Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Propozycja pod siebie: Archer a zmiana celu przez moba. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 2:16, 24 Gru 2007 Powrót do góry

Chodzi mi o grupowe PvM. Smile Na CLTE był taki "ogólnie akceptowany i przydatny bug", że jeśli postać zaatakowała moba z ukrycia, to ten nie zmieniał na nią celu, o ile miał jeszcze co bić. Powodowało to, że łucznik był bardzo przydatny w PvM z ekipą - taki typowy damage dealer.

Niestety obecnie nie ma takiej możliwości ani niczego, co by ją zastępowało. Jeśli idziemy na jakiegoś mocniejszego moba z ekipą, to łucznik co najwyżej przeszkadza - po kilku-kilkunastu strzałach mob, np. Demon, zaczyna go gonić i cały plan szlag trafia. Wink

Czy dałoby się wprowadzić coś, co ugrywalniłoby Archera w grupowym PvM (bo w solo jest już super)? Może 100% immune na kontratak ze strony moba to lekkie przegięcie (choć myślę, że nikt by nie narzekał - w końcu moby nie są np. dość mądre, żeby atakować np. maga, który leczy atakującego wojownika)... Ale może dałoby się zrobić tak, że szansa na to, że mob "zmieni cel na nas" była dzielona przez odległość, w jakiej się znajdujemy?

Czyli wojak klepiący moba z miecza - po staremu, z halabardą stojący kratkę dalej - 50%, z piką - 33%. Natomiast łucznik nawet 6% w zależności od rodzaju łuku i odległości, w jakiej stoi. A najlepiej jakby w ogóle łucznicy (i może tez ofensywni magowie - dla uczciwości) byli immune, ale... Nie wiadomo, czy by się nie skończyło płaczami (choć nie widzę, komu mogłoby to przeszkadzać - końcu to dla dobra drużyny nie mega buff dla jednostki). Smile

Możemy uznać, że potwór jest zbyt zajęty pobliskimi zagrożeniami, żeby rozejrzeć i zastanowić się, co to za cham robi z niego jeża. Wink


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 2:29, 24 Gru 2007 Powrót do góry

W pełni popieram tę propozycję! W szczególności gdyby dotyczyła również magów Wink W końcu jak ktoś sieka potwora na klacie to ma czas zastanowić się "hm! dostałem ze strzały/pioruna! Zobaczmy kto mnie tak trafił. O! Tam ktoś jest! Ciekawym jest czy istota ta była by wstanie trafić we mnie magicznym piorunem czy też strzałą! Oh, macha rękoma/ma łuk! Więc przestane bić się z tą tutaj puszką z mieczem i zaszarżuje te parę metrów na owego jegomościa! W końcu co mi przeszkadza, że ten tutaj wuj mnie sieka! ha! nic! atakuję! co mi tam! W ogniu walki zrozumiałem, że tamten jest groźniejszy mimo, że ten tutaj usiekał mnie parę razy gdy tamten napinał łuk/czarował zaklęcie"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Xul



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 2:34, 24 Gru 2007 Powrót do góry

Za, lucznik ma taka specyfike ze nie wystawia sie na cel wiec popieram


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Takuma



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon 3:00, 24 Gru 2007 Powrót do góry

Za, przyda się łucznikom.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:43, 24 Gru 2007 Powrót do góry

niby moge wykluczyc taki atak... ale.. pozniej magowie beda chcieli zeby nie zmienial ataku po oberwaniu od nich, potem wojowie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:57, 24 Gru 2007 Powrót do góry

w sumie to [za] dla lucznika, maga, (dla wszystkich), ale...

fajnie by bylo, gdyby taki mobek ocenil, ktora postac zadaje mu wiecej obrazen. W sumie to chyba nawet tak jest. Jednak okazuje sie ze lucznik lub mag jednorazowo zadaje wieksze obrazenia. Co do maga to moze uzywac slabszych czarow i bedzie ok.

Moze by tak zrobic, by mobki sumowaly sile zadanych ciosow raz na 7sekund dla kazdego z atakujacych. Oczywistym bylo by, ze mobek zaatakuje grozniejszego. Mozna by zrobic jeszcze test na inteligencje i gdyby int mobka byl maly, to wogole by nie zwracal uwagi na lucznika czy maga, lal by to co najblizej.
Powiedzmy mobek z intem <30 nie mysli w walce,
int<50 czasem (50%szans) zaatakuje lucznika/maga jesli ten zadaje mu najwieksze obrazenia z calej ekipy.
int<70 (80%szans)
int>70 mobek zawsze ocenia, ktory cel jest najgrozniejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Maniak
CLFE Team


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 12:04, 24 Gru 2007 Powrót do góry

W sumie byl jeszcze jeden sposob na cl95, aby lucznika zaden potwor nie atakowal. Jednak nie wiem jak ma sie sprawa tutaj - glownie gram samotne pvm.

Jezeli chodzi o pomysl, to jak najbardziej jestem za. Zdecydowanie ulatwioloby pvm, a sila rzeczy lepsza zabawa. Oczywiscie jakis tam procent zaatakowania naszej postaci(lucznik/mag) przez mobka mozna wprowadzic. Jakis element zaskoczenie ze strony npca musi byc. Rolling Eyes

@Mitikas: Taka zamiana z intem, nic by nie wniosla, bo silniejszy potwor, i tak, i tak w takim razie bedzie atakowal postac lucznika/maga. A glownym celem jest, aby bylo troszke inaczej. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maniak dnia Pon 12:06, 24 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:15, 24 Gru 2007 Powrót do góry

zaleznos od inta to tak na marginesie... bardziej wazna jest zaleznosc od czesciowej sumy zadanych ciosow. To by bylo jaknajbardziej naturalne.
01sek Wojak: hit za 30hp
02s Mag: paraliz
03s Lucznik: 40 hp
05s woj 20 hp
06s Mobek na woja 40hp
Mag: wof 55hp
-----suma:
woj 50 hp,
mag 55 hp
lucznik 40 hp
----rezultat:
07s mobek zmienia cel na maga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Wto 5:00, 25 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:51, 24 Gru 2007 Powrót do góry

Jestem za zminimalizowaniem szansy ataku mocnego moba na łucznika.

Faktycznie obecnie łucznik przeszkadza bardziej niz pomaga.
Pamiętam taką sytuacjię, w której łucznik systematyznie musiał uciekać do drugiego labiryntu /przez co dostał chińskie ostrzeżenie/, bo po 3-4 strzałach mob /wyrm/ zawsze obierał go sobie za cel.
Takie AI mobów zniechęca i samego łucznika i ekipę do brania łucznika na PvM.

Więc skoro to nasza wspólna zabawa..jak na wstępie Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:56, 24 Gru 2007 Powrót do góry

tak tylko, że podobny problem jest z magami, a nie wszyscy magowie (wiem, mi tez w to trudno uwierzyc) maja wresta ^_^ Wiec ja jestem tez za zminimalizowaniem szansy ataku mocnego moba na maga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Galdious
CLFE-Seer Team


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 16:00, 24 Gru 2007 Powrót do góry

ZA! Wszystkim czym mogę: ZA!
Łucznik w PvM nie jest w ogóle przydatny... Jak tylko zaczyna robić swoje to moobek rzuca się na niego, a ekipa z która probował go zabić tylko się na niego wkurza-wiem po sobie...
(Ciekawe o kim mówisz Krell Wink )
Zawsze jak wybierałem się na coś silniejszego (czyt. demon, smok) to miałem zakaz atakowania... bo tylko ściągałem na siebie uwagę i cały plan szlag trafił... Jak pisał Firek: łucznik(kusznik) tylko przeszkadza...
Przyznam, że przez to zacząłem chodzić na pvm w więcej niż jedną osobę-to było bez sensu :\

Pozdrawiam...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 17:17, 24 Gru 2007 Powrót do góry

za


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
+



Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 17:18, 24 Gru 2007 Powrót do góry

ZA


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 17:48, 24 Gru 2007 Powrót do góry

za


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:35, 25 Gru 2007 Powrót do góry

Ten no.. Nie mogłem odpisać wcześniej. Smile

Wojom to akurat może być na rękę, jak mocny mob zmieni na nich cel - drugi wojak ma chwilę na odsapnięcie i zostanie wyleczonym do końca.

Nie mam nic przeciwko temu, żeby taka zmiana przenosiła się tez na magów walących ofensami. Czemu nie? Mag też człowiek (chociaż lepiej, niech pilnuje leczenia wojakówRazz). Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)