Autor |
Wiadomość |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:29, 05 Paź 2007 |
|
Pamiętaj ze tu poison to specjal attack.
Pozatym już nie przesadzaj z tym "must have" parry tez jest "must have" na pvm a ja go nie mam i co .... chodzę na skarby 5 lvl i żyje (zazwyczaj ).
I pamiętajcie ludzie że ankieta jest o EXPIE skillowym który nic nie daje a nie o leczeniu !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
eMx
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 16:18, 05 Paź 2007 |
|
Wsumie bern ma troche racji zabardzo dopakowalo by to pike.
Pika niepowina byc zatruwalnaaaa!!!!Przegiecie jest same to ze wali na 3 pola i wali z predkoscia topora i celnoscia krotkiego miecza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:02, 05 Paź 2007 |
|
A kto Ci takich rzeczy naopowiadał ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 17:51, 05 Paź 2007 |
|
Jest tyle sposobow na zciagniecie poisona ze niewiem czemu moim przeciwnicy maja z tym problem a ja jak walcze z poisonerem to jakos tego problemu nie mam .....
Co do utrudnienia zciagania trutki jestem przeciw .... aktualnie jest to moim zdaniem optymalnie zrobione. Jedyne co to do poprawyh moga byc butle odtrucia ale to napisalem na koncu topica i widac wszyscy czytajacy przeciwni poisonowi jakos ten aspekt omineli.
Poison juz byl przycinany , an nox i vas an nox dopakowywany ale tego ludzie nie zaobserwowali.
I ponownie bern zacznij grac a potem sie wypowiadaj co jest must have ....
Co do piki .... porownajcie sobie dmg fenca a innych broni .. szczegolnie broni 2h z fenca a takiej halabardy czy berdysza.
3 pola z jednej strony sa fajne z drugiej strony moga byc przeklenstwem .... wszystko zalezy od tego jak przeciwnik walczy i jak dobrze zna sie na aktualnej mechanice walki ktora bardzo rozni sie od 095.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 18:01, 05 Paź 2007 |
|
Ale ja nie napisalem co JEST must have, napisalem ze jesli trute bedzie sie sciagac 2-3 bandazami to wtedy BEDZIE must have.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 18:09, 05 Paź 2007 |
|
Co jest co bedzie ein kit .... bawisz sie w wypowiadanie na tematy o ktorych nic nie wiesz i w przewidywanie przypuszczalnej przyszlosci o ktorej nikt nie moze wiedziec.
Czemu tak uwazam a no bo niektorzy tu wypowiadajacy sie graja dlugo .... ty nie grales na CLFE ... dlatego tez nie mozesz wiedziec jak wyglada balans, co jest do poprawy , co jest za dobre , co za slabe. Poprostu sie wypowiadasz nie majac zadnych informacji wlasnych na dany temat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 18:11, 05 Paź 2007 |
|
luzno Bern. Niech poison rosnie z uzywania i sie go robi 2 dni a moze byc tylko lekkim dopalem. Ale w momencie gdy sie go robi tutaj za mniej wiecej 500k - 1mln i do tego zajmuje to kupe czasu na kox a jest w zasadzie zapychaczem skilla bo dla maga to nic nie daje (mam 90% poisona i 35 expa) - w tym momencie moje ugh zadaje 3-4 dmg zamiast 1-2.. wow. A kazdy woj sciaga to 1 bandazem, kazdy mag sciaga to 1 an nox-em... to na serio jest malo smieszne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 18:45, 05 Paź 2007 |
|
Dla mnie moze sie ten skill robic do 100 za jednym uzyciem i w 1 sek.
Czy do was nie dociera ze skill, ktory robi sie troche trudniej albo drozej nie moze miec super dopalow? Pamietac moze co bylo na 095 jak tamming robilo sie baaardzo dlugo i byl super wypasiony?
Obnizcie koszt treningu plus zmniejszcie jego czas ale nie dopakujcie skilli tam gdzie nie trzeba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RazoR
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 19:00, 05 Paź 2007 |
|
To moze odrazu dajcie 7 skill bali zeby kazdy mial 7 wybranych skili na 100 ?
O czym wy w ogole pieprzycie? Poision jest ok a nawet w pice przegiety, walcze swordem i nie ze robie t pod siebie ale pika jest przegieta niedosc ze ma trute to ma paraliz wiec dostajesz szlaga + paraliz potem szlag potem szlag z paralizem i znowu szlag i ice niema inawet go nietykniessz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 19:13, 05 Paź 2007 |
|
No i w czasie tego co opisales przeciwnik stoi nie pije ani jednej butli i czeka az go zabijesz badz jeszcze raz uzyjesz paralizu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 22:22, 05 Paź 2007 |
|
poison jest grywalny w przypadku woja (on ma trute, ty masz halka/berdolem dmg ktory lamie wszystko)
poison u maga, ktory zawsze dawal spory dopal do tego 1 czaru, w tym momencie daje mi + 3 dmg. przy *ugh*. Zatruc cos in nox-em to sztuka i kawalek a przez znikomy dmg. skutecznosc in nox-a jest taka sama jak przy 0% poisoningu.
Im wieksza truta tym trudniej odtruc. Nie wazne czy to by mialy byc 4 stopnie czy 2. Moga byc dwa ale niech one beda, niech cos to daje!
np. Na OSI poison u maga dziala tak samo jak u woja a jedynie wydluza sie czas castowania in nox-a (ale przy 100% mag ma deadly/5lvl)
na CL:te przy 87% dawniej mialo sie 4 lvl. trucizny (7-14 dmg za ugh - w zaleznosci od max hp.) potem zrobiono prog przy 100%
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 22:41, 05 Paź 2007 |
|
No tak - czarkiem za 1 belke rzucanym w 2 sek beda magowie rozsiewac deadly trute - gratz.
Aktualnie na CL 095 wiekszosc magow walczy za pomoca In Noxa i to bez poisoningu - tylko aby przeszkadzac w leczeniu. Jak dodamy do tego jakies zabieranie hp powyzej 10 dmg to bedzie porazka dla wojow i magow bez poisona imo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 23:37, 05 Paź 2007 |
|
Napisalem by exp dawal bonus w pvp 1 do 2 dmg 3 w przypadu gdy skill jest zabrany jako pierwszorzedny.
Ten bonus to naprawde malo w porowaniu z tym co exp innych skilli daje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 7:42, 06 Paź 2007 |
|
odbiegliscie od tematu, dodalem do przemyslenia
zamykam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|