Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Powrót do starego nekrosa Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy jestes za przywroceniem starego nekro

tak
73%
 73%  [ 25 ]
nie
26%
 26%  [ 9 ]
Wszystkich Głosów : 34


Autor Wiadomość
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:45, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Nie wiem jak inni ale ja z checia bym powrocil do czasow kiedy nekro to byla istota nieumarla... przywrocic stary system przemiany i wszystkiego co z nim bylo zwiazane ... nekro samotnika, ktory mogl obcowac tylko ze swoimi.

Nie wiem jak teraz odbywa sie przemiana ale kiedys bylo to przynajmniej w jakis sposob kontrolowane , tak chce ograniczyc dostep zwyklych graczy do niektorych skili , a dlaczego ? powod jest prosty... brak jakiegokolwiek odgrywania postaci z ich strony. moze nie jestem jakims mistrzem rpg ale patrzac na to co robia inny to az mi sie przykro robi...

co chcialbym aby bylo zmienione :

- przywrocenie starej metody przemiany z dniami
- nekros ma byc istota nieumarla ( te emotki nad glowa o pekajacych ropniach byly fajne , SARS tez moze powrocic ale nie musi )
- dlaczego tak jak u wampirow nasze czary nie moga byc tajne ?
- niech nad glowa nie pokazuja sie slowa czaru tylko jakies bazgroly - wkoncu dla normalnego smiertelnika slowa wypowiadane przez nas nie powinny byc zrozumiale )


Prosze o jakies sensowne odpowiedzi, a moderatorow o kasowanie offtopow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarvig



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:56, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Jestem jak najbardziej za! Dodatkowo postuluje o przywrócenie Anekorgu bo zgodnie z założeniem miał wrócić wraz z pojawieniem się starych ziem.

EDIT:

Jestem również za wprowadzeniem sarsa, bo nekrus przebywając u boku innych graczy(nienekromantów) stał się klasą powszechną, tzn. znane są jego wszystkie zaklęcie itp. Kiedyś nekromanta podróżujący samotnie budził grozę u ludzi, bo nikt nie znał czarów oraz inkantacji jakie on wymawiał.
Dzięki sarsowi uniknie się przebywania nekro w mieście, kontaktu z żywymi ludźmi. Dzięki temu nekrus będzie starał się trzymać z innymi nieumarłymi, a nie z ekhm... elfami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sarvig dnia Śro 15:46, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Salladin



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 15:38, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

No mi powiedzmy ze się podoba pomysł.

TYLKO jedno mnie już zdenerwowało!! czemu to mam nie wiedzieć co na mnie leci ?? jakie zaklęcie ! beznadzieja byłbym raczej za tym żeby było widać co Wampir czaruje.(zaraz Magowie zaczną płakać oni tez będą chcieli, Paladyn nie będzie płakał ;p)

A poza tym Nekromantom brak jeszcze piątej klepki bo i tak są wyczesani ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 16:14, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Nie, ponieważ:
-nie podoba mi się tajność czarow,
-nie podoba mi się pomysł robienia jakiejś "uber" klasy , którą był necro na starej cl
-nie wydaje mi się, żeby grajacy nekro (czy jakąkolwiek inną klasą) byli wyjątkowi, dla czego więc mają mieć coś więcej niż inne klasy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Śro 16:19, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Nie pamietam czasow SARSA... ale mam nadzieje ze nie dziala to jak poison...
Ze bedzie wybijal z inkantacji magow, wywalal z hida itp...

Przywrocenie mega kozaka necro to zly pomysl...
Klasy maja byc tak dobrane zeby kazdy mogl walczyc na rownych zasadach... A nie ze z tytulu tego ze ktos jest necro to reszta musi uciekac bo idzie mastah... W celu osamotnienia necro bylbym juz bardziej na oslabieniem jego mocy do poziomu rownowaznego w obecnosci nie-necro... a wzmocneniem np na moby...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarvig



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:44, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Havok napisał:
-nie podoba mi się pomysł robienia jakiejś "uber" klasy , którą był necro na starej cl


Gdzie tu masz cokolwiek z robieniem z nekro "uber" klasy? Czy emoty nad głową są aż tak wielkim przepakowaniem nekromanty? Czy wprowadzenie kalanarza przemian jest również tak wielkim przepakowaniem?

Havok napisał:
-nie wydaje mi się, żeby grajacy nekro (czy jakąkolwiek inną klasą) byli wyjątkowi, dla czego więc mają mieć coś więcej niż inne klasy?


Coś więcej - czyli co? Jak grasz magiem to też chcesz mieć napisy nad głową *nie śmierdzi od niego zgnilizną*?(; A może chcesz dostać ołtarzyk przemian w maga/woja?... W propozycji Flaviusa chodzi tylko o to, by "ubogacić nekromantę" i w nieznaczny sposób utrudnić dostęp do niego a nie przepakować go. Tu nie ma jakiejkolwiek mowy o "dopakowaniu" tej klasy(oprócz tych run wyświetlanych nad głową co według mnie jest głupotą). Emoty nad głową nekromanty(z racji iż jest on istotą nieumarłą) - tak, kalendarz przemian - również jestem na tak w ramach ubogacenia tej klasy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sarvig dnia Śro 16:50, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Śro 16:51, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Przywrócić jak wcześniej, lecz:

- powinien mieć moc (power, siłę zabijania) porównywalną w innymi klasami, ponieważ nie powinien być postrachem ze względu na moc, tylko ze względu na tajemniczość,
- powinien obcować tylko z innymi necro i nie powinien być silniejszy w pvm/pvp od innych klas (możliwy jakiś balans),
- runki (znaczki) w miejsce wymawianych zaklęć - podobnie jak potworki (niektórzy też uczą się po tych znaczkach co potworek czaruje i nie marudzą),
- rekrutacja na necro - po staremu - powolna przemiana (chociaż nie wiem jak to wygląda).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 17:49, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Zdecydowanie za. Cała ta aura tajemniczości dodaje dreszczyku oraz powoduje satysfakcję z racji uzyskania takiego przywileju, ograniczyłoby to również żonglerką skila, bo jak już ktoś by miał i wbił, to raczej nie schodził by z tego z racji jakichś tam lekkich upupień. Im więcej rpg, tym lepiej (tak sądzę).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 18:05, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Sarvig napisał:

Gdzie tu masz cokolwiek z robieniem z nekro "uber" klasy? Czy emoty nad głową są aż tak wielkim przepakowaniem nekromanty? Czy wprowadzenie kalanarza przemian jest również tak wielkim przepakowaniem?

Pisałem o dawnym nekro i jego sile.
Sarvig napisał:

Coś więcej - czyli co? Jak grasz magiem to też chcesz mieć napisy nad głową *nie śmierdzi od niego zgnilizną*?(; A może chcesz dostać ołtarzyk przemian w maga/woja?... W propozycji Flaviusa chodzi tylko o to, by "ubogacić nekromantę" i w nieznaczny sposób utrudnić dostęp do niego a nie przepakować go. Tu nie ma jakiejkolwiek mowy o "dopakowaniu" tej klasy(oprócz tych run wyświetlanych nad głową co według mnie jest głupotą). Emoty nad głową nekromanty(z racji iż jest on istotą nieumarłą) - tak, kalendarz przemian - również jestem na tak w ramach ubogacenia tej klasy

Tak gram magiem, nie mam nic przeciw takim emotom bo taką mam postać, mimo braku skila nekro.
Tak, jako mag też chcę mieć "tajne" czary żebyś nie wiedział co w danej chwili w ciebie rzucam. Bo niby dla czego masz mieć przewagę?
Mój sprzeciw wobec przemian nie wynika stąd, że czegośtam wam żałuję, ale stąd że chcę mieć możliwość wyboru dowolnej klasy i tyle. Róbcie sobie wszystko co nie wpływa na balans pvp i pvm.

@Ashantiel trzeba było zrobić nekro, który nie tłukł sam wszystkiego na serwerze, to nie mielibyście wysypu tech postaci. Może kiedyś do was dotrze że większość ludzi najpierw patrzy na power a potem na yrpygy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Śro 18:08, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 18:21, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Havoku, jakoś teraz nereczka nie jest tak przegięta, a znam kilkoro ludzi, którzy ją wbijają, lub schodzą, bo pierwsi myślą, że będą one army men a drudzy się przekonali, że chyba jednak nie i nie podpasowało to do postaci. Jestem przeciwny takiej żonglerce i robieniu skila który aktualnie jest mocniejszy, by zrzucić go po przekonaniu się, jak to jest naprawdę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:09, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Okeyto kolejne punkty:
przywrocenie starej metody przemiany z dniami
"- nekros ma byc istota nieumarla...." "jesli nekro pasuje to to za"
"- dlaczego tak jak u wampirow.... - niech nad glowa nie pokazuja...."
hm...tu bym dyskutowal, mag/druid teoretycznie ma jakas wiedze magiczna 9chodz z innych dziedzin, ale jesli nekro np widzi ich napisy to jakies elementy wspolne sa i powinien wiedziec "mniej wiecej co nekro kombinuje"
inna sparwa jest paladyn ten z racji tego ze zwalcza nekro ma odpowiednia wiedze "z kim/czym walczy"
zwykly wojownik (z mala iloscia inta) faktycznie moze niewidziec....
ale jest jeszcze aspekt nauki po paru spotkaniach z nekro logicznie rzecz biorac nauczylby sie ze jak macha laska to rzuci kule trucizny a jak zawodzi w nieboglosy spod ziemi wyleza szkielety....
Generalnie sprawe napisow bym zostawil tak jak sa, tzn. wszystkie czary graczy znane dla wszystkich (poza wampirami, ale takich niespotkalem)
"- rekrutacja na necro - po staremu - powolna przemiana (chociaż nie wiem jak to wygląda)." ja tez nie niegralem, ale jesli chodiz o jakas forme "praktyki pzred staniem sie nekro, okres probny itp..." to za jestem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pupeq



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >

PostWysłany: Śro 20:34, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Do obecnego nekrusa dorzucic to o czym mowi flav.
Nic nie zmieniac w sile czarow ani sposobie ich dzilania bo jest si.
Wampirom obciac skrzydla ; ) a aszoj dobrze prawi, wódy dac !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pupeq dnia Śro 20:35, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 20:39, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

a ja jestem na nie. trzeba bylo myslec wczesniej teraz nie mam zamiaru rezygnowac z dobrej zabawy ze znajomymi bo komus sie podobala wizja nekro-truposza (nie mowie ze byla zla ale odstapiono od niej)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:26, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

hm...... Oberdaszek ma troche racji bo "traci wizje postaci..." niewiem.... moze w g!ze nekro by mogl sie "zadeklarowac" raz tylko! na to czy jest czlowiekiem, czy juz nie, zaleznie od tego by np atakowaly go nieumarle badz nie no i sprawa pzremioany w licza.... chyba dla "martwych tylko" lub nieco slabsza..... ale wtedy "zywi cierpia na sile...z drugiej jednak strony maja "przyjaciol"Wink
Cos jak "magowie zywiolow" rozwiazane....
*ed. niechce zabierac plusow... poprostu jakos tzreba by dojsc do porozumienia.... niewiem czy np. immune na ataki nieumarlych dla martwych i jego brak dla zywych, bylyby az tak istotne, niegram nekro ale to moglaby byc wlasnie ta roznica... zreszta zaproponuj lepsze wyjscie;)*


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Śro 21:48, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 21:41, 24 Wrz 2008 Powrót do góry

Amras tak zabierz jeszcze kilka plusow... bo chce grac w uo ze znajomymi

nie zapominajcie ze tamte czasy minely i bylo by nie fer po poswieceniu pol roku gry zabierac to mnie i osoba podobnym do mnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)