|
|
Autor |
Wiadomość |
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Pią 13:56, 21 Mar 2008 |
|
Ishillda Thorball napisał: |
rozmawiacie jakbynekro nie mogl pic zoltych.
dwa flamy da sie przezyc, w miedzyczasie pijac zolta ludzie.. co Wy baśnicie.
._. |
Ja sie w zupelnosci z toba zgadzam i z Salomonem tez ze przez 5,5 sekundy nie stoje w miejscu. Tylko zauwazcie ze jak ktos walczy z nekrusem to tez nie stoi w miescu i tez moze pic butle. I nadal wystarcza 2 czary aby zabic nekrusa przy 100 reza i 8x expa tak samo jak wystarcza 2 czary nekrusa aby zabic kogos innego. A picie butli pozwala przezyc zarowno w walce z nekrusem jak i magiem (chociaz z checia zobacze jak mozna uniknac smierci w paraliz+sciana paralizu+ klatka/murowanie + Flame + corp por).
A wprowadzanie jakichs odpornosci na czary nekro spowoduje ze na zabicie nekrus bedzie potrzebowal 3 lub wiecej czarow ofensywnych natomiast mag nadal 2, a mozliwosc picia butli sprawi ze czarami nekro nieda sie wogole zabic.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zargal dnia Pią 13:59, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 15:56, 21 Mar 2008 |
|
Havok napisał: |
Gabor napisał: |
Lutro magow dziala na czary nekro. |
wszystkie, bo chyba nie? Ofk nie mam na mysli obszarowych |
najbardziej upierdliwego czaru czyli chilla tez nie odbija mimo ze jest on celowany
Zargal napisał: |
(chociaz z checia zobacze jak mozna uniknac smierci w paraliz+sciana paralizu+ klatka/murowanie + Flame + corp por).
|
nie zobaczysz bo takiego comba sie nie da wykonac.
poza tym wlocznie nekro czaruje sie tyle co por ort grav u maga, moze ciut dluzej no ale z pewnoscia moge stwierdzic to ze dla necro to jest ulamek sekundy zeby zabic postac z 60% hp, a dla maga nie jest to juz takie latwe bo kazdy czar ktory zabralby tyle hp czaruje sie zbyt dlugo albo po prostu jest resowany.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Pią 16:00, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 14:43, 25 Sie 2009 |
|
odswiezam temat,
wiezy krwi nie powinny byc resowalne, podobnie jak klatwa na bron.
oba czary moga trwac krotko w pvp (o ile juz nie trwaja pare sec) ale niech nie beda resowalne
wczoraj czarowalem pare razy w crowda wiezy krwi i ani razu nie "weszly"
jak na czar ktory decyduje o zyciu lub smierci nekromanty jest nieuzyteczny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |