Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Polimorfia maga - czekam na propozycje Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:49, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Jako ze nie uzywa sie tych polimorfii mozecie rzucac propozycjami odnosnie tego czaru


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Śro 23:08, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Polimorfa jest niewykorzystywana poniewaz nic nie daje... W wiekszosci przypadkow jest tak ze mag bedacy na polimorfi traci staty i w dodatku nie moze byc na wierzchowcu
Moje propozycje:
1) Dac dla niektorych poli bojowke... np 80% wresa wtedy oplacaloby sie zmienic
2) Dla niektorych polimorfi zwiekszyc staty... Zrobic tak zeby byly 4 polimorfie "statowe" tzn...
1 - daje duzo str odbiera dex i int
2 - daje duzo int odbiera str i dex
3 - daje duzo dex odbiera str i int
4 - jest wyposrodkowana
3) Dac niektorym poli predkosc wierzcha... dawaloby to 1 slot wolny chociazby na jaszczura
4) Dla niektorych poli dodac specjalne wlasciwosci... np buff dmg na dany rodzaj magii... albo trucie przeciwnika (pajak)...
5) Dla niektorych poli mogly by wzrastac resisty na dany rodzaj magii

Takie cos mi wpadlo do glowy... mozliwe ze przesadzilem ale to tylko propozycja Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pyriel`



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 23:22, 30 Sty 2008 Powrót do góry

popieram propozycje pana powyzej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bran



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:36, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Propozycja Ciekawa Wink
Ale ...
80% wresta to sadze stanowczo za duzo , np. Mag majacy juz 110% wresta mialby 190% ... Jestem pewien ze nie bylo by woja ktory by trafil takiego maga.
Jezeli chodzi o reszte to popieram. Lecz zeby czasem to nie bylo zbyt wykoxane . No i oczywiscie progi na odpowiednia poli musza byc odpowiednie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
_nowy_
CLFE-Seer Team


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:42, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Dodac lodowemu magowi jakies lodowe poli ;]
No i moze z mala szansa wyjscia poli na 4 poziomie (szanse zwiekszalby exp, ale z 2 do 6 %) - tak jak kiedys bylo (Wyrm/Demon itp)


Zreszta urozmaicic moznaby moze tez Kal Xena, bo jednak po niegdysiejszym oslabieniu (wtedy znow byly za mocne) teraz poza konikiem to praktycznie bezuzyteczny czar...
Dodac moze tez kolejny poziom? (ktory nie zawsze wychodzi, no i moglyby tez 2 sloty te najmocniejsze zjadac ale za to miec bardziej zroznicowane wlasciwosci)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Śro 23:43, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Nie no Bran Smile nie +80% tylko 80% Smile No chyba ze Ty masz 110% to by ci zostalo Smile
Oczywiscie ze odpowiednie... np uwazam ze najwyzsza polimorfia powinan byc powyzej 200 mag+eval


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 23:47, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Dać magowi poli w enta Wink
Miło, że problem został dostrzeżony. Imo, mniej więcej wyrównać siłę polimorfi do tych, które mają nekro i druid. Jeżeli ktoś ma jakieś uważa że powinno być inaczej, proszę napisać czemu.
Czy może ktoś opisać mniej więcej parametry polimorfii wymienionych klas? Bo od tego trzeba by zacząć dyskusję.

Można zrobić tak jak napisał kixar ale nie rozwiąze to do końca problemu. Sama duża ilość hp/dex niewiele daje, bo mag będąc na poli zadaje ciosy z wresta (przynajmniej ja tak mam) czyli nawet 1000 hp zamiast pomoc tylko przedłuży agonię Smile. (mam na myśli polimorfię dająca sporo str i zmniejszającą int)
Może wprowadzić jakieś modyfikatory do skili przy zmianie w poli "fizyczną" nie wiem czy to możliwe? Nawet jeśli to zostaje problem korzystania np. ze sworda, bez miecza co jest lekko bez sensu.
Może więc jakieś modyfikatory do dmg? Zeby mag zamieniony np. w tytana zadawał więcej niż 2-3 hp obrażeń.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:07, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Bran, chyba raczej chodzi o to ze jak mag nie ma wresta to na poli ma 80 Smile

Te polimorfie troszke widze maja przypominac poli druida... powiem wiecej sa lekko skopiowane z poli druida. Widac zatem ze mag chcialby miec tak samo jak druid. Czy to dobrze, czy to zle? Nie wiem. Pewne jest ze poli maga moglo by byc rozwiazaniem problemumaga w pvm, ktory wciaz sie meczy z tym, ale.... niestety mag ma do dyspozycji wachlarz czarow ofensywnych. Dajac mu takie poli jak drudzie stal by sie potezny w pvm i pvp.

Dodatkowo, poli ktore daje odpornosc na jakis rodzaj magi jest duzym bonusem.
Wystarczy cos co jest odporne na ogien i na demona smialo mozna isc.
Na czarna magie: nekromanta straszny juz nie jest
itd..

Warto wzmocnic poli maga, ale nie dawac mu az tyle, wybrac cos z tych propozycji.
Porownujac jeszcze raz maga i druida. Druid nie ma silnych czarow ofensywdych, dlatego ma silne poli. Mag majac jedno i drugie stal by sie zbyt silny.

Moja propozycja to pojsc bardziej w skrajnosci:
1 -daje bardzo duzo str i wresta na 100, int mizerny tak by mag nie mogl rzucac czarow z wyzszego kregu
przyklad: Wielka tarantula ( 200-300hp, 100dex, 10 int, 110 wrest, 100 anatomia, 100 taktyka, 100poison)
2
przyklad: Wladca Magii ( 70hp, 50dex, 200-250int, 110 magery, 110 evala, 100medytacji) postac 1-2 strzealowa dla woja.
3 -przecietna statowo istota dajaca res na ogien
4 -przecietna statowo istota dajaca res na zimno
5 -przecietna statowo istota dajaca res na energie
6 -przecietna statowo istota dajaca res na poisona
7 -przecietna statowo istota dajaca res na czarna magie
przecietna to mniej wiecej: 90-110hp, 70dex, 100int


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Czw 0:11, 31 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 0:22, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Ja bym to zrobil troche inaczej.

-Mag ma mozliwosc utworzenia wlasnej listy polimorfi ktora by zawierala 8 pozycji

-Mag naznacza istote w ktora chce sie zmienic czarem mark lub jakims przedmiotem.

-Powodzenie naznaczenia istoty zalezy od int/magery maga oraz od pewnych wspolczynnikow istoty(hp/mana?)

-Jezeli mag bedzie za slaby na naznaczenie istoty wtedy to musi odczekac pewien czas zanim znow ja sprobuje naznaczyc,w przypadku gdy naznaczy istote "na styk" ze swoimi mozliwosciami wtedy polimorfia wskakuje na liste jako XYZ - niestabilna i sprawia ze mozemy sie zmienic ow istote lub w cos zupelnie innego(tutaj apeluje by istoty legendarne jak np smok byly zawsze niestabilne)

-Po przemianie w dana istote zyskujemy w zaleznosci od int/magery/eval(w naciskiem na int/magery) % statystyk ow istoty oraz jej plusy i minusy(dla przykladu po przemianie w wilka mozemy zjesc zwloki gracza lub npca odnawiajac sobie hp i stame , zyskujemy wieksza szybkosc ale za to jestesmy bardzo malo wytrzymali,innym przykladem moze byc np zywiol ognia ktory sprawia ze ogien nas leczy natomiast jestesmy bardzo podatni na bron typu pogromca demonow)

-Nie da sie naznaczyc graczy,mechanicznych oraz nieumarlych(chociaz tu mozna podyskutowac)

Wydaje mi sie ze tak stworzony czar dawal by wieksze mozliwosci niz to co teraz jest tylko kwestia jest dopasowania co jaka istota by dawala.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 0:30, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Wow.... az takiego wypasu sie nie spodziewalem ;]
Jak dla mnie propozycja genialna i godna zainteresowania... Tylko trzeba to dobrze oskryptowac...
Powodzenie zaznaczenia stabilne niestabilne powinno zawiertac element randoma... ale % umiejetnosci jaki pobieramy od stworka powinien byc bez randoma


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 0:59, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Garth, pomysł fajny, tylko tych mobow jest od metra a przecież parametry nie będą równe mobom. Ofk, gdyby była szansa realizacji tego to ciekawe urozmaicenie. Niemniej o użyteczności będą decydować parametry poli
Ps. a nieumarłych to czemu nie Wink też dodać do listy

@Mitikas z Aure. Zapomniałeś, że są hybrydy więc argument, że poli musi rekompensować słabsze czary ofensyene (nie wie jak z czarami nekro Wink ) jest nie do końca słuszny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Czw 1:04, 31 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 5:17, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Havok, masz racje, zapomnialem. Poli druida to zaledwie 2 poziom czarow czyli duzo nie trzeba, a o ile pamietam to od poczatku da sie przemienic w enta. To w summie cos na inny temat, ale chyba trzeba by to poprawic u druida. Mozna miec magery na 100 i druidyzm bodajrze na 30-40 i juz sie wymiata. Powinno sie dac cos slabszego druidowi na poczatku by nie bylo przegiec. Wykluczam hybrydy 100 magery i 100 druida bo wtedy to czary obu szkol sa powolne.... i wydaje mi sie ze takowych nie ma.

Propozycja Gartha jest bardzo ciekawa. Mam pytanie co do niej.
Czy mozna by np zazanaczyc 8 takich samych istot? Czy po kazdym uzyci znika jedna istota z listy zaznaczonych?

Wogole jak cos takiego by weszlo to, az chcilo by sie pograc magiem Smile

Jedynie mam obawy co do wachlarza mozliwosci. Bo zaznaczenie demona, smokai wielu wielu innych istot majacych powyzej 300hp dawalo by wrecz nieograniczona sile. Wprowadzil bym tez ograniczenie ze nie mozna zaznaczac stamowanych zwierzat, bo to za proste. No i ograniczenie czasowe: jedna proba zaznaczenia na 10 min. Czas zaznaczania ok 1min (cos w stylu przygladania sie istocie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Czw 5:32, 31 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
voult



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:31, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Jasne, że są hybrydy i byłbym za tym żeby fajne poli, np. na zasadzie jak opisał Garth, czy może jakiś inny pomysł, było by dla czystego maga, nie hybrydy, bo wtedy nareszcie postaci, które nie chca mieszać magery z innym magicznym skillem miały by też coś do powiedzenia (grywania, że tak to nazwe). Hybryda necro/mag już ma sporo do powiedzenia, choćby jeżeli jest mocna to zmiana w czarnego licza , upiora itp... mag obecnie nie ma możliwości przemiany w nic ciekawego, chyba, że po to żeby było elo yrpg, bo biegam smokiem. Nie mówie o druidzie, bo na encie, to w ogóle jest czołg.
@Garth, pomysł fajny, przyłączam się do pytań o te "wybieranie" mobków, czy dało by się usunąć jakieś z listy? bo np. wspomniany wilk nam się znudził, a znaleźliśmy jakiś inny mobek, który by nas interesował.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 9:42, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Havok napisał:
Garth, pomysł fajny, tylko tych mobow jest od metra a przecież parametry nie będą równe mobom. Ofk, gdyby była szansa realizacji tego to ciekawe urozmaicenie. Niemniej o użyteczności będą decydować parametry poli
Ps. a nieumarłych to czemu nie Wink też dodać do listy

@Mitikas z Aure. Zapomniałeś, że są hybrydy więc argument, że poli musi rekompensować słabsze czary ofensyene (nie wie jak z czarami nekro Wink ) jest nie do końca słuszny



hybryda nie ma dostepu do najmocniejszych poli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:53, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Saloth, o ile pamietam majac magery powyzej 60 i druidyzm na w miare niskim poziomie moglem sie spokojnie w enta zmieniac... czy cos sie w tej kwesti zmienilo?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)