Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Poisoning Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poll :: Vote

ZA
66%
 66%  [ 8 ]
Przeciw
33%
 33%  [ 4 ]
Mam inna propozycje
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 12


Autor Wiadomość
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 1:35, 04 Paź 2007 Powrót do góry

Po ostatniej rozmowie z ekipa dowiedzialem sie iz exp skillowy poisoningu nic nie daje do specjala infection czyli zatruwania przez udezenie bronia i uzycie odpowiedniego ataku specjalnego.
Dlatego tez rozpisuje tutaj propozycje jak exp skillowy powinien wplywac na skutecznosc poisoningu.
Rozpisuje tutaj tylko bonusy dla poisoningu przy uzyciu infection gdyz bonusy dla magow itp juz istnieja.

Teraz chwilka o poisonie i ataku specjalnym infection:

Dmg tego ataku specjalnego zalezy od trucizny jaka zalozymy na ostrze.
Przy zabiujczej truciznie dmg = 5 na ugh - nie trzeba miec skilla by w ten sposob truc
Przy 100 skilla poisoningu poziom trucizny na broni zwieksza sie o 1 i w ten sposob otrzymujemy ( przy nalozeniu na bron zabojczej trucizny):
W PVP - 8 dmg na ugh
W PvM - x% aktualnego hp stwora na ugh

Propozycja:
Exp skillowy powinien w malym stopniu zwiekszac dmg w pvp oraz w pewnym stopniu zwiekszac %-towy dmg w pvm
Teraz przejdzmy do liczb.....

Skill poisoning + exp skillowy sumarycznie:

PvP- 100 = 8dmg, 150 = 9 dmg, 200 = 10dmg, 210 = 11 dmg

PVM- 100 = x%, 120 = x+1%, 140 = x+2%, 160 = x+3%, 180 = x+4%, 200 = x+5%, 210 = x+6%

Na pierwszy rzut oka bonus do pvm wydaje sie duzy przy duzym hp poteznych mobow lecz trzeba naprawde miec szczescie by na poczatku walki udalo nam sie zatruc przeciwnika, pozatym z tego co zauwazylem wiele mobkow z gornej polki jest trudno zatruc oraz wiekszosc z nich posiada an noxa ktory skutecznie niweluje trucizne.

Chcialbym w tym topicu takze poprosic Coltaina by przetestowal ze mna butelki odtrucia, tak jak niegdys testowalismy an nox i vas an nox.
Podobnoz jest cos z nimi nie tak jak powinno.

Prosze o glosowanie oraz uzasadnienie glosu konstruktywna wypowiedzia.
PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:24, 04 Paź 2007 Powrót do góry

Za wypowiedzią Korgana choć mało obiektywnie bo też mam poison, ale skoro z tego co wiem każdy exp skillowy w innych skilach powoduje tak jakby wzrost skilla do max +30% czyli mając 100/100 mamy w/g skryptu 130% skilla.

Wystarczyło by zwiększyć o te dodatkowe % z expa siłę poisona, co właśnie mniej więcej chyba odzwierciedlił Korgan w Swoim wyliczeniu.


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 21:05, 04 Paź 2007 Powrót do góry

Za nawet te % mnie nieprzerazaja. (nniemam poisioninga) Ale wiem jak trudno go teraz skosac do 110 i 100 expa skilowego wiec zeby to sie oplacalo musi byc dopakowane:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 22:01, 04 Paź 2007 Powrót do góry

Wszedzie piszecie ze w PvP jest wsio ok tylko macki za slabe wiec po co polepszac poisona w PvP? W PvM spox.

Czemu nikt nie zabiera sie za poprawianie macek?
Ktos ma nimi grac zeby zostaly poprawione?
A moze ludzie zaczna nimi grac jak zostana poprawione dopiero?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 22:37, 04 Paź 2007 Powrót do góry

wszystko spoko ale dodatkowo, wraz z lvl truty powinna rosnac tudnosc jej uleczenia. W tym momencie wszystko sciaga sie 1 bandazem/an nox-em co jest... strasznie zalosne :/
moja propozycja jest taka, by 1-2 lvl. sciagac 1 an nox-em (1 bandaz) a 3-4 2 an noxami lub 1 vas an noxem (2 bandaze)
Zupelnie nie rozumiem czemu odeszlismy od systemu zatruwania z OSI czy chocby tego z CL:RE w tym momencie to jest... hm slabizna (szczegolnie w przypadku maga, woj w pvp ma jeszcze znosnie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 22:53, 04 Paź 2007 Powrót do góry

Cytat:
Wszedzie piszecie ze w PvP jest wsio ok tylko macki za slabe wiec po co polepszac poisona w PvP? W PvM spox.


Ja nie chce poprawiac samego poisona w pvp .... tylko poprawic cos co ominieto czyli bonus z expa do skilla.

Kazdy inny skill cos tam daje ... hp , mane , wiekszy dmg , wiekszy dmg czarow, szybsze leczenie sie , wiekszy res , lepsze craftowanie itp itd.
Exp w poisonie nic nie daje do zatruwania bronia ( tak mi powiedziano i tak tez zaobservowalem ) dlatego tez wypisalem tu proponowany bonus z expa skillowego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 6:27, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Salomon napisał:
wszystko spoko ale dodatkowo, wraz z lvl truty powinna rosnac tudnosc jej uleczenia. W tym momencie wszystko sciaga sie 1 bandazem/an nox-em co jest... strasznie zalosne :/
moja propozycja jest taka, by 1-2 lvl. sciagac 1 an nox-em (1 bandaz) a 3-4 2 an noxami lub 1 vas an noxem (2 bandaze)
Zupelnie nie rozumiem czemu odeszlismy od systemu zatruwania z OSI czy chocby tego z CL:RE w tym momencie to jest... hm slabizna (szczegolnie w przypadku maga, woj w pvp ma jeszcze znosnie)


IMHO wylaczyc leczenie truty bandazami i wsio. Niech butle odtrucia sie do czegos przydadza. Jakby co to nie mam poisona. I jestem za propozycja Korgana. Poison to jeden z najtrudniejszych skilli, niech exp nagrodzi wytrwalych Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 10:10, 05 Paź 2007 Powrót do góry

LOL coraz lepsze propozycje - wylaczyl leczenie bandazami truty - to jest juz ladny kwiatek. Rozumiem ze jak komus sie zdazy wypruc z butli to bedzie musial zginac od poisonera tak? LOL a co z mackownikami?

@ Salomon - kazda trute powinno sie leczyc jednym bandazem - czemu? Bo w innym wypadku kazdy woj bedzie biegal z poisonem - czemu? Bo dwa bandaze na sciaganie truty plus trzeci na leczenie to jest zalosc i uwalenie koncowe wszystkich ktorzy tego poisona nie maja.

Chcecie to zrobcie zeby kazdy musial miec poison - no problem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:14, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Ewentualnie niech na uleczenie 1lvlu zatrucia idzie 1 bandaż, 2lvl - 2, 3lvl - 3 itd. Z tym że nie oddzielnie a naraz. *rzuca pierwszym lepszym pomysłem jaki wpadł mu do głowy*


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:34, 05 Paź 2007 Powrót do góry

tia - tylko tu nie chodzi o ilość bandaży jakie zejdą tylko o czas jaki potrzeba na ściągnięcie trucizny bandażem. Przeciętnie woj nosi z 30 bandaży więc czy zejdzie 1 czy 2 czy nawet 5 to nie jest większy problem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:57, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Przeciętnie woj nosi 100 bandaży : )

raczej jestem za Tym żeby od śmiertelnej po prostu trzeba było się leczyć dwa razy, dwie butle, itd albo był większy % na nieudaną czynność, leczenie się nie uda butla nie zadziała czar będzie za słaby.

Ewentualnie każde uleczenie ściąga powiedzmy 2 poziomy zatrucia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
eMx



Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 12:15, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Ryo ta podwojne leczenie deadly tylko jest jedna rzecz na 95 tak dzialalo poniewaz majac 60 heal odtruwales sie za kazdym razem a tutaj tak niejest ja majac 8x heala czesciej wskrzeszam niz sie odtruwam z srednich trutek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 13:08, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Zrobicie z poisona skill must have.

Wiecie wy wogole co sie moze zdazyc przez czas ktory schodzi na bandazowanie 3 bandazami? (2 na trute i 1 na wyleczenie)

Jak chcecie aby wszyscy na servie biegali z pika to prosze bardzo.
Wejdzie zmiana z iloscia bandazy do sciagania truty to pierwszy robie poisona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:24, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Bern masz racje ale nie tylko bandażami się leczy truciznę, a i poison kosztuje butle many no i samej trucizny.

ps.: zacznij grać

Edit:/ i już przesadzasz z tym "must have" parry tez jest "must have" na pvm a ja go nie mam i co .... chodzę na skarby 5 lvl i żyje (zazwyczaj Razz).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryouko dnia Pią 13:28, 05 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 13:26, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Moze tu na 096 nie mialem poisona ale wiem jaki jest koszt utrzymania poisonera a jaka przewage na polu walki da zmuszenie przeciwnika do bandazowania sie 3-4 razy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)