Autor |
Wiadomość |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Czw 23:33, 01 Maj 2008 |
 |
Proponuje aby zwiekszyc ilosc pior wypadajacych z:
- ptakow o jakies 3 razy
-harpi o 5 razy
Albo z jednego piora niech sie robi np 5 strzal i juz.
W tym momecie trzeba walczyc o jakiekolwiek strzaly. jest gorzej niz ziolami
a na jedna wyprawe mala idzie jakies 1k strzal : (
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pikus-- dnia Pią 2:51, 02 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 0:15, 02 Maj 2008 |
 |
No wartalo by zwiekszyc.
Ale dodatkowo warto tez zrobic miejsca jak to byly na starej sosarii ... gdzie byly tony harpii czy walkirii .... i mozna bylo isc tam nazbierac pior.
Z tym towarem aktualnie naprawde trudno .....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 0:40, 02 Maj 2008 |
 |
Niby te kury w zgrodach sa jeszcze ale one #@$ daja a nie piora : )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pią 9:20, 02 Maj 2008 |
 |
Korg napisał: |
Ale dodatkowo warto tez zrobic miejsca jak to byly na starej sosarii ... gdzie byly tony harpii czy walkirii .... i mozna bylo isc tam nazbierac pior.
|
*otwiera szeroko oczy*
O tak!
Dodam jedno. Sklrzydlaty Helm u kowala potrzebuje .. 60 pior na jeden....
Zycze szczescia w robieniu wyjatku.
Mialem okolo 1000.. wyszlo mi z tego 17 helmow. Wyjatku nie wykulem. A zbieralem dluuuugo te piora.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
[6]
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:48, 02 Maj 2008 |
 |
ile placicie za jedno pioro ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 19:01, 02 Maj 2008 |
 |
I wlasnie tego nie powinno byc (chyba) astronomiczne ceny za ziola i strzaly to sie grac odechciewa. Czy wszyscy maja byc wojami albo crafterami ? ;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:49, 04 Maj 2008 |
 |
ja proponuję nieco inaczej - zrobić tak jak z wełną i owcami - czyli nożyk -> kura -> GO CREATE -> Piórka (bez śmierci ptaka naturalnie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 1:30, 05 Maj 2008 |
 |
Dobry plan. I wtedy hodowanie takich kur dla pior ma sens dajmy na to dac im po 20 pior a nie 5 jak jest teraz po smierci i luz jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 6:38, 05 Maj 2008 |
 |
a jest grafika golej kury?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 7:43, 05 Maj 2008 |
 |
Jezt grafika zwyklej + mozna pokolorowac jakims huesem co by wygladalo ze jest gola
Choc musze powiedziec ... trudno mi sobie wyobrazic gola kure ktorej odrastaja piora
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pon 7:50, 05 Maj 2008 |
 |
Podzielam zdanie Korga Truche suchar z tymi odrazstajacymi piorami...
Wydaje mi sie ze zwiekszenie "wydobycia" pior z ptakow 5-10x byloby dobrym rozwiazaniem...
Moznaby tez dac moba ze skrzydlami jakies pokazne ilosci pior...
-fenks
-skrzydlaty gad (jesli ma piora)
-harpia
Proponuje tez zmienic wage pior na 0 wtedy kazdy moglby je zbierac...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 13:29, 05 Maj 2008 |
 |
przeciez piora nie waza duzo ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Pon 16:49, 05 Maj 2008 |
 |
a moze by zwiekrzyc wydobycie a oprocz tego i tak "obierac" kure z pior ktore nie odrastaja (poprostu taka by zostawala do smierci a nie trzeba by bylo jej zabijac).
Mozna by tez zrobic tak ze gdy kura ginie to czesc jej pior jest zniszczona i zdobywa sie mniej niz przy "obraniu".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:55, 05 Maj 2008 |
 |
suchar czy nie suchar - proponowalem kiedys aby bylo rozwiązanie takie jak było (czyli kury gubiły pióra), z tym że było to lagowe rozwiązanie. Względnie może jakaś tabliczka na farmie i tam na niej opcja "zbierz pióra z farmy", i w zależności od rolnictwa "udało ci się zebrać x piór"
gdzie x to powiedzmy:
x=(ilość_kur*ilość_minut_od_ostatniego_zbioru*%exp_skila*2piórka)/1,11-%skila_rolnictwo
zastanawiam się może nad inną ilościa tego mnożnika piórek. Oczywiście jest to dyskusyjne i jest to tylko propozycja
W sumie Algar ma rację - ornąłem się we wzorku - teraz już jest poprawiony
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez badgerman dnia Pon 23:17, 05 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
 |
 |
Algar Everest
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:12, 05 Maj 2008 |
 |
hmmm badgerman -> bardzo dobry pomysl przynajmniej moim zdaniem... gubienie pior to zeczywiscie nieco lagowalo serwer... a tak to mamy i owce cala i wilka sytego tylko ten wzor nieco dziwny wedlug mnie... predzej:
x=(ilosc_kur*0,skil_rolnictwo*czas_od_ostatniego_zbioru)/random_ale_nie_duzy
przy 100 skila mnoznik by wynosil 1 i np. przy 103,4 - 1,034
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|