Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Paladyn - dyskusja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
echellion



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:45, 06 Mar 2009 Powrót do góry

Jakis juz czas gram paladynem.

Naczytalem sie na forum jaki to paladyn jest przepakowany - powiem krotko: moim zdaniem nie jest.
Czarow ma 10 z czego sensownych tylko kilka, a i tak wiekszosc z nich mozna zastapic itemami bez problemu.
Osoby, ktore mowia ze pala oprocz czarow ma jeszcze specjale niech zwroca uwage na to, ze obie te rzeczy zuzywaja mane.
Paladyn to wlasciwie 700 skilla (600 wojowe + 100 pala).
Skill pala oslabia skille wojowe.
Skill rosnie dosc wolno i jest drogi do nauczenia.

Ogolnie mam wrazenie, ze Paladyn to "klasa" dosc uboga.
Skille wygladaja ladnie na papierze, ale jesli chodzi o ich uzywanie to nie wiem czy te 30% wiecej dmg (ktore trzeba co chwila odnawiac), od czasu do czasu Obsu Vulni i darmowy (10g) recall sa warte ostatnie 100 skilla, oslabienia wojaczki, kasy jaka na to idzie, many (ktora mozna by wydawac na speciale), ograniczen rpg, itp. Mi sie gra dobrze, ale zdecydowanie powtorze, ze pala nie jest jakis super mocny i sa jeszcze tu obszary, ktore mozna by ulepszyc (PvM, nie znam sie na PvP).

Ponizej moje bardziej lub mniej subiektywne spostrzezenia i propozycje zmian.
Gram glownie PvM wiec opis jest pod PvM.
Nie sugeruje aby wprowadzic wszystkie proponowane przeze mnie zmiany, a jedynie te ktore wedlug was sa najsensowniejsze i nie zaburza balansu.

Na czerwono pokolorowalem te zmiany, ktore ja uwazam za najbardziej sensowne.

Czary:

1. Close Wounds - Leczy dosc skutecznie chociaz nie jakos bardzo duzo hp. Przydaje sie w sytuacjach gdy bandaze nie wystarczaja, ale tak naprawde
rownie dobrze mozna lykac zolte butle. Nie dziala jesli obiekt jest zatruty. Ogolnie sztandarowy skill palka i chyba nie ma co tu zmieniac.

2. Cleanse by Fire - leczy trucizne raniac przy tym paladyna. Malo tego skilla uzywam, bo bandaze dzialaja rownie dobrze, a nie rania nas przy tym i nie zzeraja many. Ostatecznie mozna lyknac pomaranczowa butle, ktore sa tanie i pelno ich sie wala w cialach mobkow.
Poza tym przy mobach mocno trujacych jak sie zdejmie trutke to i tak za 2-3 sekundy jestesmy znowu zatruci Sad Nie wiem co tu mozna by zmienic?
Ewentualnie moze zeby czar dawal odpornosc na trutke na chociaz 10-15 sekund po uzyciu?

3. Remove Curse - usuwa klatwy z paladyna. Czar jak czar, czasem sie przydaje, ale ogolnie rzadko. Zwykle klatwy rzucane przez moby sa na tyle krotkie i nieuciazliwe, ze szkoda many na ten czar.

4. Consecrate Weapon - blogoslawi bron paladyna, tak, ze ta zadaje wiecej obrazen (rzedu 10-30% wiecej) przez sredni okres czasu.
Bardzo przyjemny skill. Dosc mocny i tani (10 many). Tutaj koniecznie prosze o dodanie informacji, kiedy bless sie skonczyl do journala. W paperdollu raz blogoslawiona bron ma dopisek "blogoslawiony" caly czas i jest to mylace.

5. Sacred journey - recall paladyna (nie mozna uzywac podczas walki). Fajny skill - zamiast iskry mozna uzywac taniego recalla. Niestety limit ciezaru jest wyjatkowo niski. Bez butli moge uzyc czaru majac nie wiecej niz 130 kamieni, z biala butla nie wiecej niz 150 Sad 130 to wlasciwie wazy sama zbroja i bandaze. Koniecznie prosilbym o zwiekszenie limitu wagi do takiego jaki ma iskra. Magowie tez maja niski niby ale magowie nie chodza w pelnej plycie i z workiem butli.

6. Divine Fury - przy kazdym uderzeniu daje male kilka punktow many (koszt to 15 many) Dobry skill do PvM, ale wymusza stosowanie bardzo szybkich broni. Czy moznaby zrobic tak, zeby ilosc many pozyskanej nie byla zalezna od szybkosci broni? Tzn zeby wolniejsze bronie dawaly wiecej many po prostu? Bo juz mam dosc biegania z katana albo krotkim mieczem Sad Juz nie mowiac ze paladyn po prostu glupio wyglada ze scyzorykiem.

7. Dispel Evil - w PvP odwoluje przyzwance maga - skill przydatny wlasciwie tylko w w walce pala vs. mag w PvP? bo nie widze zadnego zastosowania w PvM. Na straticsie pisza, ze skill sprawia ze zle stwory moga uciekac z pola walki. Chyba to nie dziala na CLce. Jesli nie da sie zrobic zeby moby uciekaly to moze chociaz niech je paralizuje na 2-3 sekundy? (przynajmniej te slabsze)

8. Enemy of One - skill na niektore moby dziala, na niektore nie, ogolnie daje jakies 20% obrazen wiecej przeciwko konkretnemu rodzajowi mobka przez sredni okres czasu. Mi sie nic na zolto nie podswietla niestety, a przydalby sie jakis graficzny wskaznik przeciwko czemu mamy bonus.

9. Holy Light - smieszny skill. Rani lekko wszystko co jest szare lub czerwone lub mobkiem. Duzy zasieg. Dziala lepiej na koscieje. Skilla wlasciwie uzywam tylko do zabijania 10 szkieletow, zjaw czy innych bardzo slabych nieumarlych jak mi sie ich nie chce pojedynczo zabijac. Latwo czarowanie tego skilla rozproszyc. Fajny skill dla nubkow, ale do walki z czyms wiekszym sie po prostu nie nadaje. Moze zostac tak jak jest.

10. Noble Sacrifice - wskrzesza graczy albo przyzywa wierzcha. Kasuje hp, mane, stamine do 1.
Wskrzeszanie - wygodniej i lepiej bandazami. Wskrzeszalem tym skillem tylko i wylacznie dla szpanu Wink
Wierzch - hmmm.. przydaje sie czasem, ale glownie dla szpanu chyba.. Na wyprawy lepiej zabierac normalnego wierzcha. Przyzwany trwa dosc krotko (tyle co magowy), nie daje zadnej dodatkowej ochrony (mimo wygladu), no i trzeba sie bandazowac, lykac butle po przyzwaniu. Bo jak sie czerwonej nie lyknie to po kilku krokach sie stamina konczy. Moze gdyby chociaz zwiekszal ochrone jak opancerzony (mozna ewentualnie zwiekszyc koszt w zlocie przyzwania za to - np 50-100 tithing points).


Zmiany dodatkowe (propozycje):
11. Skupienie Energii - Jakis czar, ktory biernie by regenerowal mane (poza walka) - cos na ksztalt medytacji. I nie musi byc do oporu tylko np. 20 many, zeby chociaz Divinum Furis dalo sie rzucic. Po prostu denerwujace jest jak w plycie trzeba czekac i czekac az nam sie mana zregeneruje (np. po przyzwaniu wierzcha, albo po walce).

12. Bless do statow i/albo do AR i/albo dmg - zeby nie przegiac niech to bedzie bless nawet dwa razy slabszy od magowego i drogi (np 50g koszt) i np. od 80 skilla.
Ogolnie fajnie by bylo jakby paladyn mogl jakos pomagac innym. Wiele razy sie mnie pytano podczas wypraw czy moge poblogoslawic komus innemu bron albo wzmocnic gracza. Moim zdaniem Pala powinien miec jakas forme blogoslawienstwa innych.

13. Koszt czarow. Moim zdaniem jest troche za niski. No i sposob placenia za te czary jest hmmm.. ide do oltarza, wrzucam 10k i mam spokoj na 2 kolejne dni. Moze zeby trzeba bylo jakies regi do kazdej ofiary dostepne tylko z nieumarlych jakichs? Albo na zasadzie questa - zabij 100 kosciejow i wplac 10k.

Zmiany RPG:
Bardzo fajnie gdyby dalo sie jakos urozmaicic odgrywanie paladyna roznymi efektami. Zawsze mi sie podobaly takie duperelki.

14. Zroznicowac wierzchy: jednorozce powyzej 90 skilla? albo chociaz kolory i nazwy rozne

15. Przyzwanie zbroi i/lub broni - tak jak ma nekro koscianke - z tym ze tylko do celow RPG - bez statow zadnych - koszt w TP moze byc bardzo wysoki
i tez moze byc zroznicowana w zaleznosci od skilla

16. Przyzwanie jakiegos boskiego jadla i/lub wina - najgorsza jakosc ale jakas fajna nazwa Smile

17. Modlitwa - jakis delikatny efekt wizualny typu iskierki, emote w stylu "skupia sie na modlitwie" i moze to byc polaczone z pomyslem czaru regeneracji many. Grafiki kleczenia chyba jako takiej nie ma ale niektore frame'y animacji umierania np. wygladaja jakby postac sie modlila (na kleczkach).

Jesli macie jakies dodatkowe pomysly to wypiszcie prosze.
Jak kilka osob sie opowie za konkretnymi punktami to sie zrobi ankiete czy wprowadzic dana zmiane czy nie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez echellion dnia Pią 11:48, 06 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 13:08, 06 Mar 2009 Powrót do góry

Oj blagam Cie przestan.. na obecna chwile jest swietnie. Ani nie jest za nadto przepakowany, ani nie jest za nadto udupiony.
Jesli ten topic otrzyma od ludzi pozytywny rozglos to moge tu doslownie pozmieniac nazwy czarow, nazwe skila i przypisac wszystkie Twoje 'placze' (bo inaczej tego nazwac nie moge) do wampiryzmu. Jest rowniez restrykcja RPG jak u was. Takze, daj sobie spokoj co? I popros o zamkniecie tematu bo to sensu juz nie ma.

Czemu kiedy wreszcie wszystko zaczyna zmierzac ku 'perfekcji' w balansie, pojawiaja sie topici z tylka? ;/

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 13:09, 06 Mar 2009 Powrót do góry

Fajna rozpiska. Wydaje mi się, że patrzysz za bardzo przez pryzmat pvm i "kilku" plusów zdajesz się nie dostrzegać. W zasadzie przeciw jakiemuś dopakowaniu pvm nic nie mam ale automatycznie przeniesie się to na pvp, gdzie imo paladyn jest groźnym przeciwnikiem, przynajmniej dla maga.

Mam mało czasu więc na początek odniosę się tylko do kilku czarów:

2. Cleanse by Fire - jakby był korgan to by się zapłakał, bo lepsze trucizny woj musi leczyć kilkoma bandażami, a mag czasem musi kilka rzucić in nox żeby usunąc truciznę głupiego węża Wink. Fakt, że czar zadaje ci jakieś obrażenia ale zyskujesz czas co w pvp jest bardzo istotne, nie tracisz też butli/bandaży.

3. Remove Curse - jeśli to jest mało przydatny czar to ja też chcę taki Wink

4. Consecrate Weapon - to jest jednak coś co rekompensuje ci minusy do skili woja. Jedyne co bym zmienił to to, że tylko paladyn może używać błogosławionej broni (nie wiem jak jest obecnie). Generalnie wydaje się że z szybką bronią palek jest bardziej niebezpieczny od woja.

5. Recal paladyna, imo udzwig do uzgodnienia i chyba można nieco zwiększyć jednocześnie wydłużając czas castowania.
Tak offtopic to dziwne że jeszcze nikt nie zauważył, że nekrow chainie recaluje się w 2 sek Wink

Na razie to tyle, resztę dopisze za jakiś czas Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 15:21, 06 Mar 2009 Powrót do góry

echellion napisał:

3. Remove Curse - usuwa klatwy z paladyna. Czar jak czar, czasem sie przydaje, ale ogolnie rzadko. Zwykle klatwy rzucane przez moby sa na tyle krotkie i nieuciazliwe, ze szkoda many na ten czar.


akurat ten czar jest przepakowany jesli chodzi o PvP. usuwa wszelkie klatwy necro lacznie z cryptem, klatwa na bron i ice breath.
moim zdaniem jest przydatny na rowni z consecrate weapon


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:10, 06 Mar 2009 Powrót do góry

Jako paladyn->przeciw dodatkowym blesom.... rozumiem, ze byloby to przydatne, ale zdaje sobie sparwe ze polecimy w paladyn army one....
Paladynski recal-> tak mozna odrobinke zwiekszyc udzwic, majac 40 szmatek zakrwawionych 4 butle 2 bronie i kolcza czasem mamy prawie limit;]
Paladynski bles broni... info w jornualu tak, mozliwosc blesniecia broni innym... ostatecznie, pzreciw nieumarlym delikatny bonusik;)
Wskzrezenie/kon-> wskzreszenie ok kilku mozna jednozcesnie przywrocic... kon, odrobinke wydlurzyc najwyzej, bonusa do ara niepowinien dawac (przegiecie...)
Koszt czarow...-> niejest znowu az tak zle.... sposob kupna moze byc, cena.... wsumie tez, mag ma niby nieco drozsze czary, ale sa mocniejsze, wieksza roznorodnosc, sam mzoe nawet zebrac ziolka z poletka lub mobka.... tu bym zostawil... q. typu zabij 100 kosciejow i wplac.... szczerze niepodoba mi sie to... "zeby sie pomodlic przy oltarzu" biegac po calej mapie kilka h?
Jedyna zmiana jaka bym zaproponowal w czarach to umozliwienie uzycia Holy Lighta na jeden cel .holy cel. on / of dlaczego taka propozycja? ano jakies zcas temu podczas walki ten czar chyba walnal w jakiegos summona (blue) i zwieac tzra bylo, po drugie czasem przyjaciel/ sojusznik zlapie crima, a jesli sie niemyle czar crimy tez rani....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
echellion



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:10, 06 Mar 2009 Powrót do góry

qooepi napisał:
Oj blagam Cie przestan.. na obecna chwile jest swietnie. Ani nie jest za nadto przepakowany, ani nie jest za nadto udupiony.
Jesli ten topic otrzyma od ludzi pozytywny rozglos to moge tu doslownie pozmieniac nazwy czarow, nazwe skila i przypisac wszystkie Twoje 'placze' (bo inaczej tego nazwac nie moge) do wampiryzmu. Jest rowniez restrykcja RPG jak u was. Takze, daj sobie spokoj co? I popros o zamkniecie tematu bo to sensu juz nie ma.

Czemu kiedy wreszcie wszystko zaczyna zmierzac ku 'perfekcji' w balansie, pojawiaja sie topici z tylka? ;/

Pozdrawiam


Bardzo Cie prosze nastepnym razem przeczytaj posta (ze zrozumieniem) zanim sie wypowiesz, chociaz i tak dziekuje za glos w dyskusji.
Sam napisalem, ze pala nie jest za nadto przepakowany (jak czesc osob twierdzila) i ze gra mi sie dobrze. W zadnym miejscu nie placze, podaje konstruktywna krytyke poszczegolnych mechanizmow wraz z propozycjami co mozna w nich zmienic, jak naprawic bugi, ktore obecnie sa w niektorych czarach. O zamkniecie tematu nie prosze, wrecz przeciwnie - zachecam do wypowiadania sie (w konstruktywny sposob).

Havok napisał:

Fajna rozpiska. Wydaje mi się, że patrzysz za bardzo przez pryzmat pvm i "kilku" plusów zdajesz się nie dostrzegać. W zasadzie przeciw jakiemuś dopakowaniu pvm nic nie mam ale automatycznie przeniesie się to na pvp, gdzie imo paladyn jest groźnym przeciwnikiem, przynajmniej dla maga.

Mam mało czasu więc na początek odniosę się tylko do kilku czarów:

2. Cleanse by Fire - jakby był korgan to by się zapłakał, bo lepsze trucizny woj musi leczyć kilkoma bandażami, a mag czasem musi kilka rzucić in nox żeby usunąc truciznę głupiego węża Wink. Fakt, że czar zadaje ci jakieś obrażenia ale zyskujesz czas co w pvp jest bardzo istotne, nie tracisz też butli/bandaży.

3. Remove Curse - jeśli to jest mało przydatny czar to ja też chcę taki Wink

4. Consecrate Weapon - to jest jednak coś co rekompensuje ci minusy do skili woja. Jedyne co bym zmienił to to, że tylko paladyn może używać błogosławionej broni (nie wiem jak jest obecnie). Generalnie wydaje się że z szybką bronią palek jest bardziej niebezpieczny od woja.

5. Recal paladyna, imo udzwig do uzgodnienia i chyba można nieco zwiększyć jednocześnie wydłużając czas castowania.
Tak offtopic to dziwne że jeszcze nikt nie zauważył, że nekrow chainie recaluje się w 2 sek Wink

Masz racje, patrze wlasciwie jedynie przez pryzmat PvM (co napisalem).
ad. 2. w teorii tylko powiem: w PvP wolalbym lyknac kilka duzych pomaranczowych w biegu niz sie zatrzymywac i tracic mane i HPki zeby zdjac trutke.
ad. 3. bardzo mozliwe ze w PvP jest bardzo przydatny. w PvM srednio. Nie pisalem zeby go zmieniac bo nie wiem jak. Po prostu wymienilem czar (wymienilem wszystkie).
ad. 4. Tylko paladyn moze jej uzywac. I pomimo tego, ze w paperdollu bron ma "blogoslawiony" nie znaczy to ze w danej chwili jest blogoslawiony (to bug moim zdaniem). To dobry czar dlatego nie proponowalem by go zmieniac. Ale info do journala dodac trzeba bo, ze tego info nie ma to tez moim zdaniem bug. Nie wiemy kiedy nam ten bless schodzi.
ad. 5. zgoda, zwiekszyc udzwig i wydluzyc przy tym czas castowania (np. do czasu iskry). Tego skilla i tak w walce uzywac nie mozna wiec nie widze powodu zeby mial takie duze ograniczenia wagi. W tej chwili ledwo na plyte + bandaze wystarcza, a zeby brac butle trzeba lykac białą.

Amras napisał:
Jako paladyn->przeciw dodatkowym blesom.... rozumiem, ze byloby to przydatne, ale zdaje sobie sparwe ze polecimy w paladyn army one....

To moze zrobic ze mozna blessowac tylko innych, nie siebie? No i zeby te blessy slabe byly i kosztowne.
Amras napisał:
Koszt czarow...-> niejest znowu az tak zle.... sposob kupna moze byc, cena.... wsumie tez, mag ma niby nieco drozsze czary, ale sa mocniejsze,

Pala po prostu wplaca kase i sie zadnymi regami nie musi w ogole przejmowac. Jak zginie to ich nie traci. Zbyt to jest proste i tanie moim zdaniem. Gdyby przeszly jakies zmiany na plus to na minus bym dal to, ze np. 1 tithing point to 2 sztuki zlota.
Amras napisał:
Jedyna zmiana jaka bym zaproponowal w czarach to umozliwienie uzycia Holy Lighta na jeden cel .holy cel. on / of dlaczego taka propozycja? ano jakies zcas temu podczas walki ten czar chyba walnal w jakiegos summona (blue) i zwieac tzra bylo
Albo zrobic zeby nie ranil przywolancow np? Bo nie raz mialem tak, ze ten czar ranil summony maga z ktorym bylem na wyprawie i te sie na mnie rzucaly.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Pią 17:38, 06 Mar 2009 Powrót do góry

Nie chce mi sie czytac tego w sumie ale powiem tak:
Paladyn jest poki co oki, chyba ze ktos naprawde potrafi grac to jest przegiety wtedy (nawet teraz) Ale to chyba z kazda klasa tak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:47, 06 Mar 2009 Powrót do góry

Z tym rpg...to dosc trudno to dopasowac.... do kupowania "ptk"...
Blogoslawienstwo broni ok, jak jest zeby mogl innym nie narzucam;) zeby po wygasnieciu znikalo z broni/bylo info za.
Blesy dla innych graczy... pasuje mogloby byc, tylko czy z "cnotami" niebedzie sie gryzlo? Coltain tam chyba proponowal wlasnie takie blesy;) ale ok przejdzie (mzoe byc ze blesy neidzialalyby gdyby ktos mial skil pala, zeby sie nawzajem nie bostowac)

echellion-> odnosnie swiatla-blyskawicy;] mozna zrobic zeby nieranil summonow, tylko wtedy w pvp na redka/crima tez nie bedzie (bo crima ranic niemoze wiadomo nie raz zywiol maga walnie explozje i zrani na wyprawie...) dlatego proponowalem zeby dalo sie "celowac" nawet z taka sama lub podobna sila;)

zmiana recala na wiekszy zcas i udzwig za.

zwiekszenie kosztu punktu na 2 gp proponowalem na forum paladynkow dla "nie zakonnych" ale niestety niespotkal sie pomysl majstrowania z cenami poparciem;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:57, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Jest korgan i zareaguje odpowiednio

Cytat:
Ewentualnie moze zeby czar dawal odpornosc na trutke na chociaz 10-15 sekund po uzyciu?


Chyba zartujesz ... instant usuniecie trucizny pallka to najlepszy an nox w grze ... lepsze od an noxa maga oraz lepsze od bandazy ..... jezeli nie lubisz trucizn proponuje nosic butle pomaranczowe ktore daja podobno x sec immuna ..... ale napewno nie 10-15 bo to chory czas :>



Cytat:
3. Remove Curse - szkoda many na ten czar.


zobaczymy czy many ci bedzie szkoda jak walnie na ciebie X klatw nekromanta :>


Cytat:
4. Consecrate Weapon - blogoslawi bron paladyna, tak, ze ta zadaje wiecej obrazen (rzedu 10-30% wiecej) przez sredni okres czasu.
Bardzo przyjemny skill. Dosc mocny i tani (10 many). Tutaj koniecznie prosze o dodanie informacji, kiedy bless sie skonczyl do journala. W paperdollu raz blogoslawiona bron ma dopisek "blogoslawiony" caly czas i jest to mylace.


Najlepszy czar w grze :> a nie badzo przyjemny skill. W jurnalu to konieczne tez by bylo by wypisywalo kiedy z broni schodzi bless necro , kiedy zejdzie trucizna , kiedy zejdzie curse necro i wiele innych rzeczy ...... jednakze wystarczy troche pograc postacia i czlowiek sam wie kiedy ponownie rzucic dany czar / bless.
Napis na broni nie zmienia sie ... ale nie zmienia sie takze wiele innych napisow ..... trzeba chwile poczekac / wyciagnac i wlozyc bron do reki / nie wiem co jeszcze .... jest tak tez ze troche czasu zajmuje pojawienie sie umagicznienia .... nie wiem od czego to zalezy ale coltek pewnie wie :>


Cytat:
6. Divine Fury - Czy moznaby zrobic tak, zeby ilosc many pozyskanej nie byla zalezna od szybkosci broni?


Chyba chodzi ci o to by BYLA zalezna od szybkowsi bronia a nie zeby "nie byla". :>
No jak najbardziej ZA :> jeno chcialbym uslyszec jakies wartosci .... ile many daje ten czar aktualnie a nie "kilka punktow" .... 3 ? 5 ? 10 ?

Cytat:
7. Dispel Evil - w PvP odwoluje przyzwance maga - skill przydatny wlasciwie tylko w w walce pala vs. mag w PvP? bo nie widze zadnego zastosowania w PvM. Na straticsie pisza, ze skill sprawia ze zle stwory moga uciekac z pola walki. Chyba to nie dziala na CLce. Jesli nie da sie zrobic zeby moby uciekaly to moze chociaz niech je paralizuje na 2-3 sekundy? (przynajmniej te slabsze)


Chyba zapominasz ze dispelluje takze summony necro i vampira z tego co pamietam ..... pamietaj nie kazdy czar jest dobry i na pvp i na pvm .....

Cytat:
11. Skupienie Energii - Jakis czar, ktory biernie by regenerowal mane (poza walka) - cos na ksztalt medytacji. I nie musi byc do oporu tylko np. 20 many, zeby chociaz Divinum Furis dalo sie rzucic. Po prostu denerwujace jest jak w plycie trzeba czekac i czekac az nam sie mana zregeneruje (np. po przyzwaniu wierzcha, albo po walce).


Proponuje ci wiec zrobic sobie medytacje .... badz zaopatrzyc w duza ilosc butli many .... mozna takze zalozyc lzejsza zbroje :>


Cytat:
13. Koszt czarow.


Dobrze jest moim zdaniem .... pozatym jezeli masz za duzo kasy a jestes paladynem ..... przeczytaj kodex paladynski na provektorze .... moze znajdziesz co z nia zrobic .... np. pomoc biedniejszym i inne takie .... jak to paladyni robia Razz


To chyba tyle Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kisiel



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:23, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Hmmm jakis czas temu mialem palka i nie narzekalem... wrecz przeciwnie ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Sob 1:33, 07 Mar 2009 Powrót do góry

a bo kur.. oni by chcieli zeby wszystko bylo uzyteczne w pvm i pvp na raz. Zeby sie nie padalo i zeby kazdy czar pasowal do kazdej sytuacji. Po co przeciez myslec.

Lepiej wbic na forum i zalozyc kolejny bezsensowny topic o balansie gdzie bedzie omawiana klasa ktora jest przegieta ale nie potrafie z tego korzystac wiec zaplacze zeby byla jeszcze lepsza.

I tym ostatnim akapitem podsumuje wszystkie topici o balanie pt. "bo mam za "slaby skill""


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
echellion



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 4:10, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Chyba dosc jasno napisalem, ze mowie o PvM? PvP mi wisi. Nigdy sie jakos specjalnie w PvP nie angazowalem i nie zamierzam. Jesli chodzi o mnie to mozecie wylaczyc wszystkie skille palka w PvP Wink

Mowie jak jest w PvM i dla mnie jak sa jakies niedociagniecia i bugi w PvM to powinno sie je poprawic.

Napisalem moje subiektywne odczucia z gry palkiem.

Pikus-- piszesz:
Cytat:
Nie chce mi sie czytac tego w sumie ale powiem tak:
Paladyn jest poki co oki

Skoro nie przeczytales to po co sie w ogole wypowiadasz?
Nie interesuje Cie temat to trudno.
Ten topic nie jest o balansie. Nie wiem czy pala jest mocniejszy/slabszy od innych "klas" i mi to wisi. Wiem za to jak sie nim gra w PvM i tu moge sie wypowiadac (co tez czynie).
W topicu podalem szereg propozycji naprawienia skilli. Poprosilem o ich zaopiniowanie.
Czesc z nich moim zdaniem warto wprowadzic (nawet je pokolorowalem), reszta jest od tak, jako pomysły. Nigdzie tam nie ma żadnego płaczu ani nic.

Korg:
Butle odtrucia nosze, po prostu sa bardziej wydajne niz ten czar.

Consecrate Weapon - moze i najlepszy, nie wiem. Info w journalu ze sie skonczyl by sie przydalo. Albo chociaz ikonka w buffach (taka jak jest na przyklad w Enemy of One i w Divine Fury).
Ok, moze mega pro l33t players maja zegarek w glowie i nie maja problemow z ocena czasu trwania. Ja mam.

Mana od Divine Fury: chodzi mi o to zeby wartosc pozyskanej many na minute dzialania skilla byla zblizona niezaleznie od szybkosci danej broni.
Czyli np. jesli katana daje 4 pkt many za trafienie to niech plaski miecz daje chociaz 5-6.

Dispel Evil. Tak, podejrzewam ze w PvP jest super, ale w PvM jest bezuzyteczny, mimo opisu ze powinien w PvM dzialac (podejrzewam, ze bug albo nie zaimplementowane po prostu).

Medytacja: niestety z paladynem woj ma 700 skilla zapelnione wiec sie nie zmiesci (chyba ze zamiast parry). Rozwiazaniem sa jak mowisz butle.

//

Widze, ze wszyscy tu uwazaja, ze pala mimo drobnych bugow i niedociagniec jest mocny i zeby go nie poprawiac aby przypadkiem bo moze to zburzyc balans.

Ale nikt sie nie wypowiedzial na temat moich propozycji dodania kolorytu odgrywania tej klasy - summon zbroi (bez statow), zroznicowanie wierzchow, summon poswieconego jadla czy wina (tylko rpg - niech bedzie najgorszej jakosci), jakies dodatkowe animacje czy efekty do modlitwy itp.. Komus by takie rzeczy przeszkadzaly?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez echellion dnia Sob 4:17, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:13, 07 Mar 2009 Powrót do góry

ehm

No wiesz nie mozna miec wszystkiego ... kwestia odtrowania to:
butle > czar pallka > reszta czarow ... chyba gdzies pomiedzy jest jeszcze czar druida ktory ladnie oczyszcza .... chyba nawet lepiej niz paladyna jak mi sie zdaje :>

No jak napisalem .... wielu czarom / efektom przydala by sie ikonka w buffach i debuffach .... sukcesywnie mozna je dodawac ale po co.
Co do pro l33t playerow ..... no jak masz problem z ocena czasu ... to za jakis miech grania lub mniej juz go nie bedziesz mial ..... to wlasnie odroznia graczy ogarniajacych od nieogarniajacych .... jezeli wszystko podadza ci na talerzyku to nie bedziesz musial na nic uwazac tylko grac jak zaprogramowane AI :>

Divine Fury ..... no to wlasnie chcialbym wiedziec nie przykladowo ile ten czar daje tylko prosze cie zabrac katanke czy inna bron do reki i wypisac np 10 wartosci (ile ci dodalo many) ... w ten sposob bedzie mozna kontynuowac dyskusje czy warto zwiekszyc ilosc many w wolniejszych broniach .... czy moze zmniejszyc ilosc many w broniach szybkich ... a moze wyposrodkowac biorac szybkosc x za srednia i zmniejszyc szybkim broniom a zwiekszyc wolnym :>

Dispel Evil - to ze na straticsie cos pisze nie znaczy ze na CL tak jest .... jak widzisz wiele rzeczy mamy innych / oryginalnych ..... dlatego tez moze ta naszym serverku ten czar poprostu dipelluje przywolnace ..... ponownie powtarzam nie weszystko musi cialac i w PvP i w PvM

Co do tego ze masz 700 skilla zajete i nie zmiescisz medyty .... no wiesz ja tez chcialbym miec jakies 100 skillcapa wiecej .... zeby zmeiscic moj ulubiony skill w postaci .... niestety robiac setup wybralem 7 innych skilli co powoduje ze moja postac dziala tak a nie inaczej ....... chcialbym by moim zmartwieniem byla mana ktora moge zastapic butlami jak to jest w twoim przypadku :>
Wkleje ci tez cytat ujawniajacy troche mechaniki.
Cytat:
skile pro medyta (przyspieszajace):
EVALINT,INSCRIPTION,SPIRITSPEAK,NEKROMANCJA,MAGIADRUIDYCZNA,MAGERY,PALADIN

Jak widzisz medytacja jest jak najbardziej skillem dla paladyna :>

Jak ktos na forum napisal .... paladyn to forma woja ..... podklasa jak bys to nazwal .... i w zamian za 100 skilla dostaje bardzo duzo ..... nie mowie tutaj ze nie warto costam podciagnac a cos przyciac ... jednakze nie to co napisales a napewno nie w taki sposob gdyz propozycje ktore podales ... naprawde zachwialy by balansem ... a przynajmniej po pewnym czasie bylby wysyp paladynow na servie :>

Co do rpg propozycji .... nigdy nie jestem przeciwko takim .... nie wypowiadam sie bo nie jestem takze za .... wacham sie gdyz dodajac jakies zabawki rpg powinno sie je dodawac po rowno odpowiednim rasom/klasom.
Lepiej zalozyc osobny topik i wypisac po 1-2 takich propozycji dla kazdej klasy/rasy. Wtedy nie bedzie placzu typu "on dostal a my nie"
I dodatkowo zadne przyzywanie slabych zbroi/broni .... myslisz ze bylo by to tylko do rpg ? .... juz ci mowie jak paladyn moze to wykorzystc porownujac 2 sytuacje:
- paladyn ginie na pvm -> paladyn idzie do healera sie resnac -> paladyn przyzywa sobie zbroje, bron, wiezcha -> paladyn idzie sie odbic leczac sie czarem paladyna
- dowolny inny gracz ginie na pvm -> gracz idzie sie resnac -> jezeli ma iskre i ksiege run to wyciaga rune i idzie po sprzet uzywajac iskry / jezeli nie ma to musi isc pieszo -> bierze sprzet i teleportuje sie badz idzie pieszo do miejsca zgonu -> probuje odbic cialo
Chyba widzisz o co mi chodzi ? ..... niby takie tylko do rpg .... a trzeba niestety szukac wszelkich luk w jaki sposob by to mogl wykorzystac cfany gracz :>

Efekty do modlitw itp moznaby wprowadzic rozwijajac system bost na cl .... rozpisujac X bostw i przypisujac je znakom jakie sa w oryginalnej ultimie. Modlistwa do kazdego z bost (cnot) miala y inny efekt graficzny po osiagnieciu danego poziomu "wiary" ... jednakze o tym mysle warto zalozyc takze osobny topik by kazdy mogl sie nacieszyc takim cackiem a nie tylko nasz kwiat rycerstwa.

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brutal Player
CLFE-Seer Team


Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo

PostWysłany: Sob 12:50, 07 Mar 2009 Powrót do góry

A ja powiem, że jak dla mnie to Paladyn jest ok, mało tego dopiero ogarniając tego skila i mając go na poziomie 8X można faktycznie stosunkowo równo walczyć z ogarniającym nekromantą (i o to tu chyba chodzi tak ?). Zdejmuje klątwy, odtruwa się, leczy, recaluje... błogosławi broń. Co mnie tylko denerwowało ? Że nie miałem info o tym, że błogosławieństwo broni się kończy.

Do założyciela tematu jak to wygląda w pvp -
Remove curse, cleanese czy jakoś tak by fire - zdejmuje klątwy nekro, klątwy maga na minusy do statów itp - bardzo przydatny
Recall - fakt wku!#@#! mnie ciągle to info że za dużo ważysz no ale masz iskre i butle siły + wierzcha Very Happy
Bles broni - przydaje się nie tylko do zwiększenia dmg ale też do zdjęcia klątwy (Przekleństwa) broni rzucanego przez nekro - wyskocz PW do nekro niech Ci przeklnie broń z paroma runami to docenisz ten czar
Leczenie - średnie takie, no ale niech będzie biorąc pod uwagę, że masz bandarze + lightowy heal
Enemy of one - PVM
Divine Fury - no może bym to uzależnił od szybkości broni
a i na koniec Holy Light - to czar na PVP ale na redów z wieloma longami (testowaliśmy) jak ktoś w okolicy ma 30 longów to ten czar ma sens... przy takim online nie ma Very Happy

Ogólnie Palek jest ok i nie ma co sapać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:39, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Brtual Player, o sile Holly nie dyskutuje..ale samo celowanie zcaru w 1 osobe albo taka mozliwosc.... ? bo nikt do tego sie chyba poza autorem nie odniosl a tylko narzekania ze pzrekoksac chcemy;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)