Autor |
Wiadomość |
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 16:10, 21 Sie 2009 |
|
Zaznaczam dla wszystkich placzkow i muminkow, jest to tylko propozycja podparta pewnym argumentem.
Argument: ludzie nie chca grac pvp glownie dlatego, ze szkoda im tracic sprzet.
Propozycja: niech bedzie jak w lineage 2, jak ktos zginie to wypada 1 losowy przedmiot. Cala reszta laduje u uzdrowiciela. Trzeba ja wykupic za symboliczne 1000 zlotych monet. (badz tam nawet jakies 20 zlotych monet).
Wyjasnienie: dlaczego nalezy to wykupic? Zeby nie bylo akcji typu, uzdro i mam full stuff gotowy do walki. Niech ten spacerek do bankiera i spowrotem tez sie pojawi w ogniu walki.
Pozdrawiam
p.s: Dla tych ktorzy mnie nie znaja. Jestem jednym z najzagozalszych pvpowcow na serwerze, a zarazem stalym mordercom/redem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 16:11, 21 Sie 2009 |
|
Wiem, ze nie powinno sie pisac posta pod postem.
Ale chcialem napisac jedna konkretna zalete tej propozycji. Mianowicie, przy niemozliwosci 'zgarniania sprzetu' poleglego + psucie sie (na stale, bez mozliwosci naprawiania) sprzetu, na nowo mozemy mowic o odbudowaniu gospodarki serwera.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 16:30, 21 Sie 2009 |
|
Popieram w całej szerokości propozycje qooepiego, a już zupełnie obiecująca wydaje się być opcja nietykalności dobytku poległego, z wyjątkiem jednego losowo wygenerowanego itemu. Z uwagi jednak na różne "obejścia" systemu należałoby jakoś sprecyzować to zagadnienie, bo przy liczbie dobytku jaki nosimy przy sobie, tym itemem może być każda, nawet najbardziej drobiazgowa rzecz. Każdy wówczas zacznie chodzić z toną śmieci w plecaku, licząc że podczas zgona będzie mała szansa na to, że padnie na jego dopieszczony sprzęt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 16:30, 21 Sie 2009 |
|
No niestety przeciw
Full lot to jest właśnie to co sprawia że pvp w Ultimie jest ciekawsze niż w L2 czy WOWie.
Brak dramy na prviach o zwrócenie pixeli.
Brak konfliktów rozpoczętych „bo zgrabiłeś kolege”.
W efekcie dostaniemy jeszcze bardziej nudne i muminkowe PVP (o padłem.. szkoda.. zero zabawy)
qooepi napisał: |
Argument: ludzie nie chca grac pvp glownie dlatego, ze szkoda im tracic sprzet. |
Tu masz pełną racje ale osobiście wolałbym rozwiązania idące w kierunku zmniejszenia dystansu między itemami (nazwijmy umownie) przeciętnymi a tymi hyper uber świecącymi.
W skrócie – by walka bez runiaków i expów również miała sens.
Co do drogich pixelkow – zawsze można ich przydatność ukierunkować w strone PVE (tak jak obecnie pogromcy)
edit.
Każda propozycja (nawet taka która mnie osobiście nie odpowiada) jest lepsza niż zostawienie PVP na obecnym poziomie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tymmo dnia Pią 16:33, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 17:17, 21 Sie 2009 |
|
Ja jestem za tym zeby uproscic system walk i klas.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 17:27, 21 Sie 2009 |
|
Zdecydowanie. Mimo, że jestem pluszak, to właśnie full loot daje mi możliwość być pluszem ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 17:38, 21 Sie 2009 |
|
Z moje punktu widzenia pvp zupełnie straciło by sensy. Zmiany w pvp trzeba wprowadzić lecz nie tędy droga
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 17:50, 21 Sie 2009 |
|
Przeciw. A co jeśli z takiego lootu wypadnie bandaż albo butelka?;o Nie wszyscy noszą w plecakach butle. Albo 1 reg z maga.. To przecież chore? A gospodarke zniszczy bo nawet jeśli komuś naprzykłąd napierśnik dropnie to co ta osoba z nim zrobi? A druga która go straciła to dopiero ma przejebane bo niektóre zbroje nie mają resa na necro albo tych lepszych resów. Totalnie przeciw muminkowemu pvp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 18:52, 21 Sie 2009 |
|
Właśnie to jest fajne w uo. Możliwość full grabu. Przeciw.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 9:04, 22 Sie 2009 |
|
Nawet taki muminek jak ja jest przeciw. Co do gospodarki i stałego psucia broni/zbroi - warte rozwazenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:16, 22 Sie 2009 |
|
z tym stałym psuciem to moze byc, inno jak ktos ma bron za 0,5mln to chyba nie bedize za dobrze. Ja kupilem sobie bron magiczna i nie wiedzalem jak szybko taka bron sie psuje. Po jednym dniu pvm bron sie rozpadla :] Jak by nie bylo mozliwosci naprawy takiej broni to oplacalnosc jej posiadania jest zadna. Trzeba by znaczaco wydluzyc czas psucia, przynajmniej dla tych lepszych zbroji.
Mozna by tak zrobic ze przedmioty normalne od expow roznia sie wlasnie trwaloscia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Sob 15:29, 22 Sie 2009 |
|
To ja proponuje zmoany w systemie mieszania rud.
W tym momencie mieszanie rud daje slabe efekty.
Wedlug mnie zbroja powiedzmy z gneissu wzmocniona adamantytem powinna osiagac wysoki poziom jakosci, przez co by sie sporo wolniej psula.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|