Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poprawa grafik Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 22:24, 13 Wrz 2007 Powrót do góry

- poprawic grafike krotkiej wloczni. W tej chwili nawet jak sie stoi odwroconym plecami to przenika ona przez grafike postaci ja trzymajacej.
- dodac elfom i drowom normalne grafiki szytych nakryc glowy. W tej chwili cokolwiek uszytego sie nie zalozy wyglada to jak diadem. Taka mala kosmetyczna zmiana a uprzyjemni gre.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 22:58, 13 Wrz 2007 Powrót do góry

drako napisał:
- poprawic grafike krotkiej wloczni. W tej chwili nawet jak sie stoi odwroconym plecami to przenika ona przez grafike postaci ja trzymajacej.
- dodac elfom i drowom normalne grafiki szytych nakryc glowy. W tej chwili cokolwiek uszytego sie nie zalozy wyglada to jak diadem. Taka mala kosmetyczna zmiana a uprzyjemni gre.


Co do pierwszego: tak jest niestety od dawna i jest to wina bardziej grafik wpisanych w UO (clienta) niz ze strony skryptowej czy serwera.

Co do drugiego: calkowicie za! Tez mnie to drazni jak proboje ubrac swoja elfke i mam diadem zamiast tego ladnego bereciku na glowie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Czw 23:58, 13 Wrz 2007 Powrót do góry

Co do pierwszego - nierealne - tzn realne ale przy duuuuuuuuzym nakladzie sil (IMO nieoplacalnym do czegos takiego) - czyli nierealne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 5:57, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

A bo ja wiem... Xurt, przecież animacje już są, to tylko kwestia odpowiedniego przesunięcia już istniejących. I pewnie była by to znów zmiana tylko od strony clienta. Jak mi znajdziecie działający sposób patchowania zeby nie było konieczności przesyłania całych plików to to zrobie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 7:58, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja bym powiedzial ze z tych dwoch rzeczy sprawa nakryc glowy jest wazniejsza Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:23, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Zadna z tych zmian nie jest problematyczna tak naprawdę - kwestia przypisania odpowiednich grafik odpowiednim przedmiotom. Tak jak mówie, jeśli tylko mój patcher zadziała to zrobie co tam chcecie. Ale nie będę rozsyłał całych pliczków .mul bo to strata czasu ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 11:46, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Nobono. Jesli mowisz o zmianie grafik wloczni.. tak jest to w zasiegu klienta i plikow *.mul

Natomiast jesli chodzi o diadem i inne nakrycia glowy. To problem lezy nie tylko po stronie klienta, ale i serwera. Jest cos takiego jak przypisywanie gumpow do tych przedmiotow co widzisz w plecaku i w animacji. Wystarczy zmienic parametry tych przedmiotow na serwie i bedzie git.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:58, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Ale można również podmienić to, co klient interpretuje. Potestuje w wolnej chwili ale nie sądze zeby to był aż taki wielki problem... myśle że zmiana w jakimś pliczku typu .def bądź idxie starczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 0:13, 17 Wrz 2007 Powrót do góry

Mysle ze kwestia jest skryptowa, bo przeciez dla innych ras wszystko sie wyswietla ok. Troche wkurzajace jest ze drow nosi jakis gejowski diadem, nie mowiac juz o niemoznosci zasloniecia twarzy maska czy poprostu zalozeniu na glowe bandany Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)