Autor |
Wiadomość |
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 22:05, 06 Sty 2008 |
|
moim zdaniem tzreba cos zrobic z nekromantami, bo troche ich juz za duzo sie robi, nie wiem co jest tego powodem, ale przypuszczam, ze moze zbyt silne czary? jednakze ja nie odczulem tego az tak mocno... moze jakos ograniczyc dostep do tej magii?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:23, 06 Sty 2008 |
|
Elitarna klasa jaka jest nekro jest dla kazdego , kto by wiec nie chcial zostac nekro ? teraz kazdy moze zostac Evil Najlepiej by bylo przywrocic Stare zasady jakie towarzyszyly tej Umiejetnosci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 23:40, 06 Sty 2008 |
|
no prawda jest w tym;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 23:50, 06 Sty 2008 |
|
Nie wiem czy stare zasady się sprawdzą bo ludzie zaczynają masowo wybierać jakąś klasę wtedy gdy jest znacząco silniejsza niż inne (piszę ogólnie, bo nie znam się na nekro). Imo droga do elitarności prowadzi nie przez zamordyzm ale przez wyrównywanie szans w grze. Wtedy nietypowymi klasami grają głównie zapaleńcy a nie miłośnicy pixela. Ofk mogę się mylić
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Nie 23:55, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 1:06, 07 Sty 2008 |
|
Tez uwazam ze za duzo nekro...klasa sama w sobie(jako pure nekro) stanowi duze zagrozenie dla wojow natomiast troche ogarny mag nie powinien miec z nekro problemow.
Swoja droga uwalilbym nekro-magow bo uwazam ze sa przegieci(zeby nie bylo jestem nekro magiem od startu 096:P wiec i zmiana mnie zaboli),dodal jakies powazniejsze minusy z bycia nekromanta i utrudnil przemiane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 1:26, 07 Sty 2008 |
|
Mystery napisał: |
nie wiem co jest tego powodem, ale przypuszczam, ze moze zbyt silne czary? |
po prostu mag jest za slaby.
czary sa w normie.
@Garth to ze przy 77 nekro/100magery nie wychodzi mi 4 krag nekro, a paraliz magowy czaruje tak dlugo ze przeciwnik spokojnie przebiega przez 3 ekrany (z jednego kranca zasiegu czarow na drugi) to jest moim zdaniem wystarczajace uwalenie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 1:41, 07 Sty 2008 |
|
A moim zdaniem do uwalenia jest kilka innych rzeczy a nie akurat plaga :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:19, 07 Sty 2008 |
|
Dostep do nekro zwyklego zostawic... ale do "zaawansowanego" nekro tylko dla nielicznych - np przemiany, szkieletowy smok - zgoda seera/gma mozliwosc wpisania tych czarow za zgoda szefostwa nekrusow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:34, 07 Sty 2008 |
|
_nowy_ napisał: |
szkieletowy smok - zgoda seera/gma |
Sry, ale nie mam zamiaru siedzieć online 24h ani wysłuchiwać płaczy ze ktoś od iluś tam dni nie może zastać ekipanta. Jeśli koniecznie by ktoś coś takiego chciał zrobić jak ograniczenia dostępu to tylko na linii gracz-gracz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pon 19:58, 07 Sty 2008 |
|
Ale co to ma byc za ograniczanie ?? Zeby sie klika zrobila wymiataczy nekrusow ??
Przyczyna plagi necro jest powszechnie znana... Tak samo jak i lekarstwo na to...
Necro jest przegiety i nalezy go udupic do tego stopnia zeby nie przyciagal tylko swoja potega ale checia osobnika do odgrywania necro...
Swoja droga... z calym szacunkiem Colt... ale dopakowales tak Necro ze wcale sie nie dziwie ze borykamy sie z plaga...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:42, 07 Sty 2008 |
|
watpie czy jest dopakowany
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pon 20:59, 07 Sty 2008 |
|
Hmmm Colt Znajac nature czlowieka dazy on zawsze do bycia najlepszym... Skoro wiekosc wybiera necro to nie dla tego ze sa ambitni i chca meczyc sie w odgrywanie postaci (bo takich to jak na lekarstwo)... ale dla tego ze chca miesc wszytsko jak leci... Skoro zauwazalna stala sie plaga necro to w sposob oczywisty jest to zwiazane ze zbytnim dopakowaniem tej postaci...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 21:06, 07 Sty 2008 |
|
kixar napisał: |
Necro jest przegiety i nalezy go udupic do tego stopnia zeby nie przyciagal tylko swoja potega ale checia osobnika do odgrywania necro...
Swoja droga... z calym szacunkiem Colt... ale dopakowales tak Necro ze wcale sie nie dziwie ze borykamy sie z plaga... |
czy ty wiesz w ogole o czym piszesz?
po 1. wiekszosc osob ktore graja nekrem nie wykorzystuja nawet 50% mozliwosci tej klasy, jedynie flavius cos ogarnia ale tylko w kwesti survivalu.
po 2. nekro ma ciekawe czary jednak w porownaniu do tego co bylo na 095 jest on i tak juz maksymalnie uwalony.
po 3. gracze robia nekro bo jest to ogolno-dostepna klasa jak kazda inna a majac postac z 80+ inta zal przerabiac maga na wojownika, chcialem oczywiscie dodac ze to wina komicznej poteNgi skilla magery + eval.
po 4. nekro z zalozenia da sie utrzymac z samego pvm (implikuja to poje..chane ceny i ilosci ziol nekro u vendorow), a zbrojke mozna sobie samemu wyczarowac wiec jest to calkiem samowystarczalna klasa.
edit.:
[21:10] <04Mystery> z nekro mi chodzilo
[21:10] <04Mystery> o ograniczenie bycia nim
[21:10] <04Mystery> a nie o u***anie
w takim razie nie mialbym nic przeciwko powrotowi do kalendarza przemian i powrotu do starej procedury.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Pon 21:13, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
worton
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 1:25, 08 Sty 2008 |
|
Coltain napisał: |
watpie czy jest dopakowany |
jest, tak w celu rozwiania watpliwosci.
Cytat: |
po 1. wiekszosc osob ktore graja nekrem nie wykorzystuja nawet 50% mozliwosci tej klasy, jedynie flavius cos ogarnia ale tylko w kwesti survivalu.
po 2. nekro ma ciekawe czary jednak w porownaniu do tego co bylo na 095 jest on i tak juz maksymalnie uwalony.
|
1. jest to klasa, ktora na cl jest stosunkowo niedlugo, a ma calkiem sporo czarow, nic wiec dziwnego, ze niewielu obczaja je tak dobrze jak maga (tym bardziej, ze przez wiekszosc czasu istnienia nekro na clce byla to klasa "elitarna" - tez srednio bo ziomalstwo szerzy sie wszedzie ;)), ktorym mozna grac od ponad 6 lat i zna sie mniej wiecej tajne sztuczki. Drugi powod - po co obczajac wszystko jak starczy 1/4? Wszyscy widza jak nekro "wymiata" pisanie wiec, ze obecni gracze wykorzystuja max 50% mocy jest troche nietrafione ;). Co sie stanie jak zaczna wykorzystywac 100%? Bedzie zombie server :].
2. Czary sie zmienily po wejsciu 096 i to takze odmienilo sposob gry znany z 095. Porownywanie tych dwoch polow mija sie z celem. Nekro zostalo "uwalone" bo zalozeniem osoby piszacej skrypty na 096 bylo zrownowazenie klas - nowa ekipa, nowe zalozenia i sa efekty. Po co na sile przywracac potege z 095? Niedlugo nekrusami nie beda jedynie totalne nooby - tych na cl nie brakuje, nie?
"Elitarnosc" skilla taka jak byla na 095 imho tez odpada :] - brak ludzi, ktorzy mogliby przypilnowac przemian (to co jest teraz jest smiechu warte), a oskryptowanie pozwolenia na granie dana klasa? Moze jakis trudny quest? Tak zeby noob bez skilli, statow i kasy nie mogl pobiec i kliknac?.
Niekoniecznie trzeba udupiac nekro. Moim zdaniem spokojnie wystarczyloby zmusic graczy do uzywania innych czarow niz tych 4 oklepanych. Udupic jedne, przypakowac inne czy cos. Niech jeden czar nie daje poteznych efektow jak np. zjedzenie calej stamy czy instant kill. A jezeli ma dalej byc tak jak jest to daj im Colt od razu .refreshme i postawmy sprawe jasno :]. Serwer wylacznie nekromancki tez na bank bedzie mial swoje + :]. W koncu skoncza sie placze o przepakowaniu skilla ;).
Wydaje mi sie, ze jest dosc duzo sygnalow od osob grajacych na tym serwie od lat, ze cos jest nie tak by zaczac cos zmieniac :]. Fakt, odwalacie kawal roboty za free i jeszcze macie za to wrzuty - ale tak bylo zawsze i tak juz zostanie, pamietajcie, ze pracujecie miedzy innymi dla graczy :].
Klasa zdecydowanie do poprawki.
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 1:28, 08 Sty 2008 |
|
ogolnie to zgadzam sie z wortonem i tyle;d
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sarin dnia Wto 1:31, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|