Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Parę propozycji. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 13:15, 13 Kwi 2007 Powrót do góry

1. wprowadzic system naliczania hp wg osi (50+str/2 <-chyba)
2. jesli nie 1. to zlikwidowac specjale
3. [edit]zlikwidowac[/edit] wplyw bojowek na szybkosc czarowania, a umiejetnosci magicznych na walke bronia.
4. wprowadzic magiczne ksiegi czarow
5. zmniejszyc maksymalna ilosc ladunkow jakie skryba moze wprowadzic do ksiegi run

hm musialem od nowa edytowac bo gdzies podzial sie wczesniejszy post
edit:
6. dosypac ziol do mobkow czarujacych zeby sie z wyprawy bardziej oplacaly.
7. niech ekipa raczy uwaznie to przeczytac: Zmiany przy przejsciu 095->096 potocznie mowiac uwalily TYLKO maga gdyz pw nadal moze machac mieczem tak samo szybko, bandazowac sie w zbroi z taka sama predkoscia jak bez niej, bic znacznie mocniej niz mag przy takich samych bojowkach, dodatkowo ma specjale i w koncu mana mu sie na cos przydaje.
Mag z drugiej strony w wizji DH zyskal spowolnienie wszystkich skilli: od medytacji do czarowania, smieszne blessy wg osi(mimo ze system hp nie zostal przeniesiony z osi) - woj ma to w dupie bo z blessow od alchemika ma 2x wieksze mnozniki blessow niz mag z 87 int; mimo pozostawienia 225 statcapa specjale kosztuja tyle samo many co na osi -czyli jest dylemat czy uzyc specjala czy czarowac/uciekac. czary nizszych kregow rzeczywiscie, zadaja spory dmg jednak predkosc z jaka czaruje sie fireball(3 krag) jest mniejsza niz wyczarowanie explo (6 krag) na 095; obecnie czarowanie czarow wyzszych kregow niz fireball podczas pvp nie ma sensu gdyz czaruja sie zbyt wolno a dmg zwieksza sie o jakies 10% z kazdym kregiem w gore (kal vas flam zadaje tylko o jakies 3razy wiekszy dmg niz magic arrow, a czaruje sie 5 razy dluzej).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Pią 17:55, 13 Kwi 2007, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
kred



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:57, 13 Kwi 2007 Powrót do góry

1. za
2. za
3. za
4. za
5. za
6. za
7. popieram

Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kred dnia Nie 22:22, 15 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
robus



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 19:55, 15 Kwi 2007 Powrót do góry

Ja bym dodal jeszcze prosbe o przyspieszenie medytki...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 12:08, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

1. Uniemozliwic modlitwe w trybie WAR.
2. Pokazac gainy chociazby tak:
Kod:
SendSysMessage(who, "Twoja umiejetnosc w XXXXX wzrosla o "+o_ile_gain+" i wynosi teraz " + aktualny_skill + ".");

w druidyzmie i paladynizmie (gdzies jeszcze nie widac? nie wiem)

EDIT:
3. Niechze jak juz ktos ma czar w ksiedze (druid / paladyn) to go nie wymodla po raz 145-ty... To tylko nerf z klikaniem "Cancel"...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Galdious
CLFE-Seer Team


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 11:13, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

Cytat:
1. wprowadzic system naliczania hp wg osi (50+str/2 <-chyba)


Moim zdaniem lekka przesada dla magow *Przepraszam wszstkich magow*. Widzialem jak taki walczyl z wojownikami stojac przy nich i powoli zabijajac najslabszym czarem. Gdy ten powolutku ranil maga. To poczatkujacy woj ma byc tak samo zywotny jak mag??
Bardzo przepraszam ale proponuje taki schemat sily 30 + sila.
Wojom sie wiele nie zmieni, a nawet beda silniejsi odrobine (magowie nie byli slabsi za bardzo wzgledem wojow przez sila/2)
Albo wojom dac 50+sila/2 ,a magom 30+sila/2.
Naprawde magowie chyba nie sa az tak silnie, zeby walczyc w bliskim starciu.
To tylko moje zdanie, ale chcialem sie nim podzielic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:36, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

a jaka oni mieli bron?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 11:39, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

To fakt, ze podbiegam do maga w skorzance (skoxany juz patrzac nie patrzac woj, komplet z velitium) i zadaje mu obrazenia po 1/6 hp, podczas gdy on spokojnie sobie sie poleczy IVM i przy okazji mnie zmiecie 2 czarami. W kontakcie. Z Plytowcem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 12:03, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

widocznie twoja postac nie jest dobrym wojownikiem.
poza tym rodzaj zbroi tez ma znaczenie w resowaniu czarow. no i trudno zeby mag biegal (niestety na cl nie ma czarowania w biegu).
jedynym problemem jest fakt ze kazdy mag ma teraz bojowke (Niektorzy idioci jak ja trzymaja gowniane mace a reszta ktora byla pm/zm ma wresta bez konsekwencji).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Galdious
CLFE-Seer Team


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 12:41, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

Cytat:
a jaka oni mieli bron?


Mag mial zwykly, prosty kij i chodzil w skurzni(chyba jakis poczatkujacy).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 12:48, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

Co nie zmienia faktu, ze moja postac (skile magowe magery/eval/medyt 110/100/95 i po 11 expa w kazdym (medyta 7))
staty 60/50/93, ma bardzo duze problemy z wojami typu Valmira (najwiekszy kox teraz grajacy na CL) to ze chwilowo jest tylko 1 taki to, mam nadzieje, okres przejsciowy a glupio by bylo gdybym sie musial meczyc ze srednimi wojami czy noobowskimi postaciami (sredni woj to przedzial statowy 7x-8x)
Oczywiscie w granicach rozsadku (to znaczy oni moga mnie spokojnie zabic, jak pomysla)

A na maga, wystarczy nosic dobra bron, z paralizem (dla niekumatych: paraliz + szlag + paraliz + szlag)

Co do zbroi, zainwestuj np. w terke, Daje swietne ressisty. Wczoraj wojowi ze 100 ressista w terce vof-em zadawalem 15-25 dmg, corpem 25 - 30, wiec nie jest tak zle chyba nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Galdious
CLFE-Seer Team


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 12:57, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

Tak zle nie jest, ale niepodoba mi sie to, czemu mag ma az tyle zycia *Przeprasza Salomona*. Widzieliscie kiedys zeby woj mial takie same premie do hp jak mag?
Prawdziwy mag, przezywa tylko dzieki swej magii, to ona go chroni i wspomaga w jago (dobrych lub ZLYCH-Salomonie) uczynkach. Do czego sa magiczne zbroje, tarcze i inne czary wspomagajace takie jak bless(niejestem pewien czy teraz sa takie rzeczy ale byly na 095).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 13:27, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

Ale to jest CL, Na CL hp zawsze = str, w tym momencie hp = 50+1/2str, co daje taki mily bonus, ze jak ktos chce sie bawic tylko magia, to nie musi koxac tego str-a z miecha, zeby miec grywalna postac (i nie padac od platynki), to samo sie tyczy postaci crafterskich i mlodych. W przypadku PW tak czy siak jego glownym skillem jest str wiec dla niego nie ma zbytniej roznicy (kwestia paru hp na + if str<100).

A woj przeciez i tak ma wiecej hp... (o wiele wiecej str-a niz przecietny mag + anatomia)

Dodatkowo, odpornosci woja na magie sa o wiele wieksze niz maga na fizyki (woj w plycie spokojnie dochodzi powyzej 60%(max = 70%) w ressistach, a mag w skorce ma max 53% na fizyki. - z blessem)

Zdolnosc do zadawania dmg. wojem jest niewspolmiernie wieksza niz maga (mag potrzebuje many)
"Zywotnosc" woja dodatkowo zwieksza sie dzieki umiejetnosci healling, ktora jest w zasadzie podstawa bytu woja.

Czary obronne? no taaak.. juz widze jak by na CL dano "ulepszona niewidzialnosc + kamienna skora + zbroja maga + Ognista tarcza" (podstawowy zestaw obronny maga w dnd.). Czary obronne w tym momencie sa bardzo ok. Dlugie blessy, dobrze dzialajacy + 11 do ar-a i dajacy rade flam sanct - nic, czego dobry woj nie moglby spokojnie przelamac, w nieco wiekszym czasie (ktory to wlasnie jest magowi bardzo potrzebny.)

Zbroje i tarcze dla magow? teraz sa tylko skorki. Przypominam, ze ar to jest ressist. Nie niweluje on zadawanego dmg, a jedynie go pomniejsza o odpowiedni sobie procent. Nie ma takiej opcji, by nie zadac jakiegokolwiek dmg, wiec konieczne jest posiadanie sporej ilosci hp. (tzn takiej, ktora pozwala przezyc pare hit-ow.)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 17:23, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

Salomon napisał:

Dodatkowo, odpornosci woja na magie sa o wiele wieksze niz maga na fizyki (woj w plycie spokojnie dochodzi powyzej 60%(max = 70%) w ressistach, a mag w skorce ma max 53% na fizyki. - z blessem)


100 inskrypcji daje AŻ +1 do blessa na ar Razz czyli mag w skorce moze miec 54% ar w exp leaf leather czerwonej
ale sa podobno jeszcze skory smocze teraz wiec moze byc wiecej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Galdious
CLFE-Seer Team


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 13:17, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Mam taka malo propozycje, otoz, bardzo podobaja mi sie nowe mozliwosci ciesli, szczegolnie stolarza. Ale nie podobaja mi sie mozliwosci bowcraftera, powalajaca ilosc lukow - cudo, ale tylko 4 kusze Confused
Prosze dorubcie cos jeszcze, wyglad nie musi byc jakis inny, moze byc jak zwykla kusza, ale troche tego wiecej. Krasnoludzki kusznik nie uzyje przecie kuszy. Po pierwsze nieklimatyczne, po drugie za duza dla niego Confused
Mam nadzieje, ze cos dolozycie... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 15:26, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Cytat:
Krasnoludzki kusznik nie uzyje przecie kuszy. Po pierwsze nieklimatyczne, po drugie za duza dla niego


Ze Co?? No ja nie moge... Abstrahujac juz od tego ze skoro skrypt pozwala krasiowi trzymac kusze to jest to jednoznacznie z tym ze ta rasa moze ja trzymac i uzywac jej to niby co ma byc w tym nieklimatycznego? Do kuszy nie potrzebny jest wzrost a jedynie spora sila do naciagania korby ktorej to z reguly krasiom nie brakuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)