Autor |
Wiadomość |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 1:30, 04 Lut 2009 |
|
hm... czemu ostatnia zmiana w prędkości castu nie uwzględnia hybryd? Przecież i tak mamy minusy do castu i dmg czarów od nekro i magery, po co jeszcze bardziej nam zmniejszać ten cast speed, przy mocno przyciętych czarach nekro? (mowa o bezużytecznych strzałkach ofc.)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 7:54, 04 Lut 2009 |
|
ale w hybrydach sie nic nie zmienilo. ani nie przyspieszono ani nie zwolniono
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Śro 7:59, 04 Lut 2009 |
|
no jemu chodzi wlasnie dlaczego nie przyspieszono, skoro innym magom przyspieszono. on ma minusy i tak z tego powodu ze ma hybryde a teraz roznica miedzy nim a magami sie powiekszyla wyrazniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 8:06, 04 Lut 2009 |
|
bo chodzilo w tych zmianach o to by bycie magiem sie oplacalo bardziej niz hybryda, tak mi sie wydaje
naprawde jest tak ze ma sie slabsze czary bedac hybryda? nigdzie nie widzialem by bylo to napisane, wolniej sie czaruje zgodze sie ale slabjej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:04, 04 Lut 2009 |
|
hmm, no bo jestem negatywnie nastawiony do hybryd?? (ciezko to wybalansowac)
w niedlugim czasie kolejny balans, albo i nie, mysle nad nim: zmian wplywu rodzaju zbroi na czas rzucania czarow (kolcza z 20% na 40%, ring z 10% na 25%), albo uzaleznienie cast time`u od armora (proporcja: 100ar - 40%) lub cos kolo tego...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 9:12, 04 Lut 2009 |
|
A jak jest obecnie ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 10:14, 04 Lut 2009 |
|
Colt to moze byc dobre ale trzeba by sie zastanowic czy:
magowie zyskaja na tyle w spidzie ze nie bedzie im przeszkadzalo ze od wojaka dostaja takie mocne hity. obecnie w chainie mozna dostac pozadnie a jak sie zmusi (nie oszukujmy sie to bylby hardkor grac w chainie jesli teraz jest 20% a bylo by 40%) do kolczej moze byc roznie.
chodz zmiana by mi sie bardzo podobala
a tak naprawde chodzi mi o to ze bym chcial obnizyc dmg wojakowi bo te wszystkie ostatnie dyskusje sa wlasnie przez to, ze zamiast poprawic dmg otrzymywany kombinuje sie z kilkoma klasami magow zbroi itp itd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:55, 04 Lut 2009 |
|
oerdaszek, ale broni dmg to masz na mysli expy czy runiaki?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 11:34, 04 Lut 2009 |
|
Coltain napisał: |
w niedlugim czasie kolejny balans, albo i nie, mysle nad nim: zmian wplywu rodzaju zbroi na czas rzucania czarow (kolcza z 20% na 40%, ring z 10% na 25%), albo uzaleznienie cast time`u od armora (proporcja: 100ar - 40%) lub cos kolo tego... |
Jeśli już to od typu zbroi (ring, chain, płyta) Uzależnienie od AR spowoduje zmniejszenie przydatność lepszych zbroi, zwłaszcza BM to odczuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:45, 04 Lut 2009 |
|
wiesz colt o runiakach juz pisales wiec wiemy ze jest cos nie tak
z wojownikiem ze zwykla 2h da sie nawiazac walke przezyje sie jeden cios. moze po obecnych zmianach bedzie dobrze?
czemu jest tak ze wojak uderza podbiegajac? chyba powiinno byc tak ze dopiero przy ofierze robi zamach. (poza takimi bronmi jak kopia)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:51, 04 Lut 2009 |
|
Hehe bo taka jest mechanika UO . Ostatnie zmiany (prędkość castowania + wrest) powinny poprawić sytuację patrząc od strony maga, niestety dopiero za jakiś czas będę mógł to przetestować :/.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Śro 12:54, 04 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 15:07, 04 Lut 2009 |
|
Cytat: |
albo uzaleznienie cast time`u od armora (proporcja: 100ar - 40%) lub cos kolo tego... |
Hmmm to srednio sensowne .... bo ktos zalozy exp dobra skorke i bedzie mial taki sam cast time jak ktos inny w chainie slabego wykonania.
Najlepiej uzaleznic to wlasnie od Klasy pancerza.
Co do zmian odnosnie hybryd ..... proponuje je uwzglednic do ostatnich zmian .... wpierw wtybalansowac "pjur klasy" potem wziasc sie za hybrydy :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:25, 04 Lut 2009 |
|
mi sie nie podoba ten pomysl.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 15:29, 04 Lut 2009 |
|
Chodziło, żeby trochę używotnić maga i tyle, nic nie zmieniać innym klasom. A teraz będziemy się bawić na zasadzie on coś to dostał to ja też chcę... To wszystko zaczyna się robić pomieszane, już nie mam siły myśleć jak poprawić sytuację maga i innym nie zaszkodzić przy okazji. Teraz wrest stracił uniki, czego absolutnie nie chciałem. Już sam się gubię w tym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 15:35, 04 Lut 2009 |
|
Pomysl z lepszym castem w zbrojach lzejszych niz chain nie spodoba sie
BMom ktorzy chodza w chainie .....
Gorsze uniki z jakakolwiek bronia w reku nie spodobaja sie glownie
Pixelowym Ludzikom z wrestlem uzywajacy broni wszechstronnosci :>
Ucierpialy na tym postaci ktore dodatkowo robily wrestla dla unikow.
Jednakze zyskaja one w ten sposob 100 skillcapa na inny skill.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|