź 2007 Powrót do góry

calkowity przeciw.
Dlaczego? Bo przy 40 online wiekszosc mieszkalaby w ~2 miastach, a reszta bylaby nie zamieszkana. Cowiecej, gdyby ktos chcial zamieszkac w innym miescie, czy nawet zajac sie burmistrzowaniem sie nim, spotkalby sie z ciaglymi atakami i wciaz oproznianym skarbcem miasta, gdyz nim zdazylby cos zebrac, juz inne miasta by go grabily.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:03, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Jak napisałem na początku podboje są/ miały być walkami skryptów,

Atak Ominar na Aure = wojsko wysłane przez ominar siła ataku 55 obrona Aure straż miejska siła 20 armia Aure siła 20 + bonus od mieszkańców np +1 od mieszkańca 50 = 90 55/90 = 0.6 szansa wygranej 40%

Wtedy miasto Aure = wszystkie prawa miejskie sa nadpisywane przez te z Ominar burmistrz Aure traci wladze.

tutaj nie wiem jakby można rozwiązać problem odbicia miasta...

w założeniach gracze nie mieli mieć nic z tym wspólnego, walki odbywać się miały wirtualnie ... jak w podbojach wiosek jest to proste, podboje miast z kamieniami już sprawiają problem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
eMx



Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 12:06, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Ryo to sie da rozwiazac poprostu zebrac grupke ludzi i w nocy wyrznac cala straz i przejac wladze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:10, 05 Paź 2007 Powrót do góry

No i tu jest mały smaczek, bo burmistrz miasta atakowanego dostaje info o ataku armia z miasta do miasta idzie jakiś czas

Więc tu masz racje burmistrzowie oby miast mogą zebrać graczy i spreparować walkę PVP, o tym nie pomyślałem więc w takim razie plus do obrony od liczby mieszkańców nie powinien być brany.

A skoro mieszkańcy nie chcą bronić miasta to tracą bonus ze straży bo niechybnie zginie po ataku graczy z przeciwnego miasta.

Ale zmieni to tylko cyferki w skrypcie ataku - zamiast bonusu od straży + 20 będzie + 0 czyli większa szansa na wygraną.

No i atak graczy powinien być zsynchronizowany z atakiem skryptu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 12:13, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Ryo,
Ja rozumiem o co Ci chodzilo. Mi o co innego chodzi, mamy za malo ludzi, zeby zaludnic wszystkie miasta i aby kazde miasto mialo sensowna ilosc "sily ataku" i sily obrony". Mamy po prostu za malo graczy, ktorzy wplacaliby kase do skarbca.
Przyklad:
Aure atakuje Shi~. aure ma pelno graczy zamieszkujacych je. Shi~ ma ile? 2-3? Czyli prawie automatycznie Aure przejmuje Shi~.

Zalozmy nawet ze Aure nie chce tego miasta, ale jedynie je podbic i ograbic, potem zostawia je w spokoju. Teraz, za jakis gracz-drow sie zjawia ktory chce sie zajac Shi~, zbudowac w niej fajne miasto dla ciemniakow. zostaje burmistrzem, zbiera jakas marna kase do skarbca na poczatek i co? Aure znow najezdza i cala kasa tego typa znika. Miasto Shi~ jest nie do odzyskania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
eMx



Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 12:13, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Ryo poprostu zrobic tak ze armia ktora wyslal burmistrz z koszarow byle widoczna podczas przemarszu i walki o miasto.
Straz miasta atakowanego atakowala by odrazu takich z koszar.
Kazda MIasto powino miec punkt wladzy ze jak tam dojdzie burmistrz z armia to przejmuje wladze taki CTF maly. Gracze moga pomagac bic straz badz armie z koszarow i na tym by polegal taki przemarsz;)))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)