Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Ozywienie Trinic Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Przenosimy sie do Trinic?

Tak i jestem za wszystkimi udogodnieniami
66%
 66%  [ 12 ]
Tak ale nie ze wszystkimi udogodnieniami
0%
 0%  [ 0 ]
Tak, ale bez udogodnien
0%
 0%  [ 0 ]
NIe, wole stare brzydkie Mistas
33%
 33%  [ 6 ]
Wszystkich Głosów : 18


Autor Wiadomość
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:29, 14 Kwi 2009 Powrót do góry

Miasto jest zbyt obszernedlatego wszyscy wola stare brzydkie Mistas, a przecież nie po to budniczowie sie tak starali by teraz tego nie uzywac. Moja propozycja jest nastepujace:
1) Teleporty czyli male stopnie, postawic w innych miejscach nieco, czyli:
-przy banku [miedzy uzdro a bankierem], zaraz za brama miasta, na targu, kolo bramy, przy stajni niebieskiej.
2) teleporty te zrobic po 4 tak by kazdy z nich przenosil wylacznie we wlasciwe miejsce miasta
3) Za brama miejska dac tez brame darmowa do Mistas i na Lodowa [do czasu az ludzie przeniosa sie do Trinic]
4) Brak tam tez waznego elementu czyli kopalni i chyba kuzni. Nie ma tam niestety gor ale to chyba tez przewaza na kozysc Mistas niestety.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Wto 18:30, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:32, 14 Kwi 2009 Powrót do góry

dodatkowo jesli to mozliwe to moze jakis mily GM by przeniusl kupcow na targ Trinic, a dla Redow zrobic czarny bazar gdzies gdzie brak straznikow :


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:56, 14 Kwi 2009 Powrót do góry

gory sa niedaleko T., ale osobiscie wole mistas, wlasnie z racji kopalni i "malomiasteczkowej atmosfery" T. to taki troszke pzreogromniasty moloch.... wszedzie jezdzic tzra i pustawo;/
Sorka, z etak narzekam, ale na 1/4 maista mozna by ladne zrobic a reszte w obrebie podgrodzia na domki;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Wto 19:01, 14 Kwi 2009 Powrót do góry

W sumie jestem za.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:57, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Mitikas, wez x y miejsc na teleporty i wpisz je na forum

ja je ustawialem tak na oko aby zakresem obejmowaly dosc spora czesc miasta


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:30, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

x1816 y2867 Targ miejscki [grafika:0x181F]
x1744 y2788 Brama miejska [grafika: 0x1822]
Stajnia jest dobrze [grafika:0x181E]
x2124 y2814 Brama ksiezycowa [grafika:0x1823]
x1868 y2719 Bank i Uzdro [grafika:0x1821]

Skoro mamy 5 miejsc to mozna zrobic 4 płytki i tak by każda prowadziła do innego miejsca. NIe było by losowania, bo tak jak jest teraz to czasem szybciej sie dobiegnie niz przeniesie do pozadanej lokacji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Śro 19:32, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Macintosh



Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:54, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Te nowe miasta fajne ale gracze sa zbyt leniwi zeby je zwiedzac i zapamietywac;] i ludzie siedza w mistas bo jest proste i przejzyste. Najchetniej bylbym za przywroceniem mapy z cl3;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:57, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

1,2 )Teleporty w miescie prowadzace od X do Y sa bezsensu ... nie poto budowniczy sie staraja zeby to bylo miasto i by trza bylo biec z punktu a do B ... by pozniej takie cos robic ...
Chyba ze wolicie 1 chatke z bankierem , uzdro , stajennym i innymi npc ustawionymi co 3 kratki. Jak dla mnie teleporty wywalic .... za leniwi sie zrobiliscie.

3 ) No wolne zarty ... jest przewoznik zaraz pod bankie ... uzywac go a nie jakies darmowe bramy ....

4 ) nie kazde miasto posiada kopalnie .... znowu przemawia lenistwo .... mistas bylo tak zwanym hubem ... wszystko w jednym miejscu a teraz miasto z kopalnia to Lupis Skar .... miasto Paladynow to trins .... miasto redow Scara .... scara tez nie ma kopalni ..... pozatym jest takze pelno kopalni posianych po calej mapie.

Za przeproszeniem w glowach sie przewraca z lenistwa i wygody.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:00, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

Mitikas, nie chcialem robic teleportow pod bankami lub bramami ze wzgledu na przypuszczalne ataki redow ;p

jednakze uwazam ze rozplanowalem je wydajnie...

Miasto powoli jest zaludniane, pojawiaja sie tem tez questy npc, tworzona jest fabula itp

Co do braku kopalni to problem ten zostal zgloszony przy budowaniu... podejzewam ze, jak zwykle, olano moje prośby...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 8:47, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

Nie olano, kopalni w Trinsic od zawsze mialo nie byc. Niemniej na obecna chwile, jesli ktos wyrazi chociaz troche checi eksploracji lub popytania ludzi, da sie uzyskac informacje jak z Trinsic 'sucha stopa', bez przebijania sie przez moby, zwierzeta i las, trafic do kopalni. I nie chodzi tu teleport do Lupis Razz

Poza tym nie widze przeciwwskazan do kopania w Lupis wlasnie, ogromna kopalnia jest tak blisko banku ze Mistas sie chowa, jak macie jakies zastrzezenia to moze powiedzcie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 8:49, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:54, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

Krog jak widzisz po ankiecie i z doswiadczenia wlasnie ludzie wola male miasto gdzie wszystko pod nosem. To tez udroznienie wielkiego misat tak aby bylo wielkie i dawalo udogodnienia malego miasta jest jak najbardziej na miejscu.

Coltainie, moze faktycznie ten teleport przy samej branie to moze byc zagrozenie ale wystarczy postawic maga bojowego czy cos przy kazdym i juz nie bedzie klopotu.

A co do bramy laczacej z innymi miastami, to proponuje jednak polaczyc tunelem Miasto Piratow z dzielnica portowa. Da to ciekawe polaczenie i bedzie ze strony RPG "szlak przemytnikow". Do tego mozna wykorzystac stary tunel pod Britania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 14:39, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

Może nie tunelem tylko jakimś przewoźnikiem takim jak ten z lake?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:08, 19 Kwi 2009 Powrót do góry

co do tych teleportow..... ostatnio mnie wkurzaja... jada jade niezauwazylem wlazlem w to diabelstwo i na 2 koncu wyladowalem;p not nice;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 22:10, 19 Kwi 2009 Powrót do góry

Oddałem głos na Trinsic, jestem w ogóle za tym, aby Mistas nadal mogło cieszyć się swą dobrą sławą handlowego miasta, gdzie większość transakcji shardu miało miejsce, ale też za tym by Trinsic stało się jego wersją "zamieszkałą", bardziej nastawioną na wydarzenia kulturalne i światowe.

W tym celu można połączyć oba miasta stałym i swobodnie przekraczalnym portalem, skąd napłynie większa rzesza graczy, skuszona dogodnymi warunkami dotarcia do Mistas w celu handlowym, i powrotu do atrakcyjnego Trinsic mającego w ofercie liczne nieruchomości w obrębie miasta, zarówno tych pod wynajem (jak za czasów gwarnego Aure), jak i działek pod zabudowę (przepastne pole w rogu miasta).

Taki publiczny gate travel mógłby być opłacany kamykami przez lokalną społeczność graczowską obu miast, dla podtrzymania stosunków między nimi i wzajemną szeroko pojętą komunikację i "partnerstwo".

Można podciągnąć pod to wątek polityczno-gospodarczy, jako że Trinsic jest miastem paladyńskim, musi gdzieś zaopatrywać swój garnizon i zakon, a gdzie jest lepsze ku temu miejsce jak nie u krasnoludzkich mistrzów z Mistas.

Podsumowując już- do niczego dobrego to nas nie zaprowadzi jeśli zniechęcimy i do Mistas ludzi, wystarczy połączyć oba najludniejsze miasta (to drugie tylko w założeniach Razz) w konglomerat, żeby zadziałała magia. Wink

ew. siłą przesiedlić wszystkich nie-crafterów z Mistas do Trinsic, i nałożyć z pomocą burmistrza mocne restrykcje na nie-rzemieślników chcących dalej mieszkać w Mistas.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Nie 22:22, 19 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 22:59, 19 Kwi 2009 Powrót do góry

Arivald z Wybrzeża napisał:
krasnoludzkich mistrzów z Mistas.

Jak krasnoludzcy to Lupis Skaar, a nie Mistas ;]

Tak na marginesie - dostawilem niektorych NPCow w Trinsic. Pamietajcie ze oprocz miasta glownego istnieje takze duzy port i doki, czesc NPCow tam sie gniezdzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)