Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 przywrocic stary system zatruwania? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poll :: przywrocic stary system zatruwania?

zostawic jak jest
59%
 59%  [ 13 ]
przywrocic
40%
 40%  [ 9 ]
Wszystkich Głosów : 22


Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:32, 05 Maj 2007 Powrót do góry

wszystkie bronie

mocniejsza truta

ale ivm bedzie ignorowac trute

no i cos z healem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 17:21, 05 Maj 2007 Powrót do góry

No i znowu dziwna ankieta ..... poniewaz wszyscy z swordem beda glosowali na przywrocenie ......


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 17:37, 05 Maj 2007 Powrót do góry

Korg napisał:
No i znowu dziwna ankieta ..... poniewaz wszyscy z swordem beda glosowali na przywrocenie ......


Dokładnie - Dobrze jest jak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 18:48, 05 Maj 2007 Powrót do góry

to jest propozycja krzywdzaca dla fencerow bo beda mieli tylko jeden special a uzytkownicy innych broni nawet 3.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 19:58, 05 Maj 2007 Powrót do góry

Tak? A poisonowanie strzal? No jak mowilem - to jest nawet nie tylko klimatyczne, ale i historyczne!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 20:09, 05 Maj 2007 Powrót do góry

zgadzam sie z poprzednikiem w 100%


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:18, 05 Maj 2007 Powrót do góry

popieram Xurta oraz Versa - w końcu chcę móc zatruwać strzały


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 20:33, 05 Maj 2007 Powrót do góry

XurtVers napisał:
Tak? A poisonowanie strzal? No jak mowilem - to jest nawet nie tylko klimatyczne, ale i historyczne!!


Tu sie zgodze.
Truciu strzal/lukow/beltow mowimy TAK.
Wystarczy wymienic 1/2 specjale i bedzie ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 20:36, 05 Maj 2007 Powrót do góry

Heh dlaczego specjale? Przeciez strzaly... Do trucia powinny byc specjalne. Rowkowane. W te rowki zasysa sie trucizna w momencie zanurzenia w niej strzaly, i z powodu rowkowania nie ucieka ona w locie. Tak mowi historia, chcialem tylko nakreslic jak to wygladalo - a jak mechanicznie to rozwiazac to juz kwestia dogadania. IMO nie powinien to byc specjal... No jak uwazacie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 20:41, 05 Maj 2007 Powrót do góry

Albo zrobic jakis pojemnik z trutkami np mozna tam wlac x trutek i gdy odpalamy specjala trucia hope zanuza strzale belt w pojemniku i po chwili strzela lecz 1 porcja trucizny wsioknela w strzale wienc z pojemnika ubywa.Chyba sie połapiecie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 20:56, 05 Maj 2007 Powrót do góry

XurtVers napisał:
Heh dlaczego specjale? Przeciez strzaly... Do trucia powinny byc specjalne. Rowkowane. W te rowki zasysa sie trucizna w momencie zanurzenia w niej strzaly, i z powodu rowkowania nie ucieka ona w locie. Tak mowi historia, chcialem tylko nakreslic jak to wygladalo - a jak mechanicznie to rozwiazac to juz kwestia dogadania. IMO nie powinien to byc specjal... No jak uwazacie.



Kiedys na clce wszystko urealniano na sile i wiadomo jak bylo
Taka zmiana namiesza w balansie i wyjdzie clce na zle
Dajmy mozliwosc zatrucia luku/kuszy a jak chcesz realnosci to ustaw sobie emot pod specjala *Wyciaga z kolczanu zatruta strzale*


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 21:07, 05 Maj 2007 Powrót do góry

Zatrucia luku / kuszy - eee jak to sobie wyobrazasz przepraszam? ;-O Pomysl maxa mi sie podoba. Ale do cholery jesli to ma byc specjal to ilosc many niech bedzie w tym specjalu 10, bo do tego i tak potrzebny dodatkowy skill. Paladyn ma Consecrus Arma itp po 10 many, sadze ze archer - poisoner powinien miec dopal jakis, bo aktualny specjal jak sie orientuje poisonujacy strzaly (ktory chyba i tak nie dziala) potrzebuje 35 many (ale nie potrzebuje chyba trutki). Tak wiec moja propozycja zrobic tak jak mowi max - specjalny pojemnik na trutke, ktorego skrypt automatycznie przy uzyciu specjala wyszukuje i uzywa. Wlanie tam 1 mixa poisona to 10 uzyc do strzal. Uzycie specjala - 10 many i zuzycie 1 "ladunku" z pojemnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 21:12, 05 Maj 2007 Powrót do góry

Ehm jest luk ktory strzela zatrutymi strzalami z tego co mi wiadomo :>
wiec niewiem oco wam chodzi....
Chcielibyscie truc kazdym lukiem ? no bez przesady .....

Zmiana w poisoningu na stare tak zmieni balans ze omg ...... jedynym plusem fenca jest poison ...... ciekawi mnie co bedzie z tymi specjalami infection gdy juz poisonig wroci do starego systemu ...... jakie bedzie prawdopodobienstwo ze sie kogos zatruje .....

Colt jak mozesz to napisz jak ma wygladac "stary system zatruwania" i jak on ma wygladac w realiach 096 po jak narazie nic niewiadomo a ludzie oddaja glosy :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 21:17, 05 Maj 2007 Powrót do góry

Nosz Qr mac przeciez zatrucie nie zalezy od luku tylko od strzaly!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:55, 06 Maj 2007 Powrót do góry

juz sie nie przejmujcie jak sie rozwiaze to zatruwanie strzal

spoko

zalezy mi bardziej na odpowiedzi na zadane pytanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)