Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pvp Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:10, 21 Sie 2009 Powrót do góry

Zaznaczam dla wszystkich placzkow i muminkow, jest to tylko propozycja podparta pewnym argumentem.

Argument: ludzie nie chca grac pvp glownie dlatego, ze szkoda im tracic sprzet.

Propozycja: niech bedzie jak w lineage 2, jak ktos zginie to wypada 1 losowy przedmiot. Cala reszta laduje u uzdrowiciela. Trzeba ja wykupic za symboliczne 1000 zlotych monet. (badz tam nawet jakies 20 zlotych monet).

Wyjasnienie: dlaczego nalezy to wykupic? Zeby nie bylo akcji typu, uzdro i mam full stuff gotowy do walki. Niech ten spacerek do bankiera i spowrotem tez sie pojawi w ogniu walki.

Pozdrawiam

p.s: Dla tych ktorzy mnie nie znaja. Jestem jednym z najzagozalszych pvpowcow na serwerze, a zarazem stalym mordercom/redem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:11, 21 Sie 2009 Powrót do góry

Wiem, ze nie powinno sie pisac posta pod postem.
Ale chcialem napisac jedna konkretna zalete tej propozycji. Mianowicie, przy niemozliwosci 'zgarniania sprzetu' poleglego + psucie sie (na stale, bez mozliwosci naprawiania) sprzetu, na nowo mozemy mowic o odbudowaniu gospodarki serwera.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 16:30, 21 Sie 2009 Powrót do góry

Popieram w całej szerokości propozycje qooepiego, a już zupełnie obiecująca wydaje się być opcja nietykalności dobytku poległego, z wyjątkiem jednego losowo wygenerowanego itemu. Z uwagi jednak na różne "obejścia" systemu należałoby jakoś sprecyzować to zagadnienie, bo przy liczbie dobytku jaki nosimy przy sobie, tym itemem może być każda, nawet najbardziej drobiazgowa rzecz. Każdy wówczas zacznie chodzić z toną śmieci w plecaku, licząc że podczas zgona będzie mała szansa na to, że padnie na jego dopieszczony sprzęt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:30, 21 Sie 2009 Powrót do góry

No niestety przeciw

Full lot to jest właśnie to co sprawia że pvp w Ultimie jest ciekawsze niż w L2 czy WOWie.
Brak dramy na prviach o zwrócenie pixeli.
Brak konfliktów rozpoczętych „bo zgrabiłeś kolege”.

W efekcie dostaniemy jeszcze bardziej nudne i muminkowe PVP (o padłem.. szkoda.. zero zabawy)

qooepi napisał:
Argument: ludzie nie chca grac pvp glownie dlatego, ze szkoda im tracic sprzet.


Tu masz pełną racje ale osobiście wolałbym rozwiązania idące w kierunku zmniejszenia dystansu między itemami (nazwijmy umownie) przeciętnymi a tymi hyper uber świecącymi.

W skrócie – by walka bez runiaków i expów również miała sens.

Co do drogich pixelkow – zawsze można ich przydatność ukierunkować w strone PVE (tak jak obecnie pogromcy)

edit.
Każda propozycja (nawet taka która mnie osobiście nie odpowiada) jest lepsza niż zostawienie PVP na obecnym poziomie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tymmo dnia Pią 16:33, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Pią 17:17, 21 Sie 2009 Powrót do góry

Ja jestem za tym zeby uproscic system walk i klas.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pią 17:27, 21 Sie 2009 Powrót do góry

Zdecydowanie. Mimo, że jestem pluszak, to właśnie full loot daje mi możliwość być pluszem ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pią 17:38, 21 Sie 2009 Powrót do góry

Z moje punktu widzenia pvp zupełnie straciło by sensy. Zmiany w pvp trzeba wprowadzić lecz nie tędy droga


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 17:50, 21 Sie 2009 Powrót do góry

Przeciw. A co jeśli z takiego lootu wypadnie bandaż albo butelka?;o Nie wszyscy noszą w plecakach butle. Albo 1 reg z maga.. To przecież chore? A gospodarke zniszczy bo nawet jeśli komuś naprzykłąd napierśnik dropnie to co ta osoba z nim zrobi? A druga która go straciła to dopiero ma przejebane bo niektóre zbroje nie mają resa na necro albo tych lepszych resów. Totalnie przeciw muminkowemu pvp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 18:52, 21 Sie 2009 Powrót do góry

Właśnie to jest fajne w uo. Możliwość full grabu. Przeciw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 9:04, 22 Sie 2009 Powrót do góry

Nawet taki muminek jak ja jest przeciw. Co do gospodarki i stałego psucia broni/zbroi - warte rozwazenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:16, 22 Sie 2009 Powrót do góry

z tym stałym psuciem to moze byc, inno jak ktos ma bron za 0,5mln to chyba nie bedize za dobrze. Ja kupilem sobie bron magiczna i nie wiedzalem jak szybko taka bron sie psuje. Po jednym dniu pvm bron sie rozpadla :] Jak by nie bylo mozliwosci naprawy takiej broni to oplacalnosc jej posiadania jest zadna. Trzeba by znaczaco wydluzyc czas psucia, przynajmniej dla tych lepszych zbroji.

Mozna by tak zrobic ze przedmioty normalne od expow roznia sie wlasnie trwaloscia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Sob 15:29, 22 Sie 2009 Powrót do góry

To ja proponuje zmoany w systemie mieszania rud.
W tym momencie mieszanie rud daje slabe efekty.
Wedlug mnie zbroja powiedzmy z gneissu wzmocniona adamantytem powinna osiagac wysoki poziom jakosci, przez co by sie sporo wolniej psula.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)