Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 pUacz? a moze jestesmy udupieni? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Poprawic cos?

Tak kisiel ma racje poprawicc to co napisal! i polac mu!
65%
 65%  [ 13 ]
No trzeba cos poprawic juz pisze co...
5%
 5%  [ 1 ]
To jest pUacz! Zamknac temat!
30%
 30%  [ 6 ]
Wszystkich Głosów : 20


Autor Wiadomość
kisiel



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:17, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Tak wiec wypisze moje spostrzezenia... dzisiaj z Boksim robilismy jakies tam testy wampirka (Coltek tez cos tam na nas patrzal przy tym :>) i w skrocie... wampiryzm jest mega udupiony. Jest to "elitarny" skill dla wybranych a dzieki niemu jestesmy mega spowolnieni... bez odpowiedniej rownowagi. Przykladow jest wiele... np mgla mieczem z mirtha krotkim 3 runy wlazi 50hp yyy dziwne czyli ktos ma 2h z 5 runami i lezymy niemowiac ze czary wlaza normalnie wedlug mnie... kolejny przyklad... resowalnosc wampirzych czarow jest tak duza ze naprawde jak uda mi sie cos komus zrobic to prawie sikam w majtki... moze teraz np szalenstwo ktorym jesli kogos trafie to jest mozliwosc ze sie rozbierze, niestety sa dwa duze ALE bo jest naprawde mega mala szansa ze uda mi sie zrobic to komus powyzej 40 inta a drugie ALE to ze jeszcze istnieje mozliwosc ze czar wlaczy sie tylko z bekaniem. Teraz moze cos o bestii ;] ktora poza tym ma dobre staty i wiecej hp to chyba uzyteczna tylko dla maga? Bo jako woj moge tylko biegac i zabijac wiewiorki albo starac sie uciec. To teraaaz moze cios mysli? Hmm... No tak bardzo przydatny czar jesli jest wieksza ilosc SLABYCH mobkow bo w wieksze wchodzi z zalosnym skutkiem. Gaszenie zycia? No coz z tym sie pogodze bo to czar od niskiego poziomu wampa. Wedlug mnie pieski to jedyny uzyteczny czar... ale dlugo trzeba go ladowac a pojedynczy piesek niestety jakos malo uzyteczny. Koniki hmm ok (koszmar:>), krecik w ziemi ok poza bugami ze czasem wyjsc nie mozna, sluga raczej jakims dobrym kompanem nie jest bo piorunem raczej nikomu nic nie zrobi, hipnoza ( tu moze juz ktos inny sie wyplacze), szybkie poruszanie no ja jako woj raczej nie moge uzywac tego czaru bo stale przeciazony jestem Neutral. Co do wiekszego wyssania to do zadna rewelacja niestety eh.
(jeszcze niestety nie wiem nic o tym blesie i tarczy krwii)
Teraz "reasumujac" moje pUacze Smile
1. Zbyt wielkie spowolnienie od wampiryzmu
2. Czary zbyt resowalne
3. Uzytecznosc czarow raczej tylko RPG
4. Szary status za kazdy czar Neutral ?
5. No i skoro wampiryzm jakos zalezny od trucia to czemu jestesmy martwi a trucie dziala jak na zywego?
I moglbym jeszcze wiele wad dac... tak tak sa tez plusy jakies ale naprawde to kropla w morzu wad :<
Wiec prosze innych o wyrazenie swoich pogladow Razz i jakies podkrecenie wampira przez Coltka jesli wiekszosc tez uwaza ze jestesmy tylko wiewiorkobojcami :<

(pszepraszam jesli gdzies sa jakies straszne bledy ;p )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kisiel dnia Sob 1:18, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 2:12, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Jak wejdzie mi hipnoza, to wtedy naprawdę sikam w majtki ;]
Cios myśli? Podpowiem, włączasz tryb "bestia pakerek" i wtedy np. drakownia nie stanowi większego problemu (ofc problem z naładowaniem bestii, bo ja nie wiem jak i na kilka "sposobów" staram się ją włączyć).
Te wyssanie życia kiedyś było elitarne, ale za dobrze nam szło (bo się okazało bugiem, o którym nie mieliśmy pojęcia [złe określenie dmg w skryptach]) i teraz już tak klawo nie jest i nie będzie. Ogólnie mamy lipę za błędy przeszłości, dlatego należy się cieszyć tym co jest, a jest i tak nieźle do stanu jaki był zaraz przed prawdziwym "upupieniem" naszego skila. Dość powiedzieć, że nadużywano tego, czasem z chęci bycia kimś, czasem z niewiedzy, ale Temida jest ślepa i sprawiedliwość jest równa za wszystko ;]


ale mimo wszystko: "polać mu!" ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ashantiel dnia Sob 2:35, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:17, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Przenosze do propozycji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 10:33, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Co do czarów defensywnych to wampir jest nieco przepakowany. Rzuca sobie czar, że zarówno wój jak i mag zabiera mu milimetry hp i walka z takim wampirem jest naprawdę trudna. Pewnie jest sposób na obejście tego i taki czar ma swoje minusy dlatego też się nie czepiam. Co do ofensywy, faktycznie nie widziałem żeby wampir zadał mi kiedyś swoim czarem jakiś znaczny dmg co nie zmienia faktu, że wampir z magerką jest naprawdę silną klasą. Mimo wszystko nie trudno zauważyć, że czary wampira są strasznie resowalne. Ogólnie większość propozycji kiśla jest ok. Nie widze w niej znacznego dopakowania tej klasy ino uzupełnienie braków, które tkwiły w tej profesji. Jestem za Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez merq dnia Sob 10:35, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
kisiel



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:42, 07 Mar 2009 Powrót do góry

merq troszke sie mylisz ;] bo ja nie zauwazylem tych milimetrow :-] a raczej centymetry



AHA I BARDZO DZIEKUJE ZA PRZENIESIENIE TEGO TEMATU NA GLOWNE PROPOZYCJE CO ULATWI MI UKRYWANIE TEGO ZE JESTEM WAMPIREM Smile COLTEK :*


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kisiel dnia Sob 14:29, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
McBonY



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:54, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Albo mowicie o dwoch roznych rzeczach ;]

Wampir ma szanse na duza redukcje obrazen ale na dlugo ona nie starcza. (przynajmniej w teorii Very Happy jeszcze nie dokoksalem zeby to sprawdzic)

Ja jak narazie moge sie przylaczyc do puaczu o jedno - resowalnosc czarow ;D

A co do crima za kazdy czar.... No ja bym dal perm crima za samo bycie wampirem ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 13:56, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Ashantielu = tak było już nie jest .... zobacz sobie dzisiaj ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:16, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Wampir nie ma ogromnej przezywalnosci ...
Ogolnie jest grywalny przynajmniej mam nadzieje bo troche z coltainem nad tym siedzielismy Razz
Jedyne co to zmniejszenie spowolnienia czarowania i jest cacy .... co do resowalnosci czarow vampirzych to nie mam zdania na ten temat ale mysle ze jest ok :>
Punkt 3 i 4 jest ok .... punkt 5 .... przeciw :> A vampiryzm chyba juz nie zalezy od trucia .... mam nadzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 14:16, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Cytat:
Rzuca sobie czar, że zarówno wój jak i mag zabiera mu milimetry hp i walka z takim wampirem jest naprawdę trudna


Forma mgły daje ci odporności na fizyki (duże może na zwykła bron, jednak srebrny miecz, lub jakiekolwiek RUNY - nie mowie o magicznych bo to już sieczka) sprawiają iż jesteś na 2 strzały)

Nie runiczna bron jest absorbowana całkiem dobrze - ale kto taka ma - jakiś n00bek, Wczorajszy test - Kisiel miał 3 runy w broni i ziemia - wystarczy ze dobiegł,

Speed Cast jest tak upośledzony ze nim ciśniesz paraliż i wybuch zdarzysz oberwać i postać zniknie za ekranem

Na maga wampir nie ma żadnych dodatków, które dawały by mu super przeżywalność, Na woja - tylko głupiego. (mgła nie trwa wiecznie,a jeżeli wampir nie jest magiem to jest bezbronny bo wampirze czary są ... do niczego w pvp)

Robiliśmy test prędkości czarowania - z Sunem może powiedzieć jak to wygląda,
A każdy dobry wojak
Akros, Kisiel, Horm, Adek, Yaz- wiedza ze z wampirem nie ma problemów.

(wampiryzm nie daje przewagi nad śmiertelnikami, jeśli dochodzi do starcia na równych poziomach)

Co z tego ze polimka ma duzo many - jak czaruje super wolno, a na ciosy z miecza jest bardzo wrażliwa.

-------------------------------------------------------------------------------------

Parę sprzeczności - Colt mówisz, iż wampiryzm to nie klasa i ze to tylko 1 skil dlatego nie możne się równać z np z nekro - ze to tylko dodatek.

To dlaczego ten dodatek to antyskil magi ? i daje takie spowolnienia
Nie wiem jak spowolnienia wojaka - bo ich nie zaobserwowałem(były ale czy dalej są nie wiem).

I dlaczego sprawy wampirów - stały się nagle publiczne - czemu to wyszło poza nasze forum ...

I Przenieś ten Temat tam gdzie jego miejsce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 14:18, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Zapomniałem Korgan - kiedyś wampir miał imuna na truciznę.
I nie jest zależny od skila z tego co się orientuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:22, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Kiedys mial immuna .... kiedys tez mial autoresa ... a w dodatku kiedys nie zabieral tez skilla .... pewne przewagi zostaly usuniete .... sam wiesz z jakiego powodu :> ... pozatym z powodow przepakowania .... a przeciez nie chcemy vampirow dla przepakowania postaci jak to kiedys mialo miejsce z paladynami zanim zaczeli go balansowac :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
del



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:35, 07 Mar 2009 Powrót do góry

aż sie zdziwiłem tematem w "Propozycjach", no ale widocznie tak ma byc, moze wywalmy +ps z kanału #wampires, w koncu i tak teraz każdy wie kto nim jest, ale temat nie o tym.

Moim zdaniem skill wampira zbytnio własnie osłabia maga, z tego co zaobserwowalem to jest dluższy cast i mniejszy dmg, chociaz np. wampirem nabilem sobie expa z evala, a raczej czary nie sa powiazane.

merq napisał:
faktycznie nie widziałem żeby wampir zadał mi kiedyś swoim czarem jakiś znaczny dmg co nie zmienia faktu, że wampir z magerką jest naprawdę silną klasą
no sie nie zgodze z tym, bo wampir uwala strasznie maga

Ogólnie jestem za 1,2 punktem propozycji kisla, przeciw sie z 4,5.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 14:41, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Wampiryzm z założenia powinien dawać przewagę nad śmiertelnikami
Fizyczna/Mentalna = siła/prędkość/inteligencja.

Kosztem wrażliwości na ... srebro(na Clu)

Wampira powinno się zabijać w specjalny sposob, a bez przygotowania do polowania na wampiry to on powinien miec przewage = przynajniej w mysl idei.

Jest 100 roznych sposobów w na które można by to zrealizować.

Ale nie chodzi o to by znowu wszystko rozpierdzielać a dostosować to nad czym sie Coltain napracował.

Dla mnie rozwiązaniem jest wywalenie wszelkich minusów (poza srebrem)
- chodzi mi o spowolnienia których z definicji wampiryzmu nie powinno byc, a wręcz przeciwnie powinny byc + do szybkości.

Skoro wampirze czary maja wyglądać jak wyglądają i nie dawać przewagi w PVP tylko w pvm. to OK

Zamieńmy spowolnienia na przyspieszenia (cast speed i walenie mieczem)) + 30 % zamiast -

skoro wampiryzm to nie klasa jak nerko to czemu jak jestem magiem-wampirem - jestem hybryda i mam spowolnienia, tak samo jak wojak-wampir.

To co zrobić by nie być hybryda ? LOL = to dla mnie sprzeczność.

Podsumowując - zamienić na + do castu i walki. i powinno wystarczyć.

A te wszystkie moce niech zostaną do (RPG-PVM)

Tylko bez nabijania - nekro nie nabija przez 3 dni czaru żeby móc go użyć

Zwiększyć ich koszt (każdy 10-15 PK z dodatkowych)
-------------------------------------------------------------
Mam wrazenie ze ten caly temat tylko zaszkodzi - bo zaraz zacznie sie wymyslanie kolejnych utrudnien udupien kosztow i innych.

I ostatnie pytanie ... bo sie wkur .... Co z Kislem - ukrywal swoja wampirza natóre ... staral sie przynajmniej .... a przez ten temat został sprzedany !.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Sob 15:08, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Moze faktycznie wywalic wszystkie spowolnienia i oslabienia oprocz srebra ale...
wrocic do dmg lub chociaz oslabienia od slonca ;]
Cos za cos.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 15:19, 07 Mar 2009 Powrót do góry

jest osłabienie w zależności od poziomu krwi.....
jak masz mało PK to trafić nie możesz (wojacy muszą pilnować poziomu HP)

zapomniałem ......


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)