|
|
Autor |
Wiadomość |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 4:01, 24 Sie 2009 |
|
Przepis na:
MAJSTER:
- biżuteria + hp
- biżuteria + mana
- biżuteria + stamina
- biżuteria + ar
- biżuteria + siły ciosu
- biżuteria + siły czaru
- biżuteria + odporności na magię (ogólnie, skoro ma działać tylko skill na resa)
- młotek runiczny (jeżeli się jeszcze do czegoś przyda)
- ogólnie narzędzia niebieskie z bułka (jeden przepis na jedno narzędzie- np. młotek kowalski, piła, pióro skryby)
- golem zniszczenia (jakaś mocniejsza odmiana golema)
KRAWIEC:
- wszystkie ciuszki z + co biżuteria u majstra (np. płaszcz many, odporności na magię itd., z tym że trzeba by określić jakąś maksymalną ilość na sobie takich artefaktów, żeby nie przesadzić...)
- kołczan + siły ciosu z archery
- kołczan niekończących się strzał/bełtów
ALCHEMIK:
- keg paraliżu
- keg trucizny paraliżu
- keg błogosławieństwa (+ do wszystkich trzech statów)
- butla wielkiego błogosławieństwa (+ 50 do wszystkich statów i ar)
- keg żelaznej skóry
To narazie tyle. Resztę napiszę później. Jak macie jakieś pomysły to piszcie.
Oczywiście każdy przepis wymagał by różnej ilości składników i sztabek złota. I tak np. taki kołczan niekończących się strzał/bełtów wymagał by kosztu rzędu 500k na wykonanie załóżmy. I poza tym o wiele ciężej byłoby taki przepis zdobyć, tzn. widzę to tak, że im lepszy przepis tym mniejsza szansa na znalezienie go i większe koszty wytworzenia.
Częstotliwość wypadania przepisów taka jak dotychczas- czyli rzadkość.
Paragony- wrócić do poprzedniego stanu- tzn. bardzo rzadko występują, ale większa szansa na przepis.
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 6:28, 24 Sie 2009 |
|
Czemu mlotek runiczny ma sie nie przydac? Rozumiem, ze wszystkie zmiany w magikach (runy tez) dotyczace pvp maja sie takze przeniesc na pvm i crafterow? Jesli tak to do dupy z takim systemem.
Chcecie miec prosciej to usunac przepis wszechstronnosci i channelingu zeby was magowie nie lali 2h mlotami. Kolejna rewolucja bez sensu, pvm sie calkiem ladnie sprawdzalo i nie widze powodu zeby je zmieniac bo pvp komus nie pasuje.
Resy od zbrojek macie w pvp usuniete, niech ich magiczne wlasciwosci i runy tez nie daja w pvp dopalu i po sprawie. Bron z ciosem blyskawicy i kuli ognia wyjdzie wam na to samo jaky nie bylo takiego przepisu, a nosilibyscie plaszczyk sily ciosu. Wylaczenie wszechstronnosci i channela oraz run w zbrojach W PVP (niech w PVM dalej sobie dzialaja) chyba Wam problem 'balansu' zalatwia.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 6:36, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |