Autor |
Wiadomość |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 22:24, 13 Wrz 2007 |
 |
- poprawic grafike krotkiej wloczni. W tej chwili nawet jak sie stoi odwroconym plecami to przenika ona przez grafike postaci ja trzymajacej.
- dodac elfom i drowom normalne grafiki szytych nakryc glowy. W tej chwili cokolwiek uszytego sie nie zalozy wyglada to jak diadem. Taka mala kosmetyczna zmiana a uprzyjemni gre.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 22:58, 13 Wrz 2007 |
 |
drako napisał: |
- poprawic grafike krotkiej wloczni. W tej chwili nawet jak sie stoi odwroconym plecami to przenika ona przez grafike postaci ja trzymajacej.
- dodac elfom i drowom normalne grafiki szytych nakryc glowy. W tej chwili cokolwiek uszytego sie nie zalozy wyglada to jak diadem. Taka mala kosmetyczna zmiana a uprzyjemni gre. |
Co do pierwszego: tak jest niestety od dawna i jest to wina bardziej grafik wpisanych w UO (clienta) niz ze strony skryptowej czy serwera.
Co do drugiego: calkowicie za! Tez mnie to drazni jak proboje ubrac swoja elfke i mam diadem zamiast tego ladnego bereciku na glowie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 23:58, 13 Wrz 2007 |
 |
Co do pierwszego - nierealne - tzn realne ale przy duuuuuuuuzym nakladzie sil (IMO nieoplacalnym do czegos takiego) - czyli nierealne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 5:57, 14 Wrz 2007 |
 |
A bo ja wiem... Xurt, przecież animacje już są, to tylko kwestia odpowiedniego przesunięcia już istniejących. I pewnie była by to znów zmiana tylko od strony clienta. Jak mi znajdziecie działający sposób patchowania zeby nie było konieczności przesyłania całych plików to to zrobie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 7:58, 14 Wrz 2007 |
 |
Ja bym powiedzial ze z tych dwoch rzeczy sprawa nakryc glowy jest wazniejsza
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 8:23, 14 Wrz 2007 |
 |
Zadna z tych zmian nie jest problematyczna tak naprawdę - kwestia przypisania odpowiednich grafik odpowiednim przedmiotom. Tak jak mówie, jeśli tylko mój patcher zadziała to zrobie co tam chcecie. Ale nie będę rozsyłał całych pliczków .mul bo to strata czasu ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 11:46, 14 Wrz 2007 |
 |
Nobono. Jesli mowisz o zmianie grafik wloczni.. tak jest to w zasiegu klienta i plikow *.mul
Natomiast jesli chodzi o diadem i inne nakrycia glowy. To problem lezy nie tylko po stronie klienta, ale i serwera. Jest cos takiego jak przypisywanie gumpow do tych przedmiotow co widzisz w plecaku i w animacji. Wystarczy zmienic parametry tych przedmiotow na serwie i bedzie git.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:58, 14 Wrz 2007 |
 |
Ale można również podmienić to, co klient interpretuje. Potestuje w wolnej chwili ale nie sądze zeby to był aż taki wielki problem... myśle że zmiana w jakimś pliczku typu .def bądź idxie starczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 0:13, 17 Wrz 2007 |
 |
Mysle ze kwestia jest skryptowa, bo przeciez dla innych ras wszystko sie wyswietla ok. Troche wkurzajace jest ze drow nosi jakis gejowski diadem, nie mowiac juz o niemoznosci zasloniecia twarzy maska czy poprostu zalozeniu na glowe bandany
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|