Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Próba ugrywalnienia necro w stosunku do innych postaci. < Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 13:56, 21 Mar 2008 Powrót do góry

Ishillda Thorball napisał:
rozmawiacie jakbynekro nie mogl pic zoltych.
dwa flamy da sie przezyc, w miedzyczasie pijac zolta ludzie.. co Wy baśnicie.
._.


Ja sie w zupelnosci z toba zgadzam i z Salomonem tez ze przez 5,5 sekundy nie stoje w miejscu. Tylko zauwazcie ze jak ktos walczy z nekrusem to tez nie stoi w miescu i tez moze pic butle. I nadal wystarcza 2 czary aby zabic nekrusa przy 100 reza i 8x expa tak samo jak wystarcza 2 czary nekrusa aby zabic kogos innego. A picie butli pozwala przezyc zarowno w walce z nekrusem jak i magiem (chociaz z checia zobacze jak mozna uniknac smierci w paraliz+sciana paralizu+ klatka/murowanie + Flame + corp por).

A wprowadzanie jakichs odpornosci na czary nekro spowoduje ze na zabicie nekrus bedzie potrzebowal 3 lub wiecej czarow ofensywnych natomiast mag nadal 2, a mozliwosc picia butli sprawi ze czarami nekro nieda sie wogole zabic.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zargal dnia Pią 13:59, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 15:56, 21 Mar 2008 Powrót do góry

Havok napisał:
Gabor napisał:
Lutro magow dziala na czary nekro.

wszystkie, bo chyba nie? Ofk nie mam na mysli obszarowych


najbardziej upierdliwego czaru czyli chilla tez nie odbija mimo ze jest on celowany

Zargal napisał:
(chociaz z checia zobacze jak mozna uniknac smierci w paraliz+sciana paralizu+ klatka/murowanie + Flame + corp por).


nie zobaczysz bo takiego comba sie nie da wykonac.

poza tym wlocznie nekro czaruje sie tyle co por ort grav u maga, moze ciut dluzej no ale z pewnoscia moge stwierdzic to ze dla necro to jest ulamek sekundy zeby zabic postac z 60% hp, a dla maga nie jest to juz takie latwe bo kazdy czar ktory zabralby tyle hp czaruje sie zbyt dlugo albo po prostu jest resowany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Pią 16:00, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 14:43, 25 Sie 2009 Powrót do góry

odswiezam temat,

wiezy krwi nie powinny byc resowalne, podobnie jak klatwa na bron.

oba czary moga trwac krotko w pvp (o ile juz nie trwaja pare sec) ale niech nie beda resowalne

wczoraj czarowalem pare razy w crowda wiezy krwi i ani razu nie "weszly"

jak na czar ktory decyduje o zyciu lub smierci nekromanty jest nieuzyteczny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)