Autor |
Wiadomość |
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 0:31, 26 Gru 2009 |
|
Proponuje stworzenie mobka Prastary Ent.
Skrypty by mial wziete z zywiolaka krwawnika ale grafe enta.
Lokacje by mial randomowa w jakichs konkretnych lasach.
Jak sie go zabije to jego 'duch' przenosi sie randomowo na pobliskie drzewo. 'Poblogoslawione' drzewo mozna potraktowac siekiera by zdobyc niezwyklego koloru drewno.
Pozdrawiam,
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 15:11, 26 Gru 2009 |
|
A nie prościej żeby odrazu z niego wypadało jakieś drewno...?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 16:31, 26 Gru 2009 |
|
a nie lepiej zrobic bulka? dziekuje za uwage.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:44, 26 Gru 2009 |
|
Solkin chodzi o integracje wojowania z kraftem oraz o to by za kazdym razem troche poszukac jegomoscia.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gudissimo dnia Sob 18:52, 26 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 1:27, 28 Gru 2009 |
|
Gudissimo napisał: |
Solkin chodzi o integracje wojowania z kraftem oraz o to by za kazdym razem troche poszukac jegomoscia. |
Czyli chodzi Ci o brak integracji z 'farmerami stuffu', ktorzy sami robia sobie sprzet i sami w nim laza (czasami sprzedajac innym jakies odpadki) i sami zabijaja sobie mooby zeby zdobyc cos cennego? Jasne, pomysl swietny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:46, 28 Gru 2009 |
|
qooepi: w UO kazdy moze robic co chce i nie ma co tego oceniac bo to + tej gry a nie -. Kazdy robi ze skillcapem co chce.
Mi chodzilo tylko o jakies nowe ciekawe rozwiazanie i tyle.
Jak wam sie podoba propozycja to piszcie.
Jak chcecie modyfikacji to komentujcie.
Jesli to slaby pomysl - krytykujcie.
Tylko konkretnie, na temat i bez marudzenia.
I troche entuzjazmu by sie przydalo.
Peace,
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 19:28, 28 Gru 2009 |
|
Zatem uwazam ze pomysl dobry. Ale mentalnosc graczy i argument, ze bedzie to interakcja miedzy rzemieslnikiem a wojownikiem mnie nie przekonuje.
Peace,
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 1:00, 07 Sty 2010 |
|
Ze wzgledu na niski online proponuje nastepujaca poprawke:
z enta wypadaja bale - nie trzeba niczego wycinac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 8:42, 07 Sty 2010 |
|
Jakie miałoby parametry i cechy to drewno co wypada? Proponuję żeby było koloru białego. Właściwości - pewnie nieco lepsze niż wierzba i heban. Do tego dochodzi jeszcze nazwa - białe drewno / deski białego drewna?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Teron
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:11, 07 Sty 2010 |
|
Mogłyby też być kolorowe bale z bulków od stolarza, a nie tylko deski.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:00, 07 Sty 2010 |
|
pavlp: swietny pomysl!
Wyobrazam sobie zbrojke, kijek lub luk bialego koloru - miodzio.
Co do parametrow to jak napisales - odrobine lepsze od wierzby/hebanu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 23:09, 07 Sty 2010 |
|
Nom, można dodać rare kolorki z bulka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|