Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Próba ugrywalnienia necro w stosunku do innych postaci. < Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 15:48, 19 Mar 2008 Powrót do góry

Ogólnie to tak:

Największy błąd w balansie: zmiana w polimorfii licza z redukcją o 1/2 dmg od czarów co powoduje ze Necro na tej poli jest nie do zabicia dla maga.
Czarny Licz przeżywa 6 kvf pod rząd, zakładając że sie nie uleczy w tym czasie, może 7 kvf go zabije... Opcja walnięcia 5 kvf na paraliżu została usunięta, nie wiem czy dobrze czy nie - działała tylko vs necro na liczu. Domniemany minus tej poli to zwiększenie obrażeń od fizyków... tyle że necro najbardziej nadaje się do walki vs wojownik właśnie:
- Więzy Krwi '-1/2' dmg
- klątwa na broń '- 1/2' dmg
- ten czar zjadający staminę '-' do machania bronią.
- wszelkie przyzwańce maga neutralizowane są 1 czarem
- wszelkie zwierzęta tamera neutralizowane są 1 czarem

Dodatkowo mamy czary typu:
- Veritum Des, które leczą necro i same są w stanie zabić nie jedną postać,
- włócznie - zabijające wszystko co ma 50%-60% swojego hp,
- strzałki na manę, które w tym momencie zostały przywrócone do swojej dawnej formy, bez zmniejszenia im dmg,
- zabijacze na dotyk (to akurat nie jest aż tak przegięte, ale vs wojownik wystarczy, na dobrą sprawę, tylko to rzucać i czekać aż podbiegnie),
- wszelkie klątwy na bieganie itp. które kombują się ze strzałkami itd.

Te czary nie są złe ALE:

- Necro może zabić w super łatwy sposób i beż dodatkowych kosztów (ostatnio po zabiciu FLaviusa, miał w sobie jedynie pojemnik z ziołami, biłem go chyba z 10 min. gdyż był na swojej poli necro, robił mase błędów, i skończyła się mu poli jak stał z 1/2hp w scianie paraliżu a i był z Walrenem)

- ma immuna na magów w postaci nowej strzałki i tej nieszczęsnej polimorfii w licza

- ma super łatwo z wojownikami ze względu na specyfikę swojej klasy

- tamerzy go nie ruszają (bo czary vs woj/poli w licza vs mag + ochrona przed zwierzętami)

- nie wiem czy druidzkie czary też są obniżane o połowe przez poli w licza, ale na dobrą sprawe by zatrzymać potencjał offensywny druida wystarczy dać .rozbierz

- wszystko to ma w 2 skilach (necro + ss). (paladyn by używać swojego zbugowanego Consecrus Arma potrzebuje 3-4 skili (bojowka + taktyka + paladynizm + ew. anata))

Co nam to wszystko daje?

1 głupia - moim zdaniem - zmiana w polimorfii necro spowodowała, że jak wcześniej necro musiał się chociaż troche obawiać magów, to teraz może ich mieć w dupie na całej linii i to nie 1vs1, ale 1vs2-3 też bo po rzuceniu 1 Veritum Des i tak trzeba odbiegać, a zadawanie dmg Necro w takim stanie mija się z celem. (tu więc należy cofnąć te zmiany)

Dalej, by jednak przystosować tego necro do walki w zespole, czyli zrównać jego siłę do przeciętnych configów, należy uczynić jego czary ressowalnymi, tak jak w przypadku maga. Nie widzę powodu, dla którego czary necro mają być ressowane tylko dzięki jakimś tam biżuteryjkom a w przypadku maga sam ressist daje 60% na ressa a e/w stuffu podnosi to do 70%. Dzięki temu ressist miał by większe znaczenie a wojownik wreszcie dostał by jakąś konkretną ochronę przed necro.

Ressowanie klątw (z uwzględnieniem tej zabijającej): wchodzi albo i nie wchodzi
(liczone od ss vs ressist - przy tych samych wartościach 50% na wejście)

Ressowanie czarów zadających dmg (liczone od modyfikatora luck naliczanego na zasadzie odporności na żywioły z ressista):
- w przypadku zressowania czaru, wchodzi 40%-60% dmg
- w przypadku nie zressowania czaru, wchodzi 70% - 100%

Ressowanie obszarówek np. Veritum Des, liczone jak czary zadające dmg. (o ile nie będzie lagotwórcze - w innym przyadku poprostu brak ressista)
każdy cel wchodzący w zasięg czaru ma szansę na ressa:
- zressowanie powoduje zmniejszenie czasu utrzymywania się efektu o 1/2
- nie zressowane, to czas zostaje bez zmian.

Dodatkowo zmiana w poli upiora:
Cofnięcie (o ile to jest) zwiększonego dmg od magii
Brak immuna na bronie runiczne - jak na starym polu - magiki wchodziły w tą poli normalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 16:20, 19 Mar 2008 Powrót do góry

Cytat:
- Necro może zabić w super łatwy sposób i beż dodatkowych kosztów (ostatnio po zabiciu FLaviusa, miał w sobie jedynie pojemnik z ziołami, biłem go chyba z 10 min. gdyż był na swojej poli necro, robił mase błędów, i skończyła się mu poli jak stał z 1/2hp w scianie paraliżu a i był z Walrenem)


No byles sam, walczyles z 2 nekro i jednego z nich poskladales. No zeczywiscie te nekro strasznie przegiete nalezy je czym predzej zbalansowac. Ja bym proponowal ze jak Mag pojawi sie w zasiegu wzroku nekro to sciana paralizu, klatka i 10 meteorow automatycznie wali w nekrosa wtedy bedzie wsam raz.

Nikt niekaze ci atakowac nekrosa gdy ten jest na liczu mozesz poczekac az minie poli, a poniewaz jestes na koniku a nekro na nogach to mozesz podbiegaci i odbiegac w oczekiwaniu na ten momet. Pozatym mozna sie zawsze nauczyc Archery i poskladac licza z odleglosci, lub w 2 wojow z halkami zaszlachtowac nekrosa na smierc bo jest bardziej podatny na fizyczne obrazenia. A jako ze Wojownicy maja 100 wolnego skilla to moga sie nauczyc paladynizmu i sobie klatwy zdejmowac, moga tez nauczyc sie poisona a ten wbrew forumowym placzom niezdejmuje sie 1 bandarzem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 17:45, 19 Mar 2008 Powrót do góry

@ Zagral
Twój obiektywizm powala. Wyobraź sobie zatem, że mag nie ma poli ani innej opcji żebyś mógł mi "skoczyć". Chociaż nie mam nic przeciw temu żeby to nekro musiał czekać aż mag łaskawie będzie chciał wyrównać szanse nie korzystając z poli czy czegokolwiek.
Dwa jak pewnie wiesz archery jest skilem antymagowym. Skoro dwóch wojowników może zabić nekro to może mi powiesz jak mam grać naraz dwiema postaciami Rolling Eyes
Chyba chodzi o to by postacie miały szanse w walce 1 vs 1 bo masowe pvp to loteria.

Szkoda że nie odniosłeś się do konkretnych uwag Salomona bo imo dość ładnie wszystko ujął.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Śro 17:46, 19 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 17:50, 19 Mar 2008 Powrót do góry

Zargal a jaki problem ma necro z powtórnym rzuceniem polimorfii? To się rzuca szybciej niż corp pora z tego co zauważyłem, więc chyba żaden problem rzucic Veritum Des + poli prawda? Nawet w trakcie ciezkiej walki. A teksty w stylu "nikt nie każe mi" są dosyć nie na miejscu.

Luk? - klatwa + wiezy krwi
Paraliż? - może w końcu jakieś butle nosić będziecie?

Bylem sam i za pierwszym podejściem padłem w parę chwil.
Napisałem chyba wyraźnie że Flavius źle walczył + panowie najwyraźniej nie mieli butli więc potrzebowali chwilę by odsapnąć...
No i to było zanim nie wyłączono dodatkowego abilitu klatki, teraz nie miał bym takiej opcji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 18:10, 19 Mar 2008 Powrót do góry

W innym temacie Salomon pisze ze nekro pada od woja 6x/6x wiec da rade tez pojedynczo.
Archery skill antymagiczne powiadasz, ja tez mam macki i tez mi czarowanie spowalniaja i jakos sobie jeszcze zyl niewprolem z tego powodu a wrecz sobie chwale taka kombinacje.
A co do reszty to ja tu niewidze powdu sie odnosci do czego kolwiek jak tu pisza takie bzdury

Cytat:

wszystko to ma w 2 skilach (necro + ss). (paladyn by używać swojego zbugowanego Consecrus Arma potrzebuje 3-4 skili (bojowka + taktyka + paladynizm + ew. anata))


Bo jak bym ja niemial bojowek to by mnie wojak zdiol na cios halka i to nawet ta przekleta.
Wogole uwag o Strzalke i WLocznie niebed komentowal bo to tak banalnie mozna obejsc ze szkoda zebym ja wogole tracil czas na pisanie jak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 18:17, 19 Mar 2008 Powrót do góry

Salomon napisał:

Napisałem chyba wyraźnie że Flavius źle walczył


A moze Flavius potrafi grac tylko nekro wcale nie jest takie przegiete jak to ty mowisz ??
No tak to jest dobry argument za uwaleniem. Nekro jest zasilne ale ci co graja nekro niepotrafia nim grac, bo gdybym ja gral nekro to gdy bym sobie ustawil makro-comba to bym byl panem wszechswiata...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 18:44, 19 Mar 2008 Powrót do góry

Zargal, ja mówię o sytuacji, gdzie wojownik m/w tych statów wyskoczył i zdjął na 2 shoty Gabora na poli licza... gdyby Gabor ogarnął i wsadził mu klątwę + więzy to pewnie by się wojownik ów sam o niego zabił...

Oj, chyba nie zrozumiałeś. Ja tam podałem minimalną ilość skila jaką musisz wydać, i co dzięki temu osiągasz ponieważ:

a) - NIC nie spada na shota jak ma zbroję.
b) heala, medyte itp. możesz pośrednio zastąpić butlami


A no i strzałka i włocznia... no tak. Faktycznie, łatwo je obejść faktycznie...
by nie zginąć od włóczni, należy pić non stop żółte, by nie zginąć od strzałki należy non stop pić dbm-y tia... a dellay na picie butli to 5 sek. I necro faktycznie nie ma kompletnie innych czarów które może z tymi 2 połączyć... Ale też ja nie mówię by zmieniać ich działanie, niech sobie będą takie jakie są, ale należy całą klasę zrównać do ogólnych systemów i dać możliwość wojownikowi obrony przed necro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 18:48, 19 Mar 2008 Powrót do góry

Dla mnie to co sie dzieje nie jest jakoś specjalnie dziwne bo bywało gorzej. Jak to było na 095? Trudno było zabić w 10 osób nekrusa bo tamten rzucał na siebie jakiś czar że nie dało mu się zadać dmg. Podobnie było z poli upiora, nekrus mógł sobie latać po Minoc nie dostawając znacznych obrażeń. Wchodził do banku, "Veritum Des" i .grab. Takie sytuacje na szczęście nie miały miejsca często, gdyż mało było całkowicie skoxanych nekrusów i rzadkie regi miały dużo na wartości.

Od zawsze kojarzyłem nekrusa z kimś nie do pokonania, nie do zabicia, bałem się podejść bliżej by nie zarazić się chorobą. Na polu 096 to się w znacznym stopniu zmieniło.

Jak jest teraz?

- Nekro jest postacią tanią i łatwą do skoxania. W tydzień przy niezbyt intensywnym koxie da rade skoxać do 9x nekro, przy zużyciu siarki i żeń szenia? Shocked (niegdyś nekro koxało się ziołami niezwykle rzadkimi, zależnie ok kręgu, na skoxanie skilla nekro o 0,1 trzeba było wydać z 10 tysięcy na bardzo niskim poziomie, Nekro z 50% skila to był dopiero gość...)

-Nie widze teraz elo RPG nekromantów jak to było za dawnych czasów (którzy nie mogli się zadawać ze światem żywym, dlatego też trudno było go dostrzec, którzy byli niezmiernie okrutni, ale nie chamscy) , obecnie widze jedynie biegających z elfami(co do elfów to też nie pasuje mi że niektórzy mają reda), czy innymi kolesiami nekromantów, których widuje każdego dnia gdy siedzę przed kompem.

-Widuję jedynie jednego nekromantę, który gra rzadko ale nie poprzez chamstwo tak jak to robią inni przez różnego rodzaju emoty po padnięciu ofiary(spluwa na zwłoki), czy inne zachowanie, ale reprezentuje sobą pr0 elo nekrusa. Tą osobą jest Flavius czy Coltain(po miałem z nim pare razy doczynienia Smile )

Wnioski:
- Nekromanta nie jest przegięty w porównaniu z nekrusem z przeszłości. Kiedyś ludzie poprostu grali, nie płakali na nekromante bo byli poprostu do tego przyzwyczajeni i dlatego sądzę, że powinno zostać tak jak jest.

- Powinno się w znaczny sposób utrudnić kox nekromancji, żeby kox do całkiem przyzwoitego poziomu nie zajmował tygodnia(i po tygodniu zabijanie pod miastem), ale o wiele więcej czasu. Gainy powinno się uzależnić od kręgu na którym się koxa nekro. Załóżmy, że mamy 30 nekro, koxamy na 1 kręgu, 40 - na 2(przez co trening nekromancji będzie trudniejszy)

- Powinno się ograniczyć kontakty z żywymi istotami poprzez wprowadzenie sarsa(wielu nekrusów zapomniało, że tak naprawdę są istotami umarłymi, które pragną śmierci każdego, niech im będzie, że mogą chodzić z innymi nekrusami). Myślę, że nie będzie to przegięcie, a jeno urozmaicenie gry.

Wiem, że zaraz polecą flamy że chcę dopakować nekrusów poprzez sarsa czy coś, ale wyrażam jedynie swoją opinię i wasza opinia na mój temat mnie zupełnie nie interesuje Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez merq dnia Śro 18:53, 19 Mar 2008, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 21:02, 19 Mar 2008 Powrót do góry

ja sie podpisuje rekoma i nogami pod salomonem

widac ze dokladnie wie o czym pisze i spedzil troche czasu an testach i analizie tego tematu.

zargal: znamy sie wiele lat , i srry , wiem ze grasz nekro ale sal ma racje
(wiem ile czasu koxales nekro - bo kiedys pojecie nekrusa bylo calkiem inne, ale co poradzisz;d)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 21:30, 19 Mar 2008 Powrót do góry

sarin napisał:


widac ze dokladnie wie o czym pisze i spedzil troche czasu an testach i analizie tego tematu.


Ja tam niewidze aby wiedzial o czym pisze, i za to z checia bym rozwinol temat makra paralizujaco-wykanczajacego, czemu ja niby na blesach z 100 reza padam bez mozliwosci poruszenia sie ?? Bo z tym sie nieda wogole walczyc, natomiast unikniecie smierci od strzalek wloczni i veritum jest bezproblemowe do osiegniecia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 0:28, 20 Mar 2008 Powrót do góry

"paladyn by używać swojego zbugowanego Consecrus Arma potrzebuje 3-4 skili (bojowka + taktyka + paladynizm + ew. anata)) " (ta wiem.. lamerskie cytowanie ale quote nie lubie jakos :F). No wiec tak, PALADYN potrzebuje tych 4(3?) skilli fakt... ale spojrzmy na to z drugiej strony jest sobie woj majacy bojowke + taktyke(z racji tego ze jest wojem), to ile potrzebuje na to skilli? Zdaje sie ze 1, wiec WOJ na uzycie zbugowanego itd potrzebuje jednego skilla(czyli 2 razy mniej niz nekro).

Teraz tak:
Salomon najpierw piszesz, ze walczac 1 vs 2(nekro + ktostam, nie kojarze Walrena) jednego ubiles(co chyba zlym wynikiem nie jest no nie?), a potem piszesz jaki to nekro jest spasiony, no cos tu nie gra... Chyba ze w poscie nie chodzi o to zeby pokaz jaki to nekro jest "uber", a o to zeby sie pochwalic jaki to ty kozak kosmiczny jestes i jak meznie dajesz im rade.

Druga sprawa, nekro na poli licza = own magow/ zebranie po dupie od wojow, czyli balans na zasadzie papier,nozyce,kamien, czemu jeszcze nikt nie stwierdzil ze w takim razie bm powinien nekra skladac w pelnym zakresie(fakt, nie wiem jak dokladnie wyglada tu bm, ale z racji tego ze magery spowalnia jedynie atak spd to nekro na liczu powinien dalej byc zdejmowany na 2-3hity)?

Balans - jako ze nie ma klas, a pelna dowolnosc skilli to nalezy sie pogodzic z faktem, ze balansu nie bedzie nigdy, wiec stwierdzenie "wybalansowac" cokolwiek mozna wprost zastapic przez "uwalic" lub "dopakujcie mnie" (to samo z "ugrywalnieniem" ktore jest jakby zle uzyte, bo nekro jest bardzo grywalny, jest nawet bardziej grywalny niz inne klasy, ze wzgledu na swoje mozliwosci, a wy jeszcze chcecie go zrobic bardziej grywalnym?).

Havok - a niby czemu Zargal mialby byc obiektywny, skoro nikt nie jest? Raz ze nie ma ludzi obiektywnych, a dwa ze w tego typu tematach wypowiadajacych mozna podzielic na dwie grupy grupa 1 - "to mnie chca uwalic - NIE!", grupa druga "to kogos chca uwalic - TAK!", niby sa jeszcze ci ktorych to nie dotyczy i sa na nie, ale zazwyczaj zarzuca im sie lizusostwo badz powiazania ;] .

Necromancy ogolnie - jako ze nekromancja to "magia dla wybranych", a nekromanci jak to zdaje sie na stronie cl pisze "siegaja po energie zywych kiedy zechca" to imo 1 powinni z automatu lapac perm reda, 2 kox nekcro jak to merq pisze powinien byc utrudniony(najlepiej jakby byl identyczny jak na 095, wtedy starzy nekro nie byliby pokrzywdzeni, problem jedynie z tymi co na 096 skoxili).

Btw. Popieram pomysl z innego topicu - lustro na WSZYSTKIE czary nekro, a nie na wybrane. Natomiast w/g mnie nie powinne byc resistowalne czary nekro zadajace dmg(chyba ze tak jak na oficjalu: Temporarily causes intense physical pain to the target, dealing direct damage. After 10 seconds the spell wears off, and if the target is still alive, some of the Hit Points lost through Pain Spike are restored. Damage done is ((Spirit Speak skill level - target's Resist Magic skill level) / 100) + 30. ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 1:41, 20 Mar 2008 Powrót do góry

Zargal to chyba jesteś jedyną osobą która ma z tym problemy i się udziela w pvp. Każdy paraliż trzyma do 1-go dmg. i tego nie da się w żaden sposób ominąć. Nie są również możliwe komba typu vof + aep + vof + aep i tak do zgonu, bo aep się rzuca 1,5 - 2 sek chyba a vof ma dellay 1 sek. ... więc zawsze z tego wyjdziesz.

Zool:
2 nekrusków mnie nie zabiło, przy DRUGIM podejściu, tylko dlatego że naraz nie rzucili Veritum Dess i nie pobiegli z tym czarem za mną. Podpowiem jeszcze że Flava zabiłem tylko dzięki temu że:
a) zlazła mu poli na licza jak stał w ścianie paraliżu
b) działało kombo sciana paraliżu + klatka, które pozwalało w normalnych warunkach na 2x kvf z możliwością wypicia żółtej w trakcie, albo przynajmniej na przytrzymanie postaci na te 10 sek. więc dobrze rozgrywając akcję mogłem sobie "odjąć" tego jednego przeciwnika.
OD PARU DNI TAKIEJ MOŻLIWOŚCI NIE MA.
c) chłopaki najwyraźniej nie mieli butli (Flav miał tylko zioła w sobie)

Do wszystkich co tam mówią o jakimś kolejnym super elitaryźmie nekro.
NIBY Z JAKIEJ RACJI?!?! Od początków CL:4 jest to zwykły skill, możliwy do łączenia ze wszystkimi innymi skilami, bez konsekwencji sarsa i do skoxania w realnym czasie, po co wracać do czegoś co było złe (1 kolo zabija 10 ludzi w full stufie?)??
A no i zapomnieliście dodać że nekro na 095 padał na pm-ie... nawet na poli czarnego licza. Zwyczajnie tak to tam było że mag miał spore szanse z nekro.

Zool, nekro nie pada na wojowniku. Jeżeli tak się dzieje to jest to tylko nieudolność nekro, nie mówiąc już o bm-ach.
przykładowa sytuacja:
woj zadaje nekro na poli licza shot-a za 100 hp. Taki licz ma powiedzmy 210hp. więc jest w stanie przeżyć 2 shoty (albo 1 shota - wystarczy i tak)
- Nekro rzuca w woja klątwę na broń - dostaje już w granicach 50 dmg (przeżywa 4 shoty)
- Nekro rzuca w woja więzy krwi - dostaje 25 dmg (8! shotów) a za każdym ciosem jaki wchodzi w nekro, woj obrywa 25 dmg...
W takiej sytuacji to wystarczy dobić kolesia włócznią która zadaje tym większy dmg im mniej % hp ma przeciwnik... jak masz z 60% to dostaniesz za 50-60dmg chyba (tu moge przesadzać troche z tymi liczbami - nie widziałem skryptów Wink).

Nekro może go zatruć polem truty, leczyć się Veritum Des i zadawać mu potworne obrażenia, wysysać mane na specjale strzałką manową, zbijać staminę do "0" 2-ma chill-ami i rzucać klątwy na bieganie... i co tam kogo obchodzi że ta poli licza dostaje takie mocne shoty? 2 czarki i nekro sobie nic z tego nie robi, a czar Veritum Des odstrasza wszystko w promieniu ekranu...

No i może tak by się odnieść do tego że niby się przechwalam jaki to ja mastach nie jestem. Miałem taką sytuację, dużo z nekro walczę - to to opisuję i nie uważam by mówienie o tym było jakimś super wychwalaniem swojego skila pod niebiosa - kwestia braku fałszywej skromności. Nie zmienia to również faktu, że masę razy padłem na nekro a jakąkolwiek wygraną z tą klasą okupuję stratą ze 20 żółtych, 15 dbm-ów, 10 niewidek, 10 rozproszenia i z 10 - 15 całkowitego odświeżenia mikstur, gdzie nekro traci pojemnik z ziołami... fajnie nie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Czw 1:50, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:35, 20 Mar 2008 Powrót do góry

Nadal nic nie zaproponowales...

Co mam "nakazac" nekrosom nosic, zebys byl zadowolony z lootu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 10:39, 20 Mar 2008 Powrót do góry

Elitarnosc nekro winna wynikac z klimatu i wczuwania sie w zycie swiata(fakt, na cl klimatu nie ma za grosz, ale czy to znaczy ze mamy o nim w ogole zapomniec? No chyba ze chcemy miec swiat gdzie co drugi kolo pojdzie sobie w miejsce x i od tej pory bedzie sie wozil gnijacymi zwlokami po miescie.
Klatwe na bron mozna obejsc przez disarm/zapasowa bron wiec... dla chcacego nic trudnego. Wiezy krwi to juz "pain in the ass", ale przy hicie za 50 i odpowiednim manewrowaniu czary z racji braku precasta przestaja byc takie barzo skuteczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 11:22, 20 Mar 2008 Powrót do góry

Z tego co piszecie wychodzi na to ze zeby zabic nekro trzeba sie nagimnastykowac natomiast nekro ma poli+3 inne czary i ot cala filozofia. I mowienie o noszeniu kilku broni ze soba na wypadek klatwy to sorry, ale jest conajmniej nie halo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)