Autor |
Wiadomość |
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:29, 14 Kwi 2009 |
|
Miasto jest zbyt obszernedlatego wszyscy wola stare brzydkie Mistas, a przecież nie po to budniczowie sie tak starali by teraz tego nie uzywac. Moja propozycja jest nastepujace:
1) Teleporty czyli male stopnie, postawic w innych miejscach nieco, czyli:
-przy banku [miedzy uzdro a bankierem], zaraz za brama miasta, na targu, kolo bramy, przy stajni niebieskiej.
2) teleporty te zrobic po 4 tak by kazdy z nich przenosil wylacznie we wlasciwe miejsce miasta
3) Za brama miejska dac tez brame darmowa do Mistas i na Lodowa [do czasu az ludzie przeniosa sie do Trinic]
4) Brak tam tez waznego elementu czyli kopalni i chyba kuzni. Nie ma tam niestety gor ale to chyba tez przewaza na kozysc Mistas niestety.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Wto 18:30, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:32, 14 Kwi 2009 |
|
dodatkowo jesli to mozliwe to moze jakis mily GM by przeniusl kupcow na targ Trinic, a dla Redow zrobic czarny bazar gdzies gdzie brak straznikow :
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:56, 14 Kwi 2009 |
|
gory sa niedaleko T., ale osobiscie wole mistas, wlasnie z racji kopalni i "malomiasteczkowej atmosfery" T. to taki troszke pzreogromniasty moloch.... wszedzie jezdzic tzra i pustawo;/
Sorka, z etak narzekam, ale na 1/4 maista mozna by ladne zrobic a reszte w obrebie podgrodzia na domki;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Wto 19:01, 14 Kwi 2009 |
|
W sumie jestem za.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 6:57, 15 Kwi 2009 |
|
Mitikas, wez x y miejsc na teleporty i wpisz je na forum
ja je ustawialem tak na oko aby zakresem obejmowaly dosc spora czesc miasta
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:30, 15 Kwi 2009 |
|
x1816 y2867 Targ miejscki [grafika:0x181F]
x1744 y2788 Brama miejska [grafika: 0x1822]
Stajnia jest dobrze [grafika:0x181E]
x2124 y2814 Brama ksiezycowa [grafika:0x1823]
x1868 y2719 Bank i Uzdro [grafika:0x1821]
Skoro mamy 5 miejsc to mozna zrobic 4 płytki i tak by każda prowadziła do innego miejsca. NIe było by losowania, bo tak jak jest teraz to czasem szybciej sie dobiegnie niz przeniesie do pozadanej lokacji.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Śro 19:32, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:54, 15 Kwi 2009 |
|
Te nowe miasta fajne ale gracze sa zbyt leniwi zeby je zwiedzac i zapamietywac;] i ludzie siedza w mistas bo jest proste i przejzyste. Najchetniej bylbym za przywroceniem mapy z cl3;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:57, 15 Kwi 2009 |
|
1,2 )Teleporty w miescie prowadzace od X do Y sa bezsensu ... nie poto budowniczy sie staraja zeby to bylo miasto i by trza bylo biec z punktu a do B ... by pozniej takie cos robic ...
Chyba ze wolicie 1 chatke z bankierem , uzdro , stajennym i innymi npc ustawionymi co 3 kratki. Jak dla mnie teleporty wywalic .... za leniwi sie zrobiliscie.
3 ) No wolne zarty ... jest przewoznik zaraz pod bankie ... uzywac go a nie jakies darmowe bramy ....
4 ) nie kazde miasto posiada kopalnie .... znowu przemawia lenistwo .... mistas bylo tak zwanym hubem ... wszystko w jednym miejscu a teraz miasto z kopalnia to Lupis Skar .... miasto Paladynow to trins .... miasto redow Scara .... scara tez nie ma kopalni ..... pozatym jest takze pelno kopalni posianych po calej mapie.
Za przeproszeniem w glowach sie przewraca z lenistwa i wygody.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:00, 16 Kwi 2009 |
|
Mitikas, nie chcialem robic teleportow pod bankami lub bramami ze wzgledu na przypuszczalne ataki redow ;p
jednakze uwazam ze rozplanowalem je wydajnie...
Miasto powoli jest zaludniane, pojawiaja sie tem tez questy npc, tworzona jest fabula itp
Co do braku kopalni to problem ten zostal zgloszony przy budowaniu... podejzewam ze, jak zwykle, olano moje prośby...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 8:47, 16 Kwi 2009 |
|
Nie olano, kopalni w Trinsic od zawsze mialo nie byc. Niemniej na obecna chwile, jesli ktos wyrazi chociaz troche checi eksploracji lub popytania ludzi, da sie uzyskac informacje jak z Trinsic 'sucha stopa', bez przebijania sie przez moby, zwierzeta i las, trafic do kopalni. I nie chodzi tu teleport do Lupis
Poza tym nie widze przeciwwskazan do kopania w Lupis wlasnie, ogromna kopalnia jest tak blisko banku ze Mistas sie chowa, jak macie jakies zastrzezenia to moze powiedzcie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 8:49, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:54, 16 Kwi 2009 |
|
Krog jak widzisz po ankiecie i z doswiadczenia wlasnie ludzie wola male miasto gdzie wszystko pod nosem. To tez udroznienie wielkiego misat tak aby bylo wielkie i dawalo udogodnienia malego miasta jest jak najbardziej na miejscu.
Coltainie, moze faktycznie ten teleport przy samej branie to moze byc zagrozenie ale wystarczy postawic maga bojowego czy cos przy kazdym i juz nie bedzie klopotu.
A co do bramy laczacej z innymi miastami, to proponuje jednak polaczyc tunelem Miasto Piratow z dzielnica portowa. Da to ciekawe polaczenie i bedzie ze strony RPG "szlak przemytnikow". Do tego mozna wykorzystac stary tunel pod Britania.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 14:39, 16 Kwi 2009 |
|
Może nie tunelem tylko jakimś przewoźnikiem takim jak ten z lake?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:08, 19 Kwi 2009 |
|
co do tych teleportow..... ostatnio mnie wkurzaja... jada jade niezauwazylem wlazlem w to diabelstwo i na 2 koncu wyladowalem;p not nice;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 22:10, 19 Kwi 2009 |
|
Oddałem głos na Trinsic, jestem w ogóle za tym, aby Mistas nadal mogło cieszyć się swą dobrą sławą handlowego miasta, gdzie większość transakcji shardu miało miejsce, ale też za tym by Trinsic stało się jego wersją "zamieszkałą", bardziej nastawioną na wydarzenia kulturalne i światowe.
W tym celu można połączyć oba miasta stałym i swobodnie przekraczalnym portalem, skąd napłynie większa rzesza graczy, skuszona dogodnymi warunkami dotarcia do Mistas w celu handlowym, i powrotu do atrakcyjnego Trinsic mającego w ofercie liczne nieruchomości w obrębie miasta, zarówno tych pod wynajem (jak za czasów gwarnego Aure), jak i działek pod zabudowę (przepastne pole w rogu miasta).
Taki publiczny gate travel mógłby być opłacany kamykami przez lokalną społeczność graczowską obu miast, dla podtrzymania stosunków między nimi i wzajemną szeroko pojętą komunikację i "partnerstwo".
Można podciągnąć pod to wątek polityczno-gospodarczy, jako że Trinsic jest miastem paladyńskim, musi gdzieś zaopatrywać swój garnizon i zakon, a gdzie jest lepsze ku temu miejsce jak nie u krasnoludzkich mistrzów z Mistas.
Podsumowując już- do niczego dobrego to nas nie zaprowadzi jeśli zniechęcimy i do Mistas ludzi, wystarczy połączyć oba najludniejsze miasta (to drugie tylko w założeniach ) w konglomerat, żeby zadziałała magia.
ew. siłą przesiedlić wszystkich nie-crafterów z Mistas do Trinsic, i nałożyć z pomocą burmistrza mocne restrykcje na nie-rzemieślników chcących dalej mieszkać w Mistas.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Nie 22:22, 19 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 22:59, 19 Kwi 2009 |
|
Arivald z Wybrzeża napisał: |
krasnoludzkich mistrzów z Mistas. |
Jak krasnoludzcy to Lupis Skaar, a nie Mistas ;]
Tak na marginesie - dostawilem niektorych NPCow w Trinsic. Pamietajcie ze oprocz miasta glownego istnieje takze duzy port i doki, czesc NPCow tam sie gniezdzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|