Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Propozycje odnosnie zmian w polu 96 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 21:48, 29 Mar 2007 Powrót do góry

Witam jako iz wladza sie zmienila mi moze ktos wyslucha lud grajacy na tym servie .... zapraszam do dyskusji.

1. Zmniejszyc predkosc mobow - chodzi o zmniejszenie ilosci mobow odrzutowcow by pieszy gracz mial sznse w walce. niemowie tu o demonach czy innych mobach lepszejszych, ale taka driada , satyr czy gargulec.

2. Zmienic sile czarujacych mobkow - aktualnie nawet najgorsze mobki czarujace typu lich ( moze zły przyklad Razz ) czy ork szaman potrafia zabic bardzo szybko postac zaawansowaną.

3. Zaleznosc curse - resist - aktualnie z tego co zauwazylem to ilosc resista niewplywa na zmniejszenie cursa od mobkow ( pvp nieprobowalem )

4. Medytowanie - poprawic medytacje - chodzi tutaj o niemozliwosc medytacji bez full hp

5. Zmienic sile zywiolow - aktualnie sila zywiolow nieodpowiada ilosci slotow ktore zabieraja

6. Zwiekszyc nieznacznie dmg broni 2 recznych - uzasadnienie: brak mozliwosci parowania z takowa bronia i brak bushido

7. Nieznacznie zwiekszyc % dropa recept w skarbach

8. Zmienic mobki broniace skarbow.

9. Usunac siec z dread spidera.

10.Zwiekszyc ilosc zlota u npc przy sprzedazy itemow z 1k na 2k przynajmniej

12.Dodac wiecej rodzajow koni , ostow , lam i inncyh zwierząt do jazdy ( chodzi glownie o kolory Razz )

13. Wlaczyc testowo pvp na "wyspie"

14. Jak najszczybciej ( oczywiscie na ile mozliwosci pozwola ) oskryptowac wiecej questow i championy ( cos co bedzie wyrozniac cl od innych shardow by przyciagnac graczy ) Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 22:41, 29 Mar 2007 Powrót do góry

To moze i ode mnie troche

1. Poprawic balans pvp i broni - hehe, co ja mowie, nigdy nie gralam pvp, ale mysle, ze dla sporej grupy graczy jest to wazne Wink

2. Spawny wierzchow i "fajnych" oswajalnych mobkow:
- w tej chwili tamer prawie ze nie ma po co zlazic z wyspy, zatem skasowac polowe spawnow wierzchow stamtad i niech zostana tylko najprostsze: lamy, zwykle konie i osty
- przesunac czesc z tych spawnow na malas i ilshenar
- spawny azzarow itp - zdecydowac sie, czy maja to byc mobki trudno dostepne (i wtedy ograniczyc 3x predkosc i rozmnazania w zagrodzie oraz przesunac wszystkie spawny w dobrze chronione miejsca) albo maja byc latwo/normalnie dostepne (wtedy spawny przeniesc w miejsca slabo chronione, takie jak azzar fuego i zostawic aktualna predkosc "rozrodu")
- zbalansowac ilosci poszczegolnych odmian wierzchow: przyklad 1 spawn lesnego osta na wszystkie mapy, 2 spawny pustynnych, 2 spawny koszmarow nawet...

3. Dodac opcje zwijania zagrod i farm w deeda oraz blokowania na nich przedmiotow.

4. No jednak oslabic troche druida, bo nie dosc, ze mag z jednym skillem mniej, to jeszcze wcale nie gorszy od maga z magery. Poza tym nie chcialabym, aby byla taka sytuacja, ze kazdy tamer to druid (jak na 95 prawie kazdy tamer to byl mag z wrestem...)

5. Przydaloby się uchylic rąbka tajemnicy w kwestii dzialania skilli, coby fabularze mogli wiarygodne opisy owych skilli zrobic.

To na razie tyle. Powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Czw 23:14, 29 Mar 2007 Powrót do góry

Moja opinia:
2. Sila czarow mobkow. Sie zgodze, moim zdaniem deczko przesada. Ja sobie radze, ale ja mam 7X resista i bojowki na 100. A noob ktory chce resista podkoxac, dajmy na to, od 33? Co czar do healera bedzie latal... Przesada.
4. No medyta jest nie do przyjecia moim zdaniem (gram PW jakby kto pytal ale widzialem jak to dziala i wola o pomste do nieba)
7. TAK! Recept jest za malo.
9. NIE! O to chodzi w pajaku przeciez.
10. 100 x TAK! 1k gp to przesada... Ja osobiscie dalbym ze 5k. Albo ilosc zliczana na podstawie transakcji nie z ostatniego dnia w uo, ale z ostatniego dnia (24h) w realu i usredniona.
11. Zjadles punkt 11, brak takowego ;-P
12. Tez jestem za, gdzie sa kagoki?! Mroczny kagok, karmazynowy...
13. 100 x NIE! Wyspa jest dla n00bow i rzemoli. Niech maja sie gdzie na spokojnie podkoxac.
14. Tez sie zgadzam, ale na questy itp jeszcze bedzie czas. Pierw trza dopracowac conieco w mechanice.

i pare moich:
15. Skarby. Proponuje aby do czasu az nie bedzie Sosarii nie wykopywac map prowadzacych do niej - bo jak sie pojawi to bedzie wysyp skarbownikow od razu i zasypany rynek. No chyba ze taki wlasnie jest zamiar, to co innego.
16. Wiadomo - spolszczanie skryptow.
17. Niechze sie te zywioly w kopalni zawsze rzucaja na graczy, dopiero potem na juki, co? Bo tak to jak sie rzuci na juka to pies pogrzebany, zanim zdazysz zaatakowac to juka nie ma.
18. zwiekszyc czestotliwosc wykonywania expow narzedzi w tinkeringu - tzn to gdzie jest w skladnikach "sztabki zelaza" (tam mozna wskazac material) - kilofy, siekiery, mlotki - to jest ok. Ale tam gdzie jest "Iron Ingots" (tylko zelazo i nic innego) to exp to jest przesada - no wybaczcie, juz jakies 30 pelnych skrzynek (ok. 4-5k sztuk) narzedzi tinkerskich i ani jednego expa? To samo mozdzierze, zestawy do szycia dla tailora, itp. Przesada.
19. Bulk Order. Wiaze sie z pkt 10 - ilosc kasy. Przeciez debilizmem jest kupowanie i sprzedawanie w kolko przedmiotow zeby tylko vendor za 2h mial wiecej kasy. Zero odpowiednika fabularnego takiego postepowania. O co chodzi? Albo zwiekszyc vendorom ilosc kasy, albo bulkom czas z 7 dni na conajmniej 21.
20. Zmniejszyc wage czystych scrolli. Podchodzi postac do krajzegi z klodami wazac 180. Przerabia je na deski, te na scrolle i ile wazy? 1200. O co chodzi?
21. Zielarka. Choc troche wiecej... Jak mowilem, gram wojem, ale jak widze jak sie kumple z ziolkami mecza... Chyba bardziej klimatyczne jest jak mag bawi sie w zielarstwo niz zapier*ala z kilofem czy lopata, bo to bardziej dochodowe a ziolka sobie moze kupic za to co wykopie? A moze zielarke na zasadzie rolnictwa zrobic? Uprawianie ziolek? Tez moze byc dobry pomysl IMO.
22. Postuluje zeby mix zolty byl pity natychmiastowo, ale po wypiciu go zeby byl dlugi delay przed nastepnym, tak jak bylo na 095 (moze nieco dluzszy delay) a nie 2x klik na mixie i zanim zdazy wypic to mija pare sekund...
23. Ziolka nekro w mobkach. Eeee moze mi ktos wyjasnic dlaczego w co drugim wraight'cie czy Skeletal Magu znajduje kosci demona i serca smoka? Czy tych smokow jest naprawde tak duzo w swiecie ze nie odchodzac za daleko od miasta, bijac pare srednio - latwych stworkow mam kilkadziesiat serc smoka w banku? O so chosi?

Na razie tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DiD



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:53, 29 Mar 2007 Powrót do góry

-Udzwig postaci niech bedzie jak na 0,95

-to nie jest piorytet ale macie w planach wprowadzenie mozliwosc budowania domkow? Czy beda jakies nowe domki ?

-Niech ruda sie tak szybko sie nie konczy podczas kopania. Bylo dobrze na 0,95. Nie musi str na tym rosnac. Nie o to mi chodzi. Teraz jest spore utrudnienie.

-Stamina za szybko spada, moim zdaniem. Przy ciezarze 160 na 3xx nie skacze wyprawki nie wypijajac kilka butli.

-picie butli z bronia w reku ( urealnienie ). Niech tej pauzy nie bedzie.

- w miescie Mistas brakuje stajennego, przewoznik jest bezuzyteczny, w miescie Lakeshire przewoznika brak,brak rowniwez smietnika:) brakuje transportu bramami miedzy miastami na nowej mapie ( Ilshenar).

- czy konieczne jest to zeby palladyn musial modlic sie w tej jedynej swiatyni? Ja nie wiedzalem o tym niestety i teraz musze biegac tam gdzie neichce. lekko zostalem do ego zmuszony Smile

- kolejna cicha propozycja- stawajcie na glowie lub na czyms innym aby ten online sie zwiekszyl. Bo bez graczy nawet na polu 2000 szybko ten serwer zostanie zamkniety i nie pomoze okienko ( wiadomo jakie ) i nagrody za glosy.

- np. strona mw: tam nawet najdrobnieszy szczegol jest ladnie opisany.Nie trzeba info na kanale szukac, na ktorym cieszko sie cokolwiek dowiedziec oprcz tego zesie dowiesz zes pedal Smile Strona toprzeciesz wizytowka shardu, na dana chwile to nie zbyt aktualna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Laira



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:30, 30 Mar 2007 Powrót do góry

Podajcie, proszę, spis mobków które wg. Was są za szybkie (miło by było jakbyście dali uzasadnienia co do niektórych propozycji).

Zasoova napisał:
3. Dodac opcje zwijania zagrod i farm w deeda oraz blokowania na nich przedmiotow.
Dorzucę do tego, ograniczenie ilości farm/zagród/sadów - to tak żeby nie zapomnieć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Pią 8:13, 30 Mar 2007 Powrót do góry

"13. Wlaczyc testowo pvp na "wyspie" " sprzeciw nie każdy gra PvP...

Do nie których spraw proponuje wprowadzić jakieś ankiety albo coś co może podjąć prawidłową decyzje wobec wszystkich. Zeby się nie zdarzyło tak, że każdy coś tu napisze i wszystko co napisze to zaraz będzie bo zrobi się straszna sieczka z tego serwera:)...

Ja propozycji na razie nie wysuwam Smile.. Poczekam, aż trochę to ochłonie wszystko:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:07, 30 Mar 2007 Powrót do góry

Dyskusje na temat PvP na wyspie narazie zostawcie. To nie jest tylko kwestia "włączenia" ale i siły straży, stosunku tej siły do wpływu burmistrza na jej umiejętności i parę innych czynnikow, ktore ekipa stara się wyważyć tak, by wszystkim było dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:14, 30 Mar 2007 Powrót do góry

Nikt nie mowi o muminkowie. Weź spróbuj powalczyć z jakimś strażnikiem teraz. A teraz wyobraź sobię sytuacje gdy jest takich postaci jak Twoja 5 powiedzmy. Mag bojowy w Ered'or stoi sobie przy bramie. Jak chwile się pomeczycie - bojowy pada. Zwykłych zjadacie w niecałe 5 minut - miasto jest wasze (straz respawnuje się do pewnego progu na zasadzie pożyczki - czyt. Po paru takich najazdach bez wpływów na miasto straży nie ma lub jest ale w ilosciach po prostu śmiesznych). Teraz tworzy sie noob postać - krasnal-górnik-kowal - pojawia się w mieście bez straży, idzie kopać, nakopie troche - wpada sobie ekipa redow (tu akurat nie mowie o Tobie ;P) i cały jego stuff właściwie znika.
Morał: Przy obecnej sile straży i zasobach miast - żadne miasto oprócz Shi'occa'el się nie utrzyma na długo.

Ja nie chcę muminkowa. Chodzi mi o to, żeby miasta miały chociażby CIEŃ szansy na obronę - coś, co chwilowo nie istnieje.

P.S. Kopalnia w mieście jako taka nie generuje przychodu na miasto - przychody są głównie z przedmiotów kupowanych sprzedawanych u NPC - coś co obecnie się nie dzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 9:02, 31 Mar 2007 Powrót do góry

1.
Nobono dalem prosta propozycje na zwiekszenie sily strazy, bez koniecznosci robienia strasznego balansu - wprowadzic konnych straznikow.
Teraz mozna uciec od kazdego straznika i sie spokojnie uleczyc/zmedytowac
z konnym straznikiem na plecach nie bedzie tak milo.
2.
Nawet straz 1 lvl jest bardzo zywotna dzieki lykaniu przez nich zoltych butli,
prawie jak na 095.
3.
To Krasiowo nie ma swoich graczy? wystarczy przeciez 2 konnych wojow (np. Sarin) i magowie maja juz kiepskawo
4.
Jezeli uwazasz... ze wielka (10 osob?) ekipa redow bedzie sie przebijala przez straz z 1h tracac po 2-3 komplety zbrojek, tylko po to by na koncu, po spacyfikowaniu calej strazy, jedyne co by mozna bylo zgrabic, to paru kolesi w ciuszkach z calym sprzetem dawno odlozonym do banku....... :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Sob 10:44, 31 Mar 2007 Powrót do góry

Ech, nie myslalem ze kiedys to napisze...

Trzeba po prostu wlaczyc PVP w terminie 'na wczoraj' w tym samym momencie wprowadzajac drobne (nie zajmujace wiele czasu pracy skryptera) poprawki jakie Salomon i inni sugerowali no i np konnych strazakow. Jesli problem strazy i bezpieczenstwa miasta bedzie duzy to trzeba bedzie zmienic progi wyboru burmistrza i koszt upgrade'u strazy, przynajmniej na razie, zeby z kolei crafterzy nie pouciekali.

Stoimy troche pod sciana i zbyt dlugie dyskutowanie w sumie kompletnie nic dobrego nie przynosi :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
voult



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:56, 31 Mar 2007 Powrót do góry

Zniknął mój post dotyczący poprawek gainow str/dex na walce, które są za wolne w porównaniu ze standardem jaki był na 095.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Sob 13:14, 31 Mar 2007 Powrót do góry

"Zniknął mój post dotyczący poprawek gainow str/dex na walce, które są za wolne w porównaniu ze standardem jaki był na 095."|

Widocznie ekipa odrzuciła Twoją propozycje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:37, 31 Mar 2007 Powrót do góry

wzmocnisz straż teraz (nie mowie o dodaniu im wierzchow) - burmistrz jak juz bedzie miał kase to ich upgrade'uje i masz terminatora
Koniki - Ok
siła 1 lvl... moj były PW (70/6x/3x) w zwyklej zbrojce z sejmitarkiem z terki - 3 ciosy i po strazaku... coś nie widze tych 10 redów tracących ileś tam komplecików

P.S. Ja naprawdę NIE CHCE muminkowa i NIE CHCE nonPvP (stosunek podobny do stosunku Fira) ale NIE CHCĘ też likwidując jeden problem tworzyć dziesięciu następnych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 15:42, 31 Mar 2007 Powrót do góry

- Wlaczyc PvP i polepszyc straz
Argument - "ja nie chce grac PvP i niech skrypt mnie przed tym broni" - jest rozwalajacy. Niechcesz walczyc to bedziesz musial sie troche nameczyc i moze RPGowac albo siedziec w miescie albo na kompletnym zadupiu gdzie nikt nie chodzi.
Straz polepszyc zeby naprawde ci co nie chca walczyc mieli tam spokoj.
Chociaz nie wiem jakby sie to mialo do tych jakis wojen miast czy co to tam jest na kamieniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 16:03, 31 Mar 2007 Powrót do góry

Ale wlasnie dodanie konnicy bylo by rozwiazaniem nie wchodzacym w balansowanie sily strazy.
ok, zabijesz swoim wojem takiego straznika, ciekawe czy zabijesz tych kolejnych 5 ktorzy przybiegna mu na pomoc i ciekawe tez czy powalczysz z nimi jak mag bojowy zacznie czarowac.

Jasne, straz mozna wyciagac i zabijac pojedynczo ale to wlasnie by bylo mocno utrudnione przez dodanie konnych straznikow, brak roznicy w predkosci czynil by bardzo trudna ucieczke za ekran itp. (tylko oskryptowac tak, by najpierw atakowali przeciwnikow z duzym int-em i ich najpierw eliminowali.)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)