Autor |
Wiadomość |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 7:07, 07 Cze 2010 |
|
Hej przyglądałem się ostatnio paru questom otóż poza zlotem gracz nie zdobywa nic więcej - a postać jak wiemy dość wolno się rozwija.
Mam propozycje żeby zrobić system "doświadczenia" - który można by wymieniać na statystyki/skille w zależności od Ilości statystyk i skila (tak jak z wymiana za PD)
Co by to dało, poza nudnym chodzeniem w 2 spoty moobów na krzyż i nabijaniem skillli - czy biernym koxem można by rozwijać postać Questowo.
Dodatkowo dodał bym misje w "cechach" rzemieślniczych które rasują skile rzemieślnicze - czy militarne (w gildii wojowników/złodziei etc)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 14:30, 07 Cze 2010 |
|
pomysł OK, za.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Wto 7:52, 08 Cze 2010 |
|
Czy będzie również tak, że istnieje szansa (kochany random), że w nagrodę za wykonanie zlecenia (bulk order deed) dostanie się owe magiczne punkciki które można potem wymienić na staty/skille/inne.
Druga sprawa - czy punkty pajacyka też w ten sposób będzie można wymieniać?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 10:12, 08 Cze 2010 |
|
Nie to różne rzeczy
PD
Doświadczenie
Pajacyki
pozostawił bym oddzielone i za każdą misje dawał doświadczenie do wymiany ... (na kolejny stat/skill trzeba by było więcej punktów zużyć - jakaś funkcja rosnąca)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Wto 11:22, 08 Cze 2010 |
|
Funkcja rosnąca, hm... da się wymyśleć jaką chcesz, podaj tylko parę punktów (np. 2) i się odpowiednio "wygnie" - będzie wielomian, potęgowa, wykładnicza lub inna. Mam nadzieję, że wiesz o czym piszę.
Co do rozdzielenia tych 3 rzeczy - nie mam nic przeciwko, chociaż już teraz można wymieniać PD na staty (.dane).
Ustalić też trzeba ile pkt skila/statu dostaje się za doświadczenie, bo wiadomo, że gain np. 5% przy poziomie 85% i 45% jest bardzo różny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 12:25, 08 Cze 2010 |
|
ale PD może rozdawać chyba tylko GM nie wiem czy sery tez ... - i jak często je dostajesz ;P
Nikomu się nie chce ich rozdawać - mój super Noobek powinien już dostać (tak by się mogło wydawać)
Chodzi o coś podobnego do tego systemu - żeby grając fabularnie robiąc misje moc szybko w miarę rozsądnym czasie + normalna gra zrobić postać
i by to nie trwało X lat...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 15:22, 08 Cze 2010 |
|
A to nie sprowadza sie do "przyspieszcie gainy"? Istnieje system PD, w ktorym mozna wymienic za staty, dosc korzystnie (zeby nie powiedziec bardzo korzystnie) w przypadku mlodych postaci.
Jesli nie dostaliscie PD to znaczy, ze seer, ktory te klesty prowadzil nie uznal, ze odgrywanie bylo jakies wyjatkowo ciekawe. Moim zdaniem dodawanie kolejnych dyferek kompletnie minie sie z celem i natychmiast zostanie wypaczone przez cwaniakow. Tak samo zostal zniszczony system doswiadczenia skilowego, ktory mial niby stopniowo dawac ciekawe rzeczy, a ktory wszyscy veci wysiedzieli na afk i tyle. W dodatku zostalo wyplakane, ze przyrost jest taki, ze da sie to wysiedziec szybko, wiec zonglerka skilami nadal w modzie.
Przeciw. Zamiast tego zwroce seerom uwage zeby wypisywali postacie, ktore im sie pozytywnie rzuca w oczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Wto 15:23, 08 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:42, 08 Cze 2010 |
|
i raz na rok dostanie 1 pd co faktycznie przy online 10 sprawi ze noobek zrobi postać równa weta w rok
Znam graczy którzy graja bardzo długo skile maja zrobione a w statach sama gra nie są w stanie dogonić graczy starych - i uważam to a absurd.
Edit:
Nigdy nie będzie tu fajnie/grywalnie puki będzie wieczny wyścig i kox - pozbądźmy sie tego ulatniajmy niech ludzie graja zdobywają majątek pixele a nie koxaja postać ;d
Byly bugi które pozwalały młotka robić 100 inta w godzinę i nikt im później tego nie cofną - mi to zajęło z 5 lat ... no bez jaj ...
Ile ma trwać Skilowanie/Statowanie postaci ?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Wto 15:45, 08 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Wto 17:00, 08 Cze 2010 |
|
Weta sie nie robi. Wetem trzeba sie urodzic !. Ja bym byl za, powiedzmy dodac tylko ograniczenie statowe/dni online ile postac moze miec aby dostac ów PD za wykonanie questa.
Wedlug mnie chodzi o to aby pomoc szczegolnie mlodym postaciom w rozwoju postaci a nie "wetom" ktorzy i tak wiedza jak sie skoxac.
Kilka takich quest ludzikow nie zaszkodzi a zawsze to zacheci do gry i wykonywania nudnych questow od NPC.
A seerom to by sie i tak przydalo przypomniec bo nie pamietaja chyba !.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 18:30, 08 Cze 2010 |
|
Chodzi o to by grac nie koxac
nie da rady stworzyć postaci ... i sie bawić - choć pewnie niektórzy uważają inaczej - ale taka postacią nie da sie cieszyć z gry, o ile skile rosną wszystko to reszta makabrycznie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Wto 21:11, 08 Cze 2010 |
|
[quote="Pikus--"]Wedlug mnie chodzi o to aby pomoc szczegolnie mlodym postaciom w rozwoju postaci a nie "wetom" ktorzy i tak wiedza jak sie skoxac.
Kilka takich quest ludzikow nie zaszkodzi a zawsze to zacheci do gry i wykonywania nudnych questow od NPC.[/quote]
Powinno być sporo zadań z automatu, nawet takie które dostaje się zaraz po pierwszym zalogowaniu się, np. stwórz koncepcję postaci, po napisaniu seer sprawdza i gość dostaje nagrodę za to - te początkowe 3000gp błogosławione oraz ekwipunek zgodny z umiejętnościami które postać posiada).
Wprowadzając tak nowego gracza do gry można w nim utrzymać zainteresowanie światem gry (wodzić za nos zadaniami).
Jeśli zrobiłem offtop to sorki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 21:32, 08 Cze 2010 |
|
Dokładnie zgadzam się większość gierek MMO posiada dość rozwinięte fabułi i questy playerów ... mogą być one połączone z zadaniami drużynowymi.... któryś poziom questu wojownika wymaga zebrania drużyny i ubicia ..... xi zebrania y możliwości jest naprawdę wiele, Kiedyś Coltaina zaczepialem o questy NPC - zapytal mnie wowczas czy zrobiłem obecne - questy - ponoć są jakieś długie"liniowe" questy ... - nawet nie wiedizałem ze taki są i do dzisiaj nie bardzo wiem gdzie i jak sie je bierze
Edit:
pewne questy moga byc konieczne zeby np móc
wbijac runy
kopac krwawnik
itp ....
Trzeba przejsc questy i zdobyc np: blesed emblemat Kowala/ Górnika etc ...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Wto 21:35, 08 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 15:26, 09 Cze 2010 |
|
Co do kfestów skryptowych...
Nie możecie zrobić nic gorszego, jak dodać nowe
Pamiętam jak kiedyś chciałem zrobić druida... Nie popełniajcie czasem tego samego błędu
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raw dnia Śro 15:26, 09 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Śro 22:20, 09 Cze 2010 |
|
boxi napisał: |
pewne questy moga byc konieczne zeby np móc
wbijac runy |
Musisz zrobic bulka, jest to cos w rodzaju questa, zwlaszcza po zmianach w zlocie npc.
Krwawa sie NIE kopie i mowie zdecydowanie NIE wprowadzeniu mozliwosci kopania, mimo ze mam gornika/kowala.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 6:51, 10 Cze 2010 |
|
Qler - to tylko przykłady w rzeczywistości może to wyglądać inaczej, choć naszemu Jedynemu GM się pomysł nie podoba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|