Autor |
Wiadomość |
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 13:22, 06 Lut 2009 |
|
Aiedail napisał: |
@Tymmo
W sumie, przyznam Ci rację, wszechstronność mocno namieszała nawet byłbym skłonny powiedzieć, że bym ją wywalił. Tylko wtedy dajmy wrestowi sensowne bronie, bo teraz są takie sobie raczej. I ok, wtedy nie będzie potrzeby, żeby wrestlerzy używali takich broni (rzecz jasna zdaję sobie sprawę, że uniki są dopałem wresta, więc broń nie może być równa tym z innych bojówek). |
Wrestling to skill obronny
Podpinanie do niego jakichkolwiek broni to pomyłka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 13:31, 06 Lut 2009 |
|
No i się zgadzam. Niech wrest służy do bicia mobków, z definicji już nie tych najmocniejszych i zwiększa postaci szansę na przeżycie (uniki) wtedy jest ok. Mag korzysta z uników, a skoro jest magiem niech nie walczy nim w zwarciu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Pią 13:32, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 14:05, 06 Lut 2009 |
|
Havok. ale po co ci wrest (który na 100% zmniejsza dmg wnioskując z info o zmianie) skoro masz szybkie czary? Widziałeś jak ładnie wchodzi strzałka + paraliż? albo jak szybko castuje się ściana paraliżu u pm-a? Bardzo ładnie. nie ma potrzeby tej "namiastki zbroi" w postaci wresta, bo zbroję i tak możesz nosić, a jakby dodać do tego uniki to by było za dobrze. Dmg pojechany być musi.
Wywalenie wszechstronności to imo zły pomysł. Dużo ludzi w to zainwestowało, daje o wieeeele większe możliwości konfa sprzętowego - co zawsze jest plusem, nie daje specjali (które są główna przyczyną dla której ludzie wolą berdysz od halki np.) itp. Problem tylko polega na zrekompensowaniu confom bardziej tradycyjnym, brak uników, przy podobnej klasie broni. Tu pomysłem może być np. wprowadzenie wymogu posiadania 50% danej bojówki, by mieć max dmg. z bronią danej klasy. Bez tego skilla, dmg byłby obniżany o 25%. (Czyli jak ktoś chce mieć łuk, nie inwestując nic w skilla, to proszę bardzo, ale z mniejszą efektywnością). Co więcej, posiadanie 100% danego skilla, mogło by zwiększać dmg o 10% (po 1% dmg na każde 5% skila bojowego powyżej 50, co daje + 11% przy 105 skila i 12% przy 110 skila) - taki miły efekt specjalizacji w danej klasie broni.
Havok, może i nie problem zrobić takie cuś, tylko jak narazie tego nie ma i nie widzę powodu by w tak dyrastyczny sposób uwalać komuś możliwość włączania tych uników... . Lepiej jednak dać temu kto nie ma wresta coś innego w zamian i zrównać minusy wynikające z posiadania skila.(ofc. w przypadku gdyby weszła w życie ta propozycja powyżej, dalsze zrównywanie wresta nie miało by sensu - przewaga klas bm-owych w dmg była by znacząca.)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 14:16, 06 Lut 2009 |
|
co do hybryd i czasu czarowania to strasznie zle maja skoro zarzymanie przeciwnika nie trwa dluzej niz innych magow, wyedy przy kombinacji z nekro strasznie zle maja na pvp
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 14:20, 06 Lut 2009 |
|
Salomon napisał: |
Havok. ale po co ci wrest (który na 100% zmniejsza dmg wnioskując z info o zmianie) skoro masz szybkie czary? Widziałeś jak ładnie wchodzi strzałka + paraliż? albo jak szybko castuje się ściana paraliżu u pm-a? Bardzo ładnie. nie ma potrzeby tej "namiastki zbroi" w postaci wresta, bo zbroję i tak możesz nosić, a jakby dodać do tego uniki to by było za dobrze. Dmg pojechany być musi.
|
Dwie sprawy:
1) Aż zapytam Coltaina jak wreszcie działa wrest , bo już zaczynam sie gubić.
2) Od ostatniej zmiany nie grałem, wiec się nie wypowiem.
Na razie tyle puki nie wyjaśnię punktu 1.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pią 14:40, 06 Lut 2009 |
|
Przylaczam sie do prosby Havoka pkt 1) ;]
Druga sprawa to postacie takie jak Tymmo uwazam ze jesli ktos ma bojowke... i do tego wresa... to powinien miec uniki...
Bo to jest 100% skilla wydane tylko na uniki wiec unik uzasadniony...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:34, 11 Lut 2009 |
|
odpowiadam na wasze pytanie 1)
wrest dziala.... dobrze
na 2) nie wiem co odpowiedziec...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 13:40, 21 Lut 2009 |
|
Wracaja do postu Coltaina, tyczącego się zmian w czasie castowania od rodzaju zbroi.
Popieram w 100% a nawet w 200% procentach. Z 20% do 40%(w przypadku kolczej) i będzie wreszcie zauważalna różnica pomiędzy PM a BM. Pytanie tylko kiedy Coltain planujesz wprowadzić te zmiany ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|