Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Propozycje odnosnie zmian w polu 96 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 22:08, 03 Kwi 2007 Powrót do góry

1. bylo wczesniej pisane zgadzam sie z tym - naprawic udzwig; obecnie jest tak ze psotac zaladowana mniej wiecej do polowy meczy sie strasznie szybko.
2. Wlaczyc pvp. Wszedzie.
3. zmodyfikowac jakos system magii mobkow - nowa postacia nie idzie resa robic; (chyba ze w zalozeniach bylo wymaganie dla graczy zrobienie najpierw postaci 60/60 potem pojscie na resa) poniewaz obecnie kazdy mob czarujacy zapodaje klatwe co uniemozliwia poruszanie i do tego czary sa bolesne.
4. Uwolnic rare dropy z mobow, ktorych szanse na dorwanie sadystyczny ex skrypter ograniczyl do jakichs smiesznych promili.
5. Zwiekszyc ilosc ziol w czarujacych mobach(obecnie po zabiciu np demona z klasy balronow dostajemy mniej niz 10 albo nawet 5 kazdego ziolka magowego.
6. moze warto w koncu zwiekszyc znaczaco (chociaz o 1 %) szanse na znalezienie przepisow w skarbach bo szansa na ich znalezienie jest nieskonczenie bliska zeru na hiperbolicznym wykresie. ;d (w kazdym razie jest tak mala ze bardziej oplaca sie napisac podanie o konto GMowe lub odgrywac elfia krawcowa-tamera niz robic skarby)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Śro 11:20, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

To już było pisane więc tylko dam odnośnik:D

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:41, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

no to od poczatku:

Korg:
1. tak zostanie
2. tez tak zostanie (czaruje to znaczy ze jest mocny)
3. ok (zapisane)
4. Done
5. ok (zapisane)
6. tu trzeba pomyslec (balans i inne duperele)
7. ok
punkt 8. zatem zaproponuj w oddzielnym temacie straznikow potworków
9. e tam
10. nie
12. ok
13. ok (ale najpierw inne gruntowne sprawy)
14. ok, tworzymy quest team


Zasoova:

spawny: męcz Noba

3. hmm sie pomysli (ale watpie)
4. nie
5. ok
Mozesz przeciez zbondowac w kazdej chwili inne zwierze (jesli tylko spelnia warunki bond) <- chcesz 5 koni bondowac? po co? bond jest dla cennych zwierząt a nie do bondowania lam (dlatego tez kosztuje tyle wskrzeszenie)

co do kolorkow - bedzie chwila to sie popracuje nad tym
Xurt

15. done
16. ok
17. rzucają sie na to co mądrzejsze (joke) (ale chyba na to co latwiejsze do zabicia)
18. nie
19. fabularnie duzo osob mialo kupowac i sprzedawac
20. nie
21. ok (uprawianie zrob sam ;p - ladnie zrobisz to bedzie)
22. myslimy nad tym
23. ok, do poprawy

Bern:
i tak tylko podpierasz sciany (joke)
czekam zatem na propozycje owych specjali (mana,skill,co robi, komu, czemu, i dlaczego tak duzo;p)

co do noob postaci i za silnych mobków... jest pewien projekt, ale jest jeszcze w powijakach, do 60 skila chyba mozna nabic na manekinie to sie nie idzie bez zadnej wiedzy na platynki

DiD
-nie
-tak
i ogolnie pare razy nie albo tak

I PISZCIE W ODDZIELNYCH TEMATACH!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Śro 11:53, 04 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Śro 11:45, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

Coltain napisał:

co do noob postaci i za silnych mobków... jest pewien projekt, ale jest jeszcze w powijakach, do 60 skila chyba mozna nabic na manekinie to sie nie idzie bez zadnej wiedzy na platynki


Haha będę mógł postać rozwinąć 60:D LOL to będzie dla mnie rekord:)

Moim zdaniem dla takich nobków też powinny być rejony gdzie by mogli pochodzić coś pozabijać. Czyli takie miejsca gdzie normalnym gracza starszym nie opłacało by się chodzić...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:04, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

Coltain napisał:

Mozesz przeciez zbondowac w kazdej chwili inne zwierze (jesli tylko spelnia warunki bond) <- chcesz 5 koni bondowac? po co? bond jest dla cennych zwierząt a nie do bondowania lam (dlatego tez kosztuje tyle wskrzeszenie)


Coltain Smile A co jesli chce isc na pvm z wierzchem i atakujacym mobem? Muszę wybierać? A co jesli chce isc bez wierzcha i z dwoma atakującymi? Znowu muszę wybierać, co ma zginąc, a co zachować? Kazda inna "klasa" nie musi wybierac, bo moze miec zbondowanego wierzcha 3w1, a tamer, który moze mieć tylko jednego bonda, to troche slabo. Mysle, ze propozycja uzaleznienia tego od slotow jest sprawiedliwa. A jesli ktos sobie chce zbondowac 5 lam, to jego sprawa i nic nikomu do tego, jesli nie umie tego lepiej wykorzystac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
_nowy_
CLFE-Seer Team


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:36, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

WPROWADZIC HP WG OSI:

- 50 hp + str/2 + anata/10 (da sporo wiecej najslabszym graczom, odrobine wiecej srednim i nic tym nakoxanym, zmniejszy koniecznosc koxowania dla hp... no i moby/bronie/speciale zadaja obrazenia osi wiec hp musi tez byc osi)

Postac majaca 40 str i 100 anatki nie bedzie miala jak teraz - 50 hp - bedzie miala - 80 hp (30 hp roznicy)

Postac z 60 str i 100 anatki - 90 hp (20 hp roznicy)

Postac z 80 str i 100 anatki - 100 hp (10 hp roznicy)

To znacznie ulatwi zycie noobkom i graczom ktorym spedzanie zycia w kopalni sie niezbyt widzi ;] a takie zmiany w pvp chociazby nic nie zrobia... te 20-15 hp jakos diametralnie nic nie zmienia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Orn



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:39, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

Zasoova:Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z tego, ale bondowanie to cios w tamerow. Jest malo graczy a jeszcze mniej kupuje nowe wierzchy, bu juz sobie zbondowali super wierzcha i go wskrzeszaja w razie czego.
Obawiam sie ze pod rozwage nie bedzie szlo czy dac wiecej bondow , tylko czy je wywalic hehe. Jesli udalo Ci sie oswoic zwierza, i jest dla Ciebie cenny to traktuj go jak wojak najlepsza plyte. zaklada ja tylko gdy jest wielu ziomkow i prawdopodobienstwo utraty jest mneijsze.
W razie czego sobie oswoisz nowe zwierze nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Śro 14:51, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

Jestem za bondowaniem wiekszej ilosci zwierzat dla tamera. Wg ilosci odpowiadajacej slotom. A zielarke napisze, mysle ze dobra opcja to jest zielarka taka jaka jest plus zielarka w polaczeniu z farmerstwem dajaca mozliwosc uprawiania ziolek na farmach, co byloby duzo bardziej dochodowe no i bezpieczniejsze.
Nastepna sprawa: lockpick. Nie da sie tego wykoxac wiecej jak do 33, bo do 33 wykoxac mozna na czymkolwiek (skacze czy sie uda czy nie) a potem na najlatwiejszej skrzynce (wooden box) nic nie gainie, bo sie nie udaje otworzyc. Pol godziny koxu przy 33% skilla na najlatwiejszej skrzynce i nic, ani gaina, ani razu sie nie udalo otworzyc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 14:53, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

7. W ramach balansu pvp i w ogole - WYWALIC SPECJALE (CLka miala byc lepsza co nie znaczy ze od nowa sie trzeba uczyc gry :[ )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 15:29, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

@Orn, tak sie sklada, ze jestem tamerem i bardzo dobrze sobie zdaje sprawe z tego, że bonding, jest niekorzystny dla tamera pod kątem ilosci sprzedawanych wierzchow, ale więcej jest jego plusow niż minusow. M.in. to, że vetka stala sie skillem grywalnym (dla przypomnienia na 095 dawalo mozliwosc jednokrotnego wskrzeszenia dowolnego oswojonego zwierzaka i miały ją dwie osoby, z czego tylko jedna na poziomie umozliwiajacym wskrzeszanie - teraz prawie kazdy tamer ma vetke). Dalej, taki woj, po 1) moze mu sie nie chciec stac 6h z koniem w domu, zeby zbondowac, a gry wojem raczej ciezko zbondowac, 2) moze miec tylko 1 bonda, a przeciez wierzchow jest wiele rodzajow 3) nawet zbondowanego zwierza mozna stracic, jesli ducha sie nie wskrzesi w odpowiednim czasie. Generalnie na razie nie odczuwam, zeby bonding dzialal niekorzystnie pod wzgledem ekonomicznym, mysle, ze mam jedna z najbogatszych postaci na serwie :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 15:46, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

Ale specjale sa ok.
Dmg broni zostal zmniejszony ze wzgledu na te wlasnie specjale i ogolnie dziala to wszystko ladnie. Zbalansowanie trucia, przez wprowadzenie specjala, swietnie dzialajacy paraliz z broni (ktory nie musi oznaczac zgonu), naprawiony double strike ktorego mozna spokojnie przezyc (moja postac 60hp + bless na ara - 53ara i przezywalem dobule strike-a z exp mithryl maczety od woja 8x/7x) inne specjale typu ominiecie ar-a itp. dzialaja ok. Faktycznie do poprawy sa specjale typu concussion blow ktory chyba nic nie robi itd.

Specjale daja duze urozmaicenie w walce, u magow daja dodatkowe mozliwosci a u woja zmuszaja go na bardziej zroznicowany rozwoj postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Śro 15:56, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

Do tego specjale zmuszaja wojow do myslenia przy tluczeniu, a nie tylko 2-klik, F4, F4, F4... F2 (czytaj: bandaze, bandaze, bandaze, .zbieraj). Jest ok, tylko byc moze trzeba niektore faktycznie usprawnic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 21:03, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

Ale zmuszaja tez maga,
dodatkowo pragne zauwazyc ze specjale byly robione pod STATCAPA z OSI czyli mag mogl miec np 130 inta - wtedy specjale sa ok, ale na CL to wyglada tak ze zastanawiam sie czy uzyc jakiegos smiesznego doublestrike z kija za 2x10 dmg czy wyczarowac fireballa.

8. wprowadzic umagicznione ksiegi magii, bez zadnych przepisow tylko normalnie do wykonania przez skrybe jak na Osi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:34, 04 Kwi 2007 Powrót do góry

Dobra... ZAMYKAM topic ;P

Robi się burdel maksymalny, od tej pory proszę wszelkie propozycje wrzucać do osobnych topików a idealnie byłoby gdyby udało się jeszcze na ich temat dyskutować w "Świat CL" czy jak to tu mamy... ;P Ale w to 2 nie wierze ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)