Autor |
Wiadomość |
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 1:17, 07 Mar 2009 |
 |
Tak wiec wypisze moje spostrzezenia... dzisiaj z Boksim robilismy jakies tam testy wampirka (Coltek tez cos tam na nas patrzal przy tym :>) i w skrocie... wampiryzm jest mega udupiony. Jest to "elitarny" skill dla wybranych a dzieki niemu jestesmy mega spowolnieni... bez odpowiedniej rownowagi. Przykladow jest wiele... np mgla mieczem z mirtha krotkim 3 runy wlazi 50hp yyy dziwne czyli ktos ma 2h z 5 runami i lezymy niemowiac ze czary wlaza normalnie wedlug mnie... kolejny przyklad... resowalnosc wampirzych czarow jest tak duza ze naprawde jak uda mi sie cos komus zrobic to prawie sikam w majtki... moze teraz np szalenstwo ktorym jesli kogos trafie to jest mozliwosc ze sie rozbierze, niestety sa dwa duze ALE bo jest naprawde mega mala szansa ze uda mi sie zrobic to komus powyzej 40 inta a drugie ALE to ze jeszcze istnieje mozliwosc ze czar wlaczy sie tylko z bekaniem. Teraz moze cos o bestii ;] ktora poza tym ma dobre staty i wiecej hp to chyba uzyteczna tylko dla maga? Bo jako woj moge tylko biegac i zabijac wiewiorki albo starac sie uciec. To teraaaz moze cios mysli? Hmm... No tak bardzo przydatny czar jesli jest wieksza ilosc SLABYCH mobkow bo w wieksze wchodzi z zalosnym skutkiem. Gaszenie zycia? No coz z tym sie pogodze bo to czar od niskiego poziomu wampa. Wedlug mnie pieski to jedyny uzyteczny czar... ale dlugo trzeba go ladowac a pojedynczy piesek niestety jakos malo uzyteczny. Koniki hmm ok (koszmar:>), krecik w ziemi ok poza bugami ze czasem wyjsc nie mozna, sluga raczej jakims dobrym kompanem nie jest bo piorunem raczej nikomu nic nie zrobi, hipnoza ( tu moze juz ktos inny sie wyplacze), szybkie poruszanie no ja jako woj raczej nie moge uzywac tego czaru bo stale przeciazony jestem . Co do wiekszego wyssania to do zadna rewelacja niestety eh.
(jeszcze niestety nie wiem nic o tym blesie i tarczy krwii)
Teraz "reasumujac" moje pUacze
1. Zbyt wielkie spowolnienie od wampiryzmu
2. Czary zbyt resowalne
3. Uzytecznosc czarow raczej tylko RPG
4. Szary status za kazdy czar ?
5. No i skoro wampiryzm jakos zalezny od trucia to czemu jestesmy martwi a trucie dziala jak na zywego?
I moglbym jeszcze wiele wad dac... tak tak sa tez plusy jakies ale naprawde to kropla w morzu wad :<
Wiec prosze innych o wyrazenie swoich pogladow i jakies podkrecenie wampira przez Coltka jesli wiekszosc tez uwaza ze jestesmy tylko wiewiorkobojcami :<
(pszepraszam jesli gdzies sa jakies straszne bledy ;p )
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kisiel dnia Sob 1:18, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 2:12, 07 Mar 2009 |
 |
Jak wejdzie mi hipnoza, to wtedy naprawdę sikam w majtki ;]
Cios myśli? Podpowiem, włączasz tryb "bestia pakerek" i wtedy np. drakownia nie stanowi większego problemu (ofc problem z naładowaniem bestii, bo ja nie wiem jak i na kilka "sposobów" staram się ją włączyć).
Te wyssanie życia kiedyś było elitarne, ale za dobrze nam szło (bo się okazało bugiem, o którym nie mieliśmy pojęcia [złe określenie dmg w skryptach]) i teraz już tak klawo nie jest i nie będzie. Ogólnie mamy lipę za błędy przeszłości, dlatego należy się cieszyć tym co jest, a jest i tak nieźle do stanu jaki był zaraz przed prawdziwym "upupieniem" naszego skila. Dość powiedzieć, że nadużywano tego, czasem z chęci bycia kimś, czasem z niewiedzy, ale Temida jest ślepa i sprawiedliwość jest równa za wszystko ;]
ale mimo wszystko: "polać mu!" ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ashantiel dnia Sob 2:35, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:17, 07 Mar 2009 |
 |
Przenosze do propozycji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 10:33, 07 Mar 2009 |
 |
Co do czarów defensywnych to wampir jest nieco przepakowany. Rzuca sobie czar, że zarówno wój jak i mag zabiera mu milimetry hp i walka z takim wampirem jest naprawdę trudna. Pewnie jest sposób na obejście tego i taki czar ma swoje minusy dlatego też się nie czepiam. Co do ofensywy, faktycznie nie widziałem żeby wampir zadał mi kiedyś swoim czarem jakiś znaczny dmg co nie zmienia faktu, że wampir z magerką jest naprawdę silną klasą. Mimo wszystko nie trudno zauważyć, że czary wampira są strasznie resowalne. Ogólnie większość propozycji kiśla jest ok. Nie widze w niej znacznego dopakowania tej klasy ino uzupełnienie braków, które tkwiły w tej profesji. Jestem za
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merq dnia Sob 10:35, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:42, 07 Mar 2009 |
 |
merq troszke sie mylisz ;] bo ja nie zauwazylem tych milimetrow :-] a raczej centymetry
AHA I BARDZO DZIEKUJE ZA PRZENIESIENIE TEGO TEMATU NA GLOWNE PROPOZYCJE CO ULATWI MI UKRYWANIE TEGO ZE JESTEM WAMPIREM COLTEK :*
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kisiel dnia Sob 14:29, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
McBonY
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:54, 07 Mar 2009 |
 |
Albo mowicie o dwoch roznych rzeczach ;]
Wampir ma szanse na duza redukcje obrazen ale na dlugo ona nie starcza. (przynajmniej w teorii jeszcze nie dokoksalem zeby to sprawdzic)
Ja jak narazie moge sie przylaczyc do puaczu o jedno - resowalnosc czarow ;D
A co do crima za kazdy czar.... No ja bym dal perm crima za samo bycie wampirem ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 13:56, 07 Mar 2009 |
 |
Ashantielu = tak było już nie jest .... zobacz sobie dzisiaj ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:16, 07 Mar 2009 |
 |
Wampir nie ma ogromnej przezywalnosci ...
Ogolnie jest grywalny przynajmniej mam nadzieje bo troche z coltainem nad tym siedzielismy
Jedyne co to zmniejszenie spowolnienia czarowania i jest cacy .... co do resowalnosci czarow vampirzych to nie mam zdania na ten temat ale mysle ze jest ok :>
Punkt 3 i 4 jest ok .... punkt 5 .... przeciw :> A vampiryzm chyba juz nie zalezy od trucia .... mam nadzieje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 14:16, 07 Mar 2009 |
 |
Cytat: |
Rzuca sobie czar, że zarówno wój jak i mag zabiera mu milimetry hp i walka z takim wampirem jest naprawdę trudna |
Forma mgły daje ci odporności na fizyki (duże może na zwykła bron, jednak srebrny miecz, lub jakiekolwiek RUNY - nie mowie o magicznych bo to już sieczka) sprawiają iż jesteś na 2 strzały)
Nie runiczna bron jest absorbowana całkiem dobrze - ale kto taka ma - jakiś n00bek, Wczorajszy test - Kisiel miał 3 runy w broni i ziemia - wystarczy ze dobiegł,
Speed Cast jest tak upośledzony ze nim ciśniesz paraliż i wybuch zdarzysz oberwać i postać zniknie za ekranem
Na maga wampir nie ma żadnych dodatków, które dawały by mu super przeżywalność, Na woja - tylko głupiego. (mgła nie trwa wiecznie,a jeżeli wampir nie jest magiem to jest bezbronny bo wampirze czary są ... do niczego w pvp)
Robiliśmy test prędkości czarowania - z Sunem może powiedzieć jak to wygląda,
A każdy dobry wojak
Akros, Kisiel, Horm, Adek, Yaz- wiedza ze z wampirem nie ma problemów.
(wampiryzm nie daje przewagi nad śmiertelnikami, jeśli dochodzi do starcia na równych poziomach)
Co z tego ze polimka ma duzo many - jak czaruje super wolno, a na ciosy z miecza jest bardzo wrażliwa.
-------------------------------------------------------------------------------------
Parę sprzeczności - Colt mówisz, iż wampiryzm to nie klasa i ze to tylko 1 skil dlatego nie możne się równać z np z nekro - ze to tylko dodatek.
To dlaczego ten dodatek to antyskil magi ? i daje takie spowolnienia
Nie wiem jak spowolnienia wojaka - bo ich nie zaobserwowałem(były ale czy dalej są nie wiem).
I dlaczego sprawy wampirów - stały się nagle publiczne - czemu to wyszło poza nasze forum ...
I Przenieś ten Temat tam gdzie jego miejsce.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 14:18, 07 Mar 2009 |
 |
Zapomniałem Korgan - kiedyś wampir miał imuna na truciznę.
I nie jest zależny od skila z tego co się orientuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:22, 07 Mar 2009 |
 |
Kiedys mial immuna .... kiedys tez mial autoresa ... a w dodatku kiedys nie zabieral tez skilla .... pewne przewagi zostaly usuniete .... sam wiesz z jakiego powodu :> ... pozatym z powodow przepakowania .... a przeciez nie chcemy vampirow dla przepakowania postaci jak to kiedys mialo miejsce z paladynami zanim zaczeli go balansowac :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
del
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:35, 07 Mar 2009 |
 |
aż sie zdziwiłem tematem w "Propozycjach", no ale widocznie tak ma byc, moze wywalmy +ps z kanału #wampires, w koncu i tak teraz każdy wie kto nim jest, ale temat nie o tym.
Moim zdaniem skill wampira zbytnio własnie osłabia maga, z tego co zaobserwowalem to jest dluższy cast i mniejszy dmg, chociaz np. wampirem nabilem sobie expa z evala, a raczej czary nie sa powiazane.
merq napisał: |
faktycznie nie widziałem żeby wampir zadał mi kiedyś swoim czarem jakiś znaczny dmg co nie zmienia faktu, że wampir z magerką jest naprawdę silną klasą |
no sie nie zgodze z tym, bo wampir uwala strasznie maga
Ogólnie jestem za 1,2 punktem propozycji kisla, przeciw sie z 4,5.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 14:41, 07 Mar 2009 |
 |
Wampiryzm z założenia powinien dawać przewagę nad śmiertelnikami
Fizyczna/Mentalna = siła/prędkość/inteligencja.
Kosztem wrażliwości na ... srebro(na Clu)
Wampira powinno się zabijać w specjalny sposob, a bez przygotowania do polowania na wampiry to on powinien miec przewage = przynajniej w mysl idei.
Jest 100 roznych sposobów w na które można by to zrealizować.
Ale nie chodzi o to by znowu wszystko rozpierdzielać a dostosować to nad czym sie Coltain napracował.
Dla mnie rozwiązaniem jest wywalenie wszelkich minusów (poza srebrem)
- chodzi mi o spowolnienia których z definicji wampiryzmu nie powinno byc, a wręcz przeciwnie powinny byc + do szybkości.
Skoro wampirze czary maja wyglądać jak wyglądają i nie dawać przewagi w PVP tylko w pvm. to OK
Zamieńmy spowolnienia na przyspieszenia (cast speed i walenie mieczem)) + 30 % zamiast -
skoro wampiryzm to nie klasa jak nerko to czemu jak jestem magiem-wampirem - jestem hybryda i mam spowolnienia, tak samo jak wojak-wampir.
To co zrobić by nie być hybryda ? LOL = to dla mnie sprzeczność.
Podsumowując - zamienić na + do castu i walki. i powinno wystarczyć.
A te wszystkie moce niech zostaną do (RPG-PVM)
Tylko bez nabijania - nekro nie nabija przez 3 dni czaru żeby móc go użyć
Zwiększyć ich koszt (każdy 10-15 PK z dodatkowych)
-------------------------------------------------------------
Mam wrazenie ze ten caly temat tylko zaszkodzi - bo zaraz zacznie sie wymyslanie kolejnych utrudnien udupien kosztow i innych.
I ostatnie pytanie ... bo sie wkur .... Co z Kislem - ukrywal swoja wampirza natóre ... staral sie przynajmniej .... a przez ten temat został sprzedany !.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Sob 15:08, 07 Mar 2009 |
 |
Moze faktycznie wywalic wszystkie spowolnienia i oslabienia oprocz srebra ale...
wrocic do dmg lub chociaz oslabienia od slonca ;]
Cos za cos.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 15:19, 07 Mar 2009 |
 |
jest osłabienie w zależności od poziomu krwi.....
jak masz mało PK to trafić nie możesz (wojacy muszą pilnować poziomu HP)
zapomniałem ......
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|