Autor |
Wiadomość |
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:54, 10 Paź 2008 |
|
Chcac uniknac "ej chodz 1vs1" "dawaj wyskocz itp"
Oraz umowionych walk w ktore wtracaja sie inne osoby, spacja itp.
Co nie jest zbyt klimatyczne wychodze z pomyslem wprowadzenia .pvp.
Dzialac to mialoby mniejwiecej w taki sposob:
.pvp wybieramy ustawienia walki czy o sprzet czy tylko 4 fun.
Jesli przeciwnik sie zgodzi na zasady ustalone przez gracza wyzywajacego, przenosi nas na jakas arene na ktorej skryptowo nie da sie zaznaczyc runy, ukryc sie na wszelakim sposobem (hid, niewidka, an lor xen)
Przenosi nas tak jak jestesmy ubrani, z cala zawartoscia plecaka oraz na mouncie (jesli jestesmy).
Na takiej arenie jest wszystko dozwolone tak jak w zwyklym pvp poza ukrywaniem sie.
Walka toczy sie tak dlugo az ktorys nie padnie.
Jesli walka toczy sie o sprzet to wygrany dostaje sprzet przegranego.
Natomiast jesli 4fun to jakis emot i bow(uklon) ze strony przegranego i wracamy na swoje stare miejsca.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Macintosh dnia Pią 13:55, 10 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Sarvig
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:38, 10 Paź 2008 |
|
przeciw! to nie run uo, ani tym bardziej serw pvp!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:04, 10 Paź 2008 |
|
Sarvig to praktycznie jest runuo;]
I jest to server nastawiony glownie RPG ale jest tez pvp
Wiec mozna to polaczyc ze soba zap omoca rzucenia wyzwania.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 15:09, 10 Paź 2008 |
|
Ale nie teleportacji w niewiadomy sposób ;] Arena na pewno by była ciekawa. I czemu ma nie być możliwości ukrywania się? To też w końcu jakaś taktyka walki. Skoro już ktoś się zgadza na walkę, to nie będzie (raczej) uciekał. Zawsze można zrobić po prostu limit czasowy takiej walki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 15:47, 10 Paź 2008 |
|
Wydaje mi sie czy kiedys sluzyla do tego po prostu arena, ktora mozna bylo wynajac na czas walki?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:21, 10 Paź 2008 |
|
o wprowadzenie areny do honorowych walk nieraz postulowalem;)
i tym razem taka mozliwosc popre;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 16:55, 10 Paź 2008 |
|
Pod Mistas zrobić taką arenę Coś jak kiedyś pod Brit (ale otwarta, bez żadnych ograniczeń, z zakazem pvp SŁOWNYM! kto zaatakuje bez zgody - jail. Na CL:3 się sprawdzało to i teraz powinno.)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:15, 10 Paź 2008 |
|
jak ktos zbuduje to prosze was bardzo
potrzeba tylko terenu - prostokatu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Pią 17:23, 10 Paź 2008 |
|
Colt, chodzi Ci o zbudowanie zwyklego prostokatu ogrodzonego czy musza byc jakies duze sciany i dachy? ;]
Pozdrawiam S.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:38, 10 Paź 2008 |
|
Hid po to zeby ktos si enie wylogowal podczas wali. Tylko po to zabraniamy.
Ja moge zajac sie budowla takiej areny wystarczy ze dostarczone zostanie mi DOH. To nie jest az takie trudne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 17:41, 10 Paź 2008 |
|
korki dla ciebie doh
[link widoczny dla zalogowanych]
tam napewno znajdziesz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:12, 10 Paź 2008 |
|
Skyki. ma byc ladne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:38, 10 Paź 2008 |
|
Ja moge sie tym zajac.
Poprosze kawalek miejsca i tylko komendy do stawiania blokowania i przesuwania.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 19:57, 10 Paź 2008 |
|
Coltain tutaj nie ma problemu z budowaniem. To nie jest duzo roboty a miejsce mozna gdzies wygospodarowac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 21:32, 10 Paź 2008 |
|
<dygresja dla przypomnienia>
RunUO - emulator. POL - emulator. Argument 'to praktycznie jest runuo' w dyskusji na jakikolwiek temat - glupota.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|