Autor |
Wiadomość |
Zoorek
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003
|
Wysłany:
Pią 15:05, 31 Paź 2008 |
|
Gdy brałem prycznic (real ) wpadłem na innowacyjny pomysł, by wprowadzić olejki do kąpieli, których możnaby używać tylko w łaźniach, nago oczywiście . Olejki te wyrabiałby alchemik.
A żeby nie były to tylko pixele dla klimaciarzy, proponuję aby:
-użycie tego specyfiku w łaźni powodowałoby umycie postaci trochę ponad skale, by dłużej chodziła czysta. Zakładając że max. umycie teraz to 10/10 (nie wiem jak jest, 10/10 to przyklad), proponuję aby skorzystanie z olejków spowodowało umycie "ludka" do np. 13/10 (to byłby najmocniejszy olejek), oczywiście bez jakichkolwiek zmian w szybkośc gainów (bo jak wiemy, im bardziej jesteśmy umyci tym podobno szybciej skille lecą, ale w tym przypadku to umycie ponad skale nie powodowałoby zwiększenia szybk. tych gainów)
-specjalne olejki dodawałyby bonusy (malutkie, symboliczne, co by nic nie zachwiały)
A tak wyglądałoby to od strony mechanicznej:
1) Zwykły olejek (65%skilla alchemii do wykonania)
-cena u NPC: 70GP
-poziom umycia: 11/10
-składniki: 3x mandragora, 1x siarka, 1x czarna perła, 5x pajęczyna, butelka
2) Rozgrzewający olejek (85% skilla alchemii)
-brak u NPC
-poziom umycia: 11/10
-skutek: zwiększenie odp. na zimno o 5% na 5 minut
-składniki: 5x żeń-szeń, 10x siarka, 5x mandragora, butelka
-skutek uboczny: 0,1% szans na zadanie 100 obrażeń używającemu rozgrzewającego olejka (taki smaczek)
3)Owocowy olejek (80% skilla alchemii)
-brak u NPC
-p. umycia: 12/10
-skutek: emot przez 5 minut od użycia co 25 sekund nad głową postaci *ładnie pachnie*
-składniki: 2x gruszka, 5x żeń-szeń, 5x wilcze jagody, butelka
4) Olejek Szczęścia (95% alchemii)
-brak u NPC
-poziom umycia: 11/10
-skutki: zwiększenie szczęścia o 5pkt na 2 minuty od użycia
-składniki: bursztyn, 5x żeń-szeń, 5x siarka, butelka
5) Bardzo owocowy olejek (95% alchemii)
-brak u NPC
-poziom umycia: 13/10
-skutki: to samo co przy "Owocowym Olejku", tyle że przez 8 minut *bardzo ładnie pachnie*
-składniki: 2x gruszka, 2x jabłko, 5x żeń-szeń, 2x siarka, butelka
6) Cuchnący olejek (105% alchemii)
-brak u NPC
-poziom umycia: zmniejszenie do 0/10
-skutki: odstraszanie żywych stworzeń (tylko moby, bez wpływu na innych graczy, nie działa na nieumarłe stworzenia tj. szkielety, etc.). Stworzenia te nie atakowałyby gracza który użył Cuchnącego olejku, póki same nie zostałyby zaatakowane przez niego
-składniki: 10x mandragora, 3x surowe jajka, 10x siarka, 10x wilcze jagody, 5x kości, 5x ścięgna, butelka
-skutki dodatkowe: emot *śmierdzi niemiłosiernie* przez 2 minuty od użycia co 10 sekund.
Co o tym myślicie? Licze na Wasze sugestie. Może ktoś jeszcze ma jakiś ciekawy pomysł na olejki.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 17:29, 31 Paź 2008 |
|
Podpowiem tylko, że olejek szczęścia trochę nietrafiony z nazwą. Domyślam się, że chodzi Ci o "Luck" w statusie, a ono pokazuje resy na nekro. Więc raczej ze szczęściem to nie będzie mieć wiele wspólnego Chyba, że te 5 resa Ci uratuje życie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Pią 17:29, 31 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Zoorek
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003
|
Wysłany:
Pią 17:31, 31 Paź 2008 |
|
Aha, no mój błąd Myślałem że tu też jest system lucka wpływający na to co znajdziemy w mobach W takim razie ten olejek szczęścia do kasacji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:17, 31 Paź 2008 |
|
te ładnie pachnace juz sa w formie perfum;)
ten smierdzacy odpada obawiam sie, bylby zbyt mocny bo zastalpilby skil ukrywanie i skradanie....wszak smoki drake i wiele innych to stwozrenia zywe;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 21:05, 31 Paź 2008 |
|
usuncie go z forum blagam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 21:08, 31 Paź 2008 |
|
Dobre Pikus-- ZA!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zoorek
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003
|
Wysłany:
Pią 22:01, 31 Paź 2008 |
|
Jak ja lubie ludzi, ktorzy nic nie wnosza do tematu a kazda propozycje traktuja jako powod do klotni. Wiec tak- jakbscie nie wiedzieli dzial propozycje jest po to, by proponowac nowe rozwiazania. Nie jest to jakas drastyczna propozycja jak np zmiany w poisonie, a urozmaicajaca rozgrywke. Nie zgadzasz sie z nia- twoja sprawa, napisz to i uzasadnij swoje zdanie. Ale nie wykorzystuj kazdego mojego topicku do slownej utarczki ze mna. Myslisz ze wrzuty na "nowych" sa modne? Mylisz sie. Jestem nowy na CL, ale nie w Ultimie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 22:11, 31 Paź 2008 |
|
Bo pomysl jest idiotyczny i jak nei wnosi duzo jak wnosi ? Wtedy pewnie taki mikst "mycia sie" bedzie wymagany bo lepszy statgain lepszy skillgain lepiej sie trafia za wiecej DMG nie wyobrazasz sobie ile rzeczy jez uzaleznionych od poziomu umycia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zoorek
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003
|
Wysłany:
Sob 0:06, 01 Lis 2008 |
|
A wiec przeczytaj moj 1 post jeszcze raz, tym razem uwaznie:
(bo jak wiemy, im bardziej jesteśmy umyci tym podobno szybciej skille lecą, ale w tym przypadku to umycie ponad skale nie powodowałoby zwiększenia szybk. tych gainów)
Zauwazyles moze ten punkt propozycji?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 1:54, 01 Lis 2008 |
|
ale to niesie ze soba takze zmiany w skrypcie na mycie rozumiesz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 2:07, 01 Lis 2008 |
|
Lepiej rzucic 3000 propozycji, rozwazyc i przyjac 1 niz trwac w stagnacji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zoorek
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003
|
Wysłany:
Sob 10:50, 01 Lis 2008 |
|
No to pikus powiedz mi po co jest ten dzial? To ze zmiany w skrypcie to logiczne, ale nie sa ogromne, bo wystarczy dodac ze max skill/statgain czy na co tam to jeszcze dziala bedzie przy umyciu na te 10/10. Wiekszy poziom umycia owodowalby tylko to, ze dluzej bedziemy czysci. Czyli wystarczy zwiekszyc skale i ustalic, ze mycie bez olejku spowoduje clean postaci na np. 7/10, a uzycie najlepszego olejku- 10/10. Jak nie masz nic inteligentnego do wniesienia w propozycje to nie pisz nic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:57, 01 Lis 2008 |
|
No może i mozna tylko... czy jest sens komplikowac to?
Obawiam sie ze niewielki, tymbardziej ze od pisania skryptow Colt zna napewno milsze zajecia;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zoorek
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003
|
Wysłany:
Sob 14:04, 01 Lis 2008 |
|
Dobra nie róbmy i nie wymyślajmy nic, temat do zamknięcia tak jak i cały dział propozycje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 14:52, 01 Lis 2008 |
|
w sumie tez bym zamknal dzial propozycje bo on tylko sluzy do placzy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|