Autor |
Wiadomość |
Kyros
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Pią 14:59, 31 Sie 2007 |
 |
Moj pomysl to nowa komeda. Polegala ona by na mozliwosci zajrzenia do plecaku przeszukiwanej osoby za jej zgoda. Pojawialo by sie okienko wyboru
+------------------------------+
|"Imie chce cie przeszukac" |
| |
| tak/nie |
+------------------------------+
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 15:01, 31 Sie 2007 |
 |
I co by to mialo na celu?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kyros
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Pią 15:03, 31 Sie 2007 |
 |
To mialo by bardziej klimatyczne zastosowanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 15:23, 31 Sie 2007 |
 |
Nie raz mialo by na celu unikniecie bezsensownego zabijania lub odegrania scenki rpgowej z rabunkiem;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 16:35, 31 Sie 2007 |
 |
Jestem za wprowadzeniem jak najwiekszej ilosci komend pomagajacych w rpgowaniu. Jednakze coltek winien kazda z nich dobrze sprawdzac by nie powstal jakis evil bug kasowy.
.przeszukaj
.przewroc
.szept
.opluj ( komenda polega na wskazaniu celu po czym randomuje sie jeden z emotow : *[imie plujacego] splunal ci w twarz* , *[imie plujacego] opluł ci [czesc garderoby/zbroi]* )
.pijany (postac udaje pijanego)
itd itp .... mozna wymyslic ich wiele wiecej :>
Nalezy takze zignorowac ludzi ktorzy uzywali by tych komend bezsensownie.
PZDR
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Pon 22:46, 10 Gru 2007 |
 |
Odswiezam temat poniewaz nie zostal oceniony przez GMow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 11:18, 11 Gru 2007 |
 |
No tak tak, ale o ile pamietam stare dyskusje na ten temat to problem ze zgoda byl taki, ze w pvp zaraz ktos wyrzucalby ci okienko na srodku ekranu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 11:58, 11 Gru 2007 |
 |
hm, wystarczy dac bloka na warze i juz by wiekszosc klas musiala kombinowac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 14:45, 11 Gru 2007 |
 |
Mag nie musi miec wara zeby zaatakowac
Co do koment przedstawionych przez Korga... to zgoda... ale po opluciu.. osoba opluta... przewrocona... czy w jakikolwiek inny sposob zaatakowana moze zabic bez crima...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Orn
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:15, 12 Gru 2007 |
 |
Fir napisał: |
No tak tak, ale o ile pamietam stare dyskusje na ten temat to problem ze zgoda byl taki, ze w pvp zaraz ktos wyrzucalby ci okienko na srodku ekranu  |
To niech bedzie tak jak w party, ze pojawiało sie info systemowe i trzeba było wpisać /accept czy coś. Wtedy nie bedzie zadnych okienek gdy sięich nie chce.
Dobrze by było, żeby dało się przestawiać itemy i no, zabierać samemu.
Świetne do grabienia noobów z drobnych itemów bez kilowania i czasem w pospiechu zabierania im rzeczy, jakie nam sie nie przydadzą a im sie odechciewa grac bo je stracili.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 1:15, 13 Gru 2007 |
 |
trzeba przyznać, że pomysł świetny pod względem grabienia po ludzku ale z drugiej strony taki n00b nie będzie wiedział o co chodzi a z obecnie chyba wyłączonym czatem gildyjnym to nijak nie wytłumaczysz o co biega
EDIT
Heh jakoś nie widzę, by n00by to przeczytały ^_^ Wątpię, czy niektórzy vetowi gracze to czytają patrząc jak są zaskoczeni zmianami wprowadzonymi zarówno niedawno jak i przed miesiącem
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Czw 13:54, 13 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Czw 8:49, 13 Gru 2007 |
 |
Jaki problem, walnie sie na provku wielkiego newsa ze jest taka zmiana i kazdy ma przeczytac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 14:03, 13 Gru 2007 |
 |
Skyki napisał: |
Jaki problem, walnie sie na provku wielkiego newsa ze jest taka zmiana i kazdy ma przeczytac. |
Panie, były już 3 newsy o obowiązku posiadania koncepcji i nadal zdarzają się rodzynki, które jej nie mają. Ze wszystkim tak jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Czw 14:20, 13 Gru 2007 |
 |
No moze i tak ale da sie jakies newsy w grze to kazdy zauwazy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:33, 13 Gru 2007 |
 |
Newsy w grze o koncepcji też były trzy z tego co pamiętam. O ile nie więcej... I nie każdy zauważył
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|