Autor |
Wiadomość |
Sarvig
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:59, 25 Wrz 2008 |
 |
Oberdaszek napisał: |
tak Sarvig bo jak npc to juz nie przeszkadza bo umawianie sie na handel to juz nie jest gra z zywymi
skoro nie widac roznicy to trudno |
kolejna bzdura:) może wogóle zabronimy nekromantom odwiedzać bankierów? W obecnym momencie nie ma licza, który obsługiwał by nekromantów, a przydałby się Proponuje przy okazji wprowadzić anekorg bo nekromanci nie mają gdzie przesiadywać:/
Edit: A jeśli by dało wprowadzić Anekorg to najlepiej z tym fajnym dungeonem przez który się przechodziło do niego. W samym Anekorgu nie powinno się dać zaznaczać run:/
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sarvig dnia Czw 17:44, 25 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 18:45, 25 Wrz 2008 |
 |
cytat
kolejna bzdura:) może wogóle zabronimy nekromantom odwiedzać bankierów? W obecnym momencie nie ma licza, który obsługiwał by nekromantów, a przydałby się
no to ja za toba nie nadazam dyskutujemy na temat zmian w nekro, wprowadzeniu miasta anekrog(o ktorym mowisz jako pierwszy) i kilku innych zmianach. wiec po co ten post? wiemy jak jest wiemy jak chcecie by bylo, ja przedstawiam argumenty przeciw
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 23:27, 25 Wrz 2008 |
 |
Ja jestem jedynie za tym, żeby nekromanci nie mogli wchodzić do miast ze strażą. Reszty bym nie tykał.
A gadanie, że śmiertelnik nie powinien widzieć jaki czar wypowiada nekromanta, jest co najmniej niepoważne. To taki wojownik albo rzemieślnik czarów maga też nie powinien widzieć, no bo przecież nie ma zielonego pojęcia o magii...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 6:45, 26 Wrz 2008 |
 |
co do anekrog
nie ma komu je zbudowac... jak ktos chce zbudowac anekrog to zapraszam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:49, 26 Wrz 2008 |
 |
Colt a na czas kiedy niema kto zbudowac nie mozna podpiac tego starego ? zrobic to tak jak na cl3 dziura w ziemi , brak mozliwosci zaznaczania w calym miescie run i powrzucac tam wykoxane arcylicze i kosciane smoki zeby nie kazdy sie tam paletal ;p
Solkin napisalem ze pomysl z dziwnymi bazgrolami zamiast literek czarow wycofuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Flavius dnia Pią 7:50, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 18:10, 26 Wrz 2008 |
 |
Flavius napisał: |
(...) odgrywali nieumarle istoty i trzymaly sie tych zasad? jak sam podkreslasz Tobie to pasujesz bo mozesz grac ze znajomymi, ktorzy nie sa nekrosami. To ja powiem to w ten sposob. chce grac nieumarlym i nie podoba mi sie ze inni nekro graja z ludzmi. Zastanow sie czasami co piszesz bo z tego co pamietam to na nekrosa nigdy sie nie nadawales i sadze ze jest tak dalej. ( a to nie bylo tylko i wylacznie moje zdanie ale i graczy duzo starszych stazem niz TY ) |
Nieumarły to jest licz. Liczy poza npc na cl nie ma, to co macie (jako nekro) to tylko nędzna polimorfia i kilka sztuczek.I o ironio w życiu was za nieumarłych nie uznam Ale to tylko moje "yrpygowe" zdanie .
Co do propozycji, które podałeś w ostatnim swoim poście to wszystko co nie wpływa na mechanikę jest imo do zaakceptowania. Nie wiem jak macie zamiar pogodzić ze sobą wasze sprzeczne koncepcje nekro . Jeśli chcecie sobie zakazać wstępu do miast to imo droga wolna.
Ps. A propo waszego miasta to jeśli nekro ma imute na undedy (?) a inne postacie nie bardzo to wyjdzie trochę tak, że będziecie mieć miasto ze strażą, niby nic ale inne postacie wyjęte spod prawa takiego czegoś nie mają :/
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pią 18:11, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 18:47, 26 Wrz 2008 |
 |
Havok wczesniej uwazalem ze dobrze jak by byli nieumarli w miescie, ale dobrze mowisz nie uczciwe by to bylo.
i jeszcze co do zaznaczania run w anekrog to tez nie wypal - jakos nekro z rady nie mialo problemow i zywi im nie przeszkadzali jak wpadali do mistas, czemu nie mozna bylo by brac odwetu?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Sarvig
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:48, 28 Wrz 2008 |
 |
F5! Propozycja została przegłosowana. Liczymy na wprowadzenie zmian(oprócz run nad głową)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:35, 28 Wrz 2008 |
 |
a wiec jak dla mnie sprawa wyglada nastepujaco : nekromanta jest to czlowiek , ktory zajal sie nauka czarnej magii , magii zakazanej ... Po długich naukach i żmudnych treningach czlowiek taki nauczyl sie panowac nad magia smierci , nauczyl sie wskrzeszac stworzenia , im wiecej cwiczyl tym dluzej panowal nad wskrzeszonymi stworzeniami. wkoncu cwiczenie na martwych cialach zwierzat i slabszych potworach znudzilo nekromante. zaczal eksperymentowac na wlasnym ciele. mniej wiecej tak wyobrazam sobie powstanie nekromantow.
Oberdaszek jakie kutfa nieuczciwe?! to nie moja wina ze inni nie potrafia myslec. juz dawno mogliby ogarnac lakeshire czy inne puste miasto i tam kombinowac ze straza. Wszyscy wiedza ze ekipa jest otwarta na wszelakie propozycje z naszej strony ( graczy ) Miasto anekrog mialo byc miastem nekromantow, juz od dawna udostepnionym w nowej formie ( dzieki Garth za jego skonczenie <joke> ) Run w samym anekrog nie dalo sie zaznaczac, jedynie przed, zawsze tam byly jakies nieumarle potwory ( na 095 popularna banshee i krawy licz , pozniej licze lordy tam sobie lataly ) wiec to nie jest jakas nowosc dla wszystkich a jedynie przywrocenie starego , dobrego anekrog.
jak juz Sarvig napisal temat zostal przeglosowany , dlatego prosilbym o zabranie glosu ekipy co jest mozliwe do zrobienia a co nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Flavius dnia Nie 20:39, 28 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 21:05, 28 Wrz 2008 |
 |
Tak, ale darmowe "straż" dla nekro nie jest fair, co do run ok niech się nie da zaznaczać.
A z ankietami to jest tak, że niestety nie są do końca obiektywne. Gdyby zrobić ankietę, aby przywołańce maga żyły dłużej pewnie każdy mag byłby za , reszta graczy różnie a colt i tak by tego nie zmienił bo nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Nie 21:06, 28 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:15, 28 Wrz 2008 |
 |
Darmowa straz nie, ale ustawienie w centrum-banku "lorda licza" (sila bma)
przy wejsciu koscianego rycerza i koscianego lucznika, i ze 2-3 jeszcze koscianych rycerzy w dalszych zakatkach miasta o sile zwyklego straznika jest ok (lub grafika koscianego smoka o szybkosci i sile konnego straznika).
Nie zeby po wejsciu bylo ze widzisz horde "szkieletow straznikow" ale kilku w newralgicznych punktach, takich jak wejscie, bank, uzdrowiciel moze byc...niewiem jakie to miasto ma byc duze ale sadze ze laczna liczba ok.6 straznikow wystarczy jesli ma niebyc run- odpada pilnowanie calego terenu, tylko wejscia wsumie trzeba strzec.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 21:54, 28 Wrz 2008 |
 |
flavius czemu zamkneliscie sie w czterech scianach i nie dopuszczacie do siebie zmian jakie nastapily. ja staram sie nie oceniać, wiem jak kiedys bylo, z punku nekro, jak dla mnie moga tam lazic same czarne licze ale staram sie spojzec na to ze strony Havoka czy kogos innego komu moze to z kilku wzgledow przeszkadzac
to jest podobnie jak straz w miastach,
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zerkan
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 22:18, 28 Wrz 2008 |
 |
Jak mu przeszkadza to nie musi wchodzic do tego miasta. Jemu to nie zrobi roznicy, a dla nekrosow jest to zaje.bista nowina miec swoje stare Anekrog... Niech straz bedzie bo jak znam zycie zaraz zejdzie sie od groma palladynow i magow swiatla i beda tepic kazdego nekrosa w grupie... i jest to pod jakims wzgledem ochrona dla magii nekro ktorą mozna posiasc nie tak latwo jak kowalstwo... :/ wiec juz nie gadaj takich bzdur...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 8:37, 29 Wrz 2008 |
 |
Havok jak Ci przeszkadza czas zywiolakow zrob ankiete nikt ci przeciez nie broni ;] i dlaczego od razy przyjmujesz ze Colt nic by z tym nie zrobil ?nie sprobujesz to sie nie dowiesz. ja probuje i mam mniej wiecej wizje / koncepcje jakby to wszystko mialo wygladac. ja juz swoje na ten temat powiedzialem , opisalem dlaczego nekromanta ma byc nieumarla istota i dlaczego chce tych zmian. zrob tak samo a kto wie moze Twoja propozycja przejdzie.
Oberdaszek jak narazie to Ty sie zamykasz w 4 scianach. Ja dopuscilem do siebie te zmiany bo sa tutaj juz od dluzszego czasu ale mi sie nie podobaja. Wedlug ankiety nie tylko mnie. Tobie one sa jak najbardziej na reke i dlatetego rekami i nogami upierasz sie zeby to zostawic tak jak jest. Wiec jakby nie patrzec to Ty niechcesz dopuscic do siebie nowych zmian ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 11:33, 29 Wrz 2008 |
 |
Jestem absolutnie przeciw straży dla nekromantów. Troszkę za dobrze by mieli moim skromnym zdaniem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|