Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pulapki Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Co myslisz o takim pomysle ?

Za
31%
 31%  [ 5 ]
Przeciw
68%
 68%  [ 11 ]
Wszystkich Głosów : 16


Autor Wiadomość
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 11:35, 19 Lut 2008 Powrót do góry

Proponuje aby dotychczasowe pulapki dalo sie zakladac na wszystko co sie otwiera bez roznicy czy ma to zamek czy tez nie, drzwi w budynkach miejskich w swoim domku w czyims domku, skrzynki szafki...
Oraz umozliwic zalorzenia pulapki na lezacy na ziemie przedmiot, czy cialo, oraz krzeselka. Urozmaici to gre bo jak narazie to raczej pulapki niemaja zadnego zastosowania, a nalezy dazyc do zaaktywizowania wszelkich zapomnianych skilli i przedmiotow.

Proponowal bym rowniez wprowadzenie pulapek dzialajacych na pare kratek, ktore mozna rozstawic na trawie na chodniku w jaskini, gdzie kolwiek, ale to powiedzmy juz tylko dla tych co maja skill "disarmtrap". Taka pulapke mogla by dzialac automatycznie lub dzialac spustowo odpalana przez sapera. Problemu chyba wielkiego by z tym nie bylo biorac pod uwage ze takie pulapki juz sa w jaskiniach pomontowane i mogly by dzialac dokladnie tak samo przy urzyciu tego skilla.
Rozbroic pulapki mozna by zucajac wybnuch lub urzywajac "disarmtrap" z ta roznica ze w drugim przypadku widzimy shidowane pulapki a w pierwszym nie.
Aby utrudnic (niemam na mysli calkowitego uwalenia) fale zamachow bombowych w miastach, za montowanie pulapek przyznawany byl by crim.
DMG pulapek uzalerznic od wielkosci skilla "disarmtrap", co nie oznacza aby uwalac obecne ich uszkodzenie dla osob bez tego skilla.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
voult



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:53, 19 Lut 2008 Powrót do góry

Poniekąd jestem za... ale... niech pułapki zakładane np. na drzwiach do banków, itp. mają trudność 100/100 skilla, bo tak to każdy będzie sobie psikusy jechał z 33 skilla... byle sobie poradzić i samemu nie pokaleczyć Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Wto 12:23, 19 Lut 2008 Powrót do góry

Zadnych pulapek na drzwiach budynkow enpecowych i na ziemi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 12:34, 19 Lut 2008 Powrót do góry

Genialne

Dzien z zycia ultimowicza:

- Otwiera drzwi - fireball w glowe
- Podnosi jablko z ziemi - lightning
- O ktos zostawil nozyk zielaza - kal vas flam
- Jaka ladna czapeczka - *zostales smiertelnie zatruty*
- Pojde sie wykapac - *otwiera drzwi do lazni* - OOOoooOOOOoo


.........
Chyba mozna wnioskowac po tej wypowiezdzi ze
.........
.....
Przeciw

Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Wto 12:34, 19 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 12:51, 19 Lut 2008 Powrót do góry

Pulapki wcale nie musza odrazu miec jakegos kolosalnego dmg.
Pozatym ja sie dziwe tylko poco tyle tych przedmiotow w tej ultimie i skilli jak to by wystarczyly tylko ziola, krotki miecz, halka bandarze i bojowki wam do sczescia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Wto 12:59, 19 Lut 2008 Powrót do góry

Jestem jak najbardziej za...
z tym ze crim dopiero po zadaniu obrazenia przez pulapke... Bo tak to wogole nie bedzie uzywane... chyba ze mowisz o crimie przy zakladaniu ale juz popo zadzialaniu na ofiarze bez crima... No i bez przesady z tymi na ziemi ;] pulapka tylko a itemy i to tylko te co mozna otwierac a wiec drzwi jak najbardziej moim zdaniem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 13:27, 19 Lut 2008 Powrót do góry

a czemu mialo by to byc przesada z pulapkami na ziemi ?? skoro by byl do tego przypisany skill ? przesada wedlug ciebie bylo by wprowadzenie skilla wilkolactwo ? poprostu byl by to nowy skill pvp.
Wydaje mi sie ze mogl by miec naprawde fajne zastosowanie i urozmaicil by zwykla mlucke o elementy zaskoczenia, wciagania w zasadzke ... Smile

Mi sie poprstu wydaje ze skoro jest tyle skilli w ultimie to nalezalo by do kazdego skilla jakies zastosowanie znalesc, bo w obecnym momecie komu bedzie sie chcialo koxac Disarm Trapo skoro skill ten slurzy tylko do otwierania skarbow i mozna go w zupelnosci zastapic paroma bandarzami ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zargal dnia Wto 13:29, 19 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Wto 15:25, 19 Lut 2008 Powrót do góry

Proponuje aby....
pulapki moznaby montowac jedynie w drzwiach swojego domu oraz w skrzynkach (ktore moznaby podarowac komus lub zabezpieczyc swoje). Ewentualnie pod przedmiotem, ktory lezy w domu nalezacym do podkladajacego pulapke. Chociaz to by bylo zbyt wiele.

Za, z w/w uwagami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:32, 19 Lut 2008 Powrót do góry

Ale po co na drzwiach własnego domu? Tutaj nie ma możliwości okradania domów, więc i tutaj się nie sprawdzi. Chociaż, jeśli by to było możliwe, byłoby to jedno sensowne zastosowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 15:32, 19 Lut 2008 Powrót do góry

Korg napisał:
Genialne

Dzien z zycia ultimowicza:

- Otwiera drzwi - fireball w glowe
- Podnosi jablko z ziemi - lightning
- O ktos zostawil nozyk zielaza - kal vas flam
- Jaka ladna czapeczka - *zostales smiertelnie zatruty*
- Pojde sie wykapac - *otwiera drzwi do lazni* - OOOoooOOOOoo


.........
Chyba mozna wnioskowac po tej wypowiezdzi ze
.........
.....
Przeciw

Razz


koles poswieca 100 skilla na to.
ja jestem za


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 15:52, 19 Lut 2008 Powrót do góry

Z wypowiedzi 2 czlonkow ekipy wychodzi na to ze obecny system pulapek jest wystarczajacy, pulapki sa stosowane dosc czesto i nie sa potrzebne w tym zakresie zadne zmiany.

Oczywiscie to byla ironia a tak na powaznie pulapki niemaja zadnego zastosowania (bo i po co dawac komus skrzynke z zalorzona pulapka ?) wobec tego skoro pomysl zly to moze wogole zlikwidowac skrypty odpowedzialne za pulapki bo one i tak sa nieurzywane tak jak i masa innych zeczy. Ja niewiem jak dziala taki POl ale moze zlikwidowanie jakichs skrypotw sprawi ze mniejsze lagi beda, warto by taka mozliwosc rozwazyc skoro niema innowacyjnosci na sheradzie to przynajmniej bedzie dynamiczniejsze pvp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:54, 19 Lut 2008 Powrót do góry

Tylko jeśli było by to 200 - 300 skilla byłbym skłonny sprawę brać poważnie

Powiedzmy
1) disarm - musi znać pułapki na wylot czyli również je rozbrajać
2) tracking/detecthidden - skoro zna się na pułapkach to powinien być na tyle umiejętny, że takowe dostrzeże
3) coś jeszcze, żeby nie było za pięknie

W formie 100 % jest to zbyt łatwe i zbyt upierdliwe dla postaci

P.S. To tylko moje zdanie, nie-ekipowe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 16:37, 19 Lut 2008 Powrót do góry

przecierz ja nie nalegam zeby to bylo tylko 100% skilla, moze to byc 200% ale raczej nie wiecej bo taka postac sapera raczej bedzie zmuszona rowniez posiadac hida i stelfa aby sesownie zadzialac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)