Autor |
Wiadomość |
Sharub
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kępno
|
Wysłany:
Sob 22:19, 21 Cze 2008 |
|
Cytat: |
no wlasnie problem w tym ze ta komenda bedzie wykozystywana nagminnie wlasnie przez kochanych redzikow |
teraz to mnie rozbawiles ;]]]]]
powiedz mi co bedzie zlego w tym ze redzi uzywac owej komendy?
czekam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
PL_CMDR Blue R
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany:
Sob 22:27, 21 Cze 2008 |
|
Red może użyć na 3 sposoby:
a) gadający RED
podczas rozmowy po zwróceniu się "pokaż co masz"
b) zabijający RED
od razu na początku, zamiast rzucać się zabić
c) odrazuzabijający RED
<po roku gry> To jest taka opcja?
Czyli czysty zysk..
Lepiej, aby choć część REDów używała tej opcji zamiast WAR=>klik na gracza, niż wszyscy musieli od razu zabijać.
A druga strona zawsze może odmówić i zacząć potyczkę słowną lub na mocniejsze argumenty
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R dnia Sob 22:28, 21 Cze 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Mirgentur
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Sob 22:50, 21 Cze 2008 |
|
no w sumie po glebszym przemysleniu propozycji i rozwazeniu swoich argumentow przeciw (ktore stracily troche na wartosci po rozmowie z pewna osoba) stwierdzam ze te argumenty byly nieco slabe...
w efekcie cofam swoje przeciw na miejsce nowego : jest mi to obojetne i nie bede robil problemow. nie bede edytowal poprzedniego posta zeby nie robic balaganu
//sorki za bledy ale jak troszke wypije to nie zwracam na to uwagi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nauris
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mława
|
Wysłany:
Wto 10:55, 24 Cze 2008 |
|
PL_CMDR Blue R napisał: |
Red może użyć na 3 sposoby:
a) gadający RED
podczas rozmowy po zwróceniu się "pokaż co masz"
b) zabijający RED
od razu na początku, zamiast rzucać się zabić
c) odrazuzabijający RED
<po roku gry> To jest taka opcja?
Czyli czysty zysk..
Lepiej, aby choć część REDów używała tej opcji zamiast WAR=>klik na gracza, niż wszyscy musieli od razu zabijać.
A druga strona zawsze może odmówić i zacząć potyczkę słowną lub na mocniejsze argumenty |
ja pierdziele ;]
przeciez red nie bawi sie w mowienie
'POKAZ CO MASZ!'
tylko odrazu sru na glebe i w zęby
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:05, 24 Cze 2008 |
|
i właśnie dlatego jest jak jest - i serwer jest erprgowy tylko z nazwy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Wto 16:48, 24 Cze 2008 |
|
Ja na ten przyklad powiem ze znam redow ktorzy rozmawiaja przed walka/killem i uwazam ze komenda ta przyda sie niemniej jednak i bez tego rpg daje rade.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PL_CMDR Blue R
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany:
Wto 20:10, 24 Cze 2008 |
|
Dokładnie Skyki. Nie jest niezbędne. Ale pomoże... I co prawda dalej będą Redzi KillOnSight, ale może kilku gadatliwych będzie bardziej skorych do gadki i tej opcji, bo będą mieli większą szanse, że nikt ich nie oszuka...
RPG zawsze się da... Ale im więcej możliwości, tym lepiej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xill
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 2:20, 25 Cze 2008 |
|
[za] nieraz zabijam kogos patrze do ciala nic nie ma to go resam... ;] z komenda byloby bardziej erpege i nie musialbym zabijac biedakow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zomoblue
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:32, 12 Lip 2008 |
|
Temat umarł śmiercią naturalną, a warto by było go postawić z powrotem na nogi. Większość głosujących była za, ale teraz potrzebna byłaby decyzja ekipy w celu wprowadzenia .przeszukaj lub odrzucenia tej możliwości. Komenda jest przy tym najzupełniej oczywista, logiczna i sensowna (bo nieraz zdarzało mi się, że zabijano mnie tylko po to, żeby red mógł przeszukać moje ciało i nic z niego nie zabrać...). Dzięki temu crafterzy i noobki mieliby szansę ujść z życiem, oddając jedynie złoto i cenniejsze przedmioty, a redzi poeRPeGować w większym stopniu. Same plusy moim zdaniem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Sob 19:52, 12 Lip 2008 |
|
Komenda zostanie wprowadzona. Nie robie deklaracji co do terminu bo nie bylaby wiazaca, ale taka opcja bedzie. Odbylismy rozmowe na IRC dzis, dobrze by bylo tu umiescic konkluzje i ewentualne obawy odnosnie naduzywania.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Sob 20:00, 12 Lip 2008 |
|
Komenda winna działać jedynie poza miastami. No może oprócz tych morderczych : >
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 21:31, 12 Lip 2008 |
|
1. Możliwość otwarcia wszystkich plecaczków, pudełek na zioła itp. - inaczej nie ma sensu.
2. Nie wiem w jaki sposób jest wywalany obraz plecaka, ale przydało by się jakieś zabezpieczenie, przed "przykryciem" cennego obiektu, np. szatą. W końcu ma być to używalna komenda. (np. randomowe rozrzucenie zawartości po plecaku - coś na zasadzie "przetrzepania" zawartości)
3. Zabezpieczenia anty "przenieś". Czyli np. przy potwierdzaniu przetrzepania plecaczka, blokada plecaka po targetowaniu komendą
4. By nie wykorzystywano takiej blokady plecaka w pvp, dellay 10 sek. i włożyć tam jeszcze niemożność przeszukania, gdy ofiara ma wciśniętego
wara/była atakowana przez gracza, z dellay na 3 min. powiedzmy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 8:13, 14 Lip 2008 |
|
Co do pkt 2 podejrzewam ze bedzie to jak ze snoopingiem. Tam widzisz przedmioty randomowo rozrzucone i "przykrywanie" nie pomaga.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Malarug dnia Pon 8:14, 14 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 19:11, 16 Lip 2008 |
|
Komenda .przeszukaj weszla w faze testow wewnatrz ekipy, jej obecna postac jest taka:
.przeszukaj [<parametr>]
Parametr jest opcjonalny i omowie go na koncu, sama komenda dziala tylko na postacie graczy (oprocz siebie). Jesli wszystko wykona sie poprawnie (zostanie wskazany inny gracz) komenda natychmiast wyrzuca z hida i daje status kryminalisty, niezaleznie od decyzji przeszukiwanego. Plecak, ktory sie pojawia nie ujawnia przedmiotow bless, nie pozwala nic wlozyc do srodka ani wyjac, mozna otwierac pojemniki, nie mozna przestawiac elementow wewnatrz plecaka i jego pojemnikow na stale (dadza sie ruszyc ale po odpowiedniej informacji wracaja na swoje miejsce)
Parametr - dostepne sa 3 mozliwosci "T" - wlacza automatyczna zgode na przeszukanie, "N" - wlacza automatyczna odmowe (dla uo-kozakow ), "0" - kasuje ustawienie i przywraca okienko z zapytaniem.
Przyklad:
.przeszukaj N
wlaczy automatyczna odmowe przeszukania (pojawi sie odpowiednia informacja)
Jesli chodzi o przydzielanie crim/unhid - sprawa nie jest zamknieta, ale wydaje mi się, ze w takiej postaci komenda spelni podstawowa funkcje jaka ma byc ograniczenie niepotrzebnych killi na noobkach (zauwazmy, ze obecnie zabicie noobka takze daje crim, wiec komenda nie pokrzywdzi rabusia).
Kiedy komenda zostanie udostepniona graczom odpowiednia informacja pojawi sie w info oficjanych/newsie. Od razu tez uprzedzam, ze uzycie tej komendy bedzie logowane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PL_CMDR Blue R
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany:
Śro 19:25, 16 Lip 2008 |
|
Chyba z przeszukiwaniem crim jest dobry.(Unhide na pewno). Bo ciężko, aby ktoś kogoś w środku Mistas zaczął przetrzepywać.
Cieszę się, że 1 rzecz, która może uprzyjemnić redkowanie z dużym RPG, ma szansę wejść w życie. Trzymam kciuki za pomyślność testów!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|