Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pulapki i miny Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Wto 10:11, 23 Cze 2009 Powrót do góry

A Ja proponuje bez delaya, zaznaczyc tylko zeby nie bylo tak ze: Ktos stawia 5 pulapek pod rzad idziesz prosto i sie wlaczaja wszystkie. Czyli dac delay miedzy uruchomieniem kolejnych pulapek np 5s. No i dodać dlugi czas stawiania pułapki, zeby nie bylo ze ucieasz i pyk pyk pyk. Ustawienie pułapki potrzebuje dajmy na to chociaz ze 3-5s stania w miejscu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 10:28, 23 Cze 2009 Powrót do góry

Dokładnie freez na 5 sek od jednej pułapki. To uniemożliwi stawianie ich podczas ucieczki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kbajka



Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:13, 23 Cze 2009 Powrót do góry

Juz ja widze pulapki przed wejscie do banku plus przed bankierem -----> moze byc ciekawie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ari



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:23, 23 Cze 2009 Powrót do góry

i zastawione wyjazdy z miast Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 13:27, 23 Cze 2009 Powrót do góry

no ale bedzie tzreba je stawiac na nowo co 10 min:) a koszt maly nie bedzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kros



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 16:13, 23 Cze 2009 Powrót do góry

Od razu zamawiam 100 takich pułapek ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radossi



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 16:28, 23 Cze 2009 Powrót do góry

Kros napisał:
Od razu zamawiam 100 takich pułapek ;D

ta i w tylek je sobie wsadzisz ;]]]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:37, 23 Cze 2009 Powrót do góry

mechanika:
* mina - pulapka bedzie stala 1 godzine
* mina - pulapka niszczy sie po uzyciu ')
* stawianie miny w miejscu istniejacej (tzw multi mining ;p) spowoduje detonacje
* obecnie napisalem wybuchowa i trujaca (bo sa podobne)
* tracking obecnie nie wykrywa

TODO
* dodanie do menu pulapek tinkera
* dodanie 3 rodzaju pulapki - zgodnie z propozycja
* dostosowanie grafik i kolorow (obecnie deed)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kros



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 20:04, 23 Cze 2009 Powrót do góry

Radner dziadku wciąż czekam na duala ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:17, 23 Cze 2009 Powrót do góry

Kros napisał:
Radner dziadku wciąż czekam na duala ;D

Chyba duela.. :\

On topic:
Jak dla mnie postac w jakiej opisal to Coltain jest swietna. A co do rozkladania 5 pulapek pod rzad.. czytales, ze proponowalem maksymalnie moc rozstawic 3? Pozatym jakos nie widze madrego, ktory wpadajac w taka mine bedzie raczyl isc dalej bez zastanowienia Neutral
Zgodze sie za to z faktem, ze moze to byc wykorzystywane przez uciekajacych do stawiania za soba (jak w mario cars) i taki must stania w miejscu podczas rozkladania 2-3 sekundy bylby w porzadku.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:31, 23 Cze 2009 Powrót do góry

kolejny opis mechaniki:
* przy rozkladaniu przez 1s pulapka jest widoczna (co nie znaczy ze czas nie ulegnie zmianie)
* po 1s pulapka ukrywa swoja obecnosc...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:03, 24 Cze 2009 Powrót do góry

postanowilem, ze nie bede wydzielal pulapki ogniowej od wybuchowej, zrobilem taka hybryde

myslalem o jakiejs minie hmm... informujacej wlasciciela gdy ktos na nia nadepnie... taki mini radarek...

no to obecnie sa 2 rodzaje

jak macie pomysly jeszcze to piszcie bo w 90% nie bedzie mi sie chcialo wrocic do paczki jak ja skoncze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 7:41, 24 Cze 2009 Powrót do góry

Może jeszcze odwołująca summony???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:44, 24 Cze 2009 Powrót do góry

jak ktos wejdzie w pulapke, czy daje to status kryminalisty temu co ja postawil? Mozna by wprowadzic informacje w momencie detonacji: *slyszysz donosny huk w oddali* dla tego co ustawil pulapke.
Ile czasu potrzeba na postawienie pulapki? Jesli bedzie za krotko, to ktos uciekajac bedzie mogl wypluwac miny pod nogi goniacego.

Jeszcze gorzej bedzie jesli miny bedzie mozna stawiac 3 w rzadku kolo siebie. Nikt sie nie zdazy zatrzymac i dostanie zgona.

Rozwiazanie:
-minimalny odstep miedzy pulapkami to 10 kratek.
-czas ustawiania pulapki to 5s.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Śro 8:52, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 8:49, 24 Cze 2009 Powrót do góry

Propozycje:
Pułapka paraliżująca?
Pułapka z klątwą?
Pułapka zamętu? - odwraca kierunek ruchu postaci, jeśli da się coś takiego zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)