Autor |
Wiadomość |
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 23:31, 07 Mar 2009 |
|
Ja bym polał Maniakowi ale kto by tego słuchał w czasach CL: Social Edition ;D
Edit by ashu: Bo tu komuna Panie, nie jakieś kapitalizmy ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Xul
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 5:17, 08 Mar 2009 |
|
Wampir jest git, Korg pokazal mi swego czasu jak bardzo i nie chcialbym o tym tutaj wiecej mowic bo mu obiecalem, ze nie powiem Coltainowi ;d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 10:57, 08 Mar 2009 |
|
Xul - juz w formie besti mindblast nie wali po 90, ani cios myśli, Więc to co widziales kiedyś to dno.
Zresztą nawet jak Mind Blast magowy był zabójczy na besti - to w walce z halabardnikiem potrafiłem paść jak dobiegł mu zostawało 5 hp a ja zchodzilem nim wyczoarowalem 2 czary - tak szybko czaruje bestia.
Zgolsilismy Coltowi wszelkie (przegiete czary wówczas) żeby było FAIR.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Nie 11:03, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Xul
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 16:25, 08 Mar 2009 |
|
mowie o czyms co mialo miejsce 1miech temu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:43, 08 Mar 2009 |
|
Cytat: |
Edit by ashu: Bo tu komuna Panie, nie jakieś kapitalizmy ;] |
Prosze temu panu warna :>
Co do tematu ....
Ano mialo to miejsce miech temu .... dzieki ze mi przypomniales muszem pogadac z panem skrypterem .... calkowicie mi to z glowy wylecialo
Przepakowanie polega na uzyciu bestii + vampirzego mind blasta.
Po naprawieniu tegoz komba vampirowi nie pozostaje nic jak ginac z rak smiertelnikow w pvp :>
W PvM jest silniejszy niz niektore klasy na mobkach slabych i srednich.
W PvM na mobkach silnych i bardzo silnych jest slabszy niz inne klasy.
Skill vampiryzmu jest poprostu klimatyczny ..... ladne moce pomagajace rpgowac / bajerki .... niektore daja dopalik .... ogolnie bardzo fajny skill.
Jednakze jezeli juz chodzi o porownywanie danego setupu postaci z vampiryzmem i danego setupu postaci bez vampiryzmu to w kazdym przypadku ten bez vampiryzmu wygrywa :>
Zmniejszenie panalty do czarowania i bicia by sie przydalo .... niemniej jest cacy jak jest ... a przynajmniej o niebo lepiej niz bylo :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xul
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 21:19, 08 Mar 2009 |
|
no jak jest git to temat do zamkniecia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:23, 08 Mar 2009 |
|
jezeli mialbym "wzmocnic" wampa to wymagany bylby 2 skill...
sami decydujecie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:24, 08 Mar 2009 |
|
ale niech to bedzie wzmocnienie godne tego 2 skila
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 23:22, 08 Mar 2009 |
|
ja dorzuce swoje 3 grosze... wampiryzm tak samo jak paladynizm, sa skillami ktore zajmuja 100 pkt w skillcapie, mimo tego ze "wampir" nie jest klasa tylko rasa - po prostu daje mozliwosci ktorych wywalenie poza skillcap nie byloby fair. umiejetnosci wampirze nie moga same w sobie stanowic o potencjale bitewnym danej postaci (wiadomo) dlatego umiejetnosci wampira nie sa tak mocne jak magia albo czarna magia.
uwazam wiec ze wampiryzm sam w sobie nie powinien w duzym stopniu oslabiac umiejetnosci walki/magicznych postaci, tak samo jak paladynizm nie oslabia (mam na mysli spowolnienie ataku i wolniejsze czarowanie). oslabienia te powinny byc na takim samym poziomie.
dlatego gdyby wzmocnic (poprzez zmniejszenie stopnia ich uwalenia pod wplywem wampiryzmu) umiejetnosci "glowne" postaci, nie byloby potrzebne dodawanie wymagalnosci 2 skilla przy wampirze, zreszta jest to pozbawione sensu. jak napisalem wyzej "wampiryzm" jest traktowany jako rasa z umocowaniem w skillach gdyz daje mozliwosc zadawania dodatkowych obrazen i inne przydatne moce.
wiec prosze nie odwolywac sie do wampira z clte gdzie postac dostawala naprawde przydatne mozliwosci, przy zerowym koszcie (chociazby sam immune na trucizne byl niesamowitym dopalem, nie mowiac juz o autoresie i formie nietoperza, ktora pozwalala poruszac sie z predkoscia wierzcha bez wierzcha)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Nie 23:23, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Pon 15:28, 09 Mar 2009 |
|
Zatem niech wampir wymaga dwuch skili. Ale niech on bedzie mocny a nie to co jest obecnie. A co do dzis proponuje kilkia zniam ktore zwieksza grywalnosc wampa i nie zachwieja balansu, a mianowicie: Przedluzyc czas formy mgly do takiego czasu jaki ma miejsze przywolanie, bo obecnie to masakra. No i mniejsze przywolanie wydłużyć lekko.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bilbur89 dnia Pon 15:30, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 16:34, 09 Mar 2009 |
|
ja jestem za
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 17:26, 09 Mar 2009 |
|
a ja przeciw, nie dopakowywać, usunąć/zmniejszyć antyskilowość i wg mnie wystarczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
McBonY
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:17, 09 Mar 2009 |
|
O wlasnie ;] zmniejszenie/zabranie minusow to juz i tak duzy dopal ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:23, 09 Mar 2009 |
|
juz moim zdaniem temat do zamkniecia ... antyskillowosc usunieta a to wystarczy choc moim zdaniem -10% powinno byc :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 13:21, 10 Mar 2009 |
|
Korgan napisał: |
moim zdaniem -10% powinno byc :> |
moim zdaniem powinno byc tak jak u paladyna (napisalem w poscie wyzej)
zupelne usuniecie antyskilowosci jest nie fair w stosunku wlasnie do paladyna... poza tym zarowno wampir i paladyn gdyby nie mieli oslabionych skilli glownych to oba te skille byly by brane jako dodatek zamiast drugiej bojowki u wojownika albo alchemii na innej postaci. a bezposrednie zwiekszanie potencjalu bojowego to na pewno wiekszy dopal niz mozliwosc krecenia sobie miksow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|