Autor |
Wiadomość |
Ari
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:29, 24 Cze 2009 |
|
unieruchamiająca? coś w stylu wnyk?
oby nie na zbyt długo
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Śro 10:29, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 10:50, 24 Cze 2009 |
|
Jestem za propozycjami Malurga i Mitikasa:D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 13:30, 24 Cze 2009 |
|
Mitikas z Aure napisał: |
Jeszcze gorzej bedzie jesli miny bedzie mozna stawiac 3 w rzadku kolo siebie. Nikt sie nie zdazy zatrzymac i dostanie zgona.
Rozwiazanie:
-minimalny odstep miedzy pulapkami to 10 kratek.
-czas ustawiania pulapki to 5s. |
Tak cholera, 50 kratek.. jak juz koniecznie potrzebujecie 'muminki' odstep miedzy pulapkami to niech to bedzie 1 kratka (czyli pole razenia miny).
Czas ustawiania 5 sekund? To juz nie wystarczy, ze widac pulapke przez 1 sekunde? Moze jeszcze niech majster robi tabliczki: 'tu lezy mina'..
Naprawde, propozycje macie w miare dobre ludzie.. ale wezcie przemyslcie parametry zanim podacie. Wiesz ile to jest 10 kratek? W takim wypadku stawianie min nie mialoby sensu zadnego.
Malarug podsunal fajny pomysl z pulapka klatwa. Paralizujaca i zametu to juz troche przesada.
Dodam jeszcze: to nie ma byc zabawka dla bogatych muminkow, to ma byc smiercionosna bron. Miny są po to by ranic i zabijac!
Cos czego nie przemyslalem:
stawianie min w miastach, ze straza powinno byc nie mozliwe. (takie zabawy podchodza pod gownazerie.. a to powinno sie ukracac)
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
del
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:57, 24 Cze 2009 |
|
a ja mam jeszcze pytanie co do masowych detonacji, powiedzmy ze bedzie z 5 min obok sobie (kazda w polu razenia innej) czy wszystkie razem wybuchna?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:37, 24 Cze 2009 |
|
nie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:55, 24 Cze 2009 |
|
qooepi.
Ja tu nie mam nic przeciw wykorzystaniu tego w pvp i nie jestem za muminkowem. Chodzi mi o o to by nie bylo irytujacych przegienc.
moze z tymi odstepami wystarcza 3-4 kratki... co do czasu na stawianie pulapki to rzucanie ich w biegu wydaje sie naciagane ze strony RPG, ale jak chcecie to akurat mi bez roznicy. Przystawal bym tylko do tych 3-4 kratek. Jak miny beda po sobie to zapewniam Cie w ze w biegu nikt nie zdazy sie zatrzymac na pierwszej, a przeleci przez wszystkie, co prawdopodobnie zakonczy sie zgonem.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Śro 17:55, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 18:21, 24 Cze 2009 |
|
Mitikas z Aure napisał: |
qooepi.
Ja tu nie mam nic przeciw wykorzystaniu tego w pvp i nie jestem za muminkowem. Chodzi mi o o to by nie bylo irytujacych przegienc.
moze z tymi odstepami wystarcza 3-4 kratki... co do czasu na stawianie pulapki to rzucanie ich w biegu wydaje sie naciagane ze strony RPG, ale jak chcecie to akurat mi bez roznicy. Przystawal bym tylko do tych 3-4 kratek. Jak miny beda po sobie to zapewniam Cie w ze w biegu nikt nie zdazy sie zatrzymac na pierwszej, a przeleci przez wszystkie, co prawdopodobnie zakonczy sie zgonem. |
Pulapka, 1 kratka odstepu, kolejna (WYSTARCZY).
I nie podpinaj nic pod kwestie rpg, bo ta dyskusja serio skonczy sie wynikiem 'nieroztrzygnieta'. Bo ja moge wymyslic historie do wszystkiego, tak jak i Ty szukac kontr argumentow. Urealniamy na sile? Czy logicznie myslimy..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hangeron
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 7:58, 25 Cze 2009 |
|
Proponuję by krima dostawało się za samo rozłożenie miny, a nie jak ktoś w nią wdepnie, bądź co bądź miny do honorowej broni nie należą i wolałbym nie oglądać paladynów minujących drogi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 8:09, 25 Cze 2009 |
|
A własnie co do prop. malurga.
1. Paraliżująca: Dostępna: średnio paraliżuje na 3-5 sek powiedzmy.
2.
Pułapka z klątwą: dostępność: trudna, mogła by działać jak klątwa necro(masowa,)
3. Pułapka zamętu: dostępność : bardzo trudna(dużo skladników na wykonanie i 110% skilla majesterkowania i 90% alchemi) <--- żeby nie było, że ktoś rozstawia z ekipą pvp sobie takie cuda i biją all bo mają super uber miny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 8:15, 25 Cze 2009 |
|
Ale przecież niezależnie od ograniczeń i tak będzie miało miejsce ściągania w miejsce rozstawienia min. Przecież o to w nich chodzi. Szansa, że ktoś w minę wdepnie przypadkiem jak ona stoi 10 minut jest raczej taka sobie.
Utrudnić powinno się smarkaterię, a nie używanie w PVP tego, co zostało wymyślone do PVP.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|