Autor |
Wiadomość |
Algar Everest
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 6:31, 25 Cze 2007 |
 |
witejcie
chciałbym zauważyć, że skrzynka/plecak/mieszek ma pojemność napisaną (po najechaniu kursorem)
Skrzynka 65 tyś przedmiotów/ 65 tyś. wagi
mieszek 1000 przedmiotów/1000 wagi
plecak 1500 przedmiotów/1500 wagi
są to jednakże dane czysto teoretyczne, i w rzeczywistości po wrzuceniu 149 sztuk czegokolwiek wyskakuje napis że już jest ten pojemnik pełny...
W związku z czym proszę albo o pokazywanie pojemności 149, albo skorygowanie aby wchodziło tyle ile napisane
proszę o zwiększenie chociać pojemności plecaka, bo dla kraftera jakiegokolwiek taka pojemność plecaka to po prostu mordynga
tak jeszcze przy okazji - aleście pojechali robienie map/scrolli... pamiętam jak jeszcze nie tak dawno było z deski kilka scrolli/map - a teraz 1deska=1mapa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 7:19, 25 Cze 2007 |
 |
Te pojemnosci ktore masz podane odnosza sie do zagniezdzonych przedmiotow, czyli jak masz w plecaku 3 plecaki to w kazdym mozesz miec po 149. Bylo mnie pierw zapytac, daleko nie masz ;p
Odnosnie map/scrolli - tez uwazam Colt ze tu przegiales, bylo po 10, to moze zrob zaleznie od skilla? skill/20 (przy 100 skilla 5 scrolli/map)?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:11, 25 Cze 2007 |
 |
zmienie pozxniej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:58, 25 Cze 2007 |
 |
i wywale pokazywanie max liczby itemow i wagi (to brzydko wyglada)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Pon 14:36, 25 Cze 2007 |
 |
Dobrze jest niech zostanie, Colt to sie przydaje!! Nie ruszaj! Serio mowie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Algar Everest
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:12, 25 Cze 2007 |
 |
hmmm... no widze że się pozmieniało robienie map ale nie o tym pisałem - chodziło mi że kiedyś z jednej deski robiło się ileś map, a nie że można ileś desek na raz przerobić... Ale dobre i to - dziękuję *usmiecha sie*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:41, 25 Cze 2007 |
 |
dobra zrobielm "prawie" po staremu
aha, i bron z desek moze byc nieco gorsza nic z bali
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:45, 25 Cze 2007 |
 |
dlaczego ? ja uważam że deska to lepiej przetworzone drewno - pozbawione wad i przygotowane pod obróbkę - jak już to z niepociętych bali niech gorsza będzie - zmusi to Bowcrafterów do poszukiwania stolarza i da ostatnim zarobić
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:02, 26 Cze 2007 |
 |
ja tego nie zrobilem, to juz bylo, tylko inforumuje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 11:57, 27 Cze 2007 |
 |
Hmm co to znaczy "moze byc nieco gorsza"? mniejsza szansa na exp?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:01, 27 Cze 2007 |
 |
nie no, szansa na exp zalezy od narzedzia i skila
a to ze gorszy, jak to w zyciu bywa: exp expowi nie rowny
zatem np zamiast mnoznika do hp zamiast *3(przy balach) jest *2,7(przy deskach)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 14:01, 27 Cze 2007 |
 |
mhm, hp, a oprocz tego? dmg tez?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:28, 27 Cze 2007 |
 |
moze i tak byc ze czasami bedzie tez
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|