Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 pUacz? a moze jestesmy udupieni? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Poprawic cos?

Tak kisiel ma racje poprawicc to co napisal! i polac mu!
65%
 65%  [ 13 ]
No trzeba cos poprawic juz pisze co...
5%
 5%  [ 1 ]
To jest pUacz! Zamknac temat!
30%
 30%  [ 6 ]
Wszystkich Głosów : 20


Autor Wiadomość
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 23:31, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Ja bym polał Maniakowi ale kto by tego słuchał w czasach CL: Social Edition ;D


Edit by ashu: Bo tu komuna Panie, nie jakieś kapitalizmy ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Xul



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 5:17, 08 Mar 2009 Powrót do góry

Wampir jest git, Korg pokazal mi swego czasu jak bardzo i nie chcialbym o tym tutaj wiecej mowic bo mu obiecalem, ze nie powiem Coltainowi ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 10:57, 08 Mar 2009 Powrót do góry

Xul - juz w formie besti mindblast nie wali po 90, ani cios myśli, Więc to co widziales kiedyś to dno.

Zresztą nawet jak Mind Blast magowy był zabójczy na besti - to w walce z halabardnikiem potrafiłem paść jak dobiegł mu zostawało 5 hp a ja zchodzilem nim wyczoarowalem 2 czary - tak szybko czaruje bestia.

Zgolsilismy Coltowi wszelkie (przegiete czary wówczas) żeby było FAIR.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Nie 11:03, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Xul



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 16:25, 08 Mar 2009 Powrót do góry

mowie o czyms co mialo miejsce 1miech temu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:43, 08 Mar 2009 Powrót do góry

Cytat:
Edit by ashu: Bo tu komuna Panie, nie jakieś kapitalizmy ;]



Prosze temu panu warna :>



Co do tematu ....
Ano mialo to miejsce miech temu .... dzieki ze mi przypomniales muszem pogadac z panem skrypterem .... calkowicie mi to z glowy wylecialo Sad
Przepakowanie polega na uzyciu bestii + vampirzego mind blasta.

Po naprawieniu tegoz komba vampirowi nie pozostaje nic jak ginac z rak smiertelnikow w pvp :>
W PvM jest silniejszy niz niektore klasy na mobkach slabych i srednich.
W PvM na mobkach silnych i bardzo silnych jest slabszy niz inne klasy.

Skill vampiryzmu jest poprostu klimatyczny ..... ladne moce pomagajace rpgowac / bajerki .... niektore daja dopalik .... ogolnie bardzo fajny skill.
Jednakze jezeli juz chodzi o porownywanie danego setupu postaci z vampiryzmem i danego setupu postaci bez vampiryzmu to w kazdym przypadku ten bez vampiryzmu wygrywa :>


Zmniejszenie panalty do czarowania i bicia by sie przydalo .... niemniej jest cacy jak jest ... a przynajmniej o niebo lepiej niz bylo :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Xul



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 21:19, 08 Mar 2009 Powrót do góry

no jak jest git to temat do zamkniecia Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:23, 08 Mar 2009 Powrót do góry

jezeli mialbym "wzmocnic" wampa to wymagany bylby 2 skill...

sami decydujecie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kisiel



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:24, 08 Mar 2009 Powrót do góry

ale niech to bedzie wzmocnienie godne tego 2 skila Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 23:22, 08 Mar 2009 Powrót do góry

ja dorzuce swoje 3 grosze... wampiryzm tak samo jak paladynizm, sa skillami ktore zajmuja 100 pkt w skillcapie, mimo tego ze "wampir" nie jest klasa tylko rasa - po prostu daje mozliwosci ktorych wywalenie poza skillcap nie byloby fair. umiejetnosci wampirze nie moga same w sobie stanowic o potencjale bitewnym danej postaci (wiadomo) dlatego umiejetnosci wampira nie sa tak mocne jak magia albo czarna magia.
uwazam wiec ze wampiryzm sam w sobie nie powinien w duzym stopniu oslabiac umiejetnosci walki/magicznych postaci, tak samo jak paladynizm nie oslabia (mam na mysli spowolnienie ataku i wolniejsze czarowanie). oslabienia te powinny byc na takim samym poziomie.
dlatego gdyby wzmocnic (poprzez zmniejszenie stopnia ich uwalenia pod wplywem wampiryzmu) umiejetnosci "glowne" postaci, nie byloby potrzebne dodawanie wymagalnosci 2 skilla przy wampirze, zreszta jest to pozbawione sensu. jak napisalem wyzej "wampiryzm" jest traktowany jako rasa z umocowaniem w skillach gdyz daje mozliwosc zadawania dodatkowych obrazen i inne przydatne moce.
wiec prosze nie odwolywac sie do wampira z clte gdzie postac dostawala naprawde przydatne mozliwosci, przy zerowym koszcie (chociazby sam immune na trucizne byl niesamowitym dopalem, nie mowiac juz o autoresie i formie nietoperza, ktora pozwalala poruszac sie z predkoscia wierzcha bez wierzcha)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Nie 23:23, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Pon 15:28, 09 Mar 2009 Powrót do góry

Zatem niech wampir wymaga dwuch skili. Ale niech on bedzie mocny a nie to co jest obecnie. A co do dzis proponuje kilkia zniam ktore zwieksza grywalnosc wampa i nie zachwieja balansu, a mianowicie: Przedluzyc czas formy mgly do takiego czasu jaki ma miejsze przywolanie, bo obecnie to masakra. No i mniejsze przywolanie wydłużyć lekko.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bilbur89 dnia Pon 15:30, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 16:34, 09 Mar 2009 Powrót do góry

ja jestem za Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 17:26, 09 Mar 2009 Powrót do góry

a ja przeciw, nie dopakowywać, usunąć/zmniejszyć antyskilowość i wg mnie wystarczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
McBonY



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:17, 09 Mar 2009 Powrót do góry

O wlasnie ;] zmniejszenie/zabranie minusow to juz i tak duzy dopal ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:23, 09 Mar 2009 Powrót do góry

juz moim zdaniem temat do zamkniecia ... antyskillowosc usunieta a to wystarczy choc moim zdaniem -10% powinno byc :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 13:21, 10 Mar 2009 Powrót do góry

Korgan napisał:
moim zdaniem -10% powinno byc :>

moim zdaniem powinno byc tak jak u paladyna (napisalem w poscie wyzej)
zupelne usuniecie antyskilowosci jest nie fair w stosunku wlasnie do paladyna... poza tym zarowno wampir i paladyn gdyby nie mieli oslabionych skilli glownych to oba te skille byly by brane jako dodatek zamiast drugiej bojowki u wojownika albo alchemii na innej postaci. a bezposrednie zwiekszanie potencjalu bojowego to na pewno wiekszy dopal niz mozliwosc krecenia sobie miksow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)