Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pojedynki Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy ta propozycja jest warta realizacji?

Tak
85%
 85%  [ 12 ]
Nie (komentarz mile widziany)
14%
 14%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 14


Autor Wiadomość
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 15:01, 08 Paź 2009 Powrót do góry

Pomysł następujący:
Wyzywamy na pojedynek osobę, której normalnie nie zaatakowalibyśmy w mieście, a która znieważa nas albo w jakiś sposób ubliża nam. Każda osoba może odmówić potyczki, ale naraża się wówczas tylko na śmieszność.
Zasady pojedynku:
Rzucamy rękawice, niekoniecznie te które nosimy Wink, rękawice na ziemi nie można podnieść, te stają się centrum pojedynku. Wykraczając po za ten obszar (x hexów) opuszczamy pole walki i znów wystawiamy się na śmieszność (wyrażenie roku Razz). Sam pojedynek odbywa się do ostatniej kropli krwi, czyli każdy cios finiszujący nie zabija w trybie pojedynkowania się gracza, a jedynie zostawia go ledwo żywego (1-10hp).
Ergo:
To świetny o ile niezbyt żmudny do zakodowania sposób na rozstrzyganie w granicach miast waśni i tym podobnych rzeczy. Obydwie osoby muszą być w trybie peace.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Pią 7:41, 09 Paź 2009 Powrót do góry

To jest dobry pomysł, lecz istnieje coś takiego jak arena. Tylko ma ona minus - nie każdemu się chce iść na nią żeby udowodnić kim się to nie jest. Więc pomysł z rękawicą i naznaczeniem miejsca na walkę jest całkiem niezły. Tylko później jak rozwiązać problem gdy rękawiczka leży na balkonie, za ścianą, obok npc czy też lecą czary/specjale obszarowe? Musiałoby nastąpić sprawdzenie czy wokół położonej rękawiczki jest w każdym kierunku po 3-4 kratki wolnego - jakiś obszar na walkę.
Inną opcję byłoby położenie rękawiczki między postaciami a następnie unieruchomienie ich do czasu zakończenia walki - wykluczyłoby to możliwość ucieczki. Przypominałoby to walkę na pięści w barze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Pią 14:10, 09 Paź 2009 Powrót do góry

A jak ktos wyzwie maga? Albo nekro, jak walnie zaklecie to crima ma. Ogolnie za ale tylko dla wojow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Pią 14:59, 09 Paź 2009 Powrót do góry

Za ale w duzo inny sposob.
Arena taka jak na 095 w jhelom w mozliwoscia gracz vs mob
gracz vs moby
gracz vs gracz
Druzyna vs druzyna
Ustawienie mozliwosci walki o stuff, czy o jakas kwote gp.
Wtedy spar 1vs1 ma jakis sens bo teraz jest 1vs1 i zaraz spacja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)