|
|
Autor |
Wiadomość |
campari
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:54, 16 Lis 2007 |
|
Dla bardów, którzy się poświęcą swojemu powołaniu.
--- Pomysł 1. ----------------
Jeśli bard ma więcej niż 100% skilla to ma szansę sprowokować nie jednego moba a grupkę.
Przykład. Stoi sobie grupka : szkielet, zombie sztuk kilka i licz. Chcę upolować licza. Prowokuję szkieleta na licza. Rzucają się na niego: szkielet i wszystkie zombiaki w pewnym promieniu od szkieleta.
Wzorki.
Szansa odpalenia [%] = 0,8 * exp skillowy
Promień = round( wartość skilla - 100 )
Uwaga. Dla każdego moba musi być przeliczana osobno skuteczność sprowokowania.
--- Pomysł 2. -----------------
Jeśli bard ma więcej niż 100% skilla to z prawdopodobieństwem
[%] ( skill - 100 ) * 0,3 mob/gracz na którego prowokujemy otrzymuje debuff wylosowany spośród:
- zatrucie
- obniżony AR
- obniżony resist
Wielkość debuffa proporcjonalna do wartości expa skillowego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 17:34, 16 Lis 2007 |
|
Od razu mówię, że w takiej formie nie ma to szans na przejście. Założenie skilli rzednych i expa jest takie, że zadne z tych nie może być must have dla żadnego skilla, a Twoja propozycja łamie tę zasadę. Przy zmienionych założeniach - pierwsza propozycja czemu nie, a druga... hmm, a w ogole da sie prowokowac graczy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 17:40, 16 Lis 2007 |
|
Zas - gracz NA ktorego sie prowokuje, czyli np prowokowanie przywolancow, zwierzakow tamera, przygodnich dzikich, na przeciwnika w pvp. Gracza na cos sprowokowac sie oczywiscie nie da
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 22:27, 16 Lis 2007 |
|
To to wiem, że się da; zrozumiałam, że chodzi o prowokowanie gracza
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |