Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Poisioning Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Wybierz 1 z opcji

1. Za
68%
 68%  [ 20 ]
2. Przeciw (Uzasadnij)
31%
 31%  [ 9 ]
Wszystkich Głosów : 29


Autor Wiadomość
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:42, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

Dobra chyba nie warto czekac wiec sprobuje z glowy odtworzyc propozycje do poisona ktora tworzylem i updateowalem na kompie w niemczech.
Bo sklecenie sensownej pozycji to nie poprostu napisanie posta :>


Poison bylby do wszystkich broni oprocz : halabardy , berdysza , mlota dwurecznego , kijow , ciezka kusza

Poison dzielimy na trzy kategorie:

1 Bronie zatrute.
2 Bronie z infenction.
3 Bronie zatrute z infection.

Przed rozpisaniem tych trzech punktow chcialbym przyblizyc czytajacym ze mamy kilka pozomow trucizny ktore wykonuje alchemik :
mala , srednia , duza , zabojcza , ciemna , pasozytnicza .... tak zwany leathal poison to trucizna o poziomie zabojczej + 1stopien ktora mozna czasami zatruc jak sie ma poisona 100 lub wiecej.

1. Bronie zatrute.
- Poisoner moze nakladac na bron trucizne.
- Nalozenie trucizny na bron powoduje ze bedzie ona truc ( logiczne prawda Razz )
- Jakosc trucizny czyli mala , srednia itd ... wplywa na ilosc ladunkow jakie dana zatruta bron bedzie posiadac
- To jaki ugh bedzie wchodzil w przeciwnika zalezy wylacznie od poziomu skilla poisoning postaci trzymajacej zatruta bron.
- Trujemy randomowo przy hicie - kazdy poziom trucizny ma taki sam random zatrowania ( aktualnie jest czym wieksza truta tym zadziej zartowamy ) - zrownac czestotliwosc trucia do aktualnego randoma z duzej badz sredniej trucizny.

Rozpiska:
0-40% mala
40-69.9% srednia
70-89.9% duza
90-99.9% zabojcza
100% lub wiecej leathal ( im wiecej tym czesciej leathal )

Rozpiska ilosci ladunkow:
mala 3
srednia 5
duza 10
zabojcza 20
ciemna 40
pasozytnicza 50

2. Bronie z infection

- Bronie z infection nie musza byc zatrute ...wystarczy uzycie specjala by zatruc danym poziomem trucizny jaki mamy skill.


3. Bronie zatrute z infection

Poprostu polaczenie obu opcji czyli :

- Trujemy randomowo przy hicie az nam starczy ladunkow
- Trujemy kiedy chcemy specjalem ( zuzywa ladunki jezeli jest zatruta jezeli nie jest nie zuzywa )


Oto mamy rozpisany poisoning dla uzytkownikow broni z infection oraz bez.
Zato nie bedzie juz ludzi bez poisona biegajacych z zatrutymi berdyszami i trujacych zabojcza trucizna gdyz ogolnie w tej rospisce chodzi o to ze poziom trucizny zalezy od skilla a nie od trucizny zalozonej na bron.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:52, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

Zagłosowałem za propozycja Korgana, chociarz zcasem sie sprzeczamy, ten pomysl jest bdb....
-nie uwala broni fencowych mala nadal wchodzi z infection, niema z smiertelna ludzi bez poisona itd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pią 21:10, 10 Kwi 2009 Powrót do góry

*bije brawo na stojąco*
Coraz bardziej lubię Korgana Wink
Za


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 7:13, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Za prop. Kiorgiusia;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Macintosh



Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:10, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Swietny pomysl korgana tylko jedno mnie boli.
Ilosc ladunkow.
mala 10
srednia 15
duza 25
zabojcza 40
ciemna 50
zabojcza 65
I bardzo mi sie podoba prog do trucia trutki. Ale tez bym zmodyfikowal pare progow.
0-39.9% mala
40-69.9% srednia
70-89.9% duza
90-94.9% zabojcza
95-97.99% Ciemna
98-100% Pasozytnicza.
Tylko co by robil exp skillowy?
bo 89.2% poisiona i 100 expa i mozliwosc trucia wszystkich trutek to przesada. Mysle ze exp skilowy co 10 expa moglby wzmacniac trutke o 1% czyli przy 100 expa +10% dmg trutki przy ugh.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:46, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Korgan napisał:
- To jaki ugh bedzie wchodzil w przeciwnika zalezy wylacznie od poziomu skilla poisoning postaci trzymajacej zatruta bron.


a dlaczego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 10:23, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Wszyscy tak oklaskuja tutaj Korgana, a ta propozycja jest doslownie pod niego.. :\ no ludzie, troche charakteru.

Pozdrawiam

P.s: bez obrazy Korg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 10:25, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Mozna inaczej: przy ciosie na uzytkowniku zatrutej broni decyduje jego skill poisoninga, czy bedac zranionym, jego wlasna trucizna nie dostanie sie do jego organizmu (niewiedza na temat obchodzenia sie z zatruta bronia). I gotowe.
Smile W ten sposob poison w niewprawionych rekach bedzie niosl spore zagrozenie dla uzytkownika, jesli ktos bedzie chcial bez skilla uzywac truty jakiegos mistrza, to tylko na wlasne ryzyko.

qooepi:
W ten sposob kazda propozycje na temat swojego skilla mozna podpisac pod siebie, chyba ze wolisz zeby wypowiadaly sie osoby z propozycjami ale bez odpowiednich kompetencji i zupelnej wiedzy na temat o ktorym pisza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Sob 10:34, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Sob 10:45, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Za propozycją Korga, jak najbardziej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:49, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Coltain napisał:
Korgan napisał:
- To jaki ugh bedzie wchodzil w przeciwnika zalezy wylacznie od poziomu skilla poisoning postaci trzymajacej zatruta bron.


a dlaczego?



Z tego samego powodu czemu postac bez magii nieprzyzwie demona, postac bez paladynizmu nie blogoslawi broni, postac bez vampiryzmu nie zahipnotyzuje smiertelnika w walce. itd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Macintosh



Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:57, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Poision wedlug korga oraz moje progi i za kazde 10 expa +1% do dmg ugh.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 11:34, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Korgan jak juz masz powiedzmy od kogos zatruta bron, nie liczy sie juz specjalna technika w zadawaniu nia ciosow, wystarczy fakt ze ostrze zostalo zatrute i kazdy glupi moze zadac nia rany. Nie ma w tym przypadku znaczenia czy osoba uzywajaca takiej broni ma skill poisoning czy nie, moze o to chodzi Coltowi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Sob 11:37, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:55, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Korgan napisał:
Coltain napisał:
Korgan napisał:
- To jaki ugh bedzie wchodzil w przeciwnika zalezy wylacznie od poziomu skilla poisoning postaci trzymajacej zatruta bron.


a dlaczego?



Z tego samego powodu czemu postac bez magii nieprzyzwie demona, postac bez paladynizmu nie blogoslawi broni, postac bez vampiryzmu nie zahipnotyzuje smiertelnika w walce. itd


to po co jest nakladanie poisa i miksty poisa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:23, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

No tak Coltan tylko, imo skoro mozna komus truc bron deadly poison co jest mocnym dopakowaniem, czemu mag niemoze walnac na kogos lustra a Paladyn blogoslawienstwa broni?
Poprostu struta bron jest duzym dopalem za "free"...
zeby jeszcze jesli ktos niema poisona dalo sie uzywac tylko malej trutki i raz na 10 razy wchodzacej.... ale smiertelnej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Macintosh



Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:06, 11 Kwi 2009 Powrót do góry

Amras ma tu 100%. W pelni popieram.
I nie ma co dalej ciagnac temat tylko trzeba zaczac prace nad nowym poisionem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)