Autor |
Wiadomość |
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 15:39, 04 Lut 2009 |
|
szydzenie - ostrzezenie - C
Nie szydziłem ze skryptera – jedynie rozważałem wyćwiczenie pewnego (przegiętego) skilla
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tymmo dnia Śro 15:57, 04 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 16:11, 04 Lut 2009 |
|
Aiedail napisał: |
Chodziło, żeby trochę używotnić maga i tyle, nic nie zmieniać innym klasom. A teraz będziemy się bawić na zasadzie on coś to dostał to ja też chcę... To wszystko zaczyna się robić pomieszane, już nie mam siły myśleć jak poprawić sytuację maga i innym nie zaszkodzić przy okazji. Teraz wrest stracił uniki, czego absolutnie nie chciałem. Już sam się gubię w tym. |
Przecież mag z pustymi rękoma ma uniki. PM ma słabą zbroje i za 100 skila czasem uniki. Tak powinno być i jest.
BM ma wyższą odporność ze zbroi i broń, wiec tez nie jest źle. Fakt, że nie ma sensu by robił wresta ale jakikolwiek BM miał ten skill?
Hybrydy bez broni też mają uniki, natomiast kwestia prędkości z jaką rzucają czary jest oddzielna i najwyżej wymaga wybalansowania (tzn. siła czarów/prędkość). Ostatnio gdy miałem okazje sparować z hybrydą nekro-mag czarował z prędkością PMa
Została tylko sprawa woja, który nie ma po co robić wresta ale może wybrać parry które i daje więcej niż wrest. Więc obecnie gadanie że jest źle nie ma podstaw.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Śro 16:13, 04 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 17:47, 04 Lut 2009 |
|
Oberdaszek napisał: |
wiesz colt o runiakach juz pisales wiec wiemy ze jest cos nie tak
z wojownikiem ze zwykla 2h da sie nawiazac walke przezyje sie jeden cios. moze po obecnych zmianach bedzie dobrze?
czemu jest tak ze wojak uderza podbiegajac? chyba powiinno byc tak ze dopiero przy ofierze robi zamach. (poza takimi bronmi jak kopia) |
A jak ma uderzać? Szczególnie bronią dwuręczną?
Kiedy ostatnio walczyłeś z wojem z halką/berdyszem? Ostatnio zostały one uwalone, że aż żal. Chociaż młot oczywiście pewnie został nietknięty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 18:03, 04 Lut 2009 |
|
Jeśli chodzi o młot, to został i to mocno
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 22:55, 04 Lut 2009 |
|
Aiedalli. Mag był imo po ostatnich zmianach bardzo fajny, nie przegięty, ale też nie jakoś słaby strasznie. Wrest w tej postaci jaka jest teraz mi się nie podoba z tego względu że znowu obniża on przydatność klas bm-owych (macki/sword/fenc + anata i takta + magery + eval + medyt + ress), one mają minusy większe niż magowie z wrestem do magii, a ich potencjał obronny jest słabszy.
Hybryda (nekro/mag) ma minusy do dmg czarów nekro i maga (wzajemnie o jakieś 15%) i przez siebie nawzajem wolniej się rzuca czary (zarówno magowe jak i nekro). Do tego magery zwiększa trudność czarów nekro, i np. ja majac 110 magery i 10x nekro, mam problemy z ostatnim kręgiem nekro całkiem spore. Główne czary offensywne nekro tj. strzałka na manę, włócznia kości zostały osłabione do takiego stopnia, że ich rzucanie to marnotrawstwo czasu i many. Włócznia kości wczoraj, rzucana w nagiego przeciwnika bez 100% ressa, przy jego stanie hp 50%, zadawała mu 3x dmg. strzałka na manę rzucana w kolesia z 0% many, o sporej ilości inta, zadawała 6x dmg. Nie zauważyłem by strzałka na manę wysysała manę wroga, więc gdy on ma np. 5 pt-ów many, czar już nie zadziała.)
Jedyne sensowne rzeczy jakie daje hybryda to efektowne, ale praktycznie niemożliwe do rzucenia w normalnej walce komba z użyciem czarów z najwyższej półki, zaróno maga jak i nekro, no i spora ilość czarów ochronnych, które całkiem nieźle działają... . Jeżeli hybryda ma bojówkę, to bless na broń nekro daje całkiem miłe połączenia, ale granie hybrydą/nekro czystym bez bojówki, w tym momencie mija się z celem.
(Co do skuteczności czarów maga: wczoraj mój meteor zadał Eberowi 30 dmg. - fakt że ten miał na sobie smoczą, ale mimo wszystko ja wiele tego dmg. nie wzmocnię (max jakieś 20% - biżuteria do dmg.))
ee, jeżeli uwalono bronie tak przy okazji (co imo jest błędem, bo w końcu były jakoś przydatne te 2h bronie i bardziej przekonywały do bycia używanymi), to po co te zmiany z wrestem? Chodziło przecież o to by można było przeżyć 1-go shota. Jeżeli osiągnięto ją osłabiając bronie 2h, to wrest w tej postaci znowu będzie przegięciem.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Śro 23:01, 04 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 23:25, 04 Lut 2009 |
|
Zaraz sal, dobrze wiesz że hybryda nie czarowała wolniej niż mag bo czary maga rzucałeś z taką samą prędkością jak ja. Różnica była w dmg i pewnie w dmg czarów nekro.
Nie zgodzę się też z twoją wizją wresta. Z tego co napisałeś BM ma zajętych 7 skili, to gdzie wrzuci wresta? A widziałeś kiedyś BMa z wrestem zamiast kija? Druga sprawa, jego plus to zbroja + taktyka/bojówka i możliwość trzymania woja na klacie.Zresztą w walce z PM o sile BM stanowiła jego broń/zbroja Nie żebym mu żałował uników z wresta a niech ma, jeśli jakimś cudem zmieści ten skill to niech mu służą. Żeby tylko wojowie nie płakali
Najważniejsze co zostało wprowadzone to poprawa sytuacji PMa, który nawet w dobrej zbroi skłądał się na 2 hity i gdyby nawet miał czar zadajacy 99% dmg zabicie skoxanego woja (może bardziej palka) było praktycznie niemożliwe. Pisząc o unikach trzeba pamiętać, że są losowe. W każdym razie obecnie mając skórzaną zbroje i licząc na uniki PM powinien móc nawiązać walkę z wojem/palkiem. To tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Śro 23:28, 04 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Czw 15:07, 05 Lut 2009 |
|
Za bardzo nie rozumiem o co właściwie chodzi. Z moich obserwacji wynika że balans jest jako taki...
Co do zmiany w uzależnieniu szybkości castu od ar... Wydaje mi się to bardzo bez sensu. Ta zmiana pojedzie znowu po klasach które jakoś sobie radzą i uzyskamy efekt zupełnie odwrotny do oczekiwanego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 15:10, 05 Lut 2009 |
|
No masz rację, obecnie jest jako tako i nie ma co tego psuć. Co najwyżej przyjrzeć się hybrydom od strony (czas castowania/siła czarow)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Czw 15:10, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 18:47, 05 Lut 2009 |
|
Oddać uniki wrestowi z bronią na początek. Nie odczepię się od tego.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Czw 18:50, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 19:01, 05 Lut 2009 |
|
Sil podaj powód dlaczego tak? nie pamiętasz, co było z BM, teraz mu trochę utrudnioną gdy nie ma uników.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 19:06, 05 Lut 2009 |
|
Ehm od zawsze bylo wiadomo ze :
bron 2h + uniki to przegiecie
bron 1h + tarcza + uniki to juz calkowity god mode :>
Jednakze to topic o hybrydach ( czasie castowania ) a nie o wrestlingu wiec koniec offtopa prosze.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Czw 19:07, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 19:22, 05 Lut 2009 |
|
Z tarczą uników nie było.
Ogólnie wiemy co jest bardziej przegięte od wresta i skończmy ten temat.. Niech zostanie jak jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 19:47, 05 Lut 2009 |
|
Jest przefiete bo ludzie nie nosza pomaranczowych ... no i zmiany ktore zostaly zrobione gdy mnie nie bylo to uczynily :>
Pozatym tymmcio .... co mi przeszkadza w zrobieniu wrestla ? posiadajac dany przegiety skill ?
Pozatym prosilem o nie offtopicowanie juz a ty musiales :>
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Czw 19:47, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 21:53, 05 Lut 2009 |
|
Mijasz się z prawdą (świadomie bądź nie) ale pozbawiasz innych możliwości sprostowania.
Ok niech będzie po twojemu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Czw 22:27, 05 Lut 2009 |
|
Ja tam latałem zawsze z pomarańczowymi i wieloma (naprawdę wieloma ) innymi butlami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|