Autor |
Wiadomość |
Morgius
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:50, 19 Cze 2007 |
 |
Odkad ujeb*** yhm zmienili leczenie , nie jest przepakowany :] Widzialem inne postacie w akcji i powiem ze Pal nie jest mocniejszy. Kazdy i tak bedzie mowil ze jego postac jest gorsza od innej i chce to to i to. Jak zostaną wprowadzone propozycje Salomona do Magow to inne klasy beda po paru sek padac martwe. Takie moje zdanie ale pewnie gow** wiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 19:50, 19 Cze 2007 |
 |
Jestem obiektywny (o dziwo)
Dzis badz jutro zaczynam robic palka secondem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 20:16, 19 Cze 2007 |
 |
Hej... Nie zaczynajmy prosze bezpodstawnych dyskusji w stylu "a ten skill jest przepakowany a ten jest cienki jak guma od majtek". Nie gram paladynem ani nie jestem redem wiec moge powiedziec ze jestem obiektywny. Wg mnie pal powinien miec blessy na obrazenia od nieumarlych, wzrost dmg na nieumarlych kosztem hp itp. Przede wszystkim balans, a nie dopakowana postac. Nie zmieniajmy tego w miejsca w cos co mialo 9 i 5 w nazwie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Wto 22:17, 19 Cze 2007 |
 |
Eeeee zacznijmy od tego, ze Pal ma oprocz swoich czarow specjale.
Dalej. Czary DMG? Zartujecie? Odpada w ogole. Dorobic klase "Kaplan" - beda czary dmg. Ale nie pal.
Przywolanie hm... Mogloby byc. ALE dopoki Pal nie odesle takowego wierzcha ma caly czas 0 many.
Co tam jeszcze bylo... Mark - zdecydowanie NIE. Jest iskra. Wystarczy. Pal to nie mag w plycie.
Czary wszelkiego rodzaju aur (dziala na gildie i party w zasiegu xx) - jedna aura na raz od jednego pala, aury przerozne, i to na zasadzie: Pal wlacza aure to mana zjezdza do zera i na takim poziomie jest dopoki Pal nie zdejmie aury lub nie padnie, aura zabiera iles tam TPkow na starcie i potem wysysa je powoli z Pala.
Jak sie zbierze kilku Palow to sie to wszystko ladnie kumuluje. I o to wlasnie chodzi, przynajmniej ludzie beda w kupie chodzili.
Stanowcze NIE regeneracji TPkow poza swiatynia.
Na koniec proponuje czar stricte RPG: Nie wiem jak go nazwac, ale czar malujacy dane ubranie na ladny rarkowy bialy kolor. Warunek: Ubranie musi byc na Palku, jak ten je zdejmie lub padnie ciuszek wraca do swojego koloru.
PS. Ten ostatni mysle ze nie ma sie nad czym zastanawiac tylko oskrypcic - wiem, Colt, z ksiega jest problem przy czarach customowych - no to co, textcmd, co?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:37, 19 Cze 2007 |
 |
Ash - powiem tak - gram Paladynem, o czym dobrze wiesz. rownież uważam że te dopały to ciut za mocne... pomijam brak grafk na te czary, pomijam że nie będzie już wtedy wg żadnego standardu. Pal ma wyrąbane w kosmos czary i takie jakie potrzebujesz - nie masz MARK - masz iskrę, nie masz BLESS ? Po kij Ci Bless ? Masz Remove Curse. czar 1 - a Obsu Vunti (zamknięcie ran)?
Szczerze to zamiast wymyślać coś czego wprowadzenie jest ciężkie to skoxajcie ten paladynizm Warto - a jak już będziecie mieli go w miaręto sami zobaczycie dlaczego mówię że te czarey nie są potrzebne bo są odpowiedniki...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Wto 22:50, 19 Cze 2007 |
 |
na blessy masz mixy. Tez zamiennik.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 1:46, 20 Cze 2007 |
 |
Paladyn to powinien byc mlotem GLOWNIE na nieumarlych i nekromantow oraz miec minimalne bonusy przeciwko redom.
Wrodzona odpornosc przeciw zlu.
Zwiekszone obrazenia przeciw nieumarlym(nekromanta w postac licza dostaje dodatkowe obrazenia)
Leczenie sie.
Zdejmowanie klatw.
odtruwanie.
Wykrywanie zla(tracking z redami i undeadami)
Wskrzeszanie.
Recall(W przyszlosci dalbym tylko po kapliczkach boga dobra)
Jezeli ow paladyn posiada kowalke - mozliwosc wykucia swietego pancerza(grafa jak u paladynow co sie questa dostaje)
Blogoslawienstwo ktore zwieksza sile i zrecznosc.
Paladyn jest w stanie normalna bronia ranic nekromante w postaci upiora
Oprocz plusow oczywiscie MUSZA byc minusy zeby nie bylo:
- Paladynem nie moga byc redzi
- Paladyn ktory stanie sie morderca traci wszystkie swe moce(odzyskanie baaardzo trudne)
- Paladyn ktory stanie sie kryminalista znacznie ma oslabione moce
- Paladynem nie moze zostac duegar/drow
- Gdy paladyn przejdzie przemiane nekro/stanie sie wampirem skill spada do 0
- Paladyn za kazde zatrucie broni staje sie kryminalista
Mozna by jeszcze cos dodac:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 6:49, 20 Cze 2007 |
 |
Moze zrobmy go poprostu niesmiertelnym? Nie panowie, to co proponujecie jest poprostu przeginka, szczegolnie ze tak naprawde paladyn nie ma w tej chwili zadnych minusow. Wszelkie zmiany na + dla paladyna przeciw nieumarlym powinny byc okupione dosyc sporym minusem do walki z wszelkimi istotami zywymi. To raz. A dwa (o ile tego juz nie ma)- Te wszystkie jego blessy powinny zdejmowac punkty wiary ktore mozna odzyskac tylko przez modlitwe w swiatyni. I nawet mimo tych ograniczen nie mozna przesadzic bo necro tez powinien miec szanse takiego paladyna powalic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 11:32, 20 Cze 2007 |
 |
Ech...
...nie chodzilo mi o to by pala wykoksac, tylko dac mu troche:mniej/bardziej przydatnych czarow...
Te czary to (jak juz mowilem) tylko propozycje napisane od reki, i cuz, przyznaje, ze z niektorymi zesmy przesadzili...
Ale naprawde, uwazamy, ze liczba czarow Paladyna jest zbyt mala...
...dodajcie chociaz cos w stylu: tego co Xurt chyba pisal z szata - pomysl nam sie spodowal przyznaje .
Pozdrawiam...
*Odslania twarz w nadzieji, ze nastepny cios nie nadejdzie*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 13:46, 20 Cze 2007 |
 |
Ktos tam na poprzedniej stronie napisal:
Cytat: |
Właśnie, z tego co wiem, Pal ma mało czarów i nie są one nawet nazbyt mocne, czemu nie można by mu dodać z kilka czarów. Tak z 5-6 by wystarczyło, nawet mam pomysły na niektóre, a i znając Gala, też coś ma. To niewiele, a wzmocniłoby Paladyna na jego drodze światła i czystości na drodze walki ze złem. Przecież to nawet nie zaszkodzi zbytnio bilansowi. Tak myśle, jeśli jestem w błędzie uświadomcie mnie. |
Koles... jezu... nie no.. i wogole wszyscy ktorzy chca dodac cos jeszcze palkowi...
a) Macie full wypas moce przy tylko 1 skilu. (mag 2,necro 2, druid 2-3, wampir 2-3)
b) Wzmocnienie ataku itp. itd. robi z was kosmicznych rozpierdalatorow na pvm i pvp.
c) Bedac pieprzonym wojem musicie umiec uzywac butli, specjali - bez tego ani rusz na pvp a i czasami w pvm.
d) Czary ktore tam ktos podal sa zywcem wziete z BG... Systemu kompletnie innego niz nasz. Jak bym mial 1/2 moc maga na 20lvl z dnd to Aure dawno bylo by biala plama na mapie, bo zblizenie sie na 1000 m do granic krateru grozilo by wyparowaniem.
e) woj pelnie mocy uzyskuje: dobra plyta, (na dzisiejsze warunki, dajaca ochrone przed magiia - i to spora - tu np. terka) dobra bron, (1h szybka bron miazdzy maga, 2h bron miazdzy woja i maga - jak dobiegnie) duzy zapas butli (20-30 duzych zoltych, 20 niewidek, 10 duzych czerwonych, po 10 duzych blessow, 5-10 many sredniej - jak ma pozostale butle to spokojnie moze zabrac i te) Tu nalezy dodac ze posiadanie swietnego sprzetu a nie posiadanie wystarczajacego zapasu butli to glupota - oddaje ktos sprzet za darmo.
Butle w znacznym stopniu przedluzaja walke i zwiekszaja mozliwosci kazdej klasy (dzieki zoltej mozna przezyc o cios wiecej itp.) Dodatkowo woj moze walnac do tego skladzika butli conflagracje (jak ma przepis alchemik) i swietnie niweluje stealth przeciwnikow czy kogokolwiek pod wplywem niewidki.
Dodajac do tej przydlugasnej rozpiski skilla paladyna i to, ze moze on sobie wzmocnic niepomiernie atak, odwolac demona maga, uleczyc rany itp. itd... heh Palladyn na wzmocnieniach z 1h porzadna bronia, najlepiej z umagicznieniem prawdopodobnie zabije mnie na double strike-a.
a i btw.
Wszystkich niedowiarkow odnosnie tego ze palladyn jest bardzo silna klasa, moze przekona fakt ze tworca pol096 nieslawny pan DH gral wlasnie elfem - wojem - palladynem. eot.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|