Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Paladynizm. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Nie 17:32, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Witam, od dlugiego juz czasu paladyni sa slabi a ich wladza nie jest juz taka znaczaca jak kiedys. Teraz nie moga juz tak efektywnie walczyc z panoszacym sie wszedzie zlem ( ;d ). Otoz moja propozycja jest nastepujaca:
1. Wzmocnic modlitwy takie jak bless na bron czy furia.
2. Uwzglednic zmiane sily wraz z rosnacym skillem (teraz sa tylko progi, a ktos majacy 60% skilla ma to samo co ten ze 100% skilla).
3. Przy wiekszej ilosci skilla Close Wounds powinno mocniej leczyc, powiedzmy tak jak IVM.
Proponuje takze zniesienie delaya w uzywaniu paladynizmu a takze przywrocenie mocy zaklec z czasow Aure.
Kiedys widok palladyna budzil respekt a sami oni dawali popalic redom w pvp, teraz w wiekszosci sa jak zwykli wojowie bo ich modlitwy daja bardzo niewiele. Prosze o konstruktywne wypowiedzi.
Pozdrawiam i z gory dziekuje.

P.S. nie jestem paladynem i nie robie pod siebie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Page



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 18:08, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Dlaczego chcesz takich zmian ?

Skoro zaden palladyn nie rzucil takiej propozycji to moze nie jest tak zle ?

Ja tez nie jestem palladynem wiec nie bede sie w tej sprawie wypowiadac.

Jezeli uwazasz ( podkreslasz ze nie jestes palladynem i ze nie pod siebie) ze palladyn nie moze chciec takich zmian to absurd.

Kazdy powinien prosic o zmiany ktore jego dotycza, a ktos kto realizuje, obiektywnie osadzac czy nalezy prosby zrealizowac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Nie 18:33, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Wedlug Ciebie kazdy powinien robic pod siebie?
Wlasnie nie w tym rzecz, ja widze jak jest a paladyni po wielu probach juz stracili nadzieje na poprawe sytuacji skilla. Mam nadzieje ze teraz cos mozna zdzialac, wiem na tyle duzo o paladynizmie ze moge wypowiedziec sie na ten temat.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgius



Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:47, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Ano Skyki ma racje... na naszym zamknietym forum byla juz niejedna debata na temat skilla paladynizm. Niestety teraz z Paladynow sie szydzi itp bo sa slabi... Kiedys Jak wychodzil Paladyn z miasta to redzi sie dwa razy zastanowili czy bic czy nie... teraz to jestesmy gorsi od zwyklego woja a z truta to juz w ogole... Gdy zobaczylem tego posta to nie chcialem od razu sie wypowiadac zeby nie bylo ze WLASNIE POD SIEBIE (Page) a i tak polowa powie nie bo nie albo ze jestesmy mega mocni... taaa to niech zrobia paladynizm a sie przekonaja... Jak najbardziej popieram pomysl wzmocnienia Paladynizmu oraz ograniczenia dostepu do niego aby nagle polowa serva nie miala palka bo posiadanie tego skilla to rowniez pewnie obowiazki Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 19:13, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Morgius? kiedy tak było? :]
Jak kiedyś wychodził palek z miasta, jak w końcu się trafił taki cud, to się biło bez pytania Wink a to, że kiedyś wasze blessy robiły z broni zwykłych, bronie 5-cio runiaste, to już inna para kaloszy. I tego chyba nie chcemy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgius



Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:54, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Sal, Ty to wymiatales wtedy i malo kto mogl Ciebie pokonac , ale przecietny red uciekal albo padal:P Poza tym czesto byly walki i mozna bylo nawet negocjowac z Wami itp... Teraz Paladyn to... wiec jak najbardzoiej za wzmocnieniem:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:40, 09 Lis 2009 Powrót do góry

Za wzmocnieniem , usunac spowolnienie spowodowane posiadaniem skilla Paladynizm. Wzmocnic czary i zrobic progi, teraz posiadanie paladynizmu na 1 rzedny skill nic nie daje, mozna miec 60% skila zeby miec mozliwosc czarowania wszystkiego i to wystarczy. niech ta sila co teraz jest bedzie na progu 60% a o kazde 10% czary niech beda mocniejsze w odczuwalnym stopniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 12:04, 09 Lis 2009 Powrót do góry

Jeżeli jest tak jak piszecie, tj. że wystarczy 60% żeby wszystko dobrze czarować to należałoby dać jakieś zależności większe od %, żeby widać było kto ma te 60% a kto ma 100%.
Tyle, że jak Salomon pisze, żeby nie wrócić do dawnych czasów... MAŁE wzmocnienie może być, byle nie przesadzić. A delay powinien zdecydowanie zostać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgius



Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:25, 09 Lis 2009 Powrót do góry

Solk , ale teraz to Paladyn jest BMem, a ile mamy czarow? 10 z tego polowy sie nie czaruje w pvp ani w pvm. I nawet przyspieszenie broni niewiele daje jak mamy spowolnienie jak mag. Czary nawet tego nie rownowaza... BM ma 30 czarow? ofensywnych i def, lustra, blessy itp i nie dosc ze wali czarem to jeszcze z kija. a mY tylko wzmocnienie broni ( slabe) i przyspieszenie ( tez slabe) i z powodu tych 2 czarow mamy walic tak samo wolno jak mag? Wojak wali szybciej od nas, nie ma zadncyh minusow a jak zrobi trute to paladym lezy... i nawet mu czar odtruwania nie pomoze przy predkosci wojaka zwyklego jak zatruwa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salladin



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 19:31, 09 Lis 2009 Powrót do góry

Witam.

Co do czarów Paladyna fakt jest taki ze są słabe zostały osłabione i prawdę mówiąc nie wiem poco wale na broń błogosławieństwo chyba tylko dla tego ze się przyzwyczaiłem ... mało tego przyśpieszenie nie działa ! tyle ze się odzyskuje manę chyba 3 za walniecie celu !. W PVP nie używa się leczenia z czaru bo trzeba się zatrzymać pije się i tak butle... leczenie z bandaża jest strasznie wolne... Nooo i jeszcze jak były specjale można było coś pokombinować ( Ja na przykład używałem trucia ze specjala ;p)

oczywiście za zmianami Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Salladin dnia Pon 19:32, 09 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 19:51, 09 Lis 2009 Powrót do góry

argumentując coś bo kiedyś było tak a teraz jest srak jest bezsensu bo ano właśnie bo można tak samo dowalić sie do nekromancji kiedyś przed nekrusami uciekały hordy teraz nekro jest śmieszny wnoszę o poprawę nekro. Po kolejne to mam pytanie to po kiego wafla ludzie robią zbędny skill skoro jest taki do dupy ? przecież można palladyna odgrywać bez skilla. Nie wiem jak tam moce wyglądają ale tak jak salomon powiedział żeby nie powrócić do czasów gdzie palki na golasa wylatywały z blesem na broni.


i troska skykiego o palka śmierdzi mi podstępem czyżby jego dzielny brat znów robił palladyna? czy może skyki z druido--->nekro--->robi palladyna ?Smile
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Pon 20:32, 09 Lis 2009 Powrót do góry

Zorgan jestes smieszny i zalosny naraz, brawa dla ciebie!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgius



Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:54, 09 Lis 2009 Powrót do góry

Zorgan, nawet teraz nekro pojdzie i sam zabije Ci wiekszosc moobow na servie, Paladyn juz nie... poza tym macie wiecej czarow niz my i to o wiele mocniejszych... walka necro-pal, bez 2 zdan wygra nekro. Czy kltos w ogole mowil o ile wzmocnic Pala? Nie, to zostawiamy Ekipie bo jak kazdy ma robic pod siebie cos to najlepiej zeby paladyni 1 strzalem all kladli:] Jak pisalem wczensiej bedzie NIE bo... eee NIE typowa reakcja:]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Morgius dnia Pon 20:55, 09 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 21:02, 09 Lis 2009 Powrót do góry

morgi ano tak na tym servie jest ze każdy udupia all co nie związane z jego postacią, a bronił będzie wszystkiego czym postać jemu dana włada Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Pon 23:21, 09 Lis 2009 Powrót do góry

Jak najbardziej wzmocnic czary palladyna ale przedewszystkim na poczatek proponuje zdjac minus tak jak to zrobiono z wampirami, to znacznie ulatwi;) pozniej zobaczymy czy bez minusow nadal bedzie taki slaby palek czy nie;) Nekro to 2 skile, nie mozna porownywac do palka, neuistety no ale ktory woj poswiecilby 2 skile na palka?Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)