Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 PRZEPISY Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 4:01, 24 Sie 2009 Powrót do góry

Przepis na:

MAJSTER:
- biżuteria + hp
- biżuteria + mana
- biżuteria + stamina
- biżuteria + ar
- biżuteria + siły ciosu
- biżuteria + siły czaru
- biżuteria + odporności na magię (ogólnie, skoro ma działać tylko skill na resa)
- młotek runiczny (jeżeli się jeszcze do czegoś przyda)
- ogólnie narzędzia niebieskie z bułka (jeden przepis na jedno narzędzie- np. młotek kowalski, piła, pióro skryby)
- golem zniszczenia (jakaś mocniejsza odmiana golema)



KRAWIEC:
- wszystkie ciuszki z + co biżuteria u majstra (np. płaszcz many, odporności na magię itd., z tym że trzeba by określić jakąś maksymalną ilość na sobie takich artefaktów, żeby nie przesadzić...)
- kołczan + siły ciosu z archery
- kołczan niekończących się strzał/bełtów



ALCHEMIK:
- keg paraliżu
- keg trucizny paraliżu
- keg błogosławieństwa (+ do wszystkich trzech statów)
- butla wielkiego błogosławieństwa (+ 50 do wszystkich statów i ar)
- keg żelaznej skóry




To narazie tyle. Resztę napiszę później. Jak macie jakieś pomysły to piszcie.

Oczywiście każdy przepis wymagał by różnej ilości składników i sztabek złota. I tak np. taki kołczan niekończących się strzał/bełtów wymagał by kosztu rzędu 500k na wykonanie załóżmy. I poza tym o wiele ciężej byłoby taki przepis zdobyć, tzn. widzę to tak, że im lepszy przepis tym mniejsza szansa na znalezienie go i większe koszty wytworzenia.

Częstotliwość wypadania przepisów taka jak dotychczas- czyli rzadkość. Wink
Paragony- wrócić do poprzedniego stanu- tzn. bardzo rzadko występują, ale większa szansa na przepis.


Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pon 6:28, 24 Sie 2009 Powrót do góry

Czemu mlotek runiczny ma sie nie przydac? Rozumiem, ze wszystkie zmiany w magikach (runy tez) dotyczace pvp maja sie takze przeniesc na pvm i crafterow? Jesli tak to do dupy z takim systemem.
Chcecie miec prosciej to usunac przepis wszechstronnosci i channelingu zeby was magowie nie lali 2h mlotami. Kolejna rewolucja bez sensu, pvm sie calkiem ladnie sprawdzalo i nie widze powodu zeby je zmieniac bo pvp komus nie pasuje.
Resy od zbrojek macie w pvp usuniete, niech ich magiczne wlasciwosci i runy tez nie daja w pvp dopalu i po sprawie. Bron z ciosem blyskawicy i kuli ognia wyjdzie wam na to samo jaky nie bylo takiego przepisu, a nosilibyscie plaszczyk sily ciosu. Wylaczenie wszechstronnosci i channela oraz run w zbrojach W PVP (niech w PVM dalej sobie dzialaja) chyba Wam problem 'balansu' zalatwia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 6:36, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)