Autor |
Wiadomość |
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Sob 16:46, 31 Mar 2007 |
|
Jest coś takiego, albo czy idzie coś takiego zrobić by staż miała podwładnych (np. mag mógł wyczarować potwora który by z nim bronił miasta:) )... Nie wiem chyba za daleko poszedłem:D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Orn
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:16, 31 Mar 2007 |
|
proponuje wywalic blokade leczenia gdy ktos jest otruty oraz wywalenie blokady medytacji gdy mam niepelne hp (np po blesie nie mozna medytowac, trzeba sie "uleczyc" bo jak wiadomo bles otwiera rany i z otwartymi ciezko sie skupic heh)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:42, 31 Mar 2007 |
|
Cytat: |
le wlasnie dodanie konnicy bylo by rozwiazaniem nie wchodzacym w balansowanie sily strazy.
ok, zabijesz swoim wojem takiego straznika, ciekawe czy zabijesz tych kolejnych 5 ktorzy przybiegna mu na pomoc i ciekawe tez czy powalczysz z nimi jak mag bojowy zacznie czarowac. |
Walczyłem w byle jakim sprzęcie, sam, bez szczególnego wsparcia - zakładając ze w ekipie napadającej bedzie woj + łucznik + mag: taki strażnik zada 1 cios i sie poskłada. Jeżeli będą stac w miejscu to owszem, kolejna piątka będzie trudna, ale jeżeli będą z nimi biegać to nawet przy konnej straży wybiją ich dość szybko. Przypominam, że ja ani statami ani umiejętnościami ani sprzętem nie jestem tożsamy z większością kox redów z 095.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 18:08, 31 Mar 2007 |
|
1 - przemyslec troche Specjale - gdyz moim zdaniem aktualnie tylko Double Strike ma sens a inne jakos srednio.
Double zadaje podwojny dmg a np takim Concussion Blow powinien zadawac b duzo dmg przy roznicy many i hp (tak rozumiem jego opis) a wymanowanemu magowi zadalem tylko ok 30% wiekszy dmg niz bez zadnego specjala.
Orn napisał: |
proponuje wywalic blokade leczenia gdy ktos jest otruty oraz wywalenie blokady medytacji gdy mam niepelne hp (np po blesie nie mozna medytowac, trzeba sie "uleczyc" bo jak wiadomo bles otwiera rany i z otwartymi ciezko sie skupic heh) |
Jesli pozwoli sie In Vas Mani rzucac magom w czasie zatrucia to straci ono troche sens. Gdyz jakos mi sie wydaje ze truta nie ma szans disturbowac rzucania czarow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 18:09, 31 Mar 2007 |
|
Proponuję ograniczyc wprowadzanie ogolnodostepnych, regularnie spawnujacych sie zwierzchow w rare kolorkach. O ile bialy konik ujdzie (bo w sumie na 095 biale osty byly, a konie poszkodowane), to już koszmar w kolorze true black ze srebrnym to lekka przesada. Ten w kolorze mustanga jest i tak wystarczajaco "mroczny" Jesli wierzchy w rare kolorkach beda ogolnodotepne, to co sie dostanie z questa/postawi z palca? Wierzcha w innym_rare_kolorze? Nie mowiac juz o tym, ze zwierzaki w rarowych kolorkach mozna rozmnozyc w zagrodzie, wiec nie bedzie "unikatów". Tutaj pojawia się tez dosc powazny problem balansu rolnictwa, ale zbyt wiele o tym pisac tutaj i chyba spisze to gdzies osobno wraz z propozycja poprawek i podrzuce komus...
Wracajac do wierzchow: moznaby (nie jest to priorytet) dodac trochę nowych kolorowych wierzchow (jakies zielone, brazowe), ale moze juz nie jakichs azzarow o niezbalansowanych miejscach spawnow
Dalej - zrobic wyspe rajem dla noobkow, ale miejscem niezadowalajacym dla graczy o wyzszych wymaganiach. Wywalic ciekawe spawny wierzchow, najlepsze rudy, najlepsze surowce i wtedy gracze będą chodzic na inne kontynenty i problem wylaczonego pvp nie bedzie takim problemem. Bo ja tez mam ochote czasem sobie pograc bez stresu, ze mnie jakis red za chwile pacnie za rogiem, a argumentu Berna, ze moge nie wychodzic z miasta, nawet tutaj nie skomentuje...
No chyba, że właczycie pvp, wtedy nieznacznie tylko pogorszyc warunki na wyspie - jak juz mowilam, zlikwidowac czesc spawnow wierzchow i przeniesc na inne kontynenty - bo teraz to nawet nie bardzo mam po co schodzic z wyspy.
EDIT:
Jeszcze jedna bardzo wazna rzecz. Każdy gracz może mieć tylko jednego bonda, niezależnie, czy jest to zwykly gracz, czy tamer. Tamer powinien miec mozliwosc zbondowania wiekszej ilosci zwierzat ze wzgledu na swoja profesje. Taki zwykly gracz jak sobie zbonduje konia, ktory umie nosic i zbroje i juki, to co mu wiecej do szczescia potrzeba? A tamerowi to jednak nie wystarcza, bo ma on do czynienia z wieksza pula mozliwosci i jest to troche niesprawiedliwe.
Proponuję, aby uzależnić ilosć mozliwych do zbondowania zwierzat od ilosci slotow tamerskich. W ten sposob zwykly gracz dalej bedzie mial do zbondowania jedno zwierze, a i tamer bedzie mial wieksze pole do popisu.
I tutaj dwie propozycje: albo tamer moze zbondowac tyle zwierzat, ile ma slotow, niezaleznie od tego ile kazde z tych zwierzat zajmuje slotow, albo moze zbondować zwierzat tyle, zeby lacznie zajmowaly one tyle slotow, ile gracz posiada :> W ten sposob tamer 100at/100al (5 slotow) bedzie mogl zbondować np 5 koni albo koszmara (2 sloty) i żuka (3 sloty) albo dowolna kombinacje jaka mu sie zamarzy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Sob 21:50, 31 Mar 2007 |
|
Wprowadzić wylogowanie się podczas bezczynności (np. po 4 min)...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DiD
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 2:29, 01 Kwi 2007 |
|
........
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DiD dnia Nie 12:26, 01 Kwi 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
DiD
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 2:31, 01 Kwi 2007 |
|
.....
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DiD dnia Nie 12:26, 01 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Nie 7:09, 01 Kwi 2007 |
|
Na tym serwerze zabroniony jest kox:)
Ps. pisz trochę zrozumiale i nie denerwuje się podczas pisania:)
Ja też chcę dobrze ale jak chodze po Sosarri i przechodze koło ludzi co jakiś czas a oni w tym samym miejscu i nic ani nie drgną... A nie mówię że już coś do nich pisze... Albo ktoś gra albo nie...
Nie chce by Sosariia stała się krainą widmo! I w ogóle to też świadczy o serwerze...
Ja daje tylko propozycje ostatecznie ekipa podejmuje decyzje....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
K
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 8:48, 01 Kwi 2007 |
|
gralem krotko, ale jest przeciez ZzZ, wiec nie wiem w czym problem. Niech ludzie zaczna tylko tego uzywac i bedzie ok. No chyba, ze to koks... Wtedy .afk troche nie pasuje :>
Natomiast chcialbym poruszyc pewien temat, nieco przerazajacy. Moj woj, powiedzmy bardzo sredni, mial klopoty z tym, zeby dac sobie rade za miastem i nie bardzo wiedzialem w ogole jak wystartowac, majac tylko mininga bylo niezwykle ciezko.
Proponowalbym dac jakis start mlodym graczom i jakos to rozwiazac, bo naprawde jak przyjda nowi nie beda wiedziec po prostu co ze soba zrobic. Mysle, ze wlasnie Zas dobrze zaproponowala, zrobic wyspe (chopc nawet nie wiem o jakiej wyspie mowimy ) rajem dla mlodych graczy. Tylko jakos fabularnie ciezko widze jak na jednej wyspie mieszkaja drowy krasie i elfy... wiec fabularnie wyglada to bardzo srednio znowu...
Ehh, poczekam na to, az cos sie ruszy i moze na CL wroce niedlugo.
Pozdrowienia dla moich ludzi i reszty graczy ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 9:05, 01 Kwi 2007 |
|
Mowiąc "wyspa" miała na myśli całą mapkę z Ominar,Aure i innymi pierdołami.
Na CL obecnie nie ma idle timeout.
Na uo.provector.pl właściwie co pare dni coś nowego się pojawia, w tym poradnik dla nowych graczy w dziale jak zacząć. Nie znajdziecie tam "weź mining, nakop rudy, sprzedaj vendorowi etc." ale sądzę, że ten znacznie ułatwi PRAWDZIWYM nowym graczom początki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Orn
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 9:16, 01 Kwi 2007 |
|
Bern napisał: |
(...)
Jesli pozwoli sie In Vas Mani rzucac magom w czasie zatrucia to straci ono troche sens. Gdyz jakos mi sie wydaje ze truta nie ma szans disturbowac rzucania czarow. |
Na 95 bylo dobrze i nie pamietam zeby akurat o to byly protesty.
Przypuszczam, ze zmienisz zdanie, jesli bedziesz bil jakiegos silnego moba i prawie Ci sie uda, ale w krytycznym momencie dostaniesz mala trutke i mag Ci nie zdazy pomoc, a przez delay nie zdolasz wypic odtruty... Chociaż moze nie grasz w ten sposob, to zrozumiem Twoje podejscie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 9:27, 01 Kwi 2007 |
|
Truta jest ok. Inaczej stracila by sens + jak narazie zolte butle mozna pic bedac zatrutym.
Juz widze jak przy dzisiejszym systemie paralizy (ktory jest w miare ok.) woja nie mozna zabic, bo za kazdym razem jak wejdzie jakis dmg, on moze sie spokojnie uleczyc na full hp. Taka zmiana spowodowala by ze woj w walce z magiem bylby nie do zabicia praktycznie bo po naprawieniu paralizy, nie bylo by takiej opcji, by zabic dobrego woja na paralizu - spokojnie sie uleczy jak wybiegnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:27, 02 Kwi 2007 |
|
Rarowym kolorkom na zwyklym mobkom mowimy stanowcze NIE!
Dzisiaj znowu widzialam cos nowego - Mroczny Kagok Jaskiniowy, kolor: black ze srebrem i fioletem. PRZESADA!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:45, 03 Kwi 2007 |
|
Coltain kazał napisać, to pisze
1. Poprawić (zwiększyć) w Zielarce ilość ziół suszonych, no albo zbieranych, bo strasznie jest ten skill ograniczony... i z leksza stał się nie grywalny.
2. Zwiększyć złoto u vendorów, bo 1k to jednak troche mało jest.
3. Zmienić gainy dex/str tak żeby rosło na walce, bo obecnie chyba łatwiej na skillach crafterskich o takowy.
4. Pvp na wyspie wreszcie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|