Autor |
Wiadomość |
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 15:11, 11 Mar 2009 |
|
boxi odpowiadam na twoje pytanie TAK
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 20:11, 11 Mar 2009 |
|
Zorgan - na które bo się zgubiłem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:53, 11 Mar 2009 |
|
Korgan napisał: |
Aktualnie po usunieciu minusow vampiryzm tez jest jedynie skilem Ry .... i to duzo badziej przydatnym niz jakis poison czy parry .... dlatego pisze ze -10% powinno byc ...... ale zobaczymy jak vampiry to wykorzystaja i czy bedzie do zbalansowania ...... |
Korgan nie raz walczyliśmy i sam wiesz jak jest
btw dla mnie fenc jest nic nie znaczącym skilem bez poisa rownie dobrze moge pięściami bić
co do wampira hmmm jak mi powiesz jak nim wygrac z Toba w walce to Ci uwierze ze jest mocny bo ja tego nie potrafie : P choc przyznam ze nigdy mi to za dobrze nie wychodzilo wole zabic slowem : P
Mały edit - zgodzę się co do maga zawsze był to pro magowy skill co dla mnie jest absurdem
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ryouko dnia Śro 22:54, 11 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:57, 11 Mar 2009 |
|
Slowem tez ci nie wychodzilo .....
Co do taktyk vampirzych wolalbym sie nie wypowiadac na forum odezwij sie na gg to porozmawiamy .... co do topika ....
Hmmm nie zauwazylem by walil slabiej ... jezeli tak to czy ktos moze mi tu napisac o ile % ? ..... lub o ile % mag ma slabsze czary jezeli zniesiono poprostu minust do speeda ....
Cytat: |
* zabrano kary skilowe dla wampirow (od skili innych dla wampa i od wampa dla skili innych) |
Z tego zrozumialem ze wszelkie kary zostaly usuniete .... jezeli jakies pozostaly to prosze o rozjasnienie sytuacji :>
Bo aktualnie mysle ze vamp nie ma ZADNYCH minusow ... dlatego proponuje te 10% slowa lub jakies 10-15% zmniejszony dmg broni / czarow ... wszystko oczywiscie do obgadania .... by bonusy vampiryzmu byly zrownowazone ..... wczesniej bylo przegiete w 1 strone czyli uwalone ... a teraz bez minusow moze byc zle w druga strone.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:58, 11 Mar 2009 |
|
PW
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 23:09, 11 Mar 2009 |
|
Korganie kochany - jak będzie złe w druga stronę to będą się ludzie skarżyć.
O ile wali wojak słabiej nie wiem.
Coltain - możesz nam rozjaśnić umysły.
Jakiekolwiek osłabianie podstawowych zdolności (wnoszę sprzeciw)
osłabcie wampirze dodatki te które tego wymagają(jak będą skargi na razie jakoś nie zauważyłem by ktoś poza tobą miał jakieś ALE i konkretnie dlaczego), ale nie podstawowe wynikające z tego czy ktoś jest magiem czy wojownikiem.
Straciliśmy tez specjale, których brak niektórzy GRAJĄCY odczuli.
Nie wiem co twoje działania nie poparte argumentami maja na celu ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:30, 11 Mar 2009 |
|
Boxi naprawde chcesz bym wypisywal tu X roznych kombosow z mocami vampirzymi ? Jakie moze woj np przeprowadzic bo ja patrze na to przez pryzmat "jakby korgan zrobil vampiryzm to by mogl ....."
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 23:41, 11 Mar 2009 |
|
Co by było gdyby.
Zabiłeś Kiśla bez większego problemu.
Zgodzę się, iż wojownikowi wampir daje dużo - opisałem to powyżej.
Mi chodzi o magię i nie wyobrażam sobie grać ze spowolnieniami, czy jakimiś obniżeniami do siły czarów.
Balans maga to osobny temat, tu rozmawiamy o wampiryzmie. (chcesz by zostało zmienione CO ? - wszytko było twojego pomysłu)
U maga spowolnienie castu to sprawa przetrwania, jak się zachodzi na 1 max 2 strzały.
Poza tym co szkodzi wojakowi kopić exp miecz srebrny na Wojownika wampira.(mniejszy koszt niż 1 runa w broni, a efekt kosmiczny)
Nie sugeruj się walka Wojownik wampir/wojownik z 2ma skilami crafterskimi.
Korgan kontra wojownik wampir - Powalcz z ryuko albo kislem (sprzedaj im swoje metody) i tak wygrasz, trucie daje niesamowita przewagę.
Ja nie mogę zabić ryuko jak truje, bez trucia ... to jak bez broni by była.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 0:47, 12 Mar 2009 |
|
Widzisz boxi trucie nie daje takiej przewagi .... bo aktualnie jedyna moja przewaga to infection ..... a innymi broniami zatrutymi truje tak samo jak ktos inny komu bym nalozyl trucizne na bron.
Skill trucia daje tylko trucie za 100 skilla ...
Skill hidda daje tylo urywanie sie za 100 skilla .....
Vampiryzm powinien byc porownywany z Paladynizmem bo to oba skille typu x czarow w 100 skilla ( bez regow ) ....
Dlatego tez ze ten skill daje x czarow i ze mozesz go powiazac z truciem czy innymi skillami jakie sobie zarzyczysz ... to powinien miec jakis minus bo nagle kazdy wojak by byc na cos zdatny bedzie mial paladynizm badz vampiryzm.
Napisze tu jedna przykladowa rzecz ktora pewnie kazdy wie a moze i wiekszosc:
Przyzywanie wiezcha przez vampira ....
Woj vampir moze biegac sobie pieszo a kiedy tylko chce przyzwac wiezcha ... otwiera to wiele taktyk walki takiemu osobnikowi. (przyzwanie wiezcha przez vampira nie ma takiego ograniczenia jak u pallka ze zbija wszystkie paski do 1 czyli po summonowaniu masz 1 hp 1 many i 1 staminy wiec mozesz to rzucac kiedy chcesz )
Wampir ma zakopanie jako czar ... czyli ma tak jakby hidda ... dodatkowo ma jeszcze X mocy co powoduje samo w sobie ze powinno byc to w jakis tam sposob wyrownane.
Dodatkowo wampir ma summona .....
No i moglbym wymieniac dalej ....
Moze i vampir mag nie dostaje takiego dopalu z skilla jak vamp woj ... ale to dlatego ze w magery masz juz invisa , summony , wierzcha itp.
Niemniej nie ma tu klas wiec nie mozna rozgraniczyc wampir-woj , wampir-mag ..... i niestety jeden rodzaj nie moze byc przepakowany z powodu drugiego rodzaju. Trzeba to jakos zbalansowac.
Rozpisujac propozycje do vampa proponowalem zmniejszenie tego spowolnienia o jakies 10-15% a nie zniwelowanie go calkowicie.
Moze warto pomyslec wiec nad tym by jednak bylo te 10%towe spowolnienie .
Badz wlaczyc opcje ze vampir moze uzywac mocy tylko w nocy :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 3:07, 12 Mar 2009 |
|
boxi napisał: |
U maga spowolnienie castu to sprawa przetrwania, jak się zachodzi na 1 max 2 strzały.
|
mag z bronia tez schodzi na 1 max 2 strzaly a czarowanie ma spowolnione od bojowki..
wojownik ma spowolniony atak od paladynizmu
nekromanta ma spowolnione czarowanie od bojowki, nie chce nawet wspominac o laczeniu necro z magery bo to balansuje na cienkiej granicy..
uwazam ze wampiryzm i inne umiejetnosci powinny wplywac na siebie.
nie zgadzam sie z tym zeby posiadanie zespolu umiejetnosci (czarow, sztuczek, przywolancow) nie bylo obciazone zadnymi obciazeniami na inne skille.
mag/necro wyjatkowo maja oslabiona SILE czarow, natomiast reszta interferencji opiera sie na SPOWOLNIENIU poszczegolnych skilli, dlatego wampir podobnie jak w zasadzie wszystkie inne skille powinien przy laczeniu SPOWALNIAC postac (czy to bojowo czy magicznie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 8:01, 12 Mar 2009 |
|
Korgan napisał: |
Przyzywanie wiezcha przez vampira ....
Woj vampir moze biegac sobie pieszo a kiedy tylko chce przyzwac wiezcha ... otwiera to wiele taktyk walki takiemu osobnikowi. (przyzwanie wiezcha przez vampira nie ma takiego ograniczenia jak u pallka ze zbija wszystkie paski do 1 czyli po summonowaniu masz 1 hp 1 many i 1 staminy wiec mozesz to rzucac kiedy chcesz )
Wampir ma zakopanie jako czar ... czyli ma tak jakby hidda ... dodatkowo ma jeszcze X mocy co powoduje samo w sobie ze powinno byc to w jakis tam sposob wyrownane. |
Tak ale Paladyn może przyzwać pierzcha w mieście (przygotować się i wyjechać)
Wampir za wierzchowca jest ganiany, poza tym nie wiem czy masz rację co do sposobu przywołania przez paladyna konia.(nie zauważyłem by mu paski hp spadały do 0)
Zakopanie - Trwa długo, a jak się wykopujesz jesteś sfrizowany, i od razu cię zbijają (nie możesz uciec tylko liczyć ze przez kilka sekund nikt cie nie ubije) - nie wyskakujesz po prostu z HIDA z czarem na palcu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Czw 8:02, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:08, 12 Mar 2009 |
|
A ja mam pytanie do Skryptera
Czy ilość punktów krwi ( ich stosunek % względem maksymalnego nasycenia ) wpływa na cokolwiek.
może moja obserwacja jest zła ale
jesli mam 40/40 PK to jest ok
jeśli mam 20/40 PK powiedzmy 50% to tak jakby walczyć "zaraz umrzesz z głodu" czyli nic nie da się zrobić
Więc dla mnie to wystarczający minus - użyjesz mocy nie zawalczysz konwencjonalnie nie użyjesz mocy możesz coś powalczyć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 12:16, 12 Mar 2009 |
|
zrobisz 2 flamy i już przeciwnika trafić nie możesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:41, 12 Mar 2009 |
|
znaczy sie mieczem nie mozecie trafic?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 12:41, 12 Mar 2009 |
|
NO tak macie co chcieliście ... ostatnie zmiany sprawiły, iż wampir traci płynność rozgrywki.
Korgan - Ty zamiast być po stronie społeczności jaka w połowie reprezentujesz występujesz przeciwko, patrząc na swoją pierwszą postać.
Dlatego żaden wampir nie powinien być secondem, robionym dla kaprysu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|