Autor |
Wiadomość |
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Wto 10:11, 23 Cze 2009 |
|
A Ja proponuje bez delaya, zaznaczyc tylko zeby nie bylo tak ze: Ktos stawia 5 pulapek pod rzad idziesz prosto i sie wlaczaja wszystkie. Czyli dac delay miedzy uruchomieniem kolejnych pulapek np 5s. No i dodać dlugi czas stawiania pułapki, zeby nie bylo ze ucieasz i pyk pyk pyk. Ustawienie pułapki potrzebuje dajmy na to chociaz ze 3-5s stania w miejscu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 10:28, 23 Cze 2009 |
|
Dokładnie freez na 5 sek od jednej pułapki. To uniemożliwi stawianie ich podczas ucieczki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kbajka
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:13, 23 Cze 2009 |
|
Juz ja widze pulapki przed wejscie do banku plus przed bankierem -----> moze byc ciekawie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ari
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:23, 23 Cze 2009 |
|
i zastawione wyjazdy z miast
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Wto 13:27, 23 Cze 2009 |
|
no ale bedzie tzreba je stawiac na nowo co 10 min:) a koszt maly nie bedzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 16:13, 23 Cze 2009 |
|
Od razu zamawiam 100 takich pułapek ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 16:28, 23 Cze 2009 |
|
Kros napisał: |
Od razu zamawiam 100 takich pułapek ;D |
ta i w tylek je sobie wsadzisz ;]]]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:37, 23 Cze 2009 |
|
mechanika:
* mina - pulapka bedzie stala 1 godzine
* mina - pulapka niszczy sie po uzyciu ')
* stawianie miny w miejscu istniejacej (tzw multi mining ;p) spowoduje detonacje
* obecnie napisalem wybuchowa i trujaca (bo sa podobne)
* tracking obecnie nie wykrywa
TODO
* dodanie do menu pulapek tinkera
* dodanie 3 rodzaju pulapki - zgodnie z propozycja
* dostosowanie grafik i kolorow (obecnie deed)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 20:04, 23 Cze 2009 |
|
Radner dziadku wciąż czekam na duala ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 20:17, 23 Cze 2009 |
|
Kros napisał: |
Radner dziadku wciąż czekam na duala ;D |
Chyba duela.. :\
On topic:
Jak dla mnie postac w jakiej opisal to Coltain jest swietna. A co do rozkladania 5 pulapek pod rzad.. czytales, ze proponowalem maksymalnie moc rozstawic 3? Pozatym jakos nie widze madrego, ktory wpadajac w taka mine bedzie raczyl isc dalej bez zastanowienia
Zgodze sie za to z faktem, ze moze to byc wykorzystywane przez uciekajacych do stawiania za soba (jak w mario cars) i taki must stania w miejscu podczas rozkladania 2-3 sekundy bylby w porzadku.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:31, 23 Cze 2009 |
|
kolejny opis mechaniki:
* przy rozkladaniu przez 1s pulapka jest widoczna (co nie znaczy ze czas nie ulegnie zmianie)
* po 1s pulapka ukrywa swoja obecnosc...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 7:03, 24 Cze 2009 |
|
postanowilem, ze nie bede wydzielal pulapki ogniowej od wybuchowej, zrobilem taka hybryde
myslalem o jakiejs minie hmm... informujacej wlasciciela gdy ktos na nia nadepnie... taki mini radarek...
no to obecnie sa 2 rodzaje
jak macie pomysly jeszcze to piszcie bo w 90% nie bedzie mi sie chcialo wrocic do paczki jak ja skoncze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 7:41, 24 Cze 2009 |
|
Może jeszcze odwołująca summony???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 8:44, 24 Cze 2009 |
|
jak ktos wejdzie w pulapke, czy daje to status kryminalisty temu co ja postawil? Mozna by wprowadzic informacje w momencie detonacji: *slyszysz donosny huk w oddali* dla tego co ustawil pulapke.
Ile czasu potrzeba na postawienie pulapki? Jesli bedzie za krotko, to ktos uciekajac bedzie mogl wypluwac miny pod nogi goniacego.
Jeszcze gorzej bedzie jesli miny bedzie mozna stawiac 3 w rzadku kolo siebie. Nikt sie nie zdazy zatrzymac i dostanie zgona.
Rozwiazanie:
-minimalny odstep miedzy pulapkami to 10 kratek.
-czas ustawiania pulapki to 5s.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Śro 8:52, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 8:49, 24 Cze 2009 |
|
Propozycje:
Pułapka paraliżująca?
Pułapka z klątwą?
Pułapka zamętu? - odwraca kierunek ruchu postaci, jeśli da się coś takiego zrobić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|