Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Propozycja pod siebie: Archer a zmiana celu przez moba. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
_nowy_
CLFE-Seer Team


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:06, 26 Gru 2007 Powrót do góry

Generalnie za - ale nie wylaczyc calkowicie zmiany celu a jedynie ja ograniczyc troche... np zrobic system w walce odnoszacy sie do wszystkich klas :
- kazdy zadany mobkowi cios/strzal/czar daje 3-5% szansy na zmiane celu na atakujacego ( czy 3 czy 4 czy 5 jest zalezne od zadanego dmg )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Śro 10:17, 16 Sty 2008 Powrót do góry

Jako ze tez jestem lucznikiem to ZA, a teraz swoj pomysl...

Wprowadzić staly % na szansę, że po ataku woja/lucznika/maga potwor zmieni swoj cel na tego ktory go atakowal. A teraz moze jasniej dla przykladu:

Walcza razem wojownik, lucznik, mag z potworem, i tak, jesli:
- wojownik trafi potwora to jest 30% szans ze powtor zacznie go atakowac (jesli wczesniej atakowal lucznika lub maga),
- lucznik trafi potwora to jest 10% szans ze potwor zacznie go atakowac (jesli wczesniej atakowal wojownika lub maga),
- mag trafi potwora to jest 10% szans ze potwor zacznie go atakowac (jesli wczesniej atakowal wojownika lub lucznika).


Jesli np. potwor atakuje lucznika i uderzy go lucznik to potwor nie zmienia celu (tak dla jasnosci).

To tylko propozycja.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Śro 10:26, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:32, 16 Sty 2008 Powrót do góry

Po dłuższym namyśle (i kilku skarbach) 10% to bardzo, bardzo dużo. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mystery



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 15:25, 16 Sty 2008 Powrót do góry

tia , a moze odrazu immuna:)? ja jestem magiem i tez sie na mnie rzucaja demony, ale jakos sobie z tym radze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:11, 16 Sty 2008 Powrót do góry

Nie kumam... Na przestrzeni niespełna dwóch tygodni zbroje za szybko się psują, dmuchawki są przegięte, kijki za słabe, za dużo nekro, źle że wojak widzi czar, żółte przegięte... A nagle propozycja ułatwienia grupowego PvM to "może od razu immune" bo "ja jakoś sobie radzę"? Smile Dziw nad dziwy... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 19:17, 16 Sty 2008 Powrót do góry

mystery, pierd*lnij sie w łeb, ale mocno


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sarin dnia Śro 19:19, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 20:01, 16 Sty 2008 Powrót do góry

ignorujcie go;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:27, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Staram się, ale to jak próba ignorowania słońca w południe na środku pustyni. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eltales666



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 1:44, 17 Sty 2008 Powrót do góry

za
mozna tez ew. zrobic cos jak w wowie czyli system aggro (ale pewnie Colt nie ma na to czasu,wiec olac)
I wreszcie nie bede musial uciekac ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 2:10, 17 Sty 2008 Powrót do góry

pavlp a co jak lucznik jest magiem ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 2:48, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Poco system aggro.

Wprowadzic kemende .taunt
Wzorek do niej jakis np [(sila + takta - 20) / 2]%
I mamy x% na to iz mobek zmieni cel na osobe ktora uzyla tej komendy.
Do tego dodajmy do tego np. *wydaje z siebie grozny okrzyk*

I mamy ladna komende do pvm ktora pomoze w rozwiazaniu waszego problemu :>
Tylko czy Coltowi by sie chcialo !? :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:53, 17 Sty 2008 Powrót do góry

hmm..

znaczy chcecie jakiejs mozliwosci kierowania mobem???

a dokladniej jego celem??? nie znam tam systemow agro (no mamy rolnictwo;p) czy innych...

no i byscie musieli to chyba pokoombinowac tak, zeby to nie byla zadna komenda ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Czw 8:17, 17 Sty 2008 Powrót do góry

kixar napisał:
pavlp a co jak lucznik jest magiem ??


Możnaby coś wymyślić o ile jest sens ustawiania jakichkolwiek %. Jeśli jest to luczniko-mag to np. 15% - potwor uznaje go za groźniejszy cel i warto by go atakować? Kwestia do dyskusji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:18, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Nie kradnijcie threada swoimi heretyckimi zrzynkami z heretyckiej zrzynki zwanej WoWem. Razz

Colt chodzi o to, żeby łucznik i mag (robiący coś więcej niż leczenie woja) mniej przeszkadzali w PvM. Smile

Najlepiej, żeby moby w ogóle olewały, kiedy atakują kogoś wręcz (czyt. np. demon okładający wojaka) a dostaną strzałą, bełtem lub czarem, jak było, przy odpowiednich warunkach, na CLTE. Ewentualnie żeby szansa na zmianę celu była wielokrotnie mniejsza, a najlepiej jakby była zależna od odległości atakującego od moba. Jeśli mob nie atakowałby żadnego celu (stałby w miejscu) to czar/strzał po staremu powodowałyby atak gracza.

To oszczędzi ekipom biegania za takim demonem, aż ten zabije maga/łucznika, na którego się przerzucił. Są jakieś-tam sposoby na (w miarę) radzenie sobie z tym, ot chociażby An Lor Xen, Hiding czy niewidki... Albo nie atakowanie czarami moba... Smile Ale często jest tak, że mamy w ekipie kogoś, kto myśli, że wie lepiej lub jest albo niereformowalny albo trudno reformowalny. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:05, 17 Sty 2008 Powrót do góry

pomysle, moze sznase na zmiane celu zmienie na minimalna...

albo od czegos uwarunkuje...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)